handdator

Visa fullständig version : vem ska till luleå och hur mycket laddar ni för att ta?


dyxeldoff
2008-08-26, 23:13
själv ska jag göra 150 i bänken i 90an hadde jag tänkt
lite trasig rygg/knä så det blir bara bänk =(

KRILLE!
2008-08-27, 19:36
Jag ska dit. Försöker gå i 100 och serien 270-230-260 skulle sitta fint :D.

dyxeldoff
2008-08-27, 20:01
Jag ska dit. Försöker gå i 100 och serien 270-230-260 skulle sitta fint :D.

oj nice fast du är vell inte junior kan jag tro för det är man till 23 va??

fina vikter speciellt bänken den sticker ut som fan ju

dyxeldoff
2008-08-27, 20:15
är ni många från öjebyn som sak dit

ska bli kul å se om du tar 230 tycka till!!

sunkan
2008-08-27, 20:25
hur länge kan man räkna med att det håller på och vart ligger pontushallen om man kommer från bodenhållet?

dyxeldoff
2008-08-27, 20:44
hur länge kan man räkna med att det håller på och vart ligger pontushallen om man kommer från bodenhållet?

eniro brukar kunna få fram skit bra vägbeskrivingar skriv bara vart du ska och vars du kommer ifrån.

vete fan hur lång tid det tar gissar på 4 tiden

det kan vara försent att anmäla sig nu dock sak kolla up det lite snabbt

dyxeldoff
2008-08-27, 20:47
http://www.corpus.vilhelmina.com/gastbok.php

översta inlägget står det lite om tävlingen 2 dagar till kan man anmäla sig!

sunkan
2008-08-27, 20:54
eniro brukar kunna få fram skit bra vägbeskrivingar skriv bara vart du ska och vars du kommer ifrån.

vete fan hur lång tid det tar gissar på 4 tiden

det kan vara försent att anmäla sig nu dock sak kolla up det lite snabbt

vill inte tävla, bara titta:D

edit: ahhh, det är ju där jag tränat shootfighting. Dit hittar jag ju.

Hallberg
2008-08-28, 06:57
vill inte tävla, bara titta:D



Publik?!? På en SL-tävling?! :eek:
Vad kommer härnäst? Uppmärksamhet i media? Reportage på TV-sporten?

Nitrometan
2008-08-28, 08:49
Publik?!? På en SL-tävling?!
Vad kommer härnäst? Uppmärksamhet i media? Reportage på TV-sporten?
Vars fashiken e världen på väg?

Hur skall detta gå?

Börje H
2008-08-28, 08:51
hur länge kan man räkna med att det håller på och vart ligger pontushallen om man kommer från bodenhållet?

Dundra rakt fram enfter 97:an till du är i höjd med OK-center. I trafikljusen där svänger du vänster sedan andra avfarten höger. Då komer du fram till parkeringen utanför Pontushallen. Tävlinggstart är satt till 10.00 och som det ser ut nu så kommer det att bli 3 lyftargrupper; en med bänkpressar samt 2 med styrkelyft. Mer exakt kommer detta att annonseras på hemsidan under nästa vecka: www.luleaak.se

Infon om tävling finns även här:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=3144276&postcount=5


edit: ahhh, det är ju där jag tränat shootfighting. Dit hittar jag ju.

Jamendåså!

Börje H
2008-08-28, 08:56
Som svar på grundfrågan: 0 kg. Hoppar över serietävlingen till förmån för coaching/funktionär/arrangör då jag inte är 100% skadefri. Annars var ju planen att utmana KRILLE i bänk :thumbup:

KRILLE!
2008-08-28, 14:05
oj nice fast du är vell inte junior kan jag tro för det är man till 23 va??

fina vikter speciellt bänken den sticker ut som fan ju

Är 22, har ett år kvar som junior sen blir jag gammal. Tack :)

Aww Börje, synd på skadan :/ Vi får brottas en annan gång *cupid*

dyxeldoff
2008-08-31, 11:05
Är 22, har ett år kvar som junior sen blir jag gammal. Tack :)

Aww Börje, synd på skadan :/ Vi får brottas en annan gång *cupid*

oj ja då är du ju äckligt bra i bänk om du bara är 22 år. hur länge har du tränat SL?

gjorde 2 singlar på 150 i fredags så mitt mål ska nog gå vägen

KRILLE!
2008-08-31, 22:30
oj ja då är du ju äckligt bra i bänk om du bara är 22 år. hur länge har du tränat SL?

gjorde 2 singlar på 150 i fredags så mitt mål ska nog gå vägen

Skulle nog säga att jag är äckligt bra med tröjan ;)

Tränat bänk i typ 8 år nu och sl i 4 år

dyxeldoff
2008-09-06, 20:06
Skulle nog säga att jag är äckligt bra med tröjan ;)

Tränat bänk i typ 8 år nu och sl i 4 år


stort grattis. det var sjukt imponerande att se.

och du gjorde 9 godkända lyft med va??

det märks att våran klubb har massor att ta igen när det gäller träning upplägg osv.

inte så konstigt att ni lyfter på en högre nivå när ni har tagit själva träningen till en annan nivå.

många grundstenar av eran tränign och upplägg har vi knappt provat. men det sak det bli ändring på!

dyxeldoff
2008-09-06, 20:10
själv kände jag att jag inte hadde lika mycket tryck i kroppen som förra fredagen. å andra sidan fick jag ner stången utan problem. 152,5 helt nöjd då bänk inte är favvon

vänta bara tills jag kan köra mark :naughty:

KRILLE!
2008-09-06, 21:13
stort grattis. det var sjukt imponerande att se.

och du gjorde 9 godkända lyft med va??

det märks att våran klubb har massor att ta igen när det gäller träning upplägg osv.

inte så konstigt att ni lyfter på en högre nivå när ni har tagit själva träningen till en annan nivå.

många grundstenar av eran tränign och upplägg har vi knappt provat. men det sak det bli ändring på!

Jo är riktigt nöjd måste jag säga, alla lyft godkända jajjemen.

Ojoj vad ni har mycket framför er! Jag kommer själv från en annan klubb från början och skillnaden i kunskap är enorm. Ni verkar ha fått ett stabilt gäng så nu är det bara att ni sporrar varandra och kör på.

Gratulerar till resultatet, man ska alltid vara nöjd om man gör det man hade i åtanke, speciellt om man gör lite extra!

dyxeldoff
2008-09-07, 15:41
Jo är riktigt nöjd måste jag säga, alla lyft godkända jajjemen.

Ojoj vad ni har mycket framför er! Jag kommer själv från en annan klubb från början och skillnaden i kunskap är enorm. Ni verkar ha fått ett stabilt gäng så nu är det bara att ni sporrar varandra och kör på.

Gratulerar till resultatet, man ska alltid vara nöjd om man gör det man hade i åtanke, speciellt om man gör lite extra!

vi skulle behövt fara på någon föreläsning alternativt träningsläger.

vet du om någon tränare/gammal räv i öjebyn erbjuder något sådant?

jebu
2008-09-07, 16:00
vi skulle behövt fara på någon föreläsning alternativt träningsläger.

vet du om någon tränare/gammal räv i öjebyn erbjuder något sådant?

Ta ett snack med Fetknoppen här på forumet och se vad som går att ordna, han har ändå så mycket tid över. :D

/Martin

dyxeldoff
2008-09-07, 16:09
Ta ett snack med Fetknoppen här på forumet och se vad som går att ordna, han har ändå så mycket tid över. :D

/Martin

kasnke det mer är Fetknoppen då? =P

jebu
2008-09-07, 16:11
kasnke det mer är Fetknoppen då? =P

Vem är Fetknoppen?

Om det är frågan så är det David holmberg, "coach" i Öjebyn. http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=14592

dyxeldoff
2008-09-07, 16:19
Vem är Fetknoppen?

Om det är frågan så är det David holmberg, "coach" i Öjebyn. http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=14592

aha... okej

ja bättre hjälp kan vi ju knappast få ^^

jag ska ta upp det på nogot möte innan jag frågar honnom

det skulle vara riktigt nyttigt för våran klubb, för just nu har jag fått kännslan av att öjebyns och många andra bra klubbar har ett helt annat upplägg och helt andra metoder än vi som värkar fungera avsevärt mycket bättre.

KRILLE!
2008-09-07, 17:35
aha... okej

ja bättre hjälp kan vi ju knappast få ^^

jag ska ta upp det på nogot möte innan jag frågar honnom

det skulle vara riktigt nyttigt för våran klubb, för just nu har jag fått kännslan av att öjebyns och många andra bra klubbar har ett helt annat upplägg och helt andra metoder än vi som värkar fungera avsevärt mycket bättre.

Det är alltid bra med nya tankesätt. Blir lätt hänt att man gör samma sak som alla andra har gjort och alltid gör vilket leder till att det blir för enformigt.

Börje H
2008-09-07, 17:48
Vem är Fetknoppen?

Om det är frågan så är det David holmberg, "coach" i Öjebyn. http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=14592

aha... okej

ja bättre hjälp kan vi ju knappast få ^^

jag ska ta upp det på nogot möte innan jag frågar honnom

det skulle vara riktigt nyttigt för våran klubb, för just nu har jag fått kännslan av att öjebyns och många andra bra klubbar har ett helt annat upplägg och helt andra metoder än vi som värkar fungera avsevärt mycket bättre.

Hoppas du har sett materialet jag skickade åt Brynte. Om inte så tror jag det kan vara mycket värt för er att samlas och titta på det tillsammans hela gänget. Sen kan du med fördel flika in denna lilla snutt till dina lagkompisar:
http://www.youtube.com/watch?v=rvpGZcs6Qns
Hann se att det var lite si å så med knälindningen :)

dyxeldoff
2008-09-08, 18:26
Hoppas du har sett materialet jag skickade åt Brynte. Om inte så tror jag det kan vara mycket värt för er att samlas och titta på det tillsammans hela gänget. Sen kan du med fördel flika in denna lilla snutt till dina lagkompisar:
http://www.youtube.com/watch?v=rvpGZcs6Qns
Hann se att det var lite si å så med knälindningen :)

der är ganska mycket det är lite si och så med *gah!*

ja han var ju på en föreläsning där han fick massa bra info som han ska dela med sig nästa väcka då vi ska ha klubbmöte. skulle varit bra om vi kunde ha varit fler där

har även läst träningskompendiet som david skrivit. vi körde ett av toppnings schemana där inför denna tävlingar jag å brynte