handdator

Visa fullständig version : Föra över filer från ipod till dator?


petah
2008-08-09, 19:57
Nu är det såhär att min dator blev ägd för ett tag sedan så att all musik försvann. Så nu skulle jag vilja föra över musiken jag har på min ipod till datorn men jag fattar fan inte hur. :confused:

Använder itunes när jag vill föra över filer TILL ipoden genom att lägga till i itunes library och sedan synka med ipoden. Men nu är ju library't tomt och synkar jag nu så raderas filerna på ipoden.

MasterChief
2008-08-09, 20:04
Det går inte utan extra programvara. Finns oändligt med trådar om sådant här på www, tex:

http://www.99.se/musiken-p-ipod-iphone/221504-hur-f-ra-ver-musik-fr-n-ipod-till-datorn.html

petah
2008-08-09, 20:04
eyyyy jag lyckades själv, var bara o klicka ur ett litet alternativ där.

tråd låst.

MasterChief
2008-08-09, 20:10
eyyyy jag lyckades själv, var bara o klicka ur ett litet alternativ där.

tråd låst.

Nänä inte låsa trådar nu. Fick du över musik från iPod till iTunes utan extra programvara? Jäklar vad jag inte hängt med sista halvåret. Vad har du för modell?

Sleigh
2008-08-09, 20:11
Nänä inte låsa trådar nu. Fick du över musik från iPod till iTunes utan extra programvara? Jäklar vad jag inte hängt med sista halvåret. Vad har du för modell?

Men nu är ju library't tomt och synkar jag nu så raderas filerna på ipoden.

:)

petah
2008-08-09, 20:14
Nänä inte låsa trådar nu. Fick du över musik från iPod till iTunes utan extra programvara? Jäklar vad jag inte hängt med sista halvåret. Vad har du för modell?

Nej då jag löste mitt problem på ett annat sätt. Jag tänkte föra över musik från ipoden till datorn, för att sedan lägga i (det just nu nästan tomma) library't med nya filer som jag ville ha på ipoden.

Men det gick ju att bara slänga in filerna på direkten istället, utan att synca. Så det var det jag gjorde. :D

Dock så återstår ju problemet att jag har dåligt med musik på datorn nu.