handdator

Visa fullständig version : Bonden skippar vassen, Beach -09


Bondesokerfru
2008-08-17, 12:18
Lite om internett skygga bonden

Ålder: 19
vikt: 97
längd:180
Bmi: 29.9



Bakrund
Tränat på gym i ungefär 2.5 år jag fick i början riktiga bra och roliga resultat och sedan hade jag otur fick en sjukdom som jag la ner träningen direkt och inte tränade alls ! från att gå från 5 träningar i veckan och mat till det från 0 så blev det som det blev. Nu har jag planerat att försöka Dieta ! bulka och deffa innan sommaren men kanske lite höga mål annars blir det bara dieta hålla vikten och sedan 2 månader innan sommaren deffa bort det sista.

Mått
Bröst: 101
Ö magen: 96
n magen: 106
Biceps: 36
biceps: 38
Lår: 64
Lår: 62
vad: 41
magen spänd samt ospänd och spänd biceps, lår.

Schemat
Inte helt säker på schemat men ungefär så hära.
Mage / bröst
Axlar / triceps
Rygg / biceps
Ben / vader

3-4 övningar och 3 set per övning med 8 reps, försökt få in en maskin övning till varje muskelgrupp.

Är ny på forumet efter ett tags läsning kom gärna med tips på viktnedgång ! och allmäna tips om schemat träningen !

Bondesokerfru
2008-09-02, 19:04
Dag 1

Äntligen har jag kommit igång att skriva åtminstående ;).. jag har haft huvudvärk och varit hungrig hela dagen så överskott på mat samt ingen träning hoppas på bättre imorgon , annars så har jag varit en vecka utomlands och ett lan som dom flesta vet inte så nyttigt..så jag sket i vad jag stoppade i mig vägde imorse 101kg men imorgon hoppas jag inte på huvudvärk och då ska det nog gå bra!

så en dag imorgon med bättre mat !

Bondesokerfru
2008-09-03, 17:37
Dag 2

Lite bättre med maten idag fast inget vidare, ingen träning heller jag hann med en provmenad men det kommer snart! :D
frukosten är helt katastrof för mig , började äta havregryns gröt klarade inte att äta det sen fanns det 2 st frysta kyckling vingar så åt det ... har varit problem med frukosten

så har ni tips på en god måltidsersättare / smoothie? hoppas jag får svar

Första veckan kommer jag nog mest ställa frågor etc.

Bondesokerfru
2008-09-04, 17:56
Dag 3

Maten

Frukost
Måltidsersättare 180 kalorier
Lunch
Pasta sallad och korv 800 kalorier
Mellanmål
Redbull utan socker
Måltidsersättare + extra mjölk 300 kalorier
Middag
Ris och korvstroganof 400 ka
Kalorier 1680


Jag har läst lite om VLCD och tänkte kickstarta med det, provade idag första dagen jag tänker äta lunch i skolan finns filmjölk där det inte är ett bra alternativ så det är ingen fara. Eftersom jag
har haft problem med att äta på morgonen så tänkte jag på smothie / måltidsersättare och det känns lite mera seriös diet och idag har det kännts jävligt bra så fortsätter med det dom här
2 veckorna förmodligen, jag känner att jag verkligen kan öva på hungern med att bara äta måltidsersättare / lunch / mellanmål och måltidsersättare till middag

har inte fått alla mina påsar hade ett x antal så därför blev det vanlig mat idag :P