handdator

Visa fullständig version : Waso Flow


priceless
2008-09-03, 19:42
Någon som vet om man ska ta vaso flow bara de dagar man tränar eller alla dagar?

priceless
2008-09-04, 19:52
Ingen? :(

Trance
2008-09-04, 19:53
Vad är det?

priceless
2008-09-04, 19:55
Främjar transporten av syre och näringsrikt blod till arbetande muskler

ger ökat muskeltryck vid första dosering!
ökar NO produktionen och vidgar blodkärlen.
effektiviserar leveransen av syre och näring till musklerna, vilket gör att du kan träna längre och hårdare utan att bli trött!
i kombination med träning ökar mängden cirkulerande aminosyror, insulin och tillväxthormon. Faktorer som verkar kraftigt anabolt!
ger en effektiv återhämtning med snabbare återuppladdning, proteinsyntes och eliminering av slaggprodukter

3-6 kapslar Vaso Flow max 2 ggr/dagligen. 1 dosering på tom mage före frukost och 1 dos 30 minuter före träningen

Sverker
2008-09-04, 19:56
Låter som en tvättmaskin.

Det är bara till att läsa. Som alla NO-produkter ska det tas till träningen.

priceless
2008-09-04, 19:58
Låter som en tvättmaskin.

Det är bara till att läsa. Som alla NO-produkter ska det tas till träningen.


Okej tack så mycke då vet jag.

shape
2008-09-04, 23:57
Främjar transporten av syre och näringsrikt blod till arbetande muskler

ger ökat muskeltryck vid första dosering!
ökar NO produktionen och vidgar blodkärlen.
effektiviserar leveransen av syre och näring till musklerna, vilket gör att du kan träna längre och hårdare utan att bli trött!
i kombination med träning ökar mängden cirkulerande aminosyror, insulin och tillväxthormon. Faktorer som verkar kraftigt anabolt!
ger en effektiv återhämtning med snabbare återuppladdning, proteinsyntes och eliminering av slaggprodukter

3-6 kapslar Vaso Flow max 2 ggr/dagligen. 1 dosering på tom mage före frukost och 1 dos 30 minuter före träningen

Vilodagar blir således 1 gång på morgonen innan frukost. - Sen är det där bara en rekommendation från Anna Paulie, jag skulle inte förlita mig allt för mycket på hennes råd. :thumbup: