handdator

Visa fullständig version : Warhammer och GOA


Kotten
2008-09-08, 21:25
Någon mer som sitter och väntar på att få spela betan och börjar bli förbannad ?

burre
2008-09-08, 21:37
Någon mer som sitter och väntar på att få spela betan och börjar bli förbannad ?

JA, JAG BÖRJAR BLI RIKTIGT LACK !!!

Vill ju förfan att folk ökar på som fan så jag kan spela gratis.



Fan, lack, orka.

Tigerkotten
2008-09-08, 21:38
spelade closed beta, och var inte impad alls. Får se om jag ens prövar retail nu.

Kotten
2008-09-08, 23:39
Jag har spealt mycket Dark Age Of Camelot som Mythic släppte innan Warhammer. Ser mycket likheter i spelen och ser verkligen fram mot att spela, om jag nu ska få ett mail någon gång om att betanyckeln är aktiverad.

Boomer
2008-09-08, 23:41
Skoja inte!!111oneone

Regga nyckeln för 8 timmar sen..fortf inget mail *gah!*

Kabuto
2008-09-08, 23:50
Ni kan annars starta ett US konto och lira direkt, tar max 10min att regga sig. Klienten kan ta lite längre tid att skaffa.

Manta
2008-09-09, 05:56
Spelar US betan. Jag är inte heller så jätteimponerad hittills även om det finns vissa ljuspunkter.

Tigerkotten
2008-09-09, 06:43
Jag har spealt mycket Dark Age Of Camelot som Mythic släppte innan Warhammer. Ser mycket likheter i spelen och ser verkligen fram mot att spela, om jag nu ska få ett mail någon gång om att betanyckeln är aktiverad.

haha liknande namn, samt spelat samma spel.

Jag var en dåre i daoc, hade setgroup o pvp guild osv.

Prydwen EU var main server, fast hade lite lägre rr på excal med. Efter cluster körde jag det ett tag, fast det var inte så bra action så la av. O lattjade senare runt på freeshards (vilket var kul, bra action samt andra fina saker).


Vet ej hur endgame kommer bli i WAR, dock vet jag att "Bgs" eller vad det har. Påminner om Arathi Bashin i WoW.

coxie
2008-09-09, 06:57
Verkligen inte imponerad av WAR, kommer bli WOTLK för hela slanten.

novaline
2008-09-09, 07:31
Beställde nyss WAR då jag spelat Aoc sedan release och då såklart blivit sjukt less på det.

Kabuto
2008-09-09, 07:39
Ni som inte är imponerade har ni någon koppling till WHFB sedan innan? Eller har ni bara spelat warhammer på dator?

coxie
2008-09-09, 08:19
Ni som inte är imponerade har ni någon koppling till WHFB sedan innan? Eller har ni bara spelat warhammer på dator?

Enda tidigare koppling till WAR jag har är DAoC. Dock är inte mina issues med spelet Lore-relaterat utan det beror på att det känns som wow var i betan. Spelet är helt enkelt inte lika utvecklat som WoW och därför håller jag mig till det tills WAR eventuellt blir bra.

Kabuto
2008-09-09, 08:26
Aha okej, tror man kan uppskatta spelet mycket mer om man har lirat WHFB. Jag håller på att patcha min klient nu så snart får jag väl spela lite open beta :)

Kotten
2008-09-09, 13:45
hade set group oxå i daoc, på excalibur. Min luri hero va rr10l6 :)

Xer0
2008-09-09, 14:09
haha liknande namn, samt spelat samma spel.

Jag var en dåre i daoc, hade setgroup o pvp guild osv.

Prydwen EU var main server, fast hade lite lägre rr på excal med. Efter cluster körde jag det ett tag, fast det var inte så bra action så la av. O lattjade senare runt på freeshards (vilket var kul, bra action samt andra fina saker).


Vet ej hur endgame kommer bli i WAR, dock vet jag att "Bgs" eller vad det har. Påminner om Arathi Bashin i WoW.


Hmm vilken realm? Själv lirade jag mid på just pryd från dag 1 :).

Rudor Dwarf Zerker :smash:

pragmatist
2008-09-09, 14:37
Det kommer bli samma sak med WAR som med AoC - en jäkla massa gnäll och besvikelse från folk som förväntar sig ett spel som från början är lika välpolerat och innehållsrikt som WoW är nästan fyra år (och miljontals dollar i intäkter) efter release. WoW hade minsann en hel del fel och brister också i början, inklusive seriös brist på end game-innehåll (det fanns typ en zon som höglevels kunde hålla till i), spelbalansproblem och servrar som kraschade i tid och otid, men det kommer inte folk ihåg längre. Alltså måste alla nya spel leva upp till nästan omöjliga krav, tyvärr.

Tigerkotten
2008-09-09, 21:23
Hmm vilken realm? Själv lirade jag mid på just pryd från dag 1 :).

Rudor Dwarf Zerker :smash:

Jag börjar med ledtrådar.

10p Troll
9p Thane
8p Pink troll
7p Eye Of Odin
6p dinga 70 efter dig
5p Blejs*

dvs Blejsii/Blejsarus ;)

Tricklev
2008-09-09, 21:30
Pragmatisk har en poäng, men samtidigt så grävde AoC sin egna grav med allt bs dom flängde ur sig, var inte heller så klockrent när officiella AoC forumet hade Admins som spenderade 7 timmar om dagen med att spy ut gala över hur värdelöst Wow var.

Spiken i graven var väll när folk dingade lvl 20, och insåg att spelet var slut där, Wow höll ju upp till lvl 50 iaf före det var tomt. AoC ligger ju fortfarande långt efter, inte hälften av sakerna dom hade utlovat till release finns än. Samma sak hände iofs Wow, jag väntar fortfarande på mina Siege weapons med mera, verkar som om dom kommer nu dock, 5 år senare än utlovat. :thumbup:

Tigerkotten
2008-09-09, 22:33
saken är att ett spel som daoc, äger WoW ordentligt när det gäller bra pvp fortfarande. Dock så är det ej direkt som "förut", annars var det väldigt skoj tidsfördriv.

Mantus
2008-09-10, 01:06
Och folk brukar klaga på att mina inlägg kan vara kryptiska. Så många obegripliga förkortningar och fikonspråk som i den här tråden har jag då aldrig sett ens i engelsk juridisk litteratur.:)

Kotten
2008-09-10, 04:27
blejsi, känner igen namnet, tror jag joinade eran guild när ni startade på excalibur, kommer inte ihåg namnet på guilden men har för mig att färgerna va svart/röd.

Kotten
2008-09-10, 04:29
Bad omen reloaded tror jag det va :)

Tigerkotten
2008-09-10, 05:41
korrekt, vad hette du där? Min eld jag rollade hette Blejsibumblebee tror jag :D Hade bard me id namn Blejsarus

Kotten
2008-09-10, 05:46
Zyren, spelade en luri hero :)

Sniggel
2008-09-10, 09:21
Jag börjar med ledtrådar.

10p Troll
9p Thane
8p Pink troll
7p Eye Of Odin
6p dinga 70 efter dig
5p Blejs*

dvs Blejsii/Blejsarus ;)

haha, nä, en kändis :D

Spelade också på pryd men du känner nog inte igen mig.

Kotten:
Vilka likheter är det du ser?
Där fanns mycket jag hatade i DAoC men de hade de bästa combatsystem jag nånsin sett i ett onlinespel.

Xer0
2008-09-10, 13:41
Jag börjar med ledtrådar.

10p Troll
9p Thane
8p Pink troll
7p Eye Of Odin
6p dinga 70 efter dig
5p Blejs*

dvs Blejsii/Blejsarus ;)


De va som fan, världen är liten eller ja internet iaf :)

Xer0
2008-09-10, 13:50
Sen va de 50 inte 70! ;)

Tigerkotten
2008-09-10, 16:44
haha, nä, en kändis :D

Spelade också på pryd men du känner nog inte igen mig.

Kotten:
Vilka likheter är det du ser?
Där fanns mycket jag hatade i DAoC men de hade de bästa combatsystem jag nånsin sett i ett onlinespel.

;) Vad hette du där då o guild?

Precis det du säger, GRYMT combatsystem. Bra interrupt kod osv, samt skoj world pvp som sagt.

Sant Xer0 jag är WoW nerd atm så ;)

Xer0
2008-09-10, 17:25
;) Vad hette du där då o guild?

Precis det du säger, GRYMT combatsystem. Bra interrupt kod osv, samt skoj world pvp som sagt.

Sant Xer0 jag är WoW nerd atm så ;)


Jo fastnade i de träsket också (High Warlod), började spela igen för 2 veckor sedan så få se om man ids fixa full s4 gear nu, ligger ju lite efter men full s3 har man ju iaf + lite s4.

Kwon
2008-09-10, 17:28
Snart ser ni Blejs Der Todesknecht på gatorna i Northrend!

Tigerkotten
2008-09-12, 21:30
fan, nu har folk varit på mig för mycket. Beställde WAR idag, blir nog att joina Nolby tror jag :) Sugen på ny dator me bara för det, o jag som skulle spara till en lång resa...

lastbil
2008-09-12, 22:24
Verkar lovande av det ja testat på open beta.
Smågrejer som konstant server lagg och mobs som buggar är väl de enda klagomålen.
Sen att dom tagit vatten över huvudet med att skapa alla jävla klasser som sedan ska balanseras är ju en annan sak.*rolleyes*

Blir nog en Greenskin Shaman när headstarten börjar :hbang: (om headstarten ens funkar för europa användare)

Sniggel
2008-09-14, 13:10
;) Vad hette du där då o guild?

Precis det du säger, GRYMT combatsystem. Bra interrupt kod osv, samt skoj world pvp som sagt.

Sant Xer0 jag är WoW nerd atm så ;)

Sniggel, Zodar (Spelade som mest, SB), Steena, Sniegel, Snigvar.
Spelade i Svea Ulvar.

Kwon
2008-10-07, 13:17
fan, nu har folk varit på mig för mycket. Beställde WAR idag, blir nog att joina Nolby tror jag :) Sugen på ny dator me bara för det, o jag som skulle spara till en lång resa...

OI GITFACE! GREENSKUNKS UNITE!
http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/home/images/screenshots/Screens20070905_09.jpg

Tigerkotten
2008-10-11, 21:50
Zodar känner jag igen, hur går det för er då?
Dest e sjukt overpowered atm imba Marauders o annat skit.

Min BW dingade 40 i söndags tror jag, eller om det var förra lördagen. Dock e endgame atm TRÅÅÅÅÅÅÅKIGT. Får hoppas det blir fin fin open pvp me tiden, för atm e det zerg bara.

Kotten
2008-10-12, 12:15
Hela spelet är ganska innehållsfattigt enligt mig. Pve delen suger, finns knapt inge crafting, inga dungeons att tala om, grinda går så sakta så det blir tråkigt. Inge gear att tala om, vad jag har fattat är det mest renowngear och public quest gear, sen lite gear från kungen som finns. Hoppas dom lägger till massa saker för just nu är spelet ett halvfärdigt spel

Kotten
2008-10-25, 21:58
Fan vilket skitspel, jag hade stora förväntningar på spelet eftersom det va mythic som gjorde spelet, samma som daoc som är mitt favorit spel alla kategorier. Så innehållsfattigt och enformigt så jag fattar inte att en del folk gillar det.

Tigerkotten
2008-10-26, 00:47
1-30 är skoj anser jag, bara att endgame atm suger.

Men då ska man tänka på daoc med, att det tog tid för den pvpn att bli "bra" med. Även fast möjligheterna fanns rätt tidigt där.

Men det behöver bli classbalance och fix på cc systemet.

Tricklev
2008-10-26, 02:43
Spelade det lite hos en polare ikväll, vid lvl 6 var jag trött på att bli steamrollad av tanks, återkommer om 6månader igen.

Tricce
2009-01-26, 14:34
Ska testa detta en månad tänkte jag, ruttna ur totalt på wow (läs wotlk) och främst blizzard atm.
I slutet på feb ska darkfall komma också.

Skapade en Zealot på Karak Eight Peaks, några fler som kör detta och isåfall var och som vad? :)

Kotten
2009-01-26, 15:31
Ska testa detta en månad tänkte jag, ruttna ur totalt på wow (läs wotlk) och främst blizzard atm.
I slutet på feb ska darkfall komma också.

Skapade en Zealot på Karak Eight Peaks, några fler som kör detta och isåfall var och som vad? :)

Jag har spelat, sämsta skit spelet någonsin

Tricce
2009-01-26, 20:19
Jag har spelat, sämsta skit spelet någonsin

Jomen precis det va ju exact det jag frågade om :smash: