handdator

Visa fullständig version : Köpa gainer som "gått ut" billigt?


aron
2008-08-21, 23:43
Försöker spara ihop en och annan slant och såg att en hemsida sålde ut gainer som gått ut för två månader sen väldigt billigt. Vad tror ni om detta. Enligt tidigare trådar ska det gå bra en månad hit och dit. Vissa hävdar att det håller riktigt länge. Vad tror ni? Priset är 50 nkr/kilot och jag bor i Norge utan tillgång till ************* etc.

chrilla
2008-08-22, 01:24
Jag har faktiskt ingen koll på om det försämras eller nånting när dom gått ut, men jag har för mig att man har ett bäst-före datum av en anledning ;p

WHITEFOLKS
2008-08-22, 03:37
Kommer inte vara några problem att konsumera rent hälsomässigt. Det som ev. kan hända är att aromämnena har något roligt för sig och börjar smaka svagt/annorlunda.

Skef
2008-08-22, 03:45
jag käkar gainer just nu som är 3 månader för gammalt..
funkar prima att gå upp i vikt med men smakar väldigt konstigt.
bara att svepa =D

Macatho
2008-08-22, 18:36
Jag har en gainer som är 5 år gammal. Är jävligt skeptisk på o börja smaska i mig den hehe. Den luktar bra och har stått torrt hela tiden hehe.
Men saken e juh den, kroppen har en tendens att säga ifrån själv. Ta bara inte en bauta portion hehe.
Mår du dåligt 2 timmar efter shaken är det förmodligen inte en sån bra idé att fortsätta dricka den.

CrazyJoeDavola
2008-08-22, 19:21
Har du något djur så kan du ju mata den med pulvret och vänta och se.

tp_88
2008-08-22, 20:07
Två månader gamla, oöppnade, förpackningar ska inte vara några problem sålänge dom inte förvarats katastrofalt dåligt.