handdator

Visa fullständig version : Farligt med testohöjare?!


stargate
2008-08-09, 14:24
Det finns massa produkter nuförtiden som sägs höja den egna testosteronproduktionen nuförtiden. Just nu tar jag ett tillskott som bla säger sig göra detta.
Det jag undrar är att när jag slutar med det här tillskottet, kommer jag min egna testosteronproduktion minskas/störas på något sätt??

C.E.J.
2008-08-09, 17:59
De funkar inte på det viset, om de nu funkar alltså. Fast varför skulle du vilja hålla med sånt, ät mer istället.

stargate
2008-08-09, 19:22
De funkar inte på det viset, om de nu funkar alltså. Fast varför skulle du vilja hålla med sånt, ät mer istället.

Så min "normala" produktion kommer inte störas?

vad menar du med hålla på med sånt?
Det är alltså ett kosttillskott som gör mig piggare och mer skärpt, varför inte?

C.E.J.
2008-08-09, 19:43
Så min "normala" produktion kommer inte störas?

vad menar du med hålla på med sånt?
Det är alltså ett kosttillskott som gör mig piggare och mer skärpt, varför inte?

Piggare och mer skärpt? Var det inte testohöjare du pratade om?

Anyway, finns mängder av såna här trådar med samma svar, sök typ på testobooster osv.

stargate
2008-08-09, 19:47
Piggare och mer skärpt? Var det inte testohöjare du pratade om?

Anyway, finns mängder av såna här trådar med samma svar, sök typ på testobooster osv.

läs mitt första inlägg igen... produkten har mer än en effekt

Trance
2008-08-09, 19:54
90% av kosttillskottsbranchen är bullshit så du kan vara lugn då det förmodligen inte påverkar ditt testosteron alls.

C.E.J.
2008-08-09, 20:06
läs mitt första inlägg igen... produkten har mer än en effekt

"som bla" ok ska jag alltså anta att nån av de övriga effekterna är CNS-stimulans? Vill du diskutera just ditt prepp kan du ju börja med att nämna vad det heter och ev. lista ingredienserna.