handdator

Visa fullständig version : Dum fråga...


Hermes
2003-06-25, 15:15
Ok, jag har grymt tråkigt och sitter och filosoferar om skumma saker....så ta min fråga med en nypa salt. Innehåller grönt te mycket kolhydrater :confused: Tacksam för många spydiga svar men gärna ivf ett vettigt :kinky:

rymdrattan
2003-06-25, 15:17
Originally posted by hermes
Ok, jag har grymt tråkigt och sitter och filosoferar om skumma saker....så ta min fråga med en nypa salt. Innehåller grönt te mycket kolhydrater :confused: Tacksam för många spydiga svar men gärna ivf ett vettigt :kinky:

Läs på baksidan av paketet :cryout: :D
Men det borde väl inte vara nån överdriven mängd eller?
så :cheers: på

Hermes
2003-06-25, 15:22
Det står inte på paketet, jag har som hakat upp mig på det där, även fast det verkligen inte har någon betydelse :MrT: Sen om det innehåller kolhydrater eller inte spelar inte heller någon roll, jag är inte direkt rädd för få i mig det :D Min "mäktiga" kropp behöver alla kolhydrater den kan få

King Grub
2003-06-25, 15:29
0.5 gram per tepåsemängd.

spinkoo
2003-06-25, 15:39
Shit asså :MrT:

Vilket GI :naughty: :devil:

King Grub
2003-06-25, 15:44
Originally posted by spinkoo
Shit asså :MrT:

Vilket GI :naughty: :devil:

Ja, om du tuggar i dig 200 påsar.

spinkoo
2003-06-25, 16:04
Hurru King Uppslagsverk jag skojade ju bara :MrT:

Hur många smilys ska man behöva egentligen :em: :cryout:

King Grub
2003-06-25, 16:13
Jag skojade också. Jag tyckte det var så uppenbart att jag gjorde det att det inte behöves några Smileys.

spinkoo
2003-06-25, 16:17
MM...och jag skojade igen :MrT:








:( :em:

King Grub
2003-06-25, 16:20
Nu är det nog med skämt! Här är det blodigt allvar! :hbang:

spinkoo
2003-06-25, 16:28
Frågar man efter kolhydraterna i te är det upplagt för att få tråden förstörd med skämt :)

King Grub
2003-06-25, 16:29
Det går inte upp mot frågor om GI på kanel och ål.

spinkoo
2003-06-25, 16:29
Originally posted by King Grub
Det går inte upp mot frågor om GI på kanel och ål.

:D :D :laugh:

Hermes
2003-06-25, 16:44
Jag sa ju att det var en onödig fråga, som sagt, vissa grejjer är svåra att släppa utan ett svar, sen vad själva svaret är kvittar för mig rent praktiskt. Frågan kom typ upp i mitt huvud så här: Mmmm, te skulle va gott nu...synd att det är 25 grader varmt ute och att jag håller på att dö av värmeslag...hmm, undra vad te innehåller...det lär ju inte vara fett eller protein...varmt...det måste ju innehålla nåt annat än lite antioxidanter och tein/koffein...fan va varmt....kolhydrater kanske...hur många kalorier är det i en kopp te...kanske 10...undra vad resten av teet innehåller...*klunk klunk*....mmm...vatten...och där somnade jag i solen och drömde mardrömmar om te silar som fångade mig och skållade mig i kokande vatten :sleep:

Diana
2003-06-25, 19:30
Originally posted by King Grub
Det går inte upp mot frågor om GI på kanel ...
känner mej lite smått skyldig däär...:rolleyes: :em: :smash: ;)
blandade känslor..

King Grub
2003-06-25, 19:40
Originally posted by Diana

känner mej lite smått skyldig däär... blandade känslor..

Det var nog den frågan jag hade i tankarna. :D Men ingen fara. :cheers:

Lellan
2003-06-25, 19:49
Originally posted by King Grub


Det var nog den frågan jag hade i tankarna. :D Men ingen fara. :cheers:

Du vet att vi :love: dig Grub, du tar ner oss på jorden när maten blir ett mysterium. Jordnära och sund med ett oändligt tålamod! :bow:

Diana
2003-06-25, 19:52
kunnde inte ha sagt de bättre själv Lellis:cheers:

King Grub
2003-06-25, 20:18
Tack, flickor! http://www.blackmaxpc.com/avatarsmiles/smiles/3some.gif

greken
2003-06-25, 23:25
Originally posted by hermes
Jag sa ju att det var en onödig fråga, som sagt, vissa grejjer är svåra att släppa utan ett svar, sen vad själva svaret är kvittar för mig rent praktiskt. Frågan kom typ upp i mitt huvud så här: Mmmm, te skulle va gott nu...synd att det är 25 grader varmt ute och att jag håller på att dö av värmeslag...hmm, undra vad te innehåller...det lär ju inte vara fett eller protein...varmt...det måste ju innehålla nåt annat än lite antioxidanter och tein/koffein...fan va varmt....kolhydrater kanske...hur många kalorier är det i en kopp te...kanske 10...undra vad resten av teet innehåller...*klunk klunk*....mmm...vatten...och där somnade jag i solen och drömde mardrömmar om te silar som fångade mig och skållade mig i kokande vatten :sleep:


ICE TEA? kallt och gott ... funkar perfekt :hbang: