handdator

Visa fullständig version : schema (massa) hjälp.


Steerlinho
2008-09-01, 18:41
Tjena!!

jag har gymmat ett tag nu, ett par månader, och är 18 år och skulle behöva lite hjälp, jag vill lägga på mig massa!

Måndag - Vila
Tisdag - Rygg, Biceps, underarm, mage och baksida lår.
Onsdag - Bröst, Triceps, Axlar, Vader och framsida lår.
Torsdag - Vila
Fredag - Rygg, Biceps, Underarm, mage och baksida lår.
Lördag - Vila
Söndag - Bröst, Triceps, Axlar, Vader och framsida lår.

Vill alltså bli mer biffig och stor, grov kalla det vad du vill.
(Tar proteintillskott och kreatin till detta, direkt efter avslutat pass och sedan mat inom 45 min efter)

Har frågat några relativt kunniga och de tycker att schemat ser bra ut, tillräckligt med vila och så.

Undrar då vad ni på Kolo tycker om detta? *flex*

Tacksam för svar!

Undrar då vad ni på

Steerlinho
2008-09-01, 21:05
bump :)

Fredriiik
2008-09-01, 21:12
de ser okej ut, helt klart.
Ät ät och ät lite till, tränar du sådär och äter bra med mat så kommer du märka skillnader, men att bygga en shysst kropp går inte på 1 år direkt, de tar bra med tid så de är bara att kötta på!*flex*

Steerlinho
2008-09-01, 22:04
tack för svaret :)

har bra tålamod och så, men ser redan lite skillnadet särskilt på magen och armarna och bröst.

på 1 år får man nog en helt ok kropp, men jag kör på! tack igen

Hank
2008-09-01, 22:33
Det här är ju helt jävla fantastiskt! Hur fan kan det vara så svårt att dra sina egna slutsatser om saker och ting. Jag vill inte tänka på hur många trådar av de här slaget som görs i timmen på detta forum.

Tvi fan!

hoikka poika
2008-09-01, 23:34
Det här är ju helt jävla fantastiskt! Hur fan kan det vara så svårt att dra sina egna slutsatser om saker och ting. Jag vill inte tänka på hur många trådar av de här slaget som görs i timmen på detta forum.

Tvi fan!

Om musklerna växer och man närmar sig sina mål så är det ändå inte säkert att man gör framsteg. Det kan vara så att vågen och måttbanden spelar dig ett spratt, kroppen kan luras, den är en magisk maskin. Därför är det bäst att kolla med kolo-proffsen. :Virro