handdator

Visa fullständig version : Bulk eller deff vid rehabträning?


tobbo
2008-09-18, 18:37
Har problem med mina axlar så att jag håller på att stärka baksidan av överkroppen. Det jag undrar är om det har stor påverkan på om man deffar/bantar eller bulkar för att bli starkare? Nu när jag ser frågan framför mig så känns det rent spontant att det är en fördel att ligga på kcal+ men vill ändå höra vad ni har att säga.

Mvh

Grubben
2008-09-18, 18:52
Kcal+ .Kan absolut inte tänka mig något annat +att du ska träna upp dina axlar. Kcal+ för hela slanten.

Johgl
2008-09-18, 18:56
Är inte så vidare insatt men borde inte detta vara ett bra tillfälle att ligga på energibalans även om man kör bulk?

747
2008-09-18, 18:58
Är inte så vidare insatt men borde inte detta vara ett bra tillfälle att ligga på energibalans även om man kör bulk?

Det blir nog svårt att kombinera energiöverskott och energibalans under samma tidsperiod.

Johgl
2008-09-18, 19:10
Det blir nog svårt att kombinera energiöverskott och energibalans under samma tidsperiod.

Jo det stämmer såg nu att jag missuppfattat frågan. Gick bara efter titeln och skumläste texten :smash:

creperiet
2008-09-18, 19:13
Är inte så vidare insatt men borde inte detta vara ett bra tillfälle att ligga på energibalans även om man kör bulk?

Ursäkta men hur sjutton menar du nu?