handdator

Visa fullständig version : Bodycheck protein mix


JockeKillen
2008-08-26, 18:51
Hejsan, tänket nu plocka fram ett gäng bodycheck protein mixar som morsan köpte hem för ett ganska bra tag sedan. Men nu när jag gjorde det så märkte jag att dom hade gått ut, men jag tänkte att vafan, det lär väl inet göra nått om ett pulver går ut, så jag blandade ihop min drink. När den skulle drickas så märkte jag att den här drinken smakade ju nå groteskt vidrigt, jag kommer ihåg att jag ogillade smaken förut, men inte så här!

Vad händer med en protein mix när den går ut? Kan smaken ha berot på utgånget datum eller är bodychecks choklad protein mix bara vidrig? Jag ligger på bulk i nuläget och jag tror inte att jag får i mig nog proteiner eller kcal, bör jag helt enkelt ännu mer och oftare eller kan det vara bra att satsa på nått tilskott, kanske eventuellt en protein drink och en gainer? Om svaret på föregående fråga är ja, vad är bra och billigt?

Glenno
2008-08-26, 20:09
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=117810

Lär ju vara samma med det där proteinet att det är aromämnerna som tagit skada.

JockeKillen
2008-08-26, 20:35
ok, ser ut som att det inte bör vara något fel på det. Men smaken var för jävla hemsk. Problemet är iaf löst med ett kg kolozzeum proteiner på väg hem till norrland.