handdator

Visa fullständig version : Animal M Stak !!


toder
2008-09-14, 15:53
Har gjort en beställning av lite prylar, där av denna ( Animal M Stak )

och undrar om någon av er har erfarenhet av denna produkt. Har läst en del och många påstår att det är NO:1 i byggarprepp..

Så det skulle vara kul att höra från folk, som ev har lite erfarenhet av produkten.

// Toder

Journalen: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=116681

King Grub
2008-09-14, 15:54
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=115892&highlight=Animal+M+Stak

toder
2008-09-14, 15:59
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=115892&highlight=Animal+M+Stak


Måste säga att det va en kass länk :smash:
Fanns ju ingen information om brukande.... Eller något uttalande av personer som har testat....

//Toder

King Grub
2008-09-14, 16:04
Om man vet vad ingredienserna gör (eller inte gör), behöver man testa?

Jag behöver inte trampa i en hundbajs jag ser för att veta att det är skit.

toder
2008-09-14, 16:08
Hah, ne det är iofs sannt. but still så är det ca 50 pers som skriker hur bra det är! Så något måste det ju ge? aja, jag skall iaf testa och utvärdera produkten och se om jag märker resultat...

//Toder

Handcuff
2008-09-14, 16:10
Visst kan du testa. Men din utvärdering kommer inte ge ett smack. Lägg pengarna på nåt skojj istället...typ en pilbåge eller nåt :D

King Grub
2008-09-14, 16:12
still så är det ca 50 pers som skriker hur bra det är

På försäljarens "Omdömen"-sida? :)

Jag såg...

Helt sjukt bra produkt, har bara använt den i 3 dagar hitils. Men man märker redan hur den får en motiverad, pumpet ökar och träningslusten är enorm! Man vill inte gå ifrån gymmet och vikterna, man vill bara ceep on going! Lasta på mer och mer och mer och mer ...... Alltså, fundera inte, köp skiten direkt! No questions asked

Låter som om han öppnat en burk med något helt annat i... Det finns nämligen inget i "M Stak" som kan ge sådana fysiologiska reaktioner.

WHITEFOLKS
2008-09-14, 16:13
Vad ska ge vad i den där produkten?

Lite bcaa och sen ungefär allt de hittar som slutar på -sterone (för då måste det ju vara som testosterone :P).

toder
2008-09-14, 16:38
Jag är helt övertygad att det ger något!

Vitamin C: Är nödvändigt för bland annat bindvävens ämnesomsättning. Samt underlättar järn upptagningen i kroppen.

Vitamin b6: (Pyridoxin) reglerar kalium/natrium balansen och har därmed inflytande på vätskebalansen, cellernas näringsförsörjning.

Magnesium: behövs för skelettuppbyggnad, nerv/muskelfunktion samt bra för blodtrycket.

Zink: behövs för kroppens enzymsystem, proteinproduktion och reglering av kroppens kolhydratomsättning. Samt kan ge en effekt av hungerdämpning.

Krom: Bra för omsättningen av blodsocker. Kan även det därför underlätta reglering av vikt och hungerkänslor.

Listan kan göras mycket längre, men va jag kan se så är det ganska bra egenskaper på många av sakerna. Vissa saker är till och med livsuppehållande.

Så det kan omöjligt vara lika som att inte äta det?

//Toder

WHITEFOLKS
2008-09-14, 16:44
Om du har brist på de ämnena så är det klart det är bra att höja upp intaget till nödvändiga nivåer!

Du kan ju nämnas vilket ämne som helst som kroppen behöver, beskriva dess funktion i kroppen och på det sättet försöka sälja att det är the shit TM att inta.

Jag tror inte du har brist på något utav de ämnena du nämnde om du har en normal blandkost, MER ÄR INTE ALLTID BÄTTRE.

King Grub
2008-09-14, 17:04
Så det kan omöjligt vara lika som att inte äta det?

Jo, eftersom vilken normal blandkost som helst täcker behoven av mikronäringsämnena du räknade upp. Ett överskott är just ett överskott och ger... ingenting. Ingenting positivt, i alla fall.

Mourten
2008-09-14, 18:21
Haha men grubben alla måste väl kliva i hundbajs första gången för å hajja vad det är?...

Sniggel
2008-09-14, 18:38
RDI för vitaminer och mineraler är satta med mycket god marginal, och då efter hänsyn tagits till att man kan ha sjukdom som kräver extra högt intag. En frisk person som dessutom tränar och på så sätt får i sig extra mycket av allt (för att man äter mer än en icke-tränande) lär knappast behöva tillskott av extra vitaminer och mineraler i normalfall.

Sverker
2008-09-14, 18:40
Vitamin b6: (Pyridoxin) reglerar kalium/natrium balansen och har därmed inflytande på vätskebalansen, cellernas näringsförsörjning.

Var hittade du detta ?
För mig är pyridoxin en cofaktor vid transamineringar och viktigt vid bildandet av hemoglobin ( porfyrinringarna ). Östrogenbehandling ökar behovet av pyridoxin vad jag förstår, men mineralbalansen ?

Anders The Peak
2008-09-14, 19:15
Har gjort en beställning av lite prylar, där av denna ( Animal M Stak )

och undrar om någon av er har erfarenhet av denna produkt. Har läst en del och många påstår att det är NO:1 i byggarprepp..

Så det skulle vara kul att höra från folk, som ev har lite erfarenhet av produkten.

// Toder

Journalen: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=116681
Man blir som de här på en gång när man kör Animals produkter.
http://www.nutricionextrema.com/userfiles/image/mainimg_pack.jpg

http://www.recoveryzone1.com/sitebuilder/images/universal_model-209x200.jpg
http://megapower.pl/images/universal/animal_stak_2.jpg

Förhoppningsvis förstår ni att jag skämtar. Men om ni har sett deras träningsfilmer så är det deras budskap + 4 liter vatten i en hiskeligt stor dunk som man bär med sig som extra belastning.

ganges
2008-09-15, 19:06
det är en jävligt överskattad produkt, har själv kört den.

man behöver inte sånt, bara ät vanlig kost och träna och lägg de 500 kronorna på nåt annat

Xealswe
2008-09-18, 10:44
Provade det själv för några år sen, kan väl säga att det är som de flesta sådana produkter. Man blir hypad i början pga den kraftiga centralstimulerande effekten, det är snarare att du kan träna hårdare som gör att du får dina resultat

_micke_
2008-09-18, 15:24
fasen va alla trackar ner på sånna här produkter, visst i stort sett alla sådana produkter är ju bara skit och ger inte ett smack vad de gäller träningen.
Men om det är placebo eller ej, när jag körde den för längesen så ökade jag i styrka som fasen iaf.
Alla människor reagerar ju olika på sånna här preparat men för mig funkade det bra iaf.
Jag säger kör på och se om det blir nån skillnad!
Rock on theo! :hbang:

Mäthz
2008-09-19, 13:45
fasen va alla trackar ner på sånna här produkter, visst i stort sett alla sådana produkter är ju bara skit och ger inte ett smack vad de gäller träningen.
Men om det är placebo eller ej, när jag körde den för längesen så ökade jag i styrka som fasen iaf.
Alla människor reagerar ju olika på sånna här preparat men för mig funkade det bra iaf.
Jag säger kör på och se om det blir nån skillnad!
Rock on theo! :hbang:


Vafan måste man ha massa preparat för att orka träna ordentligt?

Jag vet inte alltså, jag väger bara 65kg, men för mig funkar det med lite jävlaranamma och massa vilje styrka.

Men när man går upp massa å blir större i muskel massa så kanske man behöver preparat för att orka av nån andledning?

Känns som om man borde klara sånnt med ren motivation och vilje styrka dock. Men vad vet jag liksom..

AJO
2008-09-19, 13:52
Snackade med en person precis som intar kosttillskottet. Han sa att han absolut tycker att det fungerar, men lade till att det kan ju vara placebo, när jag sa att jag var skeptisk till det.

Konstigt att så många tycker att det fungerar. När det inte borde göra det enligt innehållsförteckningen. Är det pro-hormoner som spökar måntro!?

Handcuff
2008-09-19, 14:13
Snackade med en person precis som intar kosttillskottet. Han sa att han absolut tycker att det fungerar, men lade till att det kan ju vara placebo, när jag sa att jag var skeptisk till det.

Konstigt att så många tycker att det fungerar. När det inte borde göra det enligt innehållsförteckningen. Är det pro-hormoner som spökar måntro!?

Nä kvalificerat svammel från de som använder det. De vet inte vad det är och fantiserar ihop en massa. Ungefär som 15åringar som berättar hur de ökar som faaaan efter att ha provat ett proteinpulver eller liknande. Finns INGET som ger sådana dramatiska förändringar att man märker det.

_micke_
2008-09-19, 18:23
Vafan måste man ha massa preparat för att orka träna ordentligt?

Jag vet inte alltså, jag väger bara 65kg, men för mig funkar det med lite jävlaranamma och massa vilje styrka.

Men när man går upp massa å blir större i muskel massa så kanske man behöver preparat för att orka av nån andledning?

Känns som om man borde klara sånnt med ren motivation och vilje styrka dock. Men vad vet jag liksom..

Nej man behöver ju absolut inte sånna preparat bara för att orka träna men det kan vara roligt att få lite extra boost i träningen helt enkelt.
Sen om det är placebo eller ej så är det roligt när man märker att nått händer liksom.

toder
2009-01-02, 20:26
Körde idag med Animal M stack när jag drog bikke passet, och kan genast säga att pumpen blir helt klart mer tydlig! samt att hungerkänslan försvinner totalt....

/Toder

Dan S
2009-01-05, 02:02
Det kan inte bero på andra faktorer såsom, Placebo eller annat du stoppat i dig? Absolut inte?

toder
2009-01-05, 02:23
Det kan inte bero på andra faktorer såsom, Placebo eller annat du stoppat i dig? Absolut inte?


Nope det är helt klart en märkbar skillnad, har tränat utan Animal bra länge och förra gången jag testade en kur så fick jag avbryta den ca 11 dagar in. Pga att jag fick för mycket pump och träningen blev lidande.

Placebo är jag övertygad om att det inte är! För skillnaden är ordentlig, samt att min puls drar iväg ca 10-12 slag per minut, när jag kör cardio dvs.


/Toder

saab900
2009-01-06, 15:10
Kan man inte tillgodose vitamnin och mineralbehovet genom kosten äter man nog för lite och med för dålig variation. Behöver man äta vitamintillskott kostar en burk Vitamineral under hundralappen på apoteket.

Toby Asp
2009-01-06, 18:21
Kan man inte tillgodose vitamnin och mineralbehovet genom kosten äter man nog för lite och med för dålig variation. Behöver man äta vitamintillskott kostar en burk Vitamineral under hundralappen på apoteket.

Det är sant. Men det är fortfarande inte Pak som diskuteras, utan Stak.