handdator

Visa fullständig version : T(h)inner´s "get a life"


Petrus
2008-08-18, 03:14
Jaha... då har jag iaf tagit ett steg och skrivit några ord här... Var ju X antal år sedan sist och inte minst X antal kilon sen sist. :em: (kanske finns några gamla medlemmar kvar som minns mina grövre dagar) lol
Vetefan va denna "träningsjournal" ska göra för nytta för mig egenligen men förhoppningsvis ska den i alla fall kunna bidra till lite personlig träningsmotivation (som jag i och för sig redan har hittat efter lite sparkande i röven)... men om motivationen skulle minska så kanske detta gör att det tar några dagar extra innan det inträffar. *whatever*

Vill då klargöra ett och annat (med tanke på de eventuella gamla medlemmar som minns mina gamla träningsrutiner och liknande). Detta är INTE en tävlingsseriös träningsperiod utan mer en "jag-saknar-min-gamla-kropp-ska-i-alla-fall-träna-upp-mig-igen"-träning. Sista gången jag skrev nåt här på Kolo vägde jag runt 102,5kg om jag minns rätt. Det var då ca 6 månader efter Decembercupen och Luciapokalen (kommer inte ens ihåg vilket år det var) *screwy* ...utan att säga för mycket om dagsformen kan jag ändå erkänna att jag knappt lyft ett enda kilo frivilligt sedan dess.*popcorn*
Fet? Nä knappast... snarare tvärtom. Vikten har minst sagt rasat vilket nog gör mig till en av de klenaste personerna på hela forumet för tillfället

En liten snabb back-log på mig själv då, så jag gjorde en liten sökning på mig själv här och vill tacka Lasse för kommentaren:
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1919023&postcount=12 (Alltid kul att vara saknad)
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1114941&postcount=18 (Vet inte om detta betyder att jag var saknad... lol)
...nån gång i seklets början när Kolozzeum startades var jag även Moderator numero 1 på detta forum. DET NI!!! :D

Avslutar detta första försök till träningsdagboksinlägg med en bild från mars 2004

Rex
2008-08-18, 05:12
Trevligt med oldschoolers.. :) Kul att du tar upp vikterna igen, frivilligt då.
Ska nog följa den här journalen..! Kör hårt ;)