handdator

Visa fullständig version : Bilder från AF-SM i Karlstad


major Pectoralis
2008-09-17, 17:49
Har inge och göre just nu så jag slänger upp lite bilder från förr-förra helgens SM i Athletic Fitness i Karlstad.

1. Korta damer
2. Långa damer
3. Korta herrar, den s.k. "smurf-klassen"
4. Topp-3 i långa i klassen. Skarpa herrar
5. Mera korta herrar. Nr 5, Johan Gustaffson, vann klassen. Nr 10, Rookie Westin från Umeå, kom 3:a totalt men vann chin-ups, bar-dips och hinderbana.

major Pectoralis
2008-09-17, 17:55
Mera pics

1. Maria Andersson i dipsen. Hon vann klassen, som vanligt.
2. Kristian Seven i chins. Han kom 2:a i korta.
3. Bra biccar är bra om skall köra chins. Det hade denne herre.
4. Johan Gustavssin dippar. Inte så många bortdömda i år som i fjol. Arne och Co gjorde bra jobb som domare i styrkeronderna, tyckte jag.

major Pectoralis
2008-09-17, 18:04
1. "Erik och Mackan" var också på plats i Karlstad och ställde upp i en egen öppen ploj-klass. Tydligen skulle de spela in "rolig" kvalitets-TV. Om de skulle göra sig "roliga" på sin egen eller på någon annans bekostnad förstod jag dock aldrig. Hursomhelst: all publicitet är väl bra publicitet. Här är det Mackan (eller Erik?) som försöker sig på chins. Han hade "bara tränat djup", sa han. Det märktes. Det blev 0 chins och 0 dips i protokollet....
2. Hinderbanan genomfördes utomhus i regn men utan benbrott eller andra allvarligare malörer.
3. Till årets evenemang hade man tagit in "extern extraunderhållning" i form av nationalhymn, sång och dans, vilket jag tycker var trevligt.
4. Karlstad, nattetid. En vacker stad.

major Pectoralis
2008-09-17, 18:09
och så lite amatörfilm

05uwBviQ-Mg

Exhale_
2008-09-18, 00:03
Kul att få se lite bilder och även film från AF. Thx MP!

Morrris
2008-09-18, 10:43
Usch, den hinderbanan var galet tung att bära...

L-Sami
2008-09-18, 11:38
Tycker de tävlande såg långsmala ut på klippet, i verkligheten såg de mycket grövre och bättre ut.

The Swedish Oak
2008-09-18, 14:31
Tycker de tävlande såg långsmala ut på klippet, i verkligheten såg de mycket grövre och bättre ut.

tror det är kameran/formatet som trycker ihop bilden.

L-Sami
2008-09-18, 16:28
tror det är kameran/formatet som trycker ihop bilden.

Ja, någonting sånt måste det vara.

Jorgen
2008-09-18, 17:02
Usch, den hinderbanan var galet tung att bära...

Pff, ni var ju hur många som helst.
Förra året så lastade jag och Saxerud ut den hemma hos hans far själv.

Fredriiik
2008-09-18, 20:43
shyssta bilder!
alltid kul med bilder från olika folk :)

Morrris
2008-09-22, 18:57
Pff, ni var ju hur många som helst.
Förra året så lastade jag och Saxerud ut den hemma hos hans far själv.
DU! Vi var fyra pers och det spöregnade, iaf när vi plockade ner den. Hultkrantz som körde lastbil för första gången höll på att köra över Mackan (eller Erik, vet inte vem som är vem...) när vi åkte ut. Den gården låg en bit ut :) Fast det var ändå skitkul, synd att jag inte hittade dig..