handdator

Visa fullständig version : Mobilstrul ?


Psychological
2008-08-05, 20:59
Har köpt en Nokia 5310 och det går faaan inte att få i USB kabeln i telefonen. Är nån jävla lucka som inte går o öppna. Jag är ju heller inte något tekniskt geni ,så den som vet vad som ska göras får gärna ge mig råd .

Granatgiraffen
2008-08-05, 21:09
Har köpt en Nokia 5310 och det går faaan inte att få i USB kabeln i telefonen. Är nån jävla lucka som inte går o öppna. Jag är ju heller inte något tekniskt geni ,så den som vet vad som ska göras får gärna ge mig råd .

Nu har jag inte denna telefonen men kolla på den här bilden, på ovansidan av telefonen.
http://www.mobil.se/img/tests/6729_Nokia%205310%20musik%20knappar.jpg
Den mitterska luckan med usb-symbolen, den ska väl bara vara att pilla upp?

Psychological
2008-08-05, 21:12
Nu har jag inte denna telefonen men kolla på den här bilden, på ovansidan av telefonen.
http://www.mobil.se/img/tests/6729_Nokia%205310%20musik%20knappar.jpg
Den mitterska luckan med usb-symbolen, den ska väl bara vara att pilla upp?

Jo det e en sån lucka . Jag "pillar" som fan men inget händer. En polare till mig sa att han måsta ta bor skalet fär att föra in usb. Der ska man väl inte behöva göra tycker jag ?

jakke
2008-08-05, 21:17
kolla i instruktionsboken?

Psychological
2008-08-05, 21:19
kolla i instruktionsboken?

Det har jag gjort. Står bara "anslut kabeln" och en liten bild. inget om någon lucka som sitter fast.

Granatgiraffen
2008-08-05, 21:19
Jo det e en sån lucka . Jag "pillar" som fan men inget händer. En polare till mig sa att han måsta ta bor skalet fär att föra in usb. Der ska man väl inte behöva göra tycker jag ?

Nej, verkar mysko. Borde ju bara vara att sätta nageln i den lilla skåren på ovankanten och dra neråt/utåt :) Men vad vet jag! Någon har säkert telefonen här.

Bönne
2008-08-05, 21:21
Du behöver bara lyfta upp luckan, klarar du inte det får du stå för din inkompetens och åka tillbaks till butiken för att skämmas (så har de något att prata om i lunchrummet sedan).

Psychological
2008-08-05, 21:24
Du behöver bara lyfta upp luckan, klarar du inte det får du stå för din inkompetens och åka tillbaks till butiken för att skämmas (så har de något att prata om i lunchrummet sedan).

Ja jag får väl skämmas då. Synd att man inte hade tjejnaglar. Det e alltså en tjejtelefon jag köpt