handdator

Visa fullständig version : Restore- hur är den?


Hönke
2008-08-12, 11:30
Hej
Undrar om någon på forumet har testat ALRI Restore och vad ni tycker om den? Bra eller anus?

Funderar o ta den efter en Jw-kur på 1mån.

Kischen
2008-08-12, 11:40
Alltid skeptisk till mirakelprodukter, men lämnar åt mer kunniga att avgöra detta.

Supplement Facts

Serving Size: 1 Capsule
Servings per Container: 90

Amount per Serving:
Proprietary Hormone Optimization Matrix - 175mg
Free-T proprietary avenacosides matrix: 6-bromodione, prolact-x proprietary diterpine matrix from chasteberry extract, MbAET, CYP-X proprietary grapefruit extract, piperine.

Other Ingredients:
Gelatin, Microcrystalline cellulose, Modified cornstarch, Magnesium stearate, Silica

Hönke
2008-08-12, 11:52
Alltid skeptisk till mirakelprodukter, men lämnar åt mer kunniga att avgöra detta.

Supplement Facts

Serving Size: 1 Capsule
Servings per Container: 90

Amount per Serving:
Proprietary Hormone Optimization Matrix - 175mg
Free-T proprietary avenacosides matrix: 6-bromodione, prolact-x proprietary diterpine matrix from chasteberry extract, MbAET, CYP-X proprietary grapefruit extract, piperine.

Other Ingredients:
Gelatin, Microcrystalline cellulose, Modified cornstarch, Magnesium stearate, Silica


Jo ja är med skeptisk, så vill därför höra vad folk tycker om den..

Sverker
2008-08-12, 18:43
Helt hopplöst att översätt till något vettigt:confused:
Optimera vilka hormoner ?

6-bromodione låter som ett bromerat pro-hormon. Det skulle jag inte ta i med tång.

C.E.J.
2008-08-12, 20:33
Helt hopplöst att översätt till något vettigt:confused:
Optimera vilka hormoner ?

6-bromodione låter som ett bromerat pro-hormon. Det skulle jag inte ta i med tång.

Har för mig att det är 6-bromo-androstenedion. En mängd av de övriga ingredienserna är också prohormoner. Lås/släng tråd?

EiseltUK
2008-08-13, 01:59
6-bromodione = 6-bromoandrostenedion = aromatashämmare.

MbAET = beta-androstenetriol = metabolit av DHEA med kortisolhämmande egeskaper.