handdator

Visa fullständig version : Fråga festvärdens grannar om toalettpapper?


Fellan
2008-08-27, 21:14
Grannarna har fest, en tjej från festen knackar på och frågar efter toalettpapper.

Är detta en erkänd lek av något slag?
Var härstammar den ifrån och vinner individen något på det?

Andra gången på en månad detta händer mig, grannarna kan ju knappast vara så dåliga på att köpa toalettpapper?

Mvh
Fredrik

Piranha
2008-08-27, 21:15
Grannarna har fest, en tjej från festen knackar på och frågar efter toalettpapper.

Är detta en erkänd lek av något slag?
Var härstammar den ifrån och vinner individen något på det?

Andra gången på en månad detta händer mig, grannarna kan ju knappast vara så dåliga på att köpa toalettpapper?

Mvh
Fredrik

Du har ganska tråkigt hemma va?

rememberence
2008-08-27, 21:20
Fredrik, det är en sjuk lek.
Dom njuter av det medans du sitter där och tänker: -"Varför?!?!"

Fellan
2008-08-27, 21:20
Du har ganska tråkigt hemma va?

Nja, "problemet" gör mig nyfiken på bakomliggande mekanismer.

Kan omöjligt bara vara en brist på toalettpapper med tanke vilken person som frågar efter det och hur personen agerar.

Kan nämnas att "frågan" har kommit vid olika grannars fester. Därför tror jag att det är något av en studenttrend.

Någon som har erfarenhet?

Mvh

Fellan
2008-08-27, 21:21
Fredrik, det är en sjuk lek.
Dom njuter av det medans du sitter där och tänker: -"Varför?!?!"

Jo, jag vill ju inte heller låta dem vinna.
Fundera litet på att gå in och be att få tillbaka toalettpappret med argumentet att jag av misstag gett bort min sista rulle.
Är det en bra idé tror ni?

Mvh

Kwon
2008-08-27, 21:22
Fredrik

Tjejen är intresserad av dig förstår du väl.

Toa-pappret är bara ett svepskäl för att få knacka på och kolla läget/sondera terrängen.

Jompan
2008-08-27, 21:23
Fredrik

Tjejen är intresserad av dig förstår du väl.

Toa-pappret är bara ett svepskäl för att få knacka på och kolla läget/sondera terrängen.

haha precis vad jag tänkte. :)

rememberence
2008-08-27, 21:23
Jo, jag vill ju inte heller låta dem vinna.
Fundera litet på att gå in och be att få tillbaka toalettpappret med argumentet att jag av misstag gett bort min sista rulle.
Är det en bra idé tror ni?

Mvh

Det är en utmaning mot dom, se till att du är stark och har något sätta emot med. T.ex att låna socker eller liknande!

Kwon
2008-08-27, 21:25
Nästa gång hon vill ha papper, fråga henne, "Är det någonting annat damen vill ha månne?"

LoTiX
2008-08-27, 21:31
Nästa gång hon vill ha papper, fråga henne, "Är det någonting annat damen vill ha månne?"

Nej nej, han ber henne följa med in och hämta den. Hela tiden stirrandes. Han skall låta henne gå först och han själv skall mycket tyst röra sig precis bakom henne. Toapappret ligger naturligtvis längst inne i lägenheten.

Kwon
2008-08-27, 21:33
Nej nej, han ber henne följa med in och hämta den. Hela tiden stirrandes. Han skall låta henne gå först och han själv skall mycket tyst röra sig precis bakom henne. Toapappret ligger naturligtvis längst inne i lägenheten.

Ja, och medan han stirrande följer efter henne så smygjuckar han lite, och varje gång hon vänder sig om så sträcker han på sig, tittar rakt upp i taket och låtsas som som om ingenting hänt alt börjar vissla.

Fellan
2008-08-27, 21:34
Nej nej, han ber henne följa med in och hämta den. Hela tiden stirrandes. Han skall låta henne gå först och han själv skall mycket tyst röra sig precis bakom henne. Toapappret ligger naturligtvis längst inne i lägenheten.


Önskar jag hade startat denna tråden första gången det hände, då hade jag varit väl förberedd vid detta laget. Istället verkade jag bara dum.

Hellre gubbsjuk än dum.

Kwon
2008-08-27, 21:34
Hur gammal är du Fellan?

Hur gammal är grannen?

Ballpark.

Frantic
2008-08-27, 21:36
Det är en version av sanning och konsekvens. Kidsen är crazy nu för tiden

LoTiX
2008-08-27, 21:40
Önskar jag hade startat denna tråden första gången det hände, då hade jag varit väl förberedd vid detta laget. Istället verkade jag bara dum.

Hellre gubbsjuk än dum.

Släck ner överallt, sätt på Black Sabbath - Black Sabbath när du hör någon vid dörren. Sedan följer du instruktioner.

*Eller försöker du få ner det där konstiga ljudet från The Texas Chain Saw Massacre. Som låter typ NJJJEEEEEEEEWI NJEEEEEEEWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH

*Eller brus på hög volym!

*Eller barn som sjunger sorgligt, eller "apply directly to the forehead" på repeat.

Larsson85
2008-08-27, 21:43
Det är en version av sanning och konsekvens. Kidsen är crazy nu för tiden

Yes, jag har också sett detta kortspel man kan köpa. På ett av korten står det något i stil med att man ska gå till grannen och låna toalettpapper. Men jag har för mig att man ska dra en märklig historia samtidigt också.

Frantic
2008-08-27, 21:45
Det finns olika kort?

Nästa gång du öppnar dörren ska du ha en gimp i koppel

Alexlindgren
2008-08-27, 21:54
Dom kör väl sanning och konka;

"du ska gå över till grannen och fråga efter toalettpapper"
hahahahaha

hahavaffan
2008-08-27, 22:05
Nästa gång du öppnar dörren ska du ha en gimp i koppelHAHA :laugh:

jakke
2008-08-27, 22:29
Skitkul lek.

Lellan
2008-08-27, 22:46
Mina grannar har fest.. (sant)
Å här sitter jag med en toarulle i handen.. (sant)
Men inte FAAN kommer det nån?! (sant)

Ingen vill leka med mig. *mini

LoTiX
2008-08-27, 23:43
Mina grannar har fest.. (sant)
Å här sitter jag med en toarulle i handen.. (sant)
Men inte FAAN kommer det nån?! (sant)

Ingen vill leka med mig. *mini

Haha förlåt det där lät så otroligt tragiskt på ett vis.

Lellan
2008-08-28, 00:25
Haha förlåt det där lät så otroligt tragiskt på ett vis.

Gevalia goes Norén? Jag är lite smått tragisk faktiskt. Observant av dig. :)

neej slarti jag dissar inte mig själv el fiskar. Jag har dålig humor. Relax.

Piranha
2008-08-28, 09:50
Mina grannar har fest.. (sant)
Å här sitter jag med en toarulle i handen.. (sant)
Men inte FAAN kommer det nån?! (sant)

Ingen vill leka med mig. *mini

Du borde tagit tag i det där och själv knackat på och erbjudit toarullen.

Sen kan de stå där och fundera.

Kwon
2008-08-28, 09:53
Om PingPong Kingen Kamali hade knackat på för en toarulle (killen te höger), hade ni öppnat?

http://img175.imageshack.us/img175/893/kamaligeorgefr3.jpg

Granatgiraffen
2008-08-28, 09:55
Om PingPong Kingen Kamali hade knackat på för en toarulle (killen te höger), hade ni öppnat?


Jag hade passat på och frågat honom var hans polare har köpt sin midjeväska.

Piranha
2008-08-28, 09:57
Om PingPong Kingen Kamali hade knackat på för en toarulle (killen te höger), hade ni öppnat?

http://img175.imageshacamaligeorgefr3.jpg

Når han upp till ringklockan?

Kwon
2008-08-28, 09:58
Når han upp till ringklockan?

:laugh: Well, han hade ju knackat... ;)

Lellan
2008-08-28, 09:59
Du borde tagit tag i det där och själv knackat på och erbjudit toarullen.

Sen kan de stå där och fundera.

:D Klockrent.

Förresten så har jag sen i somras varit inbjuden till 3 olika grannar på fast. Fast hrrm.. det stod iofs att alla i huset fick komma. Men de hade ju garanterat uppskattat en Lella inkl toarulle, eller hur.. fast jag bangade. Men jag stampade i takt med basen som hördes in till mig, räknas nästan va..?

Två grannar har jag dessutom gett vardera 2 dubbeltriss (ok, nu kryper det fram vilken äkta tant jag egentligen är). Ena pga jag fick ta hennes tvättbricka och boka in en tid för att hämta mina nycklar jag glömt där (ja, jag är helt sjukt tankspridd) och den andra pga att han fick leka ambulans å skjutsa till akuten (ja, min son är helt sjuk tankspridd å ramlade på en pinne som fastnade i halsen).

Jag kanske är en jobbig granne? Men jag är generös med trisslotter å toapapper iaf.. :naughty:

Exdiaq
2008-08-28, 10:01
Det kanske var en skit-fest

Kwon
2008-08-28, 10:03
Det kanske var en skit-fest

Där de lyssnade på "Scatman" på repeat.

Piranha
2008-08-28, 10:06
:D Klockrent.

Förresten så har jag sen i somras varit inbjuden till 3 olika grannar på fast. Fast hrrm.. det stod iofs att alla i huset fick komma. Men de hade ju garanterat uppskattat en Lella inkl toarulle, eller hur.. fast jag bangade. Men jag stampade i takt med basen som hördes in till mig, räknas nästan va..?

Två grannar har jag dessutom gett vardera 2 dubbeltriss (ok, nu kryper det fram vilken äkta tant jag egentligen är). Ena pga jag fick ta hennes tvättbricka och boka in en tid för att hämta mina nycklar jag glömt där (ja, jag är helt sjukt tankspridd) och den andra pga att han fick leka ambulans å skjutsa till akuten (ja, min son är helt sjuk tankspridd å ramlade på en pinne som fastnade i halsen).

Jag kanske är en jobbig granne? Men jag är generös med trisslotter å toapapper iaf.. :naughty:

Tror aldrig jag ens sett mina grannar, men de spelar tv spel på nätterna de jävlarna, till skillnad ifrån musik så låter tvspel exakt likadant timme ut timme in *gah!* eller så är de bara värdå och kommer inte vidare till nästa karta.

Nåja om en böna ringde på här och erbjöd toapapper skulle jag misstänka henne vara lite kinky, villket givetvis är välkommet.

Lellan
2008-08-28, 10:56
Tror aldrig jag ens sett mina grannar, men de spelar tv spel på nätterna de jävlarna, till skillnad ifrån musik så låter tvspel exakt likadant timme ut timme in *gah!* eller så är de bara värdå och kommer inte vidare till nästa karta.

Mina har ett hälsosamt regelbundet sexliv också.. :naughty:

Nåja om en böna ringde på här och erbjöd toapapper skulle jag misstänka henne vara lite kinky, villket givetvis är välkommet.

Tja, toasex vill jag nog inte förknippas med. Får fortsätta med dubbeltriss tror jag.. :)

Piranha
2008-08-28, 11:10
Mina har ett hälsosamt regelbundet sexliv också.. :naughty:


Ja om de ändå kn****, jävla supermario på nätterna.

Nitrometan
2008-08-28, 12:15
Ja om de ändå kn****, jävla supermario på nätterna.
Det kanske är deras förspel?

Och så kommer de aldrig vidare?

Lövbiffen
2008-08-28, 12:41
Där de lyssnade på "Scatman" på repeat.

HAahahaha :D
Roligt med ordvitsar som sträcker sig mellan språken :thumbup:

Mantus
2008-08-28, 13:10
Det kanske är deras förspel?

Och så kommer de aldrig vidare?

Var det super mario 1? I sådant fall kanske det är någon som svarat på kontaktannonsen som togs upp i en tråd för ett tag sedan:D

Nitrometan
2008-08-28, 13:33
Var det super mario 1? I sådant fall kanske det är någon som svarat på kontaktannonsen som togs upp i en tråd för ett tag sedan:D
Det kan vara så.

Pirre får kolla upp det.

Motorbreath
2008-08-28, 14:43
De kanske var några tjejer som höll på med fingermålning, som blev lite smutsigare än förväntat.

Piranha
2008-08-28, 15:12
De kanske var några tjejer som höll på med fingermålning, som blev lite smutsigare än förväntat.

sluta trigga mig sådär.. *mini