handdator

Visa fullständig version : Dubbelhakan,grova armar..


7ind3r
2008-09-17, 17:39
Hejsan!

Är en tjej som tränar regelbundet,har tappat ca 5 kg den senaste månaden men mitt problem är dubbelhakan. Finns det något speciellt man kan göra för att få bort den?
Så har det blivit att jag fått grova armar också,ville få smala armar men nu har dom blivit grova ist..! Kör mycket crosstrainer och spinning samt styrke träning varje gång. Något man gör fel eller?

Tack på förhand
Mvh Ida

themanwhosoldtheworl
2008-09-17, 18:12
Hejsan!

Är en tjej som tränar regelbundet,har tappat ca 5 kg den senaste månaden men mitt problem är dubbelhakan. Finns det något speciellt man kan göra för att få bort den?
Så har det blivit att jag fått grova armar också,ville få smala armar men nu har dom blivit grova ist..! Kör mycket crosstrainer och spinning samt styrke träning varje gång. Något man gör fel eller?

Tack på förhand
Mvh Ida

Äter för mycket :) sorry

omnibus
2008-09-17, 18:33
Bara fortsätt att gå ner i vikt (fett) så kommer hakan försvinna i sinom tid, finns inget sätt att säga åt kroppen var den ska ta fettet ifrån.

Robbin
2008-09-17, 18:38
Äter för mycket :) sorry

Fast hon gått ner 5kg senaste månaden? Käka pepparkakor med dig.

Som sagt fortsätt att gå ner i vikt så borde dubbelhakan försvinna. Om du tycker att du fått grövre armar under tiden du gått ner i vikt så är det enda du kan göra att sluta träna dem med vikter. Frågan är ju om dem verkligen blivit så grova?

L-Sami
2008-09-17, 18:48
Kanske om du har förbränt fett från armarna och det är därför de ser grövre ut? Brukar bli så när man tappar fett :) Dubbelhakan försvinner förmodligen om du fortsätter gå ner i vikt.

Black Star Abyss
2008-09-17, 20:34
Armarna kan inte bli grövre av att du går ner i vikt. Fortsätt gå ner i vikt så försvinner dubbelhakan.

eppenjet
2008-09-17, 21:59
Spara som, zooma in, bli av med dubelhakan:)

http://www.pixbox.se/pic_show_id23607217.html

7ind3r
2008-09-18, 11:22
Tack så mycket för snabba svar allihopa! Ang. armarna så kanske det bara är så att jag 'tror' att dom blvit större då jag är lite rädd för att dom ska bli grova. Men tack så mycket allihopa!

Mvh Ida

Kischen
2008-09-18, 11:27
Nu brukar just "dubbelhaka" vara något som de flesta av mina tjejkompisar tycker att dom har. Brukar mest vara huden som är lite slappare så hjälper det att gå ner i vikt tro? Blir väl så med åldern.

birra_peroni
2008-09-18, 11:27
Bästa sättet att se om de faktiskt blivit grövre är ju att mäta dom :)