handdator

Visa fullständig version : Brukar ni ha olika tankar som skrämmer er bara för att jävlas med er själva?


Jaws
2008-08-19, 21:27
Okej, kanske en tråd för oss som kan vara lite psykiskt instabila då och då.

Ibland brukar jag tänka att jag har ett a4-papper och håller på vardera ände så att det spänner ut sig, och sen skär jag hastigt på ollonet eller på random känsligt område. Ungefär som ett papercut fast 1000 gånger värre.

Brukar också undra hur det skulle smaka med 1 liter mensblod.

Visualisera mina tankar, tänk så jävligt det hade varit. Dela med er lite sjukligheter*popcorn*

shut teh face
2008-08-19, 21:29
Ha ha.

Nej, men jag brukar tänka på vad man kan göra i vissa situationer som är helt olämpliga.

Typ en unge på tåget som skriker, så drar man en spark på ungen så nacken bryts. Jag tänker varför i helvete skulle jag göra så? Vad gör morsan? Ska jag ta mitt liv efteråt?

Eller ska jag helt random knivhugga min tjej i sängen som sover?

Jag tänker ibland på göra saker som jag absolut inte vill göra. Det är faktiskt rätt sjukt.

Lexidos
2008-08-19, 21:29
Funderar ibland på hur det skulle vara att bita i en rulle med hushållspaper (vet inte varför det skulle vara obehagligt men det känns så)

tobbo
2008-08-19, 21:29
Brukar också undra hur det skulle smaka med 1 liter mensblod.


Nej, nej, nej.

Upptaget
2008-08-19, 21:32
Eller ska jag helt random knivhugga min tjej i sängen som sover?
.

Hahahahahaahahah :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: så sjukt så jag garvade ganska rejält :laugh:

Frantic
2008-08-19, 21:32
Ibland brukar jag tänka att jag har ett a4-papper och håller på vardera ände så att det spänner ut sig, och sen skär jag hastigt på ollonet

http://www.tanbot.com/wp-content/uploads/tanbot/2008/02/crying-baby.jpg

Kwon
2008-08-19, 21:34
Okej, kanske en tråd för oss som kan vara lite psykiskt instabila då och då.

Ibland brukar jag tänka att jag har ett a4-papper och håller på vardera ände så att det spänner ut sig, och sen skär jag hastigt på ollonet eller på random känsligt område. Ungefär som ett papercut fast 1000 gånger värre.

Brukar också undra hur det skulle smaka med 1 liter mensblod.

Visualisera mina tankar, tänk så jävligt det hade varit. Dela med er lite sjukligheter*popcorn*

EXAKT likadana tankar som mig!


Nä, men brukar ofta tänka och fundera på denna sekvens. Ganska bisarra tankar!

LbqScTVBiWM

tja88
2008-08-19, 21:35
Gjorde ofta förr, inte så mycket längre. Bäst att jag håller tyst om det här ändå. :P

Exdiaq
2008-08-19, 21:35
Vilka jävla trådar du skapar :D

Frantic
2008-08-19, 21:36
Har inte mer funderingar än de vanliga "tänk om det här flyget/tåget/bussen kraschar".

EDIT: Du är sjuk. På riktigt:D

GurraGo
2008-08-19, 21:36
Inte riktigt samma sak : men när jag satt i kassan på LL:s livs på Mölndalsvägen fantiserade jag om hur det skulle vara att ta en banan och kasta i huvudet på en kund. Tyvärr fullföljde jag aldrig min fantasi...

Exdiaq
2008-08-19, 21:37
Ha ha.

Nej, men jag brukar tänka på vad man kan göra i vissa situationer som är helt olämpliga.

Typ en unge på tåget som skriker, så drar man en spark på ungen så nacken bryts. Jag tänker varför i helvete skulle jag göra så? Vad gör morsan? Ska jag ta mitt liv efteråt?

Eller ska jag helt random knivhugga min tjej i sängen som sover?

Jag tänker ibland på göra saker som jag absolut inte vill göra. Det är faktiskt rätt sjukt.




Sånt händer mig ibland också. Typ att man bara helt plötsligt tänker: "gå ut i köket, ta en kniv, gå till till katten som sover och sätt kniven i henne". Det är så fucked up och läskigt att jag ens tänker det att jag oftast måste ut och gå en runda.

shut teh face
2008-08-19, 21:37
Inte riktigt samma sak : men när jag satt i kassan på LL:s livs på Mölndalsvägen fantiserade jag om hur det skulle vara att ta en banan och kasta i huvudet på en kund. Tyvärr fullföljde jag aldrig min fantasi...
Det skulle du gjort, eller kanske en burk lingonsylt.

shut teh face
2008-08-19, 21:38
Sånt händer mig ibland också. Typ att man bara helt plötsligt tänker: "gå ut i köket, ta en kniv, gå till till katten som sover och sätt kniven i henne". Det är så fucked up och läskigt att jag ens tänker det att jag oftast måste ut och gå en runda.
Ja det är riktigt sjukt. Jag brukar också få panik. Men efter jag har utfärdat gärningen jag tänkt på känns det genast bättre.

Jompan
2008-08-19, 21:39
Nä, men brukar ofta tänka och fundera på denna sekvens. Ganska bisarra tankar!

LbqScTVBiWM

:laugh:

Brukar ibland dagdrömma att jag är med i olika olyckor, blir påkörd av en bil ibland.

terax
2008-08-19, 21:44
haha du är en person i min smak ;)

Brukar tänka när jag sitter på toan och gör nr2... att tänk om det kom en typ ståltråd formad i en ögla underifrån och tog grepp runt pungen och drog neråt...

Och massa andra shizotankar :D den du hade med ollonet och a4pappret var ymnig :D

Lexidos
2008-08-19, 21:46
haha du är en person i min smak ;)

Brukar tänka när jag sitter på toan och gör nr2... att tänk om det kom en typ ståltråd formad i en ögla underifrån och tog grepp runt pungen och drog neråt...

Och massa andra shizotankar :D den du hade med ollonet och a4pappret var ymnig :D

Är det extra obehagligt om det är en ståltråd? :D

Jaws
2008-08-19, 21:46
Har inte mer funderingar än de vanliga "tänk om det här flyget/tåget/bussen kraschar".

EDIT: Du är sjuk. På riktigt:D

Haha kom igen nu, har du aldrig tänkt på samlag med din mor t.ex?:D Du lär ju dock göra det nu när jag har skrivit det;)

terax
2008-08-19, 21:47
Är det extra obehagligt om det är en ståltråd? :D

Ja för då känns det som att det kan slita loss hela paketet :D

Lexidos
2008-08-19, 21:47
Haha kom igen nu, har du aldrig tänkt på samlag med din mor t.ex?:D Du lär ju dock göra det nu när jag har skrivit det;)

Damn nu tänkte jag på samlag med din mor

Jaws
2008-08-19, 21:48
Brukar tänka när jag sitter på toan och gör nr2... att tänk om det kom en typ ståltråd formad i en ögla underifrån och tog grepp runt pungen och drog neråt...


Haha ajaj, nä jag får skita ståendes på toaletten i fortsättningen.

Lexidos
2008-08-19, 21:49
Ja för då känns det som att det kan slita loss hela paketet :D

Värre än ex: en 2m kramgo boaorm alt pianotråd?

hahavaffan
2008-08-19, 21:50
Värre än ex: en 2m kramgo boaorm alt pianotråd?Eller taggtråd?

terax
2008-08-19, 21:50
Värre än ex: en 2m kramgo boaorm alt pianotråd?

haha en boaorm som äter upp pungen ur toan är inte helt gott heller när du säger det:) pianotråd kan nog även det vara snäppet värre... då tänker man ju att den stramar åt så hårt att paketet blir helt blått och uppsvällt... hmmm you got a point :D

terax
2008-08-19, 21:51
Eller taggtråd?

taggtråd känns orfaligt faktiskt jämnfört med piano eller boa...

tjabon
2008-08-19, 21:51
Nej.
Däremot så skrämmer det mej att det finns vissa individer som
tycker del är kul att jävlas med mej, utan att dom ens känner mej.
Sånt gör mej riktigt rädd, faktiskt.

terax
2008-08-19, 21:52
Haha ajaj, nä jag får skita ståendes på toaletten i fortsättningen.

Inget fel på kissa göra nr2 ståendes... alternativt köp en mulltoa dem är typ stängda i botten tills man spolar. så är man safe :)

terax
2008-08-19, 21:52
Nej.
Däremot så skrämmer det mej att det finns vissa individer som
tycker del är kul att jävlas med mej, utan att dom ens känner mej.
Sånt gör mej riktigt rädd, faktiskt.

Inget exempel på nåt råkat ut för? :)

Polinth
2008-08-19, 21:54
Tänk om jag hoppar ut genom fönstret från femte våningen...
Tänk om jag ramlar baklänges nedför trappan...

Näe, jag kan nog inte mäta mig med tidigare skribenter.

terax
2008-08-19, 21:55
Tänk om jag hoppar ut genom fönstret från femte våningen...
Tänk om jag ramlar baklänges nedför trappan...

Näe, jag kan nog inte mäta mig med tidigare skribenter.

Alla är vi olika :)

Trance
2008-08-19, 21:59
Okej, kanske en tråd för oss som kan vara lite psykiskt instabila då och då.



Jo ibland händer det att jag jävlas med mig själv genom att tänka på jobbiga saker. En av de jobbigare är väl när man är lite nere och ligger i sängen för att sova och helt plötsligt tänker man högt "Tänk så jobbigt det skulle vara om du började tänka på att alla skall dö och efter det så finns inget mer". Sedan jävlas man med sig själv en liten stund för att se om man kan bli mer nere.

tjabon
2008-08-19, 22:01
Inget exempel på nåt råkat ut för? :)

Systematisk sabotage av mina bilar. Repor, inbrott, lossade hjulbultar m.m.
Hotbrev.
Stinkbomber i brevlådan, tårgas i trapphuset m.m.

Det ledsamma är att polisen skiter i det, samt att folk som vet vilka
det är, inte ställer upp och hjälper mej.

Men det allra ynkligaste är att jag inte vet vad denna anonyma lilla
"grupp" har emot mej (jag förmodar att det är ett litet gäng). Jag är tystlåten och sköter mej själv....

terax
2008-08-19, 22:03
Systematisk sabotage av mina bilar. Repor, inbrott, lossade hjulbultar m.m.
Hotbrev.
Stinkbomber i brevlådan, tårgas i trapphuset m.m.

Det ledsamma är att polisen skiter i det, samt att folk som vet vilka
det är, inte ställer upp och hjälper mej.

Men det allra ynkligaste är att jag inte vet vad denna anonyma lilla
"grupp" har emot mej (jag förmodar att det är ett litet gäng). Jag är tystlåten och sköter mej själv....

wow... riktigt dryga och allvarliga saker... väldigt overtheline:(
Hoppas du får bukt med det...

Svedberg
2008-08-19, 22:03
Brukar tänka när jag sitter på toan och gör nr2... att tänk om det kom en typ ståltråd formad i en ögla underifrån och tog grepp runt pungen och drog neråt...




hahahaha fyfan vad jag garvar, kan se mig framför en person som sitter och är livrädd och tittar ner samtidigt som han provar panikskita/strula med toapapperet för att komma därifrån.....

Kwon
2008-08-19, 22:06
Systematisk sabotage av mina bilar. Repor, inbrott, lossade hjulbultar m.m.
Hotbrev.
Stinkbomber i brevlådan, tårgas i trapphuset m.m.

Det ledsamma är att polisen skiter i det, samt att folk som vet vilka
det är, inte ställer upp och hjälper mej.

Men det allra ynkligaste är att jag inte vet vad denna anonyma lilla
"grupp" har emot mej (jag förmodar att det är ett litet gäng). Jag är tystlåten och sköter mej själv....

Vafan detta skall inte få pågå!

Vad är det för ort du bor i där du inte får någon hjälp?

Är hela orten i klorna på detta terror-gäng då ingen vill hjälpa?

Magica
2008-08-19, 22:20
hahahaha fyfan vad jag garvar, kan se mig framför en person som sitter och är livrädd och tittar ner samtidigt som han provar panikskita/strula med toapapperet för att komma därifrån.....

Hahaha...ni är inte kloka... :laugh: Jag undrar snarare vem som styr ståltråden och vad han/hon har för intresse i detta???

Einar
2008-08-19, 22:21
Systematisk sabotage av mina bilar. Repor, inbrott, lossade hjulbultar m.m.
Hotbrev.
Stinkbomber i brevlådan, tårgas i trapphuset m.m.

Det ledsamma är att polisen skiter i det, samt att folk som vet vilka
det är, inte ställer upp och hjälper mej.

Men det allra ynkligaste är att jag inte vet vad denna anonyma lilla
"grupp" har emot mej (jag förmodar att det är ett litet gäng). Jag är tystlåten och sköter mej själv....

Var det inte du som hade kollegor som kikade in genom dina fönsterrutor och som sedan gick och snackade bakom din rygg på jobbet? Det du varit med om låter helt sjukt i mina öron. Jag hade nog inte orkat vara kvar på ett sådant ställe. Men man ska å andra sidan inte låta idioterna vinna. Jag hoppas det löser sig.

ManuelIT
2008-08-19, 22:26
Haha, ja, trodde jag var ensam.

Tex. när jag ser en hund har jag ibland tänkt vad folk kommer undra om jag bara går fram och sparkar den. Eller om jag står i kö i någon affär tänker jag hur folk kommer reagera om jag drog ner brallorna och började bajsa mitt i butiken, och bara den tanken får mig att stå och skratta lite för mig själv som en galning.

Jaws
2008-08-19, 22:27
Hahaha...ni är inte kloka... :laugh: Jag undrar snarare vem som styr ståltråden och vad han/hon har för intresse i detta???

Det spökar helt enkelt i hjärnan, går ej att vidareutveckla. Bara tanken av att en ståltråd greppar tag om pungen och denna makalösa smärta som sedan leder till pungkulor som rullar längs porslinet.

Yip_man
2008-08-19, 22:27
bah ni har ju tankar som små skolflickor. Tänk ist att ni sätter ett rakblad på tvären i käften och biter så det går mellan framtändererna och in i tandköttet. det är smärta. Allvarligt så skulle det vara skoj att höra vad som är normalt och inte, tex så tänker man ju ibland på att döda någon men man har spärren att inte göra det, tanken att spärren kan släppa skrämmer en dock.

Carolinew
2008-08-19, 22:28
Hm har väl inga såna direkta tankar, dock brukar det slå mig ibland när man sitter och kör bil, hur jävla enkelt det skulle vara att fixa till en liten katastrof. Typ bara sätta gasen i botten och köra över ett gäng människor. Skulle gå på några sekunder... :)

lovejude
2008-08-19, 22:31
Brukar alltid ha ett skräckscenario i mina tankar precis vid mål-linjen innan någon tävlig. Som t.ex. så här brukar jag tänka "Om du springer milen över 45 min. Då är det lika bra att sluta springa, det är bara 50+are som springer så sakta" med en storförvåning, det brukar alltid hjälpa mig att göra mitt yttersta vid tävlingar för att jag älskar att springa. Kan inte tänka mig en dag utan löpning:em:

tjabon
2008-08-19, 22:35
Vafan detta skall inte få pågå!

Vad är det för ort du bor i där du inte får någon hjälp?

Är hela orten i klorna på detta terror-gäng då ingen vill hjälpa?

Var det inte du som hade kollegor som kikade in genom dina fönsterrutor och som sedan gick och snackade bakom din rygg på jobbet? Det du varit med om låter helt sjukt i mina öron. Jag hade nog inte orkat vara kvar på ett sådant ställe. Men man ska å andra sidan inte låta idioterna vinna. Jag hoppas det löser sig.

Ja visst är det sjukt. Framförallt jävligt lessamt. Man blir bedrövat över
hur vissa kan bete sig.
I vilket fall som: Jag har bytt jobb och flyttar till en annan ort om en månad,
där jag känner folk.

Påve
2008-08-19, 22:47
Trodde jag var ensam om detta.. Händer ofta när jag pratar med en person att jag visualiserar mig själv tex spotta personen i ansiktet, slå/sparka personen och inte alltför sällan, ladda ett riktigt hugg med yxa rakt i personens ansikte á la Patrick Bateman. Sen har det kommit upp fler tankar som kanske inte är lika brutala (då syftar jag på yxhugget) utan mer störda.

Det är inte det att jag skulle vilja genomföra sakerna på något sätt, absolut inte, jag bara tänker mig hur situationen hade sett ut. Men visst skrämmer det mig något fruktansväert att jag har dessa tankar.

shut teh face
2008-08-19, 22:49
Ja fyfan vad sjukt. När man precis genomfört ett dåd, vad gör man då? Asså det måste ju vara så sjukt asså. Vad skulle ni göra om ni gick på stan med er morsa och så kommer det fram ett jehu och slashar henne med en yxa, vad gör ni???

Tjuckot
2008-08-19, 22:56
Helt plötsligt är jag inte alls förvånad över hur han Bret Easton Ellis lyckades skriva american psycho..

Hank
2008-08-19, 23:02
Jag förstår inte vad som är intressant med dessa tankar så länge man inte genomför det?

Självklart är det normalt, alla har sådana tankar men som tur är finns det få personer som går lösa med en så pass allvarlig psykisk instabilitet att de skulle genomföra något av sina dåd.

Hank
2008-08-19, 23:07
Brukar alltid ha ett skräckscenario i mina tankar precis vid mål-linjen innan någon tävlig. Som t.ex. så här brukar jag tänka "Om du springer milen över 45 min. Då är det lika bra att sluta springa, det är bara 50+are som springer så sakta" med en storförvåning, det brukar alltid hjälpa mig att göra mitt yttersta vid tävlingar för att jag älskar att springa. Kan inte tänka mig en dag utan löpning:em:

Och seriöst.. Är du troll eller bara fullkomligt pantad? Dina inlägg på kolo är inte av denna värld.

GurraGo
2008-08-19, 23:09
Ehhh, jag tror verkligen inte att alla har så våldsamma och brutala tankar som många här har "rakblad i munnen, smaken på en liter mensblod, sparka huvudet av ungar, knivhugga flickvänner" ? Jag förstår också att dessa människor inte skulle få för sig att förverkliga tankarna, det är ju inte så att jag uppfattar de som psykopater. Men däremot tror jag inte de flesta tänker så blodig och våldsamt.

Så enligt min uppfattning är flera av de tankar som vädrats i tråden inte "normala". Men vad vet jag om vad snitt-människan tänker på ?

shut teh face
2008-08-19, 23:11
Jag brukade också föreställa mig att kasta min 5 åriga lillebror nedför trappan. Det var när jag var typ 14 år.

Nej men seriöst, man blir lite rädd när man tänker sådant. Men det är helt normalt tycker jag. Man tänker bara på det man helst INTE vill göra. Whops. :D

ante
2008-08-19, 23:23
Jag brukar tänka på vad som skulle hända om man bara tog tag i ratten och drog som fan, när man sitter fram som medpassagerare i en bil på motorvägen. Eller, tanken har slagit mig. Väldigt sjukt.

Ellis Wyatt
2008-08-19, 23:28
Hehe, har exakt den där ratt-tanken. Tillsammans med extremt många andra liknande tankar.

joriice
2008-08-19, 23:48
Klart man har!

Fast jag ser inte MIG SJÄLV i sådana situationer mestadels, utan andra människor, typ:

"Hur skulle det se ut om lastbilen körde över tantens huvud där?"

...varpå jag ryser till lite.

Men jag tänker mig in i liknande situationer själv också.

"Om fingret fastnar i denna tunga ståldörren, säger det kras eller åker det av?
Och isåfall, vad gör jag?"

JustinCredible
2008-08-19, 23:51
Det värsta är när man ska pissa eller nåt på natten och man börjar tänka på det läskigaste man kan komma på medan man går i mörkret. Man skrämmer sig själv liksom och man kan inte sluta jävlas med sig själv. Jag brukar tänka på att nån läskig tjej flimrar till i hallen med blödande mun och sen flimrar till mitt framför ansiktet på mig och jag vågar knappt blinka för det känns som att hon kommer dyka upp. Hatar det. Vågar fan inte kolla i spegeln ens.

Sen har jag också de där andra ni beskriver. Oftast involverar det urinröret för det tycker jag känns jobbigast.

Brukar även tänka på om jag skulle försöka våldta tjejen framför mig. Hur lyckat/misslyckat det skulle bli? Fastän jag egentligen inte vill det alls. Eller om jag skulle mörda snubben som går förbi mig. Det är mitt i natten, inget vittne vad jag kan se. Skulle jag komma undan med det? Knivhugger honom i huvudet, springer hem. Skulle polisen knacka på eller skulle jag kunna komma undan med det helt?

FRA sitter ju och läser det här så polisen kommer väl kolla upp mig först av alla hur som helst.

shut teh face
2008-08-19, 23:52
Jag har också tänkt på det där med att komma undan!

I serier så åker de ju alltid fast. Men alltså. Fffs. Ett knivhugg, ingen ser, man går hem. Jag tror man lätt kommer undan asså.

Rellos_87
2008-08-20, 00:04
En återkommande tanke när jag är på gymet och lastar på viktskivor är hur det skulle vara att släppa en 25kgs-kaka på någon som ligger och kör bänkpress, rakt i fejjan. Fyfan, ryser bara jag tänker på det.

shut teh face
2008-08-20, 00:16
Ja sen glömde jag såklart den vanligaste tanken
Ta en korköppnare, stoppa in den i urinhålet och vrid runt och låt korkskruven jobba sig nedåt.

Timme
2008-08-20, 00:45
Haha, ja, trodde jag var ensam.

Tex. när jag ser en hund har jag ibland tänkt vad folk kommer undra om jag bara går fram och sparkar den. Eller om jag står i kö i någon affär tänker jag hur folk kommer reagera om jag drog ner brallorna och började bajsa mitt i butiken, och bara den tanken får mig att stå och skratta lite för mig själv som en galning.

ghahaah :laugh:

Timme
2008-08-20, 00:48
Och seriöst.. Är du troll eller bara fullkomligt pantad? Dina inlägg på kolo är inte av denna värld.

han är inget troll.

Timme
2008-08-20, 00:48
Ja fyfan vad sjukt. När man precis genomfört ett dåd, vad gör man då? Asså det måste ju vara så sjukt asså. Vad skulle ni göra om ni gick på stan med er morsa och så kommer det fram ett jehu och slashar henne med en yxa, vad gör ni???

jehu? vad är det? Jag garvade när jag läste det :D

Timme
2008-08-20, 00:52
Det värsta är när man ska pissa eller nåt på natten och man börjar tänka på det läskigaste man kan komma på medan man går i mörkret. Man skrämmer sig själv liksom och man kan inte sluta jävlas med sig själv. Jag brukar tänka på att nån läskig tjej flimrar till i hallen med blödande mun och sen flimrar till mitt framför ansiktet på mig och jag vågar knappt blinka för det känns som att hon kommer dyka upp. Hatar det. Vågar fan inte kolla i spegeln ens.

Sen har jag också de där andra ni beskriver. Oftast involverar det urinröret för det tycker jag känns jobbigast.

Brukar även tänka på om jag skulle försöka våldta tjejen framför mig. Hur lyckat/misslyckat det skulle bli? Fastän jag egentligen inte vill det alls. Eller om jag skulle mörda snubben som går förbi mig. Det är mitt i natten, inget vittne vad jag kan se. Skulle jag komma undan med det? Knivhugger honom i huvudet, springer hem. Skulle polisen knacka på eller skulle jag kunna komma undan med det helt?

FRA sitter ju och läser det här så polisen kommer väl kolla upp mig först av alla hur som helst.

Dina poster är helt underbara och denna tråden är så härligt skruvad :D Totalt psyko här på kvällskvisten.

Jo, jag har också tänkt en del störda och våldsamma saker ibland. När jag var liten (5år) ville jag misshandla en del barn som jag tyckte var jobbiga/fula :/ Jag sade till min lillebror "det där är en sådan bebis man bara vill slå" Brorsan höll ju med :D

Jaws
2008-08-20, 00:53
Ja sen glömde jag såklart den vanligaste tanken
Ta en korköppnare, stoppa in den i urinhålet och vrid runt och låt korkskruven jobba sig nedåt.

Haha jävlar, du går ju helt insane i denna tråden:D

Varför tillåter man sig själv att tänka på diverse sjuka saker? Har dessutom vid flertal tillfällen stått så pass nära en stup-kant att jag med lätthet hade kunnat ta ett enda steg mot säker död. När man infinner sig i en sån situation så känner man att denna "spärr" är så fruktansvärt liten, iom att man så lätt kan uppfylla denna groteska tanke som att ta självmord. Och det är det värsta jag har varit med om i hela mitt liv, mentalt.

Henchman
2008-08-20, 01:21
Trodde jag var ensam om detta.. Händer ofta när jag pratar med en person att jag visualiserar mig själv tex spotta personen i ansiktet, slå/sparka personen och inte alltför sällan, ladda ett riktigt hugg med yxa rakt i personens ansikte á la Patrick Bateman. Sen har det kommit upp fler tankar som kanske inte är lika brutala (då syftar jag på yxhugget) utan mer störda.

Det är inte det att jag skulle vilja genomföra sakerna på något sätt, absolut inte, jag bara tänker mig hur situationen hade sett ut. Men visst skrämmer det mig något fruktansväert att jag har dessa tankar.

Du tänker som mig alltså :D

Händer ibland att ja står och pratar med någon och då samtalet bara börjar kännas fånigt och efterblivet så kommer dessa knäppa tankar upp. Som att bara slå personen utan anledning. Jag provocerar fram tankarna men skulle helst slippa dom.

Knäppt, men inget av det jag tänker på skulle kunna inträffa.

161220
2008-08-20, 04:23
What is Pure 'O'? (http://www.ocduk.org/1/pureo.htm)

The anxiety disorder Pure Obsessional OCD, commonly referred to as ‘Pure O’ by sufferers, is a form of OCD that is distinct from traditional OCD in that it features no outward manifestations; instead, both the anxiety-inducing obsessions and the relief-seeking compulsions of OCD take place only in the mind.

With ‘standard’ OCD, the compulsions manifest as physical rituals, for example excessive hand-washing, checking or cleaning. With ‘Pure O’, the compulsions manifest as unseen mental rituals, but they are compulsions nonetheless, which is why the term ‘Pure O’ is somewhat imprecise.

An example of ‘Pure O’ would be a person who suffers with distressing blasphemous thoughts or someone who fears harming or abusing loved ones but does not engage in any overt compulsive rituals.

Så vitt jag vet är denna typ av tankar ("tänk om"-tankar) vanliga, men de flesta människor klarar att snabbt skaka av sig dem. För att diagnosticeras med s.k. pure O krävs inte helt oväntat att tankarna är ihållande och har stark negativ inverkan på ens livskvalitet, så jag antar (och hoppas) att ingen här behöver gå till farbror doktorn.

Dan S
2008-08-20, 07:04
Huggorm som kryper upp ur toalettstolen och hugger mig i pungen. (har sett de på TV)

Då jag ser extremt provocerande(fula) ansikten på stan, folk som har sjukdomar som gör att dom ser ut så, tänker jag 100 olika fantasier om hur jag ska döda dom.

Hur skulle det kännas om jag tar en rostig morakniv och trycker genom knäskålen?

Har också tänkt på det som jag tror många killar tänkt. pungen på bordet, hammare, MOSA pungkulorna. :naughty:

Haha, har en massa sånt här.

Scratch89
2008-08-20, 07:45
Så vitt jag vet är denna typ av tankar ("tänk om"-tankar) vanliga, men de flesta människor klarar att snabbt skaka av sig dem. För att diagnosticeras med s.k. pure O krävs inte helt oväntat att tankarna är ihållande och har stark negativ inverkan på ens livskvalitet, så jag antar (och hoppas) att ingen här behöver gå till farbror doktorn.

Pure O är ju som något slags samlingsnamn på massor av behaviour disorders. Det där med att överdrivet kontrollera saker har jag; det brukar ta tre-fyra omgångar för att jag ska ha försäkrat mig om att allting är avstängt hemma innan jag åker, t.ex.

Det värsta är när jag stoppade händerna runt flickans huvud och tänkte "om jag klämmer ihop nu, kommer hennes huvud att mosas då?". Det var läskigt, och jag vaknade snabbt ur transen, men ändå. :(

Ganymedes
2008-08-20, 07:56
Jag VISSTE att jag inte var ensam! :)

Ett par vi umgås med har en fruktansvärt ful liten snorunge på två år. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag fantiserat om att ge honom ett knä, fälla honom eller kasta någonting hårt i bakhuvudet på honom, när ingen ser på. Skulle så klart aldrig göra det. Dessutom är han cool. Men ful nog att locka mig till de tankarna. Sjukt.

Klassikern är ju att stå och luta sig över en balkong på någon hög våning. Alltid tänker jag "jag gör det! jag kastar mig ut, ta mig fan". Men så klart att man inte gör det. Just känslan i magen som pirrar sig ner mot vaderna när man tänker så, är faktiskt rätt härlig.

Det sjukaste jag tänkt var dock en gång när jag drog en runk och inte kunde sluta tänka på hur det skulle sett ut om grannen (en mycket gammal farbror med stort vitt skägg) sög k*k eller fick den i tvåan. Fan vad förbannad jag blev på mig själv. Och det gick inte sluta tänka på det på ett tag heller. USCH!

Borsett från de här två tankarna kan jag faktiskt inte komma på något mer. Men det finns säkert massor. Småsaker som en vilja att kasta frukt i skallen på fula kunder på Maxi eller en liten önskan om att en liten skithund ska hoppa på en så att man får stampa ihjäl den dyker ju upp, men det är knappast sjukt så länge man inte gör det.

dooh
2008-08-20, 08:10
det där med att slå barn tänker jag också på.
Speciellt min sambos barn skulle jag vilja dunka i en vägg eller ge ett knytnävsslag. Jag pallar inte med störiga ungar och egentligen är det inte bara min sambos barn jag vill misshandla.
men jag förstår att han skulle bli ledsen om jag slog ihjäl hans barn. Så jag låter bli.

Tänker alltid på hur jag kan slå mig på olika sätt, därför kan jag knappt hoppa över 20 cm höga "hinder" för jag ser framför mig hur jag fastnar med fötterna och ramlar med näsan först. Eller om man skulle hoppa ut framför en lastbil, hur ont det skulle göra osv.

Bahir
2008-08-20, 08:22
Jag har fan störda tankar när jag sitter på bussen/tunnelbanan eller liknande ställen. Om jag ser någon som ser stöddig ut, eller nån som irriterar mig (främst tonåriga invandrargrabbar med fötterna uppe på sätet och musik pumpande). Jag brukar föreställa mig hur fighten skulle bli, och hur jag skulle kunna bryta diverse ben och armar med det jag har runt omkring mig.

Lexidos
2008-08-20, 09:31
Är det bara jag som tycker att det känns väldigt skönt att veta att alla andra är minst lika galna som jag är? :D

Några av mina polare är helt insane ibland o säger saker som de tänker rakt ut o det läskigaste är när vi tänkt samma saker ibland.
Vi står o väntar på att tåget ska komma, då är det en hel hög med ungar som springer omkring o är jobbiga (skolklass).
En polare säger: man blir jävligt sugen på att knuffa ner nån av dem på spåret framför tåget.
Jag svarar automatiskt (tanken går till munnen utan att passera galenskapsfiltret): Tänkte samma sak men kom fram till att det känns lite onödigt. Tänk hur jäkla jobbigt det kommer bli att städa o dessutom blir nog tåget försenat.

Timme
2008-08-20, 09:39
det där med att slå barn tänker jag också på.
Speciellt min sambos barn skulle jag vilja dunka i en vägg eller ge ett knytnävsslag. Jag pallar inte med störiga ungar och egentligen är det inte bara min sambos barn jag vill misshandla.
men jag förstår att han skulle bli ledsen om jag slog ihjäl hans barn. Så jag låter bli.

Tänker alltid på hur jag kan slå mig på olika sätt, därför kan jag knappt hoppa över 20 cm höga "hinder" för jag ser framför mig hur jag fastnar med fötterna och ramlar med näsan först. Eller om man skulle hoppa ut framför en lastbil, hur ont det skulle göra osv.

Du tror inte ungen skulle bli ledsen om du slog ihjäl honom? :D

Somsagt, när jag var liten tänkte jag som du men nu har det som tur är försvunnit. Ganska sjukt att vilja misshandla barn egentligen :cool:

Timme
2008-08-20, 09:40
Är det bara jag som tycker att det känns väldigt skönt att veta att alla andra är minst lika galna som jag är? :D

Några av mina polare är helt insane ibland o säger saker som de tänker rakt ut o det läskigaste är när vi tänkt samma saker ibland.
Vi står o väntar på att tåget ska komma, då är det en hel hög med ungar som springer omkring o är jobbiga (skolklass).
En polare säger: man blir jävligt sugen på att knuffa ner nån av dem på spåret framför tåget.
Jag svarar automatiskt (tanken går till munnen utan att passera galenskapsfiltret): Tänkte samma sak men kom fram till att det känns lite onödigt. Tänk hur jäkla jobbigt det kommer bli att städa o dessutom blir nog tåget försenat.

gahahahah :laugh:

Helt känslokalla :D Vad blev kompisens reaktion av det svar?

Lexidos
2008-08-20, 09:42
gahahahah :laugh:

Helt känslokalla :D Vad blev kompisens reaktion av det svar?

Han sa: "Ja onödigt är helt rätt ord"

Krisz
2008-08-20, 09:48
Jag tror jag stannar inne idag. . . Seriöst folk, ni är helt störda! :D Men ok jag ska inte leka skenhelig: en återkommande tanke jag får är när jag står på en bro/vid ett fönster/på en balkong, att grabba tag i personen som står bredvid mig och kasta ner honom. Sen skulle jag stå kvar och kolla fascinerat när han viftar och vrålar på vägen ner...

Lellan
2008-08-20, 09:56
Nej, men jag har lärt mig att det är ytterst vanligt.

Däremot så fantiserar/dagdrömmer jag ofta (frivilligt) att jag är hjälte. Det är skoj. :)

Tricce
2008-08-20, 09:58
*OBS*
Allt ni skriver i denna tråd kommer att användas emot er! Se bara på stackars Whistler som får äta sina tankar så fort polissökandet kommer upp. ;) :D

Timme
2008-08-20, 10:00
Jag tror jag stannar inne idag. . . Seriöst folk, ni är helt störda! :D Men ok jag ska inte leka skenhelig: en återkommande tanke jag får är när jag står på en bro/vid ett fönster/på en balkong, att grabba tag i personen som står bredvid mig och kasta ner honom. Sen skulle jag stå kvar och kolla fascinerat när han viftar och vrålar på vägen ner...

Du är ju lika sjuk själv :D

jaaaaag
2008-08-20, 11:28
Jag tror att alla människor har sådana sjuka tankar faktiskt. Man ser ju liknande sjuka saker på TV varenda dag och självklart tänker man sig själv in i vissa situationer och ibland värre än situationerna som visas.

Tkr inte att det är något konstigt med sånna tankar alls.

Lexidos
2008-08-20, 11:50
Jag tror jag stannar inne idag. . . Seriöst folk, ni är helt störda! :D Men ok jag ska inte leka skenhelig: en återkommande tanke jag får är när jag står på en bro/vid ett fönster/på en balkong, att grabba tag i personen som står bredvid mig och kasta ner honom. Sen skulle jag stå kvar och kolla fascinerat när han viftar och vrålar på vägen ner...

Detta är ett intressant ämne som en polare drog igång som het diskussion bland sina kursare (jurister). Om man står vid en kant, fantiserar de flesta om att hoppa själva eller att knuffa ner nån annan?
Han, jag o många av hans kursare tänkte direkt på att knuffa ner nån annan.
De som tänkte på att hoppa själva blev märkligt upprörda över de andras tankegångar :D

Krisz
2008-08-20, 12:00
Du är ju lika sjuk själv :D

Jepp, insåg det :D

Detta är ett intressant ämne som en polare drog igång som het diskussion bland sina kursare (jurister). Om man står vid en kant, fantiserar de flesta om att hoppa själva eller att knuffa ner nån annan?
Han, jag o många av hans kursare tänkte direkt på att knuffa ner nån annan.
De som tänkte på att hoppa själva blev märkligt upprörda över de andras tankegångar :D

Undrar om det berättar nåt om en själv som person om ens första impuls är att knuffa? :)

lectris
2008-08-20, 12:08
Mitt huvud roar sig ofta med att tänka konstiga tankar :) Ofta när jag står i köket och lagar mat, kanske står där i full färd med att stycka ett kycklingbröst med kniven i högsta hugg. "Känns det såhär att stycka upp en människa?" sen flashar det en bild framför ögonen när jag bara vänder mig om och sticker kniven i min karls bröstkorg. Tanken försvinner lika fort som den kommit men är rätt roande ändå.. haha.

Brukar psyka mig rätt mycket när jag är ute också, typ går på drottninggatan i rusningen och det är folk överallt. "Tänk om någon har en kniv i handen och skulle trycka in den i min mage när vi råkar stöta in i varandra? Skulle någon se det? Hur skulle det kännas när livet rinner ur mig?"

Eller när jag står på tågperrongen "Nu kommer någon att knuffa ner mig på spåret. Hur skulle det kännas att bli överkörd av ett tåg? Skulle jag hinna känna hur alla ben i kroppen krossas innan jag dör?"

Sen säger det bara POFF och så är tanken borta och man är tillbaka i verkigheten. Kan räkna upp hur många exempel som helst. Saken är väl den att hjärnan alltid är aktiv och när tankarna vandrar så kan vad som helst ploppa upp :)

Slartibartfast
2008-08-20, 12:09
Ibland flashar det till de mest skrämmande sakerna i ens huvud. Som hur det skulle vara att hångla med ens morfar *screwy* (har aldrig haft en morfar iofs).

När jag satt och dagdrömde i bilen påväg till Verona i Italien en varm eftermiddag, så slog mig tanken om vilket tuggmotstånd ett människofoster skulle ha! *spy* *screwy*

Jag ryckte till och konstaterade "fan detta var den sjukaste tanken jag nånsin haft" :D

Alla har väl nångång haft ett stark drift att hoppa ut över ett stup?

Krisz
2008-08-20, 12:29
Ibland flashar det till de mest skrämmande sakerna i ens huvud. Som hur det skulle vara att hångla med ens morfar *screwy* (har aldrig haft en morfar iofs).

När jag satt och dagdrömde i bilen påväg till Verona i Italien en varm eftermiddag, så slog mig tanken om vilket tuggmotstånd ett människofoster skulle ha! *spy* *screwy*

Jag ryckte till och konstaterade "fan detta var den sjukaste tanken jag nånsin haft" :D

Alla har väl nångång haft ett stark drift att hoppa ut över ett stup?

Inte för sjuk för att inte nån ska ha tänkt det tidigare och gjort en film av det (kinesiska filmen "Dumplings") :D

Slartibartfast
2008-08-20, 12:30
Inte för sjuk för att inte nån ska ha tänkt det tidigare och gjort en film av (kinesiska filmen "Dumplings") :D

Wtf! HAHA! :D

Lexidos
2008-08-20, 12:34
Undrar om det berättar nåt om en själv som person om ens första impuls är att knuffa? :)

Jag är lite rädd för att det gör det:devil:

joriice
2008-08-20, 12:35
jag tror inte det är något "fel" i att tänka såhär lite då och då, Någon som sett Braindead? Där har vi sjuka grejjor, sådana saker man kan leva sig in i och tänka "fyfan vad sjuk jag är"

Högst respekterad regissör idag. :D

Stoltz
2008-08-20, 13:08
Det värsta är när man ska pissa eller nåt på natten och man börjar tänka på det läskigaste man kan komma på medan man går i mörkret. Man skrämmer sig själv liksom och man kan inte sluta jävlas med sig själv. Jag brukar tänka på att nån läskig tjej flimrar till i hallen med blödande mun och sen flimrar till mitt framför ansiktet på mig och jag vågar knappt blinka för det känns som att hon kommer dyka upp. Hatar det. Vågar fan inte kolla i spegeln ens.


Haha, har börjat göra det här också. Där jag bor nu över sommaren är det perfekt placering på spegeln kontra duschdraperiet. Man står där och tvättar sig, tar ur linserna... och när man tittar upp efter att ha lagt linserna i behållaren så stor hon där... möglat ansikte, blödande ögon etc. En gång blev det så påtagligt pga att det blåste som fan så alla sorters ljud kom fram.
Jag lugnade mig genom att, och detta är faktiskt helt sant, tänka att draperiet slets åt sidan och Piranha och Krampus stod där och slog krabbor. Det var tillräckligt roligt för att jag skulle börja skratta :D

GurraGo
2008-08-20, 13:12
Ska ni se sjuka/konstiga filmer, se Saló...

Exdiaq
2008-08-20, 13:12
Haha, har börjat göra det här också. Där jag bor nu över sommaren är det perfekt placering på spegeln kontra duschdraperiet. Man står där och tvättar sig, tar ur linserna... och när man tittar upp efter att ha lagt linserna i behållaren så stor hon där... möglat ansikte, blödande ögon etc. En gång blev det så påtagligt pga att det blåste som fan så alla sorters ljud kom fram.
Jag lugnade mig genom att, och detta är faktiskt helt sant, tänka att draperiet slets åt sidan och Piranha och Krampus stod där och slog krabbor. Det var tillräckligt roligt för att jag skulle börja skratta :D



Eller så säger du bara till hon-monstret "Jag kan ta din oskuld", skulle nog bli rätt förvånad :D

Edit: Torrt, uttjatat och allt jag vet, men var tvungen.

kalle_banan
2008-08-20, 13:21
Jag tror det är ngt alla har, jag brukar tex få en olustig känsla att låtsas skjuta smådjur, typ katter, hundar, fåglar, kor osv när jag ser dom.
Ibland bygger jag upp scenarion där jag startar ett gräl som slutar med att jag misshandlar motparten rejält, och sedan har jag hjärtklappning och undrar vad fan jag håller på med...

lectris
2008-08-20, 13:33
låtsas skjuta smådjur, typ katter, hundar, fåglar, kor osv när jag ser dom.

sen när är kor smådjur? :confused: :D

Myran
2008-08-20, 13:45
Jag brukar tänka att man sätter en gaffel i munnen så att tänderna kommer emellan gaffelns tänder, och sen vrider man *spy*

Och att skära av framtänderna med ett rakblad.

Vet inte varför jag dras med dessa ofogstankar :(

Slartibartfast
2008-08-20, 13:48
Jag brukar tänka att man sätter en gaffel i munnen så att tänderna kommer emellan gaffelns tänder, och sen vrider man *spy*
(

jag har också obehagstankar att bita i en gaffel så hårt att tänderna vrids. *spy*

dooh
2008-08-20, 14:21
Du tror inte ungen skulle bli ledsen om du slog ihjäl honom? :D

Somsagt, när jag var liten tänkte jag som du men nu har det som tur är försvunnit. Ganska sjukt att vilja misshandla barn egentligen :cool:

Barnet vore ju dött så vad skulle den bry sig?
Tänker mer på de efterlevande...

(En bra anledning till att inte ta livet av sig, tänk vad ledsna alla skulle bli)

LadyG
2008-08-20, 14:27
Jag tror att alla människor har sådana sjuka tankar faktiskt. Man ser ju liknande sjuka saker på TV varenda dag och självklart tänker man sig själv in i vissa situationer och ibland värre än situationerna som visas.

Tkr inte att det är något konstigt med sånna tankar alls.

Håller med, det som skiljer vanliga människor från psykfallen är impulskontroll. Men jag tror alla har mer eller mindre konstiga tankar emellanåt.

EkarN
2008-08-20, 15:33
HAHA I'm not alone!

En vanlig tanke som jag brukar få, är när jag står och hackar t.ex lök på hemkunskapen, eller står och filéar fisk, jag tänker:"Vad är det egentligen som hindrar mig att gå fram och hugga honom/henne i ryggen?" det är ju ingenting som hindrar en rent fysiskt, men man gör det ändå inte.

Nitrometan
2008-08-20, 17:13
(En bra anledning till att inte ta livet av sig, tänk vad ledsna alla skulle bli)
Varför skulle du bry dig om vad som händer efter att du är död?

Jaws
2008-08-20, 17:22
Finns en kille på min skola som har puttat ner sin farmor från trappan så att hon bröt nacken och blev förlamad. Han har dessutom fotat sig själv med vapen och lagt upp på facebook, man kanske skall ta tag i denna groteska varelse innan det går överstyr. Han lär ju lida av extremfall i liknande tankar som oss. Orkar liksom inte sitta i matsalen och få en kula genom skallen.

Osten80
2008-08-20, 17:26
Finns en kille på min skola som har puttat ner sin farmor från trappan så att hon bröt nacken och blev förlamad. Han har dessutom fotat sig själv med vapen och lagt upp på facebook, man kanske skall ta tag i denna groteska varelse innan det går överstyr. Han lär ju lida av extremfall i liknande tankar som oss. Orkar liksom inte sitta i matsalen och få en kula genom skallen.

Han låter inte särskilt frisk, nej. ;)

rememberence
2008-08-20, 17:45
Ylxq4_wmhnE

En av dom bättre reklamerna enligt mig :hbang:

Jaws
2008-08-20, 18:02
Ylxq4_wmhnE

En av dom bättre reklamerna enligt mig :hbang:

Ja den förklarar ju hela tråden, faktum är att piss-grejen har jag redan gjort. Man kanske skulle beta av denna listan.

Stoltz
2008-08-20, 18:13
Finns en kille på min skola som har puttat ner sin farmor från trappan så att hon bröt nacken och blev förlamad. Han har dessutom fotat sig själv med vapen och lagt upp på facebook, man kanske skall ta tag i denna groteska varelse innan det går överstyr. Han lär ju lida av extremfall i liknande tankar som oss. Orkar liksom inte sitta i matsalen och få en kula genom skallen.

Nähä!?!?

Timme
2008-08-20, 18:18
sjukt bra reklam och så skön!

Jaws
2008-08-20, 18:52
Nähä!?!?

Roligt det kan bli med fel meningsuppbyggnader. Syftade på att en massaker är att gå "överstyr", men självklart hoppas jag att farmor inte led allt för mycket:Virro

Pejij
2008-08-20, 19:00
Om man t.ex. står och väntar på ett tåg, brukar jag alltid visualisera hur det skulle varit om jag bara skulle putta lillasyrran över kanten just innan tåget kom. jag brukar äver visualisera vad som skulle hända om jag bara svänger över på vänster sida vid ett möte när jag kör moped... Thats me :D

Math
2008-08-20, 19:19
Jag brukar tänka på hur det skulle vara att ta självmord. Typ hur det skulle vara att hoppa från ett tak, hur landningen skulle vara, finns det några ojämnheter i marken osv, kullerstenar?.

Sen tänker jag också på hur det skulle vara om jag hamnade i slagsmål med någon. Om jag skulle "vinna" eller "förlora". Detta beror antagligen på att jag aldrig slagit någon.

Joshua
2008-08-20, 19:49
En tanke som skrämmer mig är att om man dör så fortsätter man att tänka som vanligt.... men allt är svart och du känner, hör eller ser ingenting. Och att det sedan förblir så för all framtid. Vet inte hur jag kom och tänka på det, kan ha varit när jag satt och sket på någon fjantig modern konstutställning så hade någon skrivit på väggen "det är inte lång tid man lever om man jämför med hur länge man ska vara död" det sades också i filmen vuxna människor som jag såg härom veckan.

Pejij
2008-08-20, 20:08
Best of? :D

Joshua
2008-08-20, 20:13
Best of? :D

vaddå best of? använd quoteknappen så man vet vem du frågar.

rememberence
2008-08-20, 20:15
vaddå best of? använd quoteknappen så man vet vem du frågar.

Haha! :laugh:

Det är en forumdel föresten :)

Joshua
2008-08-20, 20:18
Haha! :laugh:

Det är en forumdel föresten :)

jasså :D är lite ny med det här med forum så det är därför... vad menas det med då?

rememberence
2008-08-20, 20:19
jasså :D är lite ny med det här med forum så det är därför... vad menas det med då?

Jag kunde tänka mig det :D
Där ligger alla trådar som helt enkelt är "Best of Kolozzeum" :)

Joshua
2008-08-20, 20:21
Jahaja det säger du, jo det skulle väl kunna bli eventuellt... den är ju rätt intressant :)

Zibbe
2008-08-20, 20:21
Visst har man lustiga tankar då och då. Tankarna kan man ju inte styra :) Om man tänker att man inte ska tänka något har man ju redan tänkt det.

Mina är väl ganska snarlika med de som redan tagits upp men blir lika mörkrädd för mig själv varje gång. Tankar om att misshandla folk för att se vad som "händer", stjäla saker bara för att man ser en möjlighet, en oförklarlig dragning till att "testa" att hoppa ner för stup, framför bilar etc. etc. Listan kan göras lång med lite tid att minnas alla grejer man har tänkt :P Intressant grej den där fettklumpen vi har innan för kraniet!

XAdAMx
2008-08-20, 20:25
Haha, ja, trodde jag var ensam.

när jag ser en hund har jag ibland tänkt vad folk kommer undra om jag bara går fram och sparkar den. Eller om jag står i kö i någon affär tänker jag hur folk kommer reagera om jag drog ner brallorna och började bajsa mitt i butiken,.

:laugh:

Stoltz
2008-08-20, 20:35
vaddå best of? använd quoteknappen så man vet vem du frågar.

:laugh:

lectris
2008-08-22, 11:21
på tal om att göra konstiga saker på impuls *screwy*

http://www.metro.se/se/article/2008/08/22/07/2950-22/index.xml

kalle_banan
2008-08-22, 13:06
http://www.youtube.com/watch?v=JKrZc4Kin-o
:D

Nina L
2008-08-22, 13:21
Haha kom igen nu, har du aldrig tänkt på samlag med din mor t.ex?:D Du lär ju dock göra det nu när jag har skrivit det;)*cry* Tack!

ManuelIT
2008-08-22, 13:31
http://www.youtube.com/watch?v=JKrZc4Kin-o
:D

:thumbup:
Fan, blir nästan lite glad av den här tråden ändå. Trodde det var jag som var helt jävla störd, men som tur är så finns det fler :)

Nitrometan
2008-08-22, 13:35
på tal om att göra konstiga saker på impuls *screwy*

http://www.metro.se/se/article/2008/08/22/07/2950-22/index.xml

Allan?

Fast han kanske inte jobbar på Norra Länken?

Svedberg
2008-08-22, 14:42
Har tänkt "sparka på hunden" tanken MÅÅNGA gånger. Mer detaljerat så är det en liten kärring som är ute och går med sin lilla mops och jag tar rejält med sats och sparkar iväg hunden 20-30m. Det är själva reaktionen på tanten och omgivningen som är det intressanta i detta, inte själva handlingen i sig.
(tror det är monthy pythons fel, när han dödar tantens hundar hela tiden i "En fisk som heter wanda)

wo0b9n
2008-08-22, 15:17
Ha ha.



Eller ska jag helt random knivhugga min tjej i sängen som sover?

.

hha den tanken har också slagit mig fast det var mitt ex som sov här då..sen låg jag och funderade på hur jag skulle göra det utan att bli påkommen och kom fram till en sjukslutsats jag inte vill dela med mig av här inne..men kul var det haha! har fler saker tex om jag är ute och kör bil så måste jag börja utmana ödet ibland och svänga bilen sida till sida så man nästan tapparkontrollen ganska onödigt och det händer bara när jag är själv på vägen haha