handdator

Visa fullständig version : Rage, mirakelpulvret?


chrilla
2008-08-28, 22:46
Tjena tjena, jag fick igår hem en burk RAGE och en påse WHEY-80 och var väldigt taggad för att testa RAGE. Jag tog en "dos" igår men kände ingenting speciellt, inga stickningar som folk snackat eller dylikt och tänkt "äsch jag har ju kört kreatin, kreatinet kanske inte kryper runt i mig". Men idag hände det, överdoserade och det började krypa efter ett tag,

Jag kände att passet gick väldigt bra, allt flöt på bra som fan och jag orkade mycket mer i alla övningar. efter ett långt pass för ryggen var det dags att smyga sig på biceps, då jag hämtar två hantlar (16kg's) för att köra lite bicepscurl, och kände; "fan det här var ju riktigt lätt" och jobbade mig uppåt, det slutade med att jag stod och curlade med 26kg's hantlarna och blev grymt förvånad själv *drool* Jag har dock ätit väldigt bra under dagen och är min 3 dag på min bulk vilket också kan ha något med saken att göra, men att öka 10kg känns ju helt otroligt?

så mitt första intryck av RAGE var :hbang: :thumbup: :hbang: :thumbup:

mallow
2008-08-28, 22:53
Trevligt att du är nöjd! Misstänker dock att 16kg inte var i närheten av ditt max från början, dock ;)

Nimille
2008-08-29, 05:25
Varför inte skriva i rage-tråden?

Hermanssson
2008-08-29, 07:38
Så ditt tidigare PB var att setta med 16kgs?

gorillan11
2008-08-29, 08:06
Jo rage är ett mirakelpulver. Jag ökade själv 15kg i bänkpress, 40kg i benpress när jag började ta detta pulver...!!!!!!

jaosef
2008-08-29, 08:18
Testade rage någon vecka, och tyckte det var skönt att det stack i hela kroppen. Man piggnade till helt enkelt. Dock så tycker jag absolut inte att det är något mirakelpulver, inte för mig iaf. Men kul att du gillade det!:thumbup:

Hank
2008-08-29, 09:01
Ja de må jag säga. Att det var bra visste jag men 16 kilos PB vid första intaget var något nytt.

zowie
2008-08-29, 09:15
Ja de må jag säga. Att det var bra visste jag men 16 kilos PB vid första intaget var något nytt.

vad i helvete (ursäkta) betyder PB???
(nybörjare som fattar inte akronymer)

Kischen
2008-08-29, 09:22
vad i helvete (ursäkta) betyder PB???
(nybörjare som fattar inte akronymer)

PersonBästa

chrilla
2008-08-29, 09:40
Vet inte om det riktigt varit personbästa, men innan har 16 kilo's hantlarna varit tillräckligt tunga och känts att det varit tillräckligt för att orka 8 reps, så jag hade aldrig kört med mer än det innan, och wops så står jag med 10 kilo mer i varje hand? det känns nästan otroligt..

Hermanssson
2008-08-29, 09:45
Vet inte om det riktigt varit personbästa, men innan har 16 kilo's hantlarna varit tillräckligt tunga och känts att det varit tillräckligt för att orka 8 reps, så jag hade aldrig kört med mer än det innan, och wops så står jag med 10 kilo mer i varje hand? det känns nästan otroligt..

*bs*

martikainen
2008-08-29, 10:10
Låter ju som om du alltid varit ordentligt trött i knoppen/kroppen när du varit på gymmet innan.

Troll
2008-08-29, 10:13
Vet inte om det riktigt varit personbästa, men innan har 16 kilo's hantlarna varit tillräckligt tunga och känts att det varit tillräckligt för att orka 8 reps, så jag hade aldrig kört med mer än det innan, och wops så står jag med 10 kilo mer i varje hand? det känns nästan otroligt..

Och hur många reps på 26kg? Eller bara stod du med dom i händerna?.


Tar själv Rage och är mycket nöjd, men någon mirakelkur är det inte..
Får lite mer ork och återhämtar mig snabbare men det är också allt. (som om inte det för den delen skulle räcka. *rolleyes* )

mr ruhl
2008-08-29, 10:33
hejja placebo!! :hbang:

birra_peroni
2008-08-29, 11:20
Och hur många reps på 26kg? Eller bara stod du med dom i händerna?.

:D

Raggis
2008-08-29, 11:57
Fairings andra konto månne?

Nitrometan
2008-08-29, 12:07
Fairings andra konto månne?
Va?

Varför skulle han göra nåt sånt?

Det finns andra handlare som har försökt såna grejer. Men varför skulle Fairing behöva göra nåt sånt med en bra produkt på sin egen bräda?




Har du nåt öht att basera din anklagelse på?

Fairing
2008-08-29, 12:40
Fairings andra konto månne?

Den dagen jag börjar sitta med 2 konton och skriva kommer aldrig att inträffa.

Jag vet flera mindre handlare som gör det och jag anser att det är patetiskt och fördjävligt.

Rage är den mest sålda prestationshöjaren på den Svenska marknaden och smygreklam behöver vi inte göra.

Mindre seriösa handlare utan fantasi kopierar allt det vi gör och det är ofta dom som sitter med flera konton och hypar sina egna produkter*grr*

Raggis
2008-08-29, 12:59
Den dagen jag börjar sitta med 2 konton och skriva kommer aldrig att inträffa.

Jag vet flera mindre handlare som gör det och jag anser att det är patetiskt och fördjävligt.

Rage är den mest sålda prestationshöjaren på den Svenska marknaden och smygreklam behöver vi inte göra.

Mindre seriösa handlare utan fantasi kopierar allt det vi gör och det är ofta dom som sitter med flera konton och hypar sina egna produkter*grr*

Dåligt försök till att vara rolig, förlåt! Använder själv rage, och upplever helt klart bättre ork och högre mjölksyratröskel.

Fairing
2008-08-29, 13:00
Dåligt försök till att vara rolig, förlåt! Använder själv rage, och upplever helt klart bättre ork och högre mjölksyratröskel.

Bra där! Du är förlåten :D

Muaytudd
2008-08-29, 13:09
Den dagen jag börjar sitta med 2 konton och skriva kommer aldrig att inträffa.

Jag vet flera mindre handlare som gör det och jag anser att det är patetiskt och fördjävligt.

Rage är den mest sålda prestationshöjaren på den Svenska marknaden och smygreklam behöver vi inte göra.

Mindre seriösa handlare utan fantasi kopierar allt det vi gör och det är ofta dom som sitter med flera konton och hypar sina egna produkter*grr*


Hur vet ni det? Byter konkurrenterna information beträffande säljstatestik med varandra på produktnivå i gymbranschen?

MVH

Chrille

Muaytudd
2008-08-29, 13:10
hejja placebo!! :hbang:

+ 999

Det man inte har i knoppen får man tillsätta på egen hand ;)

Fairing
2008-08-29, 13:18
Hur vet ni det? Byter konkurrenterna information beträffande säljstatestik med varandra på produktnivå i gymbranschen?

MVH

Chrille

Försäljningstatistik och råvaruinköp från tillverkare & grossister

Muaytudd
2008-08-29, 13:25
Försäljningstatistik och råvaruinköp från tillverkare & grossister

Om det stämmer så är det bara till att gratulera. Kolozzeum har verkligen utvecklats till att bli en otroligt strategisk fördel.

MVH

Chrille

Fairing
2008-08-29, 13:31
Om det stämmer så är det bara till att gratulera. Kolozzeum har verkligen utvecklats till att bli en otroligt strategisk fördel.

MVH

Chrille

Nja , kolozzeum säljer inte mycket. Dom stora grossisterna handla extremt mycket. Som mest har vi sålt + 5000 burk/dag.

Vi har idag stora problem med att få tag i råvaror för att täcka behovet och nästan alla handlare väntar på leveranser

Vi har i princip "dammsugit" hela råvarumarknaden på vissa ingredienser och ändå räcker det ej.

Fairing går även mycket på export idag och det känns jäkligt kul.Vi har jobbat hårt för detta sedan 93 och nu verkar det som att det äntligen släpper:hbang:

Muaytudd
2008-08-29, 13:36
Nja , kolozzeum säljer inte mycket. Dom stora grossisterna handla extremt mycket. Som mest har vi sålt + 5000 burk/dag.

Vi har idag stora problem med att få tag i råvaror för att täcka behovet och nästan alla handlare väntar på leveranser

Vi har i princip "dammsugit" hela råvarumarknaden på vissa ingredienser och ändå räcker det ej.

Fairing går även mycket på export idag och det känns jäkligt kul.Vi har jobat hårt för detta sedan 93 och nu verkar det som att det äntligen släpper:hbang:

Tänkte inte i direkt försäljning utan mer som kanal mot konsument.

Det är alltid lika kul när hårt arbete betalar tillbaka. Det är ju så det ska va!

MVH

Chrille

jwzrd
2008-08-29, 13:49
Nja , kolozzeum säljer inte mycket. Dom stora grossisterna handla extremt mycket. Som mest har vi sålt + 5000 burk/dag.

Vi har idag stora problem med att få tag i råvaror för att täcka behovet och nästan alla handlare väntar på leveranser

Vi har i princip "dammsugit" hela råvarumarknaden på vissa ingredienser och ändå räcker det ej.

Fairing går även mycket på export idag och det känns jäkligt kul.Vi har jobat hårt för detta sedan 93 och nu verkar det som att det äntligen släpper:hbang:

När köper du nya bilen då? :D

Fairing
2008-08-29, 14:11
När köper du nya bilen då? :D

Fasiken , nya hemsidan + katalog och ny design på produkter kostade som en ny bil så jag får fortsätta att åka skoda:)

Handcuff
2008-08-29, 14:11
Det är inte att kreatinet "kryper runt i kroppen" som är stickningarna :D

tp_88
2008-08-29, 14:17
Nej, du ökade inte din styrka i bicepscurl med 62,5% pga Rage, och nej, det är inte något mirakelpulver.

Precis som alla andra kosttillskott så är det enligt mig överskattat.

chrilla
2008-08-29, 15:20
Jag gjorde 6 reps/arm med 26'orna, Jag har också varit skeptisk tidigare mot kosttillskott men det som jag postade först hände så jag är nöjd iallfall.. Peach är grymt god också btw ;p

Bucyrus
2008-08-29, 19:38
så jag får fortsätta att åka skoda:)

Haha..ballaste skodan jag har sett iaf.

C.E.J.
2008-08-29, 19:59
Nej, du ökade inte din styrka i bicepscurl med 62,5% pga Rage, och nej, det är inte något mirakelpulver.

Precis som alla andra kosttillskott så är det enligt mig överskattat.

Meh vadå, menar du att Rage inte är vad som gjort dig till den starka biff du är idag? Vad använder du då, NitroTech från MT? Moste v3t4! :Virro

Kräket
2008-08-29, 20:38
Får man passa på att fråga vad det är i Rage som alla verkar så lyriska över? Själv använder jag kreatin och tycker det fungerar ganska bra. Jag vet ungefär hur det fungerar och vad det brukar ge mig.

Vad i Rage förutom kreatin är det som ger den effekt så många uppenbarligen uppskattar? Är det koffeinet? Eller är det andra tillsatser?

Man blir ju riktigt sugen att testa...

C.E.J.
2008-08-29, 20:58
Får man passa på att fråga vad det är i Rage som alla verkar så lyriska över? Själv använder jag kreatin och tycker det fungerar ganska bra. Jag vet ungefär hur det fungerar och vad det brukar ge mig.

Vad i Rage förutom kreatin är det som ger den effekt så många uppenbarligen uppskattar? Är det koffeinet? Eller är det andra tillsatser?

Man blir ju riktigt sugen att testa...

Rage-tråden, besvarar allt.

tp_88
2008-08-29, 22:18
Meh vadå, menar du att Rage inte är vad som gjort dig till den starka biff du är idag? Vad använder du då, NitroTech från MT? Moste v3t4! :Virro
Jag är varken stark eller biff, antagligen för att jag aldrig använt några MuscleTech-produkter. :(

PiNG.
2008-08-29, 23:20
Jag är varken stark eller biff, antagligen för att jag aldrig använt några MuscleTech-produkter. :(

Du kanske skulle prova? Innan du sågar menar jag...placebo eller inte.

tp_88
2008-08-29, 23:26
Du kanske skulle prova? Innan du sågar menar jag...placebo eller inte.
Jag försöker undvika att kasta pengar i sjön.

C.E.J.
2008-08-30, 00:21
Jag försöker undvika att kasta pengar i sjön.

It's good shit, läser du inte [random amerikansk byggarblaska]? Cuts, Dex och alla de där snubbarna lägger ju på sig skitmycket muckler mha Masselteck, tror du de ljuuuuger? Jag är helt övertygad om att Masselteck är hemligheten bakom Cuts' framgångar i Mr Olympia, better believe it!

Dan S
2008-08-30, 00:27
Måste hålla med föregående postare att testa produkten innan du sågar eller ens dömmer den på något vis.

OT ska jag nog inhandla en rage jag med snart kommer sitta fint vid benpassen :D

frambogir
2008-08-30, 09:38
Eftersom Koloshoppen hade ett fint erbjudande med billig rage och tshirt kombination drog jag iväg en order på Peachsmaken. ska bli kul att se nya tröjan också!

Fairing
2008-08-30, 11:12
Eftersom Koloshoppen hade ett fint erbjudande med billig rage och tshirt kombination drog jag iväg en order på Peachsmaken. ska bli kul att se nya tröjan också!

Du kan faktiskt se en bild på t-shirten i Magnus Kempis journal på Body forum. Under bilder tror jag

-squat-
2008-08-30, 11:59
Du kan faktiskt se en bild på t-shirten i Magnus Kempis journal på Body forum. Under bilder tror jag

http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=46608&stc=1&d=1220030042
http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=46609&stc=1&d=1220030042

frambogir
2008-08-30, 12:00
Fan vad metal :) Tur jag beställde en sån. Törs nästan känna mig tuff i gymmet snart :)

Pelle2
2008-08-30, 14:28
Jag försöker undvika att kasta pengar i sjön.

Utveckla gärna

tp_88
2008-08-30, 15:22
Utveckla gärna
MuscleTech säljer sina produkter till överpris i förhållande till innehållet.

EDIT: Dessutom ägnar dom sig åt fruktansvärt patetisk marknadsföring.

C.E.J.
2008-08-30, 18:02
Måste hålla med föregående postare att testa produkten innan du sågar eller ens dömmer den på något vis.

Då är det nog bättre att researcha ingredienserna i ett givet kosttillskott, snarare än att prova och se. Utöver att många kosttillskott bara innehåller skit vars påstådda effekter inte stöds av någon relevant forskning, så tenderar de grejer som "funkar" att underdoseras.

Gymfjollan
2008-08-30, 18:15
jag tycker faktiskt inte produkten var som väntat !

tog 25 gram , ska jag öka dosen ? till 50 ?

är 15 år å 172cm , ifall det spelar nån roll :P

Hank
2008-08-30, 19:32
jag tycker faktiskt inte produkten var som väntat !

tog 25 gram , ska jag öka dosen ? till 50 ?

är 15 år å 172cm , ifall det spelar nån roll :P

Och vad hade du väntat?

Handcuff
2008-08-30, 19:42
Och vad hade du väntat?

Med tanke på sådana beskrivningar om mirakelresultat som trådskaparens så är det inte konstigt att vissa har en....säg en aning för höga förväntingar av tillskott. :D