handdator

Visa fullständig version : Hur fixa mörkhyad kroppsfärg?


Coldsmith
2008-08-16, 17:47
Av nån anledning så råkade jag lägga in ett inlägg i en annan tråd tidigare istället för att skapa en ny tråd, som var tanken. Så här kommer det:

Ska på maskeradfest nästa vecka och ska vara en slav (för att hänga ihop med ett tema). Frågan är bara hur man ordnar sig mörkhyad? Finns det kroppsfärg eller ska man köra hårt med spraytan? . Tips?


Piranha hann svara:


Spraytan kommer bli jekligt dyrt som du skall ha de så mörkt.

Och som sagt om du skall var mörk så hur skall du fixa "mandingo"?

Mandingo? Får väl måla den också, min egna uppfyller kriterierna :cool:

Piranha
2008-08-16, 17:56
Av nån anledning så råkade jag lägga in ett inlägg i en annan tråd tidigare istället för att skapa en ny tråd, som var tanken. Så här kommer det:

Ska på maskeradfest nästa vecka och ska vara en slav (för att hänga ihop med ett tema). Frågan är bara hur man ordnar sig mörkhyad? Finns det kroppsfärg eller ska man köra hårt med spraytan? . Tips?


Piranha hann svara:



Mandingo? Får väl måla den också, min egna uppfyller kriterierna :cool:

Efter sista posten där tycker jag vi flyttar tillbaks allt till "outa din sexualitet tråden".

Coldsmith
2008-08-16, 17:58
Hänger inte med alls, skyller på trötthet.

Vill veta hur man ordnar kroppsfärg. kan ju inte gå som vit kunta kinte.

regus
2008-08-16, 17:59
Ätbar chockladkroppsfärg?

Larsson85
2008-08-16, 18:06
Vad är det för färg byggarna använder när dom ska upp på scen, de blir ju jäkligt mörka ibland.

Rokksan
2008-08-16, 18:07
ÖB har säkert någon brun camo-färg, kolla där vettja'

backflash
2008-08-16, 18:20
Fråga Michael Jackson ... (flåt?)

Piranha
2008-08-16, 18:22
Vad är det för färg byggarna använder när dom ska upp på scen, de blir ju jäkligt mörka ibland.

Spraytan oftast, men de känns inte direkt ekonomiskt gångbart på en maskerad att lägga på färg för åtskilliga 100 kr. (som dessutom bör läggas i flera lager för att få riktigt mörk).

Exdiaq
2008-08-16, 18:37
Fråga Michael Jackson ... (flåt?)




MJ gick från svart till vit, vad skulle han tillföra tråden då egentligen?

kalle_banan
2008-08-16, 18:44
Gå till en plastikkirurg och be om en negroplasty, motsatsen till michael jacksons berömda caucasiplasty, en negroplasty tas oftast med en peniplasty för att förstärka det genitala området i proportion till hudfärgen.
Hur låter det?

bolt
2008-08-16, 18:48
Bor du fortarande i Umeå kan du nog köpa maskeringsfärg från armyshopen.