handdator

Visa fullständig version : Man borde para sig med en hantel.


shape
2008-08-19, 15:37
Jag förstår mig verkligen inte på tjejer, vikter någorlunda men det här med brudar greppar jag mindre bra.

Okej, jag började för några veckor sen att träffa två tjejkompisar genom en bra kompis till mig. Vi har väl varit lite som en frio (trio, fast 4*kissass* ) nu dem senaste veckorna. Tjejerna är två år yngre (har aldrig träffat yngre tjejer, kanske kan problemet ligga lite där i) Båda tjejerna gillar väl mig lite, jag började träffa en av dem själv och det funkade FET bra, vi klickade verkligen i mina ögon. Jag åker iväg och studerar i karlstad till hösten (bor i sthlm) åker dit om några dagar, och skulle egentligen åka till landet innan det. MEN jag stannade hemma från landet för att vara med henne nu innan jag åker, och detta sa jag till henne. Hon kunde inte träffas igår så hon sa att hon skulle ringa idag vilket hon gjorde, hon var inne i stan precis med min polare och den andra tjejkompisen och frågade om inte jag kunde komma in en timma för sen var dem tvugna att dra. Sen sa hon att hon antagligen skulle åka upp till sitt landställe (LOOOL) för hon behövde komma ifrån sthlm nu innan skolan börjar. Men hon ville att vi skulle träffas nu en timma med våra vänner. Fyfan vad förbannad jag blir, hon var världens bästa brud framtills nu *screwy*. JÄVLAR vad besviken jag blir.

shut teh face
2008-08-19, 15:38
Vafan!

Och du menar att du inte våldförde dig på henne med en hästsko?

Hades
2008-08-19, 15:41
Och nu när du stannat hemma från landet och dessutom berättat det för henne så tycker du att det är självklart att hon ska släppa allt hon har för händer och genast infinna sig i din närvaro? Nja, det verkar väl inte som en helt rimlig begäran. Lugna dig lite, ingen gillar ett plåster.

shape
2008-08-19, 15:43
Hon vet ju om att jag inte kommer komma till sthlm på några veckor iaf. Shit vilken inkompetent människa

machine gun
2008-08-19, 15:44
Hon vet ju om att jag inte kommer komma till sthlm på några veckor iaf. Shit vilken inkompetent människa

Hon kanske inte är så intresserad?

shut teh face
2008-08-19, 15:45
Du verkar skum ju.

I värsta fall kan du ju fråga om du får följa med henne till hennes landställe!

stargate
2008-08-19, 15:48
Tjejer vill inte ha killar som är lättfångade.

Hades
2008-08-19, 15:48
Jag vill ha mer information för att kunna bedöma din situation mer rättvist:

Hur gammal är du?
Vilken sorts relation har du och tjejen än så länge?

Att en tjej överhuvudtaget ringer och vill träffas är faktiskt ett ganska bra tecken.

Du verkar skum ju.

I värsta fall kan du ju fråga om du får följa med henne till hennes landställe!

Jag tycker att han ska åka dit i förväg, och överraska henne :D

shut teh face
2008-08-19, 15:52
Jag tycker att han ska åka dit i förväg, och överraska henne :D
Haha aa fyfan :D

Tricklev
2008-08-19, 15:54
Man kan ju diskutera huruvida du gjorde rätt som utgick ifrån att hon skulle släppa allt och umgås med dig.

Men nåja, skit i henne för nu, du har spelat dina kort fel, jag rekommenderar att du går till din säng, knycklar ihop en kudde och knullar med den, du behöver inte en tjej för att må bra.

Jaws
2008-08-19, 15:54
Jag tycker att han ska åka dit i förväg, och överraska henne :D

:laugh:

jaaaaag
2008-08-19, 15:58
Det finns väl inget så oattraktivt som när en kille släpper allt och... blir en toffel. Hon tyckte kanske att du var för på.

stargate
2008-08-19, 15:59
Det finns väl inget så oattraktivt som när en kille släpper allt och... blir en toffel. Hon tyckte kanske att du var för på.

Hulken/Transformers?

Jompan
2008-08-19, 16:05
Är du verkligen arg, besviken på henne eller på dig själv, som själv valde bort att åka på landet?

Haha själv hade jag nog blivit rätt så sur på mig själv om jag valt bort landet för att vara med en snubbe, bara för att det sen skulle visa sig att han åkte på landet istället. Man blir liksom besviken för att det man förväntade sig inte hände, vilket bara lär en att man inte ska ta nån för given och förvänta sig att saker ska hända bara för att man vill. Du kanske hade lite höga (orealistiska) förväntningar på henne?

Som sagt, om ni inte hade bestämt nått om att verkligen vara tillsammans denna vecka, så kan du väl inte vara arg för att hon åker på landet?

Och bara för att hon gör ett annat val än vad du gjorde, så betyder inte det att hon inte känner likadant för dig som du för henne. :)

tjabon
2008-08-19, 16:05
Upprätta ett skriftligt kontrakt i 3 ex. tills nästa gång...

mini
2008-08-19, 16:53
Är det bara jag som inte fattar vad TS är sur för?

Jaws
2008-08-19, 16:57
Är det bara jag som inte fattar vad TS är sur för?

Att hon väljer landet före honom, när han har valt henne före landet.

Muskelbyggaren
2008-08-19, 17:07
Är det bara jag som inte fattar vad TS är sur för?
Nej, besvikelse är väl vad han egentligen känner även om det är lättare att dilla in sig i påhittade förväntningar om "motprestationer".

Men jag förstår dig shape, just såna här grejer är ju så svårt eftersom nu när det antagligen farit en massa känslor i huvudet på dig, och du till och med bestämt dig för att ge det en chans, känns det väldigt surt om man inte får gensvar. Men ändå är det något man bara måste lära sig acceptera. Ta till dig vad folk skriver i tråden, tänk lite annorlunda kring det hela så kommer såna här sitationer kommer bli lättare att hantera i framtiden. För de kommer igen och igen, oavsett om det gäller ett jobberbjudande, vänskap eller kärlek.

hahavaffan
2008-08-19, 17:10
Hulken/Transformers?:)


Var det inte du som hade brudproblem för ett par veckor sen?

maaherra
2008-08-19, 17:11
Att hon väljer landet före honom, när han har valt henne före landet.

För Sverige - i tiden!

stargate
2008-08-19, 17:25
Var det inte du som hade brudproblem för ett par veckor sen?

Hehe nej inte vad jag vet iaf, vi har det bra:)

rememberence
2008-08-19, 17:45
För Sverige - i tiden!

Haha, :laugh:

babidi
2008-08-19, 18:02
berätta inte att du ger upp ditt liv(?) för henne readan efter en vecka. Fortsätt va du och träffa henne när du kan. Även fast det kanske är försent nu.

sundvall
2008-08-19, 18:12
Mes. Du kan väl för fan inte bli sur över att hon får kalla fötter? Ni har känt varandra ett par veckor, och du väljer sedan att stanna hemma från landet för att träffa henne, och du är även så korkad att du berättar det. Självklart får hon toffelvibbar och det brukar ju oftast inte sluta så bra.

Nu har du lärt dig en läxa till nästa gång.

hahavaffan
2008-08-19, 18:49
Hehe nej inte vad jag vet iaf, vi har det bra:)Nej inte du, trådskaparen :)

stargate
2008-08-19, 19:30
Nej inte du, trådskaparen :)

Haha ok förlåt jag missuppfattade

skeletron
2008-08-19, 19:48
TS hade du pratat med tjejen och bestämt att ni skulle träffas? Isf känns det ju rätt b att hon bara drar, och du stannar hemma i onödan...

Men om ni inte pratat om det kanske hon inte var beredd på det utan hade andra planer.

Klart det är retsamt men strunta i det här, helsike ligg lite lågt så har du henne i en liten ask när du kommer hem igen och hon trånar efter dig ;)

Bahir
2008-08-20, 01:32
Hade du ens satt på henne innan?

Flygplan
2008-08-20, 02:48
Mes. Du kan väl för fan inte bli sur över att hon får kalla fötter? Ni har känt varandra ett par veckor, och du väljer sedan att stanna hemma från landet för att träffa henne, och du är även så korkad att du berättar det. Självklart får hon toffelvibbar och det brukar ju oftast inte sluta så bra.

Nu har du lärt dig en läxa till nästa gång.

Jag måste bara säga att du verkar jättehäftig.

Dan S
2008-08-20, 12:40
Sundvall har ju rätt..

Lexidos
2008-08-20, 12:44
Hade du ens satt på henne innan?

Jag drar slutsatsen: Nej, inte ens fått känna lite

arrelius
2008-08-20, 12:46
Klassiskt misstag. Blir lätt så om man låter pungen tänka istället för hjärnan. xD

Myran
2008-08-20, 12:47
Lugn grabben, det finns tjejer här i karlstad också ;)

sundvall
2008-08-20, 13:33
Jag måste bara säga att du verkar jättehäftig.

Haha häftig? Är det något i mitt inlägg du anser vara fel? Komigen, mer kan du tillföra tråden än detta.

JockeKillen
2008-08-20, 14:44
Hon verkar ju inte dissa helt iom att hon ville träffa dig ett tag iaf.

Yuffie
2008-08-20, 15:32
Undrar vilket land det är alla stockholmare åker till på sommrarna. ;)

tigerofsweden
2008-08-20, 15:41
Undrar vilket land det är alla stockholmare åker till på sommrarna. ;)

:laugh:

MojjMojj
2008-08-20, 15:51
Undrar vilket land det är alla stockholmare åker till på sommrarna. ;)

Dit där du bor, fast vi bor finare bara ^^

Angel
2008-08-20, 15:53
Oj vad tuffa alla är här, fastän ni säkerligen hade blivit lika besvikna ni. Jag förstår dig, jag vet hur det är när man är nykär och allt man vill är att vara nära den personen. Och jag förstår att du blir besviken att hon inte vill detsamma. Jag tycker inte du ska göra någonting, försök åka med stoltheten i behåll och glöm henne istället för att starta något tjafs som inte kommer leda någonstans ändå. Eller para dig med din hantel, men välj en liten för minst skador.

arrelius
2008-08-20, 15:56
Angel: kan det vara för att alla har varit i samma situation och lärt sig av sina misstag?

PowPow
2008-08-20, 17:26
För Sverige - i tiden!

:laugh: :laugh:

Det var ett så uppenbart skämt, men ändå störtflinade jag