handdator

Visa fullständig version : Uppdatera mig. Plz.


Nina L
2008-08-25, 07:57
Vad har hänt de senaste två åren?
Vad är gammalt; vad är nytt?
Vilka användare ånjuter mest status; och varför?
Är bolio bannad igen?
Är det någon som har ändrat kroppsform ett eller på annat sätt?
Har det bildats några par?
Har Angel börjat onanera än?
Särskriver Piranha fortfarande i varannan trådtitel?
Har någon mognat, eller tappat greppet/släppt det?
Vilka trådar borde ha nått best of?
Finns det nya medlemmar som jag borde känna till?
Vad har jag missat?


Uppdatera mig är ni snälla. Bilder, länkar till läsvärda trådar, skvaller, och egocentrerade utlägg äro lika uppskattade. Jag förstår inte hur jag annars skall komma ikapp.

Piranha
2008-08-25, 08:25
Vad har hänt de senaste två åren?
Vad är gammalt; vad är nytt?
Vilka användare ånjuter mest status; och varför?
Är bolio bannad igen? JA
Är det någon som har ändrat kroppsform ett eller på annat sätt?
Har det bildats några par? JA
Har Angel börjat onanera än? N/A
Särskriver Piranha fortfarande i varannan trådtitel? NEJ aldrig gjort heller pfff
Har någon mognat, eller tappat greppet/släppt det?
Vilka trådar borde ha nått best of? Vi har en ny best of http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=3119509#post3119509
Finns det nya medlemmar som jag borde känna till?
Vad har jag missat? En jävla massa





Blah blah bla

Messiah
2008-08-25, 09:04
Särskriver Piranha fortfarande i varannan trådtitel?


Hans enda problem är väl att han aldrig kan skilja på "de" och "dem"? I övrigt funkar det väl bra?

Nitrometan
2008-08-25, 09:07
Betyder detta att Nina är tillbaka? :confused:

*hoppas-hoppas* *kissass*

Exhale_
2008-08-25, 09:14
Banditen har steppat in på en grym mer slim form.
King Grub postar som vanligt intressanta forskningsresultat.
EsaPro är det som är inne, tillsammans med Rage och AminoRush.
Det är beef mellan Feddan och LadyInsane om man får tro det som står i "Din outfit"-tråden.
RagnarÖhman sitter inne på den schysstaste stilen på brädan.
Slarti har optiform som alltid.

Scratch89
2008-08-25, 10:30
Eddie Vedder har kommit in som ny moderator, men det visste du säkert redan?

Och ja just ja. Nya modet är näringstiming tillsammans med body recomp. och fritt ätande, dvs att folk äter mer onyttigt nu för att de har lärt sig att det inte spelar någon roll så länge man uppfyller näringsbehoven.

Danny Devito
2008-08-25, 10:43
Slarti har börjat springa.

Angel
2008-08-25, 10:46
Angel har inte börjat onanera, dock har hon börjat träna efter sisådär 4års Kolosurfande.

Elfsberg
2008-08-25, 10:57
Jag är tillbaka.

Hej.

Timme
2008-08-25, 11:01
Jag är tillbaka.

Hej.

hej

Tricklev
2008-08-25, 11:08
Jwzrd och Yankeee har gått och blivit bannade i allmänt delen.

stevebc
2008-08-25, 11:11
Vad har hänt de senaste två åren?
Vad är gammalt; vad är nytt? Sheiko är nytt
Vilka användare ånjuter mest status; och varför? Vi som kör Sheiko, för att vi kör Sheiko
Är bolio bannad igen? Nej, för han kör inte sheiko
Är det någon som har ändrat kroppsform ett eller på annat sätt? Ja, vi som kör Sheiko
Har det bildats några par? Ja, vi som kör Sheiko
Har Angel börjat onanera än?
Särskriver Piranha fortfarande i varannan trådtitel?
Har någon mognat, eller tappat greppet/släppt det?
Vilka trådar borde ha nått best of? De om Sheiko
Finns det nya medlemmar som jag borde känna till? Vi som börjat köra Sheiko
Vad har jag missat? Sheiko


Uppdatera mig är ni snälla. Bilder, länkar till läsvärda trådar, skvaller, och egocentrerade utlägg äro lika uppskattade. Jag förstår inte hur jag annars skall komma ikapp.

http://oceanexplorer.noaa.gov/explorations/04arctic/explorers/media/sheiko_72.jpg*cupid*

stevebc
2008-08-25, 11:13
Jwzrd och Yankeee har gått och blivit bannade i allmänt delen.VA!!!!!!!!!!!!!!

LadyInsane
2008-08-25, 11:13
Jwzrd och Yankeee har gått och blivit bannade i allmänt delen.

Haha, jag undrade över vart de hade tagit vägen. :D

stevebc
2008-08-25, 11:14
Aha, det förklarar varför de spammar sönder jwzrds dagbok. De kan inte skriva av sig i allmänt-delen.

LadyInsane
2008-08-25, 11:14
Här har du lite skvaller Nina:)
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=112115

Sniggel
2008-08-25, 11:15
Kan man bli bannad i separata delar av forumet?

Pelle2
2008-08-25, 11:22
Kan man bli bannad i separata delar av forumet?

Ja tydligen..?:smash:

hahavaffan
2008-08-25, 11:53
Kan man bli bannad i separata delar av forumet?Japp, dom försvinner från trädet av underforum. Du ser inte avdelningen för nakenfoto, va?

daja
2008-08-25, 11:55
Japp, dom försvinner från trädet av underforum. Du ser inte avdelningen för nakenfoto, va?

:laugh:

Fed up
2008-08-25, 12:07
Banditen och Lepras är ihopa, jag har blivit ung och dum igen.

Är du tillbaka?

joriice
2008-08-25, 12:13
Få se... du lever i det förflutna. :D

Jacksatan
2008-08-25, 12:26
använd sök? ;)

palme
2008-08-25, 12:37
Aha, det förklarar varför de spammar sönder jwzrds dagbok. De kan inte skriva av sig i allmänt-delen.

Hahahahahahaha! :D

Mattedextrin
2008-08-25, 13:09
ja har blivi medlem...:Virro

mattedextrin to your servise! ;)

Nina L
2008-08-25, 19:10
Hans enda problem är väl att han aldrig kan skilja på "de" och "dem"? I övrigt funkar det väl bra?Åh, antingen så har han lärt sig, eller så är du också en av dom(särskrivarna).

Betyder detta att Nina är tillbaka? :confused:

*hoppas-hoppas* *kissass*Den här tråden får avgöra det. Frågan är liksom va d finns åt komma tebaka till.

Banditen har steppat in på en grym mer slim form.
King Grub postar som vanligt intressanta forskningsresultat.
EsaPro är det som är inne, tillsammans med Rage och AminoRush.
Det är beef mellan Feddan och LadyInsane om man får tro det som står i "Din outfit"-tråden.
RagnarÖhman sitter inne på den schysstaste stilen på brädan.
Slarti har optiform som alltid.Man tackar! Kan jag få be om beef-länk eller en snabb summering av beefen i fråga?

Och ja just ja. Nya modet är näringstiming tillsammans med body recomp. och fritt ätande, dvs att folk äter mer onyttigt nu för att de har lärt sig att det inte spelar någon roll så länge man uppfyller näringsbehoven.Nä kors i taket! Den dagen trodde jag aldrig skulle komma. Nåja, det går säkert över.

Slarti har börjat springa.Varför? Springer Brad?

Angel har inte börjat onanera, dock har hon börjat träna efter sisådär 4års Kolosurfande.Träna på så kommer du förr eller senare, jag lovar!

Jwzrd och Yankeee har gått och blivit bannade i allmänt delen.Vad fan. Så får det inte gå till. Vad kan jag göra för att avbanna dem? Vem kan ta deras plats? Vad är Allmänt utan jwzrd?

http://oceanexplorer.noaa.gov/explorations/04arctic/explorers/media/sheiko_72.jpg*cupid*Förklara dig! betyder detta att jag slipper string-emil?

Här har du lite skvaller Nina:)
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=112115Nä men man tackat! Smaskigt och slaskigt så det förslår!

Nina L
2008-08-25, 19:12
Banditen och Lepras är ihopa, jag har blivit ung och dum igen.Är du tillbaka?Ung har du alltid varit, men vari ligger det dumma? Kan det vara ökad självkännedom (och därmed i själva verket mognad) som ligger bakom det där påståendet?

Få se... du lever i det förflutna. :DJak er klad hest... ?

använd sök? ;)Oh fy fan.

ja har blivi medlem...:Virro

mattedextrin to your servise! ;)Mycket fyndigt. Jag skall låta dig veta när jag behöver dig

Ironbabe
2008-08-25, 19:21
Jag har kysst en tjej

Handcuff
2008-08-25, 19:23
Jag har kysst en tjej

Jag med *cupid*

Gustaven
2008-08-25, 19:24
pics or it didn't happen ;)

Stoltz
2008-08-25, 19:26
Mycket fyndigt. Jag skall låta dig veta när jag behöver dig

Och Nina har blivit mer bitter :)

Jay-Z
2008-08-25, 19:28
Crossfittande är poppis.

bulldozer
2008-08-25, 19:28
OL-skaran har växt, läskiga crossfit-utövare har siktats och LadyInsane har
gjort SL inne :D:D:D

Tricklev
2008-08-25, 19:31
SL har växt mycket på kolozzeum under det senaste 1.5året, jag skulle dock säga att det har med dom enormt kunniga, starka, och trevliga SL-aktiva (både tränar och tävlande) att göra, inte en tonårstjej som jag då aldrig har har sett någon förknippa med SL fören nu, någonsin.

Inget personligt emot LI dock, hon är säkert jättetrevlig. Men hon är knappast den drivande SL kraften på kolozzeum.

Andy.da.wohoo
2008-08-25, 19:32
En massa framgångsrika 91'or och 92'or har blivit medlemmar i forumet och startat journaler:thumbup:

Och Dagens Outfit tråden har blivit låst!:(

Handcuff
2008-08-25, 19:34
Handcuff har en spännande journal (igen). Väldigt hardkår men inte så mycket träning. Mest tjockisbilder å klenis dito :D

regus
2008-08-25, 19:37
Jag har vart bannad totalt två veckor (om jag minns rätt) för spam.
Men det var ett tag sedan.


/Badboy regus

Chaan
2008-08-25, 19:39
Jag har kysst en tjej

+1

I övrigt mig lik..

NoKPi8xtyjA&hl=en&fs=1

RagnarÖhman
2008-08-25, 19:58
Skönast stil är väl att ta i ^^ Mest originella på forumet (inte IRL) iallafall.

LadyInsane
2008-08-25, 20:12
OL-skaran har växt, läskiga crossfit-utövare har siktats och LadyInsane har
gjort SL inne

Hahaah, orly?.. :hbang: *kissass*

SL har växt mycket på kolozzeum under det senaste 1.5året, jag skulle dock säga att det har med dom enormt kunniga, starka, och trevliga SL-aktiva (både tränar och tävlande) att göra, inte en tonårstjej som jag då aldrig har har sett någon förknippa med SL fören nu, någonsin.

Inget personligt emot LI dock, hon är säkert jättetrevlig. Men hon är knappast den drivande SL kraften på kolozzeum.

Det är för att du bara hänger i allmänt delen mr trick.

(Nu får du sluta vara sur på mig, jag gillar ju dig;) )

stevebc
2008-08-25, 20:14
Förklara dig! betyder detta att jag slipper string-emil?:confused:

Ehm, jag är rätt så ny här så att...

Allan
2008-08-25, 20:20
Vi bannar fler än förr....

//Just det ja, jag är smal. Nästan under nittio. Snart. Kanske

bulldozer
2008-08-25, 20:22
SL har växt mycket på kolozzeum under det senaste 1.5året, jag skulle dock säga att det har med dom enormt kunniga, starka, och trevliga SL-aktiva (både tränar och tävlande) att göra, inte en tonårstjej som jag då aldrig har har sett någon förknippa med SL fören nu, någonsin.

Inget personligt emot LI dock, hon är säkert jättetrevlig. Men hon är knappast den drivande SL kraften på kolozzeum.

Trodde de flesta skulle fatta att jag skojjade till det lite men icke *rolleyes*

Allan
2008-08-25, 20:23
Trodde de flesta skulle fatta att jag skojjade till det lite men icke *rolleyes*

De som fattar är de som räknas...

Tricklev
2008-08-25, 20:24
Haha äh, bara för att jag inte hängt med i tjejmaffian svängarna, annars hade jag också kopplat det roliga. ;)

palme
2008-08-25, 20:41
Vi bannar fler än förr....

//Just det ja, jag är smal. Nästan under nittio. Snart. Kanske

Haha smal. Din skämtare!


Vafan onanerar inte angel för? *bs*

Angel
2008-08-25, 20:46
Det har blivit mycket småtjafs den senaste tiden tycket jag, lite bittra kommentarer, falska fjäskmess och beefar. Mestadels bland den kvinnliga sidan. Och det beror nog på den allt växande skaran av tjejjer på forumet. Alla vill vara den snyggaste, ha snyggaste kroppen, få mest kommentarer i journalen och ja ni vet.

Det var lättare förr när jag började hänga här. Då var det i princip bara jag, Mela och Nina L så rankingen var liksom redan uppgjord. Jag och Mela hade inte en chans emot Ninas boobs and ass and biceps.

dooh
2008-08-25, 21:14
Det har blivit mycket småtjafs den senaste tiden tycket jag, lite bittra kommentarer, falska fjäskmess och beefar. Mestadels bland den kvinnliga sidan. Och det beror nog på den allt växande skaran av tjejjer på forumet. Alla vill vara den snyggaste, ha snyggaste kroppen, få mest kommentarer i journalen och ja ni vet.

Det var lättare förr när jag började hänga här. Då var det i princip bara jag, Mela och Nina L så rankingen var liksom redan uppgjord. Jag och Mela hade inte en chans emot Ninas boobs and ass and biceps.

+1
Tjejer är väldigt tjejiga

Men så många duktiga inspirerande tjejer här är då, det väger faktiskt upp tjejigheten.

Nina L
2008-08-25, 21:15
Jag har kysst en tjejHur var det? Var hon bitig eller petit? *popcorn* Tell me more, tell me more, did she put up a fight?

Och Nina har blivit mer bitter :)Du anar inte!

Jag har vart bannad totalt två veckor (om jag minns rätt) för spam.
Men det var ett tag sedan.

/Badboy regusGo regus!

:confused:

Ehm, jag är rätt så ny här så att...Ehrm jo alltså.... Men jag är glad att det är över.

http://www.string-emil.de/Seiten/Snooker/IMG_7360.JPG

Det har blivit mycket småtjafs den senaste tiden tycket jag, lite bittra kommentarer, falska fjäskmess och beefar. Mestadels bland den kvinnliga sidan. Och det beror nog på den allt växande skaran av tjejjer på forumet. Alla vill vara den snyggaste, ha snyggaste kroppen, få mest kommentarer i journalen och ja ni vet.

Det var lättare förr när jag började hänga här. Då var det i princip bara jag, Mela och Nina L så rankingen var liksom redan uppgjord. Jag och Mela hade inte en chans emot Ninas boobs and ass and biceps.För mycket tjejer är alltid ett bekymmer, speciellt om de är lika snygga eller (gud förbjude) snyggare än jag, och heterosexuella. Som jag har förstått så går det öht inte att rangordna här längre.

Jag kräver därför heta PM från samtliga snygga tjejer reggade inom de senaste två åren för att kompensera min statusförlust, som (visserligen okrönt) byst- och stussdrottning. Detta speciellt med tanke på att jag fyllde 31 härom veckan, och nu tvingas se en yngre skara flickor visa upp den ungdomliga sötma som gått mig förbi.

*cry* Nu blev jag ledsen. Var är clash? Var är bolio? Borde inte någon bumpa min hyllningstråd? Jag bor hos mina föräldrar, skuldsatt, åldrad och bitter så det räcker.

Sniggel
2008-08-25, 21:16
En lite okänd kille, fogue, håller på att genomföra en "kaboffastar".
Timme är inte lika mjuk (vadderad) som vanligt, men räknas fortfarande som myspanda.

Nina L
2008-08-25, 21:16
+1
Tjejer är väldigt tjejigaBrukade vi inte mobba ut de tjejiga tjejerna innan? Vad har hänt? Har vi slutat vara elaka mot alla nya för att se om de pallar trycket? Det var ju det som gjorde kollo till kollo. Gallringen.

Eldhroka
2008-08-25, 21:18
Borde inte någon bumpa min hyllningstråd?

Jag bumpade iaf födelsedagstråden..... (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3147568&postcount=87)

Angel
2008-08-25, 21:20
Brukade vi inte mobba ut de tjejiga tjejerna innan? Vad har hänt? Har vi slutat vara elaka mot alla nya för att se om de pallar trycket? Det var ju det som gjorde kollo till kollo. Gallringen.

Det kom så många på en gång där och du hade lämnat skeppet så allt som hände var att jag var en milimeter från att bli bannad och fick massa arga PM av tjejjer som tyckte att "du är minsann bara avis för du är tjock". Så nu måste jag vara trevlig.

Trance
2008-08-25, 21:24
Jag kräver därför heta PM från samtliga snygga tjejer reggade inom de senaste två åren för att kompensera min statusförlust, som (visserligen okrönt) byst- och stussdrottning. Detta speciellt med tanke på att jag fyllde 31 härom veckan, och nu tvingas se en yngre skara flickor visa upp den ungdomliga sötma som gått mig förbi.

Jag tror pony är den som är som en bal på slottet nu om jag klarar av att tyda alla trådar. Vilket säkert är sant, jag tror dessutom hon kan koda (eller i alla fall förstår det lite) vilket i så fall självklart är coolt.


*cry* Nu blev jag ledsen. Var är clash? Var är bolio? Borde inte någon bumpa min hyllningstråd? Jag bor hos mina föräldrar, skuldsatt, åldrad och bitter så det räcker.

clash har väl inte varit här på rätt många år. bolio tror jag valde mer eller mindre att sticka härifrån efter en kort med intensiv återkomst.

Stoltz
2008-08-25, 21:30
clash har väl inte varit här på rätt många år. bolio tror jag valde mer eller mindre att sticka härifrån efter en kort med intensiv återkomst.

Det jävliga var att bolios visit var sjukt intensiv. Jag drömde bokstavligen om hans trådar en gång under de två veckorna.

Stoltz
2008-08-25, 21:31
Haha smal. Din skämtare!


Vafan onanerar inte angel för? *bs*

En fråga jag själv ställt direkt till personen men inte förstått svaret på. Jag nöjde mig med att så länge hon var glad, så var jag också det. Som fint sex, fast utan sexet.

dooh
2008-08-25, 21:32
Brukade vi inte mobba ut de tjejiga tjejerna innan? Vad har hänt? Har vi slutat vara elaka mot alla nya för att se om de pallar trycket? Det var ju det som gjorde kollo till kollo. Gallringen.

Dom försöker vara lite elaka, men det är många killar och de har tydligen svårt att vara elak om man viker ut sig i lite heta lunarposes. (vilket jag aldrig skulle göra *host)
Så den där gallringen fungerar inte riktigt som den skall, värre att vara 14 årig kille och vilja ha rutor.

Nina L
2008-08-25, 21:34
Jag tror pony är den som är som en bal på slottet nu om jag klarar av att tyda alla trådar. Vilket säkert är sant, jag tror dessutom hon kan koda (eller i alla fall förstår det lite) vilket i så fall självklart är coolt.
Can't compete with that. Därför sällar jag mig till skaran som önskar sig heta PM från henne. Jag menar. Jag har sett hemsidan. Hon e ju... alldeles, alldeles underbar... Dessutom verkar hon skärpt, hon kan photoshoppa och har humor. Vad fan gör man? If I cant be her, and I cant have her... I must KILL her!!!!?

Tricklev
2008-08-25, 21:35
Men alltså, dessa tjejiga tjejer... det är ju ni, ni är dom tjejga tjejerna, dooh, Mela, Angel, Nina osv, ni är dom extremt tjejga tjejerna, va i.

Finns ju ett flertal mindre tjejiga tjejer på forumet, men majoriteten av era inlägg handlar ju om typiska tjejsaker, skor, kläder, fnissande, killar, varför sitter ni och hatar er själva?

Angel
2008-08-25, 21:36
Jag har fått en tischa av Pony. Mmmhmm...She likes me!

Angel
2008-08-25, 21:37
Men alltså, dessa tjejiga tjejer... det är ju ni, ni är dom tjejga tjejerna, dooh, Mela, Angel, Nina osv, ni är dom extremt tjejga tjejerna, va i.

Finns ju ett flertal mindre tjejiga tjejer på forumet, men majoriteten av era inlägg handlar ju om typiska tjejsaker, skor, kläder, fnissande, killar, varför sitter ni och hatar er själva?

Fast det har vi alltid gjort. Grejjen är att vi är så många fler som gör det nu. Rangordningen var lättare för 4år sedan.

Nina L
2008-08-25, 21:37
Men alltså, dessa tjejiga tjejer... det är ju ni, ni är dom tjejga tjejerna, dooh, Mela, Angel, Nina osv, ni är dom extremt tjejga tjejerna, va i.

Finns ju ett flertal mindre tjejiga tjejer på forumet, men majoriteten av era inlägg handlar ju om typiska tjejsaker, skor, kläder, fnissande, killar, varför sitter ni och hatar er själva?Vi hatar inte oss själva, Tricklev. Vi hatar dig!

*slap* skämt

bertbert
2008-08-25, 21:43
Det har varit väldigt ont om avatarteman. *nudge nudge*

Och jag hade nästan glömt det där om mjölken. *spy*

Lellan
2008-08-25, 21:45
Vi hatar inte oss själva, Tricklev. Vi hatar dig!

*slap* skämt

Jag tror det är könsdiskriminiering att hata en penis.

Nina, den största uppdateringen är väl att DU inte är det minsta glömd, trots nytt folk har VI uppdaterat dem om vem som är drottningen... ;)

/Puss från undersåte.. *cupid*

Andy.da.wohoo
2008-08-25, 21:48
Jag tror det är könsdiskriminiering att hata en penis.

Nina, den största uppdateringen är väl att DU inte är det minsta glömd, trots nytt folk har VI uppdaterat dem om vem som är drottningen... ;)

/Puss från undersåte.. *cupid*

+1
Jag tror att jag reggade mig under en period då Nina började vara väldigt lite aktiv till att inte vara aktiv alls ett tag. Ändå så vet jag och har vetat Länge att Nina Lättish är "The One":D

Sebbe_H
2008-08-25, 21:49
Jag tror det är könsdiskriminiering att hata en penis.

Nina, den största uppdateringen är väl att DU inte är det minsta glömd, trots nytt folk har VI uppdaterat dem om vem som är drottningen... ;)

/Puss från undersåte.. *cupid*

Ge upp fjäsket lellan*kissass*










;)

mini
2008-08-25, 21:52
Jag fattar inte vad tjejgrejen är. Är det stort?

*popcorn*

Tolkia
2008-08-25, 21:55
Jag fattar inte vad tjejgrejen är. Är det stort?
Mindre än de ingående skulle önska att den vore, vad det verkar.

Sofia4_4
2008-08-25, 21:55
Jag har missat tjejgrejen. Jag råkade skaffa mig ett liv det senaste året, så jag har måste också läsa genom uppdateringen.

Nina L
2008-08-25, 21:55
Jag fattar inte vad tjejgrejen är. Är det stort? Jag kan visa dig. :kinky: :D

Trance
2008-08-25, 21:57
Jag fattar inte vad tjejgrejen är. Är det stort?


Har du vunnit SM förresten?

Lellan
2008-08-25, 21:59
Ge upp fjäsket lellan*kissass*


Ja, ok - man får hata penisar då. Bra så?

Förresten nina, så behöver man inte skita där man äter, ibland torkar man sig inte ordentligt å råkar släpa med skiten till matbordet vilket leder till en jävla soppa. Dålig smak i munnen. Men det går över när man fått ur sig eländet.

Oh no, did I just write that? Pinsamt ffs. *rolleyes*

En sak jag noterar när man kollar tråden är iaf bristen på avatartema; många har sig själva, något du bör styra upp! Nååå? :naughty:

shut teh face
2008-08-25, 22:00
lectris dumpade sin kille och blev ihop med sin chef, efter att ha varit otrogen ofc.

mini
2008-08-25, 22:01
Jag kan visa dig. :kinky: :D
Du och jag skulle inte funka som par. Du är för lite butch, och jag vägrar bli mer.

Har du vunnit SM förresten?
Just ja, det har ju hänt. Blev intresserad av SL tack vare LI.

The_RobRoy
2008-08-25, 22:04
Jag har missat tjejgrejen. Jag råkade skaffa mig ett liv det senaste året, så jag har måste också läsa genom uppdateringen.

Ouuu, vilken diss till hela kolo ;)

Liten Men Fet
2008-08-25, 22:06
Jag tror det är könsdiskriminiering att hata en penis.

Nina, den största uppdateringen är väl att DU inte är det minsta glömd, trots nytt folk har VI uppdaterat dem om vem som är drottningen... ;)

/Puss från undersåte.. *cupid*

Att hata EN penisen kan det finnas miljoner anledningar till. När man hatar ALLA penisar så är man ute på hal is.


Jag har också missat hela beefgrejen å vad tjejmaffian har ställt till med, kanske läser för mycket trådar om träning och kost och för lite om mode, still och läppförstoringar.

Tolkia
2008-08-25, 22:09
Jag tror att det är dags att vi slutar mata tjejgrejstrollet. Se det som en fin vink.

daja
2008-08-25, 22:13
ordet beef används frekvent i många trådar på sistone, är det något nytt mode-ord som ungdomar slänger sig med och vad mer exakt betyder det?

Trance
2008-08-25, 22:17
Just ja, det har ju hänt.

Gratulerar. Känns alltid bra för självförtroendet att en tvärhand hög tjej kan spöa skiten ur en.

ordet beef används frekvent i många trådar på sistone, är det något nytt mode-ord som ungdomar slänger sig med och vad mer exakt betyder det?

# cattle that are reared for their meat
# meat from an adult domestic bovine
# gripe: complain; "What was he hollering about?"
# gripe: informal terms for objecting; "I have a gripe about the service here"

Du får välja vilken som passar bäst.

Tricklev
2008-08-25, 22:21
ordet beef används frekvent i många trådar på sistone, är det något nytt mode-ord som ungdomar slänger sig med och vad mer exakt betyder det?

Ja, började väll användas någon gång på 80talet, andra nya ord du antagligen inte hört än är, dude, disco, hiphop, rap, DVD, och listan går vidare.


Ps: Sovjetunion har även fallit, något du antagligen borde känna till.

daja
2008-08-25, 22:29
Ja, började väll användas någon gång på 80talet, andra nya ord du antagligen inte hört än är, dude, disco, hiphop, rap, DVD, och listan går vidare.


Ps: Sovjetunion har även fallit, något du antagligen borde känna till.

ja och vem är den där blu ray alla pratar om? sysslar han med sådanadär hiphop?

Nina L
2008-08-26, 05:10
Jag lägger till en.

http://img511.imageshack.us/img511/1787/imagemw4.gif

Cilia har skaffat en helt sjukt rolig avatar. Vad fan händer med bruden. Det är alltså sant att man kan bli sjuk av silikon.... Mentalt sjuk, något jag i smyg länge misstänkt!

En fråga jag själv ställt direkt till personen men inte förstått svaret på. Jag nöjde mig med att så länge hon var glad, så var jag också det. Som fint sex, fast utan sexet.Jag planerade länge att - tillsammans med er alla - samla ihop till ett dolphinger åt angel. De är billigare och effektiva, har jag hört.

Dom försöker vara lite elaka, men det är många killar och de har tydligen svårt att vara elak om man viker ut sig i lite heta lunarposes. (vilket jag aldrig skulle göra *host)
Så den där gallringen fungerar inte riktigt som den skall, värre att vara 14 årig kille och vilja ha rutor.14-åriga killar som vill ha rutor är enkla. Sluta spela spel som har sladd. Börja med sport. På MIN tid (vilket verkar vara en tid i dåtid så väl som en tid som är i snar antagande) så fanns tillräckligt många tuffa killar som hjälpte till med gallringen utan att könsdiskriminera. (Vad de sen gjorde med sina händer efter att mobbat heta tjejer i heta poser lägger jag mig inte i.)

Jag har fått en tischa av Pony. Mmmhmm...She likes me!BILD! Varför har jag fått för mig att du har skaffat lökish? Du hade ju redan.

Det har varit väldigt ont om avatarteman. *nudge nudge*

Och jag hade nästan glömt det där om mjölken. *spy*Åååååh, nu gör du Nina glad. Jag tog faktiskt en mjölkchansning precis häromdagen. Rötmånad!!! MUMMA!

Jag tror det är könsdiskriminiering att hata en penis.

Nina, den största uppdateringen är väl att DU inte är det minsta glömd, trots nytt folk har VI uppdaterat dem om vem som är drottningen... ;)

/Puss från undersåte.. *cupid*Åh, du är fortfarande min undersåte! *sträcker fram pussvänlig hand* Det här låter ju lovande ändå. Kolozzeum kanske inte har förfallit helt under min frånvaro. *cupid*

Nina L
2008-08-26, 05:26
Jag har missat tjejgrejen. Jag råkade skaffa mig ett liv det senaste året, så jag har måste också läsa genom uppdateringen.Ok, senaste ordet är att tjejgrejen är en myt, som en sån där urban legend.

En sak jag noterar när man kollar tråden är iaf bristen på avatartema; många har sig själva, något du bör styra upp! Nååå? :naughty:Bilder på sig själva!???? Jag rasar! Ok, avatarvecka Nina... Nä, det skulle göra mig nojig. Låt mig tänka... Det har faktiskt gått tillräckligt länge för att man skall kunna köra en favorit i repris, men å andra sidan så har jag ju blivit så sjukt mycket mer mångfacetterad som person. Ge mig några timmar.

lectris dumpade sin kille och blev ihop med sin chef, efter att ha varit otrogen ofc.*bs*

Du och jag skulle inte funka som par. Du är för lite butch, och jag vägrar bli mer. Just det ja. WTF? Hur missar man att nämna en sån sak? När det gäller butchbiten så stämmer det. Jag är femme, och du har utpräglad butchsmak. Nåja.

Jag tror att det är dags att vi slutar mata tjejgrejstrollet. Se det som en fin vink.Mmmm, tolkia är skitbra som moderator. Kan du be någon admin att sätta ett ordfilter på ordet tjejmaffian? Jag vägrar gå med på att läsa sånt här.

At your command madame (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=82209&page=249)Hahahhaha. http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=3159259&postcount=7402 Men vad fan, det går inte att hata feddan. Det är en bugg. Alla som träffat henne (och de flesta andra) älskar henne. Så är det bara. Därmed inte sagt att alla älskar hennes kläder.

Hur har det gått för feddan på pin-up-fronten. Jag vill minnas att jag (med viss framgång) höll på att locka/knuffa henne i den riktningen. Idag skall jag försöka medverka i modetråden. Det gick lite så där med skorna, som nu måste plåtas från sidan. joppigt. Men å andra sidan har jag just fått en ny kamera: värt det!

Sofia4_4
2008-08-26, 06:04
Ouuu, vilken diss till hela kolo ;)

Oppsan. *rolleyes*

But I am baaack.

Whistler
2008-08-26, 06:21
Niiiiiiina! *cupid*

Nina L
2008-08-26, 06:37
Oppsan. *rolleyes*

But I am baaack.Precis. Jag skaffade mig också "ett liv". Och vet ni vad? Det sög. Så här är jag igen. :mallan:

dooh
2008-08-26, 06:40
Men alltså, dessa tjejiga tjejer... det är ju ni, ni är dom tjejga tjejerna, dooh, Mela, Angel, Nina osv, ni är dom extremt tjejga tjejerna, va i.

Finns ju ett flertal mindre tjejiga tjejer på forumet, men majoriteten av era inlägg handlar ju om typiska tjejsaker, skor, kläder, fnissande, killar, varför sitter ni och hatar er själva?

Attans med.
Där fick du mig.

Kwon
2008-08-26, 06:40
Fan vad åren går.

bulldozer
2008-08-26, 06:58
Jag har fått en tischa av Pony. Mmmhmm...She likes me!

Hallå, du har ju sagt att du var kär i mig juh! *slap* *cry*

Nina L
2008-08-26, 07:07
Attans med.
Där fick du mig.Tja, har man problem med stereotypt tjejiga trådar så bör jag vara en av de första som ryker. :D Men det har vi inte. Jag ville bara kolla så att vår jargong är som den var, och det verkar lugnt.

Men nu gör vi som Tolkia säger, och lägger ner tjejsnacket.

UPPDATERA MIG MER!!! :) :)

Slartibartfast
2008-08-26, 07:24
Jag är väl den medlem som varit mest konsistent här på forumet. Alla andra är periodare i viss mån, men jag har inte varit borta mer än några dagar i streck sen jag blev aktiv.

Jag borde få nånslags pris.

elo_
2008-08-26, 07:56
Jag är väl den medlem som varit mest konsistent här på forumet. Alla andra är periodare i viss mån, men jag har inte varit borta mer än några dagar i streck sen jag blev aktiv.

Jag borde få nånslags pris.

Något i stil med "Riddartecknet av Finlands Vita Ros' orden FVR R" tror jag är på sin plats..

Angående uppdateringar så är det positivt att se att det finns så många aktiva, strävande nya förmågor inom styrkesporterna representerade på Kolo, speciellt SL/OL folk som för väldigt intressanta journaler. Ave kolo! :thumbup:

Slartibartfast
2008-08-26, 08:06
Något i stil med "Riddartecknet av Finlands Vita Ros' orden FVR R" tror jag är på sin plats..


Jag skulle nöja mig med en Kolo t-shirt. Eller några burkar Esapro. Eller moderatorstatus. *popcorn*

Nitrometan
2008-08-26, 08:31
Jag skulle nöja mig med en Kolo t-shirt. Eller några burkar Esapro. Eller moderatorstatus. *popcorn*
Eller en kram av Freddi?

Jay-Z
2008-08-26, 08:40
Eller en kram av Freddi?

Pics!

Eddie Vedder
2008-08-26, 09:02
Pics!

Kramkalas.
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3150508&postcount=3

Angel
2008-08-26, 12:53
Jag har inte gjort boobs, däremot läppar.

Mighty
2008-08-26, 13:35
Jag är väl den medlem som varit mest konsistent här på forumet. Alla andra är periodare i viss mån, men jag har inte varit borta mer än några dagar i streck sen jag blev aktiv.

Jag borde få nånslags pris.

Tröstpris?

Nitrometan
2008-08-26, 13:39
Tröstpris?

Eller en kram av Freddi?

Ja? :)

Timme
2008-08-26, 14:02
En lite okänd kille, fogue, håller på att genomföra en "kaboffastar".
Timme är inte lika mjuk (vadderad) som vanligt, men räknas fortfarande som myspanda.

Alltid panda *cupid*

stevebc
2008-08-26, 14:02
http://www.string-emil.de/Seiten/Snooker/IMG_7360.JPGHahahahahahahahahaahahahahaha

Kwon
2008-08-26, 14:20
Ahahaha så nöjd han ser ut Emil.

Nitrometan
2008-08-26, 14:23
Ahahaha så nöjd han ser ut Emil.
Det hade du också gjort om du var String-Emil. ;)

Nina L
2008-08-26, 14:35
Ahahaha så nöjd han ser ut Emil.Ja, hur skulle han kunna vara något annat? Här är han ju verkligen i ramp... lampljuset. :)

Kwon
2008-08-26, 14:36
Ja, hur skulle han kunna vara något annat? Här är han ju verkligen i ramp... lampljuset. :)

:laugh:

stevebc
2008-08-26, 14:38
Jag är väl den medlem som varit mest konsistent här på forumet. Alla andra är periodare i viss mån, men jag har inte varit borta mer än några dagar i streck sen jag blev aktiv.

Jag borde få nånslags pris.Du borde skaffa dig ett jobb :/

egge
2008-08-26, 14:41
Slarti är singel. Go for it Nina!!

Ironbabe
2008-08-26, 14:48
Hur var det? Var hon bitig eller petit? *popcorn* Tell me more, tell me more, did she put up a fight?


Hon var lite lik dig faktiskt, betyder det att jag är kär i dig och är egentligen lesbian?

Kabuto
2008-08-26, 14:53
Jag har vågat visa hur jag såg ut förr :em:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=115200

Fast man är inte med i innegänget direkt så det är nog ointressant :D

Jompan
2008-08-26, 15:16
Jag har vågat visa hur jag såg ut förr :em:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=115200

Fast man är inte med i innegänget direkt så det är nog ointressant :D

SÅ GRYMT IMPONERANDE!!! :hbang:

Tricce
2008-08-26, 15:51
Precis. Jag skaffade mig också "ett liv". Och vet ni vad? Det sög. Så här är jag igen. :mallan:

Fast du har inte varit helt frånvarande såg jag, en å annan post varje månad iaf detta året (stalkade lite nyss och kolla för jag har för mig jag sett lite poster nu och då)
Fast jag antar allt är i förhållande till tidigare "spam?" :D

Whistler
2008-08-26, 15:57
Landin gjorde ju inte helt dåligt ifrån sig heller: http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=114144

Alfred Nobel
2008-08-26, 16:28
Mycket ungt folk har börjat hänga här.

Jag har blivit rätt cool också

Stoltz
2008-08-26, 16:38
Fast man är inte med i innegänget direkt så det är nog ointressant :D

Någonting får mig att tro att det var precis det som Nina egentligen menade - uppdateringar angående alla andra postwhores som regerade för ca 2 år sedan :D

Chaan
2008-08-26, 23:01
okrönt) byst- och stussdrottning.

Missade du verkligen det?

Eller behöver du installera mer minne?

http://www.it.hik.se/handledning/FAQ/bilder/minne_dimm.jpg

http://i33.tinypic.com/219qqua.jpg

Du skojar mig.

Fed up
2008-08-26, 23:53
Ung har du alltid varit, men vari ligger det dumma? Kan det vara ökad självkännedom (och därmed i själva verket mognad) som ligger bakom det där påståendet?


Åldersmässigt ja, men nu snackar vi i sinnet. Jag lämnade mitt stadgade 45-åringsliv, bor i andra hand, hittade mig en slarver till ny karl, kuggade tentan och började supa. Osv.


Hur har det gått för feddan på pin-up-fronten. Jag vill minnas att jag (med viss framgång) höll på att locka/knuffa henne i den riktningen. Idag skall jag försöka medverka i modetråden. Det gick lite så där med skorna, som nu måste plåtas från sidan. joppigt. Men å andra sidan har jag just fått en ny kamera: värt det!

Jag har som vanligt alla stilar på en gång. Pinuppan dyker upp då och då.

Jag har också en ny kamera! Hurra!

Tricklev
2008-08-26, 23:55
Eftersom att jag vet att du är en vettig själ, som vill att rätt ska vara rätt, så vill jag passa på att länka dig denna tråden, om jag inte minns fel så la du ner ganska mycket tid på att lära folk [.yt] när det kom.


Ny ID tag på inlägg! (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=116781)

Fed up
2008-08-27, 00:03
Glömde skriva: Give us nytt avatartema or give us death!

Piranha
2008-08-27, 00:12
För jäsiken... Nina är tebax och med henne string Emil.

Jag känner mig smutsig.

Angel
2008-08-27, 03:30
Var en stor artikel om nakenråttor i AF tror ja för några veckor sedan.

chidde
2008-08-27, 04:30
jag har då en fråga... har du saknat kolozzeum?
för det är ganska uppenbart att kolozzeum har saknat DIG!!

under årens lopp har det alltid varit en höjdpunkt varje gång du har gjort enstaka gästspel, men sen har du försvunnit lika fort igen

exakt vad menade du när du syftade på att du "skaffade dig ett liv" ?
ett liv blir vad man gör det till, glöm inte att kolozzeum också är ett liv

Mattedextrin
2008-08-27, 16:02
Mycket fyndigt. Jag skall låta dig veta när jag behöver dig

Ja va bra :thumbup: du påminner om en ejyptisk örngud vet du de :Virro

Liten Men Fet
2008-08-27, 16:03
Ja va bra :thumbup: du påminner om en ejyptisk örngud vet du de :Virro

Ej ypig örngud? EJ ypig?

Kwon
2008-08-27, 16:05
Ja va bra :thumbup: du påminner om en ejyptisk örngud vet du de :Virro

Den egyptiska falkguden Horus?

bear.flowertwig
2008-08-27, 21:38
För jäsiken... Nina är tebax och med henne string Emil.

Jag känner mig smutsig.

Nä nä, String Emil är min och Hades baby! *grr27*

Piranha
2008-08-27, 21:45
Nä nä, String Emil är min och Hades baby! *grr27*

Ni har en sjukt ful avkomma, beklagar. :D

Mattedextrin
2008-08-28, 15:18
Den egyptiska falkguden Horus?
ja när ja kolla hennes avatar så kom ja å tänka på'n ,haha :Virro
värst va du kan hördu kwon


Ej ypig örngud? EJ ypig?

.....?

stevebc
2008-08-28, 15:21
Den egyptiska falkguden Horus?:D

bear.flowertwig
2008-08-29, 23:52
Ni har en sjukt ful avkomma, beklagar. :D

men, men... *cry* *cry* *cry*

Mattedextrin
2008-08-31, 10:07
vaffan nu har nina bytt bort örngudavataren *grr*

ni somm saknar avatarteman kolla http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=118297

Nina L
2008-08-31, 16:00
Hon var lite lik dig faktiskt, betyder det att jag är kär i dig och är egentligen lesbian?Det måste betyda att du är tänd på mig, i alla fall, vilket är inte så lite hedrande.

Fast man är inte med i innegänget direkt så det är nog ointressant :DGrymt! Nu är du med i innegänget. ;)

Fast jag antar allt är i förhållande till tidigare "spam?" :DAbsolut!

Mycket ungt folk har börjat hänga här.
Ännu yngre? :confused:

Någonting får mig att tro att det var precis det som Nina egentligen menade - uppdateringar angående alla andra postwhores som regerade för ca 2 år sedan :DDet där någonting borde du sluta lyssna på.

Missade du verkligen det?
Fan, det har du rätt i. Tack!

Åldersmässigt ja, men nu snackar vi i sinnet. Jag lämnade mitt stadgade 45-åringsliv, bor i andra hand, hittade mig en slarver till ny karl, kuggade tentan och började supa. Osv.
Cool! Vad typiskt att jag just flyttat från stan, annars hade vi kunnat supa oss svinfulla tillsammans. Jag tror att jag skulle kunna få hångla lite då, fast jag egentligen inte är din typ.

Var en stor artikel om nakenråttor i AF tror ja för några veckor sedan.Hallå! PM är uppfunnet!!???

jag har då en fråga... har du saknat kolozzeum?
för det är ganska uppenbart att kolozzeum har saknat DIG!!

under årens lopp har det alltid varit en höjdpunkt varje gång du har gjort enstaka gästspel, men sen har du försvunnit lika fort igen

exakt vad menade du när du syftade på att du "skaffade dig ett liv" ?
ett liv blir vad man gör det till, glöm inte att kolozzeum också är ett livKlart jag har. Med ett liv menar jag helt enkelt att jag var offline under majoriteten av tiden, och att mina tankar rörde sig runt människor som jag de fakto träffade regelbundet och händelser som inte var tecknade på youtube, t ex. Jag är osäker på om det går att "ha ett liv" (som jag ser det.) och samtidigt vara en god kolloit...

Chaan
2008-08-31, 17:09
Fan, det har du rätt i. Tack!



Varsågod

Men var det sant :MrT:

Eller ville du att någon kolozz pliktskyldigt skulle länka till tråden?

Nina L
2008-09-01, 11:54
Varsågod

Men var det sant :MrT:

Eller ville du att någon kolozz pliktskyldigt skulle länka till tråden?Ser man på; Chaan har blivit misstänksam.

Sant var det.

Chaan
2008-09-01, 16:46
Ser man på; Chaan har blivit misstänksam.



Inte då -

Försöker bara räkna ut (fniss) exakt hur mycket kvinnans list övergår mannens förstånd.

Har du skickat någon stalker till mig förresten :D