handdator

Visa fullständig version : P6 extreme?


Granstr0m
2008-09-06, 21:08
Någon som testat? :P, lr nån annan testobooster som som ni kan rekomendera?*flex* finns på gg

EiseltUK
2008-09-06, 21:55
Någon som testat? :P, lr nån annan testobooster som som ni kan rekomendera?*flex* finns på gg

Tror man ska ta texten "den mest effektiva testosteronboostern som någonsin har framtagits" med en nya salt.

Ingrediensförteckningen är för ospecificerad för att man ska kunna dra några slutsatser men jag ser inget i sammansättningen som skulle bidra till att den är särskillt effektiv jämfört med en del andra produkter.

Tribulus extract
Simaroubaceae extract (troligen är detta Eurycoma)
White button mushroom extract
Bergamottin
Stinging nettle extract
Ovine placenta powder
Coleus Forskohlii ("makandi")
Bee pollen extract
Embryonic peptides

shape
2008-09-08, 17:21
Lite tveksam till att rekommendera Jungle warfare, men den sägs ju vara en av dem bättre varianterna vad gäller lagliga testo-preparat. Lycka till!

najen
2008-09-12, 15:58
även om denna produkt inte skulle vara bättre än de andra, funkar den ändå? Jag menar, får man mer muskler om man tar en sån här testobooster?

jwzrd
2008-09-12, 16:01
Tror man ska ta texten "den mest effektiva testosteronboostern som någonsin har framtagits" med en nya salt.

Ingrediensförteckningen är för ospecificerad för att man ska kunna dra några slutsatser men jag ser inget i sammansättningen som skulle bidra till att den är särskillt effektiv jämfört med en del andra produkter.

Tribulus extract
Simaroubaceae extract (troligen är detta Eurycoma)
White button mushroom extract
Bergamottin
Stinging nettle extract
Ovine placenta powder
Coleus Forskohlii ("makandi")
Bee pollen extract
Embryonic peptides

Fårmoderkakepulver?! *spy*

WHITEFOLKS
2008-09-12, 16:01
Samma pengar spenderade på EAA/kreatin/Rage/ungefär vad som helst ger nog mer muskler. :)

Handcuff
2008-09-12, 16:06
även om denna produkt inte skulle vara bättre än de andra, funkar den ändå? Jag menar, får man mer muskler om man tar en sån här testobooster?

Nej självklart kommer den inte göra ett skit. Och ingen annan liknande produkt heller.

najen
2008-09-12, 16:15
Nej självklart kommer den inte göra ett skit. Och ingen annan liknande produkt heller.
Så det är den gamla vanliga visan: Ät mat och träna som gäller för att man ska bygga muskler? :P

Samma pengar spenderade på EAA/kreatin/Rage/ungefär vad som helst ger nog mer muskler. :)
EAA smakar skit, kreatin har ingen effekt på mig, Rage innehåller taurin som jag är livrädd för :P

Handcuff
2008-09-12, 16:18
Så det är den gamla vanliga visan: Ät mat och träna som gäller för att man ska bygga muskler? :P


Ja? Vad trodde du det var om inte ordentlig träning (lääääänge) tillsammans med tillräcklig tillförsel av energi och byggstenar?