handdator

Visa fullständig version : Sportsclub eller Sats i Halmstad?


hahavaffan
2008-08-08, 14:35
Jag vet att många här antagligen är Sportsclub-fanboys p.g.a. att "mickebodyb" har stället väl?, men säg ärligt vad ni tycker.

Det kostar ungefär lika mycket, runt 3000 om året, 5 gånger mer än mitt nuvarande gym :D, och ligger båda 3 minuters gång från min o brorsans lägenheter. Hur stort är Satset? Har varit på ett Sats i mitt liv, i Göteborg, och det sög verkligen extremt mycket. Maskinerna var slitna som fan och av dåligt märke, och där fanns EN lös skivstång???. Dock var det stort och luftigt, och fullt av snygga instruktörstjejer. Så hur är Sportsclub? Det ser grymt ut på bilderna man sett, och det är väl Nordic Gym-prylar där? Plus att många härifrån, bla Norsk gadd och då mickebodyb tränar där, så det måste ju vara bra?

tobbo
2008-08-08, 14:38
Aldrig funderat på att gå dit själv om du bor 3 minuter därifrån?

hahavaffan
2008-08-08, 14:40
Haha, jo. Det kanske jag ska tillägga, flyttar upp om två veckor, så jag bor där inte än.

Fultjack
2008-08-08, 15:40
Sats är helt värdelöst. Jag hade valt sportsclub.

Finns massa andra gym annars.typ träningskompaniet, friskis o svettis, form, nauitilus, men sportsclub är bäst enligt mig :thumbup:

Ironbabe
2008-08-08, 15:57
Jag som har tränat på både Sats och Sports Club väljer helt klart SC! Där kan du träna hårt och t om stånka och stöna utan att någon tittar konstigt på dig :) Sats är lite mer för den genomsnittlige motionären vilket är alldeles perfekt och man tillhör den kategorin. Sats har ju oxå div klasser att gå på om det intresserar en :)

hahavaffan
2008-08-08, 16:21
Det lutade redan kraftigt åt Sportsclub, och det lär ju till 99,9% bli det också. Vad för musik spelas på SC?

Andy.da.wohoo
2008-08-08, 16:44
Jag tycker Sports Club. Den gången jag tränade där var där en skön atmosfär och fick en god känsla direkt. Musiken kommer jag tyvärr inte ihåg eftersom det var ett tag sen jag tränade där.

Robbin
2008-08-08, 16:53
SATS i halmstad är ett fjollgym, det var det iaf när jag var där för 2år sedan eller vad det är nu. Fanns typ upp till 120kg i bänken bara hahah, jävla lolvikter. Peace out.

Fultjack
2008-08-08, 16:53
Det lutade redan kraftigt åt Sportsclub, och det lär ju till 99,9% bli det också. Vad för musik spelas på SC?

Du får välja skiva själv :) När jag är där så blir det hårdrock iaf :thumbup:

Mersault
2008-08-08, 17:02
Får väl falla in i kören. Har tränat på Sportsclub några gånger (senast för ett par veckor sedan under semestern) och det har alltid varit positiva upplevelser.

Heniin
2008-08-08, 17:07
Jag säger Nautilus bara för jag tränar där själv :=)