handdator

Visa fullständig version : Tips på PT i Stockholm


zariaza
2008-08-16, 13:36
Någon som har tips om en grym PT här i Stockholms innerstad som de vill dela med sig av?

Gröntvedt
2008-08-16, 14:27
Vad har du för mål med din träning och på vilket gym tränar du?

zariaza
2008-08-16, 18:11
Vad har du för mål med din träning och på vilket gym tränar du?

Har tränat bra förut, men slackat alldeles för mkt i 8 månader cirka, av olika anledningar. Så är otränad, men kan nog komma in i vanorna ganska snart igen. Vill komma i form, träna cirka 3 dagar i veckan med styrka skulle väl vara bra tror jag. Öppen för bra gymförslag

Gröntvedt
2008-08-16, 18:29
Jag jobbar på Sats i Sickla och kan rekommendera några utefter dina önskemål

Cilia
2008-08-17, 11:53
När du väl fått några namn som kan vara intressanta skulle jag "intervjua" dom innan jag bestämmer mig. Jag brukar roa mig med att lyssna på PT som kör med sina kunder medan jag tränar. Det är inte alla av dom som jag skulle kunna tänka mig hjälpa mig med min träning.

Arne Persson
2008-08-17, 12:10
När du väl fått några namn som kan vara intressanta skulle jag "intervjua" dom innan jag bestämmer mig. Jag brukar roa mig med att lyssna på PT som kör med sina kunder medan jag tränar. Det är inte alla av dom som jag skulle kunna tänka mig hjälpa mig med min träning.

Utmärkt inlägg!:)

Åse Columbus
2008-08-17, 15:38
När du väl fått några namn som kan vara intressanta skulle jag "intervjua" dom innan jag bestämmer mig. Jag brukar roa mig med att lyssna på PT som kör med sina kunder medan jag tränar. Det är inte alla av dom som jag skulle kunna tänka mig hjälpa mig med min träning.

1+

pm:a mig så kan jag ge ngra bra namn...

Martin Löwgren
2008-08-20, 19:36
När du väl fått några namn som kan vara intressanta skulle jag "intervjua" dom innan jag bestämmer mig. Jag brukar roa mig med att lyssna på PT som kör med sina kunder medan jag tränar. Det är inte alla av dom som jag skulle kunna tänka mig hjälpa mig med min träning.

Hahahaha :thumbup:

Got that right.

Intervju samt att du tar reda på deras övriga utbildningar är prio 1. En PT utbildning är runt 2veckor och ska någon ansvara för min träning (säkerhet) vill jag gärna veta att de har kompetens för det.

zariaza
2008-08-20, 19:47
Hahahaha :thumbup:

Got that right.

Intervju samt att du tar reda på deras övriga utbildningar är prio 1. En PT utbildning är runt 2veckor och ska någon ansvara för min träning (säkerhet) vill jag gärna veta att de har kompetens för det.

JO, det är jag HELT med på. Vill mest ha lite tips som är baserat på erfarenhet i första hand, sen ska jag ju absolut kolla upp dem, att de har utbildning etc. men också att de tränar på ett sätt som passar just MIG.

Mirre
2008-08-20, 20:27
http://www.ptkonsulterna.se/
Bl a Linda Liedstrand har mångårig erfarenhet. Jag ser dem dagligen på Delta med sina kunder och de är duktiga och kunderna utvecklas och motivers mkt bra!

skaparn
2008-08-20, 20:29
När du skriver "tre pass i veckan", under hur lång tid hade du tänkt begagna dig av en PT's tjänster?

zariaza
2008-08-21, 14:29
När du skriver "tre pass i veckan", under hur lång tid hade du tänkt begagna dig av en PT's tjänster?

tills vidare

skaparn
2008-08-21, 15:40
tills vidare

Är priset en inparameter? Jag tänkte bara på att det kommer bli några besök i månaden á minst 500 spänn.