handdator

Visa fullständig version : Ramazzotti sjunger på svenska


magnusasb
2008-09-04, 20:56
Ett försök att liva upp stämningen lite så postar jag Eros Ramazzotti's låt. Är det orginaltexten nedan kanske? :) Jag tyckte det var riktigt kul i alla fall. Sätt igång låten och sjung med!

wVo7CNH2r8A


Kom med, Kom min salta o rosa brev, va står det Lenita kom hem, de säg de e panta nå nyare, vi trott han har vita per mes, she wanne patione kom dig, hem ris och med lit pastej, she wanne pennsi är och penn-John, la mormor är fantasi de, Rickard i la polka kan kicka tant, för solbit och bredvid kusin, di dit korna kossa ser nolla sand, bär med alla kornas kusin, she wanne patione kom dig, dom lever på Kalmar, she wanne mest fjällen men gay, la morbror blir kvar men hon stank, kantarell la mor är basta mig, nej säg bär aldrig, bär d'inte dom korna per gifter Kent, du Bella kossa nån tjej,

du Bella kossa ditt hem, Monica kommer sen, himmeln sa kan du va, grattis din syster, Kom med Kent å basta, kom nu igen, bland molnen Lenita gick hem, Kosser klänning stereo kalkonar sig, di par to k'vinn den tro bli med, sa han då hon e tycker om, när alltid vi kom dit da, sa han då paraden blev av, la mormor visst fått sig nån slang, kantarell la mor ändå basta mig, med sär i radio, bär d' inte nån cola per gift igen, Du Bella kossa nån tjej, du Bella kossa ditt hem, Monica kommer sen, himmeln sa kan du va, bratz till din syster, åå, åå ber ond, ooååå, Du Bella kossa nån tjej, du Bella kossa ditt hem, Monica kommer seen, himmel sa kan du va, Bratz till din syster, raka hår, Bratz till din syster, åå, Du Bella kossa nån tjej, ditt hem, åyeah, Bratz till din syster.




Creds till largeputte för den :)

Christooopher
2008-09-04, 20:59
Hahaha, frågan är vem som orkar skriva den där texten ^^

Larsson85
2008-09-04, 20:59
Jo, lite kul var det nog. Men lite synd att texten inte är sammanhängande för fem ören, bara en massa random ord i följd.

Mental
2008-09-04, 21:03
"she wanne patione kom dig, hem ris och med lit pastej, she wanne pennsi"

Svenska?

Njaee.

AJO
2008-09-04, 21:03
Har för mig att den är specialskriven inför Victorias 35 års dag.

kalajset
2008-09-04, 21:07
Nja, texten var inte helt hundra, finns betydligt roligare, (i mitt tycke), liknande saker på YouTube. Det som slår mig mest är ju hur bra låten faktiskt är. ;)

magnusasb
2008-09-04, 21:08
"she wanne patione kom dig, hem ris och med lit pastej, she wanne pennsi"

Svenska?

Njaee.

Haha, ett litet leende kan man väl få :D

Runda Grodan
2008-09-04, 21:11
Det är lite svårt att förstå vad han säger.