handdator

Visa fullständig version : Mrboris, den gymmande alkoholisten(?)


MrBoris
2008-08-05, 00:12
Notera att denna tråd mest är för min egen skull och för en jämförelse nästa sommar:

Tja, är 26 år o har tränat i 5år och är en riktig festprisse som älskar o träna, men tyvärr även att festa (blir ofta 1-2gånger i veckan o så har hållit på sen jag började gymma), så ni får gärna skratta åt min utveckling då den är nästintill obefintlig :)

En 3år gammal tråd finns här:

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=47275

Och ja, som ni ser låg mina ben väldigt efter då, och så även nu :) De ser betydligt bättre ut nu men är ändå så små så dem inte hamnar på bild *screwy*:) Blir mer knäböj i höst så att jag kan uppdatera med lite benbilder också...

Well, here it goes

MrBoris
2008-08-05, 00:14
Kan även tillägga att det är andra gången någonsin som jag försöker posera inför en kamera, inte så lyckat kanske som synes :)

goodie
2008-08-05, 03:19
najs sommarform.. det gillar tjejjerna :hbang:

bengdoktor
2008-08-05, 08:22
Din utveckling kanske inte är hejdlös men tänk om du inte tränat alls hur du hade sett ut :) Som ett klot med taskiga blodvärden..

MrBoris
2008-08-05, 17:44
najs sommarform.. det gillar tjejjerna :hbang:
Tack tack :) Jodå det vet jag därför försöker jag alltid ha den formen inför sommarn.

Din utveckling kanske inte är hejdlös men tänk om du inte tränat alls hur du hade sett ut :) Som ett klot med taskiga blodvärden..

Haha du har nog rätt:) Ingen sund livsstil man har direkt..

Three pigs
2008-08-05, 18:18
Ser ju rätt schysst ut.

Är du nöjd med din livsstil?
Det går ju att förändra.

MrBoris
2008-08-05, 18:32
Ser ju rätt schysst ut.

Är du nöjd med din livsstil?
Det går ju att förändra.

Egentligen inte, men så länge jag är singel o inte hittat den rätta lär jag nog hålla på såhär*drool*

Rex
2008-08-05, 18:38
Ser bra ut! :) Fast det har gått lite segt? 5 års träning xD

Silva
2008-08-05, 18:47
Ser bra ut! :) Fast det har gått lite segt? 5 års träning xD

Ha i åtanke att han kanske inte körde 100% seriöst alltid då han skriver att han festar 1-2 ggr i veckan. OT så tycker jag det är en bra all-year-around form! :)

MrBoris
2008-08-05, 18:52
Ha i åtanke att han kanske inte körde 100% seriöst alltid då han skriver att han festar 1-2 ggr i veckan. OT så tycker jag det är en bra all-year-around form! :)

Precis, o så har jag gjort utan undantag i 5år. Skulle dock varit intressant o se hur mycket bättre uppgångskurva man haft om man varit nykter i 5år o kört på.

Rex
2008-08-05, 19:19
Ha i åtanke att han kanske inte körde 100% seriöst alltid då han skriver att han festar 1-2 ggr i veckan. OT så tycker jag det är en bra all-year-around form! :)Jag var ändå snäll när jag sa att det har gått LITE segt.. Tänk om och tänk rätt..

tobbo
2008-08-05, 19:22
Tränar du bra då om man bortser från alkoholens påverkan?

Aekkelpotta
2008-08-05, 20:22
Keep going!
Det ser bra ut än så länge *popcorn*

Är väl att ryggen släpar lite ...

tjabon
2008-08-05, 20:27
Keep going!
Det ser bra ut än så länge *popcorn*

Är väl att ryggen släpar lite ...

och pecsen!

men bra grundstomme/proportioner.
Det går att göra mycket härifrån !!!!!

Rock'nRoll
2008-08-05, 21:56
Keep on! Hehe, undra hur du tänker om 10 år? :D

"Fan jag borde kört med näringstiming och lagt extra krut på latsen istället för att haft kul, damn"

MrBoris
2008-08-05, 22:27
Tränar du bra då om man bortser från alkoholens påverkan?

Absolut det tycker jag väl själv, blir 3-4pass i veckan, 2-3helkroppspass o 1konditionspass för tillfället.

Keep on! Hehe, undra hur du tänker om 10 år? :D

"Fan jag borde kört med näringstiming och lagt extra krut på latsen istället för att haft kul, damn"

Hehe precis;)

Ullmerdog
2008-08-05, 23:06
Precis, o så har jag gjort utan undantag i 5år. Skulle dock varit intressant o se hur mycket bättre uppgångskurva man haft om man varit nykter i 5år o kört på.

Skulle gissa på att dina resultat hade sett ut ungefär såhär om du inte druckit sprit. Så nu vet du vad du har missat;)

MrBoris
2008-08-05, 23:36
För er som missat det ifrån min gamla tråd, ungefär så här såg jag ut före jag började gymma för 5år sen:

MrBoris
2008-08-05, 23:37
Skulle gissa på att dina resultat hade sett ut ungefär såhär om du inte druckit sprit. Så nu vet du vad du har missat;)

haha ja mina ideal är inte åt det där hållet iaf :) Slarti är ungefär maximalt vad jag vill uppnå:)*flex*

MrBoris
2009-06-30, 21:55
En bump, dålig mobilbild dock så ska se om jag kan hitta en digitalkamera o ta en bättre bild innan sommarns slut.

Min livsstil har inte ändrats, fortfarande fest 2gånger i veckan som gäller*flex*



Observera återigen att tråden mest är för min egen skull för att se hur värdelös utveckling jag fått:)

sundvall
2009-06-30, 22:08
Hur äre med styrkan?

MrBoris
2009-07-01, 07:10
Hur äre med styrkan?

Är ungefär samma där, den utvecklas inte nå vidare*cry* Men något starkare blir jag varje år i varje muskelgrupp.

Bröst har jag dock utvecklat senaste året

Tricce
2009-07-01, 11:10
Är ungefär samma där, den utvecklas inte nå vidare*cry* Men något starkare blir jag varje år i varje muskelgrupp.

Bröst har jag dock utvecklat senaste året

Bra där gubben ser faktiskt att du fått lite mer höjd på övre tuttar :D
(Grattis till stipendiet! :thumbup:)

Wirfelt
2009-07-01, 14:01
ser bra ut! Inget snack om saken att latsen behöver tryckas lite mer, men jag tror att de ser mindre ut än vad de egentligen är pga halvtaskig posingteknik;)

MrBoris
2009-07-01, 17:30
Bra där gubben ser faktiskt att du fått lite mer höjd på övre tuttar :D
(Grattis till stipendiet! :thumbup:)

DubbelTack! Precis beställt en riktig digitalkamera och ska då köra alla poser igen som för 1år sen för att se utvecklingen(?) bättre, den där mobilkvalitén var tydligen urusel...

ser bra ut! Inget snack om saken att latsen behöver tryckas lite mer, men jag tror att de ser mindre ut än vad de egentligen är pga halvtaskig posingteknik;)

Tack ;) ska försöka bättra på den så fort kameran kommer med posten:)

dude
2009-07-03, 07:55
Hehe jag vet hur det är resultaten kommer inte snabbt om man krökar =).
Men släng om träningen lite då, tror inte bara det är alkoholen som hindrar jag har fått hyfsade resultat fast man krökar endel.

Bamse79
2009-07-03, 17:17
Se över kosten också skulle jag tro. Du tränar 3-4 gånger i veckan. Bara käka bra och mycket mat. Brösten släpar rejält, armar och baksida axlar likaså, förmoldigen benen också. Party on

MrBoris
2009-07-03, 18:05
Se över kosten också skulle jag tro. Du tränar 3-4 gånger i veckan. Bara käka bra och mycket mat. Brösten släpar rejält, armar och baksida axlar likaså, förmoldigen benen också. Party on

Armar håller jag absolut inte med om att de släpar, de har varit en av mina bättre muskelgrupper genom åren.

Just baksida axlar och bröst har jag förbättrat i år, kommer bilder inom kort. Ska se om jag får med några benbilder då också. Fick hem digitalkameran idag ;) men nu är det fest så hinner ej fota

MrBoris
2009-07-04, 16:59
Sådär lite foton gjorda :) Denna gång ska jag visa benen också, men det är mest för att jag ska skämmas o mata dem ännu hårdare i år...

MrBoris
2009-07-04, 17:00
Tycker själv det ser ut som att jag har lyckats utveckla bröst (vilket har varit målet) samt lite bredd på ryggen. Armarna har blivit mindre (tränar dem inte längre). Annars ser jag ut som same shit typ :)

MrBoris
2009-07-29, 11:52
Update, första bilden dagen före avgång till Ayia Napa
Andra bilden lunarstorm-spegelposé i Ayia Napa:)

Man kan nästan se i mina ögon att jag inte mår bra där, för dagen efter blev det svininfluensa och sjukhusvistelse som gällde :(

Apos78
2009-07-30, 15:15
Tycker nästan du är lite hård mot dig själv. Ser inte så tokigt ut och enligt mig är det kanske det ständiga festandet som du ska lägga fokus på att förändra och inte i första hand träningen. Kör hårt!

Tobbejonasson
2009-07-30, 18:34
Nu kommer jag med ett förlsag här. Du skrev att det är för att du e singel du söp 1-2 gånger i veckan. Det är lättare att hoppa över dom gångerna, satsa på gymmet. bli snygg o ragga på gymmet än o ragga på krogen o få tag i ett vetit fruntimmer. Hittar du ett pök på krogen kanske ni fortsätter gå ut varje helg tillsammans?

rooz
2009-07-30, 18:37
Nu kommer jag med ett förlsag här. Du skrev att det är för att du e singel du söp 1-2 gånger i veckan. Det är lättare att hoppa över dom gångerna, satsa på gymmet. bli snygg o ragga på gymmet än o ragga på krogen o få tag i ett vetit fruntimmer. Hittar du ett pök på krogen kanske ni fortsätter gå ut varje helg tillsammans?

Hahahaha, förlåt, men oerhört roligt inlägg:D

Ragga på gym? ´Lättare på krogen där inte 90% av klientalet är män?

Jure
2009-07-30, 20:55
Extremt dåliga resultat på den "långa" träningstiden MEN du har ju dig själv att skylla då du säger att du "super" flera ggr i veckan osv.

Kul med en bildtråd varjefall

KalleBalik
2009-07-31, 13:35
Kanske inte de mest imponerande resultaten jag sett, men jag tycker du har en schysst slimmad sommarform.

otherside
2009-07-31, 14:07
festandet behöver inte påverka desto mer, har själv tränat uberseriöst och haft god kosthållning men krökat ca 1gång i veckan i alla år, kört festivaler charterresor u name it. Nu har jag varit i stort sett nykter i 6 månader och märker ingen skillnad alls. Konditionsträning tycker jag blir lidande när jag krökar hårt, att ge sig ut i spåret eller spela tennis(spelar på rätt hög nivå) är hemskt dagen efter/ 2 dagar efter.

Min poäng är att du lätt kan fortsätta festa, se till att du skärper upp kosten och träningen så kommer resultaten ändå.

MrBoris
2009-08-01, 14:15
Tycker nästan du är lite hård mot dig själv. Ser inte så tokigt ut och enligt mig är det kanske det ständiga festandet som du ska lägga fokus på att förändra och inte i första hand träningen. Kör hårt!

Tack :) Faktiskt börjat tröttna på festlivet, men det är så svårt att stanna hemma när man är singel.

Nu kommer jag med ett förlsag här. Du skrev att det är för att du e singel du söp 1-2 gånger i veckan. Det är lättare att hoppa över dom gångerna, satsa på gymmet. bli snygg o ragga på gymmet än o ragga på krogen o få tag i ett vetit fruntimmer. Hittar du ett pök på krogen kanske ni fortsätter gå ut varje helg tillsammans?

Hehe du kanske har rätt, men som nån annan sa, på gymmet är det nog svårare att ragga

Extremt dåliga resultat på den "långa" träningstiden MEN du har ju dig själv att skylla då du säger att du "super" flera ggr i veckan osv.

Kul med en bildtråd varjefall

Bra att du tycker det :)

Kanske inte de mest imponerande resultaten jag sett, men jag tycker du har en schysst slimmad sommarform.

Tack, skönt o höra, typ det som är målet :)

festandet behöver inte påverka desto mer, har själv tränat uberseriöst och haft god kosthållning men krökat ca 1gång i veckan i alla år, kört festivaler charterresor u name it. Nu har jag varit i stort sett nykter i 6 månader och märker ingen skillnad alls. Konditionsträning tycker jag blir lidande när jag krökar hårt, att ge sig ut i spåret eller spela tennis(spelar på rätt hög nivå) är hemskt dagen efter/ 2 dagar efter.

Min poäng är att du lätt kan fortsätta festa, se till att du skärper upp kosten och träningen så kommer resultaten ändå.

Testa dubblera den dosen ska du se att det gör skillnad :) Men absolut jag ska inte anklaga de uteblivna resultaten på alkoholen, utan bara köra på och hoppas på det bästa.

Liven
2009-08-01, 17:38
Har du tränat i 5 år? Undrar hur det hade sett ut om du inte druckit alkohol så ofta och skött kosten någorlunda. :)
Hur gick det för dig med svininfluensan då? Obehagligt, hoppas du är OK.

Kör hårt.

Torsk_ole
2009-08-01, 20:17
[QUOTE=otherside;3797674
Min poäng är att du lätt kan fortsätta festa, se till att du skärper upp kosten och träningen så kommer resultaten ändå.[/QUOTE]

För vissa är det kanske så. många personer med bra talang och anlag brukar klara sig en bra bit med kombination alkohol och träning. Är man inte lika talangfull märks det på resultaten.

Jazen
2009-08-04, 21:05
tror jag har sett dig nån gång i gävle ^^

LindaS
2009-08-05, 11:54
Precis, o så har jag gjort utan undantag i 5år. Skulle dock varit intressant o se hur mycket bättre uppgångskurva man haft om man varit nykter i 5år o kört på.Kanske dags att testa. ;)

MrBoris
2009-08-05, 12:08
tror jag har sett dig nån gång i gävle ^^
Häftigt, jag är mycket ute i krogsvängen så det vore ju inte omöjligt i denna lilla stad

Kanske dags att testa. ;)
Mm :)

semicroma
2009-08-06, 00:08
Går ju framåt hela tiden! Det ser man ju tydligt om man jämför bilderna. Kör hårt, tänk 5 år framåt till, resan är lång!

PIGEON
2009-08-06, 09:16
Håller formen med sylt ser jag! *flex*

MrBoris
2010-04-27, 05:10
Update: deffar just nu och har slutat festa sen 5 veckor tillbaka :) skaffat flickvän och livet leker.

Ska bli kul att se året som kommer om jag kan utvecklas lite för en gångs skull... men nu är det deff som gäller ~ -3kg inför mitten juni månad då jag uppdaterar med ytterligare bilder och poser om hur det har gått. Sen tar det nog 1år till innan jag uppdaterar igen (som vanligt) ;)

Från Sydney och Bondai beach för en vecka sen:

71083

MrBoris
2010-04-27, 05:52
Update: deffar just nu och har slutat festa sen 5 veckor tillbaka :) skaffat flickvän och livet leker.

Ska bli kul att se året som kommer om jag kan utvecklas lite för en gångs skull... men nu är det deff som gäller ~ -3kg inför mitten juni månad då jag uppdaterar med ytterligare bilder och poser om hur det har gått. Sen tar det nog 1år till innan jag uppdaterar igen (som vanligt) ;)

Från Sydney och Bondai beach för en vecka sen:

71083

Funkade tydligen inte, försöker igen

http://img684.imageshack.us/img684/5234/dscn1811v.jpg

hultman
2010-04-30, 07:39
Kul att du skaffat brud efter en massa otur (?). Ser ut att leva livet och måste väl erkänna att jag är jäävligt avis på var du befinner dig :D Skäms väl inte på beachen heller? ;)

eiri
2010-04-30, 07:55
haha är det inte oddo? pivo här :), btw ser bra ut de där!

MrBoris
2010-04-30, 08:58
Kul att du skaffat brud efter en massa otur (?). Ser ut att leva livet och måste väl erkänna att jag är jäävligt avis på var du befinner dig :D Skäms väl inte på beachen heller? ;)

Tack :) Ja otur med tjejer har jag verkligen haft, träffat mest skadat material minst sagt tidigare, men den här är super.

Tyvärr tillbaka i Gävle nu men Sydney var nice som f*n *popcorn*

MrBoris
2010-04-30, 08:59
haha är det inte oddo? pivo här :), btw ser bra ut de där!

Jodå stämmer det ;) tack!

MrBoris
2010-05-07, 12:34
2-3 veckor har gått sen senaste bilden, tror jag ser ut att vara på rätt väg, åtminstone visar vågen det. Försöker mig på ordentliga poser som sagt i sommar :)

http://img217.imageshack.us/img217/2770/dsc00391h.jpg

En liten detalj jag tycker mig själv se sen föregående år är att bröstmusklerna har förbättrats, vilket jag är väldigt glad över *flex*

I helgen blir det tyvärr återfall, men ska "bara" dricka några öl på fredag och lördag, dags att visa lite självdisciplin när man går ut :)

MrBoris
2010-05-29, 12:51
Har nu gått ner sammanlagt 4,5kg sen jag började deffa, men målet är totalt cirka 6kg, dvs 1,5kg till, sen lägger jag nog ner, inge snyggt att vara superhård när man inte har någon massa att tala om :)

Först magen

http://img412.imageshack.us/img412/2818/dsc00423b.jpg

Sen en sidechest

http://img249.imageshack.us/img249/7659/dsc00425bb.jpg

Så himla svårt att fota hemma då jag inte har något bra ställe att ställa kameran på, får be polarn fota lite mer imorgon eller så, så att sidechest-posen med flera blir bra gjorda

powderdog
2010-05-30, 22:14
Ser ut som om du är redo för beachen MrBoris! Dina Obliues ser mkt bra ut, ska bli väldigt intressant att följa din utveckling nu när du inte festar lika mkt!

Starta en journal kanske?

MrBoris
2010-05-31, 09:20
Ser ut som om du är redo för beachen MrBoris! Dina Obliues ser mkt bra ut, ska bli väldigt intressant att följa din utveckling nu när du inte festar lika mkt!

Starta en journal kanske?

Tackar, kul att någon tycker det ser bra ut. Ja journal har jag varit sugen på ett tag att göra, men jag kör så små vikter så jag skulle bara skämmas :) Men får se, kanske resultaten blir lite annorlunda nu när jag inte festar lika frekvent och jag tycker det är värt att blogga om det.

MrBoris
2010-06-06, 15:37
Slarvat två helger i rad med fester, förhoppningsvis blir det inge mer sånt.. Gått ner i vikt men känner mig ändå väldigt vätskefylld efter helgerna som varit.

http://img46.imageshack.us/img46/5548/dsc00434ih.jpg

carl0
2010-06-07, 03:42
najs sommarform.. det gillar tjejjerna :hbang:

Även du kanske?*screwy*

MrBoris
2010-06-14, 08:18
Suck, så har man blivit sjuk så jag inte kan deffa och träna, efter midsommar var ju min plan att sluta med deffen och börja bygga istället :(
Får skjuta det till i mitten av juli istället

http://img541.imageshack.us/img541/139/dsc00445r.jpg

MrBoris
2010-06-27, 14:05
1-4 veckor kvar på dieten, sabbade ganska mkt genom att äta fyra tårtbitar o en glass på midsommarafton :( men men. Vet att jag har mycket att slipa på, d.v.s ben, rygg och bröst framför allt. Mål? Att se bra ut på stranden, sen är jag nöjd :)

två "snygg"-poser
http://img339.imageshack.us/img339/3712/dsc00447xt.jpg

http://img256.imageshack.us/img256/7338/dsc00448u.jpg

relaxed
http://img291.imageshack.us/img291/8569/dsc00457xh.jpg

MrBoris
2010-06-27, 14:06
två sidechest
http://img718.imageshack.us/img718/6670/dsc00459z.jpg

http://img208.imageshack.us/img208/449/dsc00464i.jpg

finns någon slags rygg också, även om den behöver tokmatas precis som bröstet
http://img526.imageshack.us/img526/521/dsc00484o.jpg

http://img231.imageshack.us/img231/2033/dsc00471ho.jpg

MrBoris
2010-06-27, 14:06
DB
http://img297.imageshack.us/img297/5955/dsc00476g.jpg

triceps
http://img413.imageshack.us/img413/7057/dsc00480dc.jpg

o slutligen en ful "krabba?"
http://img88.imageshack.us/img88/7401/dsc00454w.jpg

benen tar jag när det är slutdietat :)

eastfield
2010-06-27, 15:23
Det syns att du dricker en del, jag menar inga som helst former

Eddie Vedder
2010-06-27, 15:30
Det var första gången jag såg en ordentlig bild av dig tror jag. Tycker jag känner igen dig faktiskt. Bor du i Gävle eller Uppsala för närvarande?

Formen är ju okej men jag håller nog med eastfield. Det är inget illa menat men jag tror din form blir lidande av supandet.

MrBoris
2010-06-27, 15:30
Det var första gången jag såg en ordentlig bild av dig tror jag. Tycker jag känner igen dig faktiskt. Bor du i Gävle eller Uppsala för närvarande?

Gävle

MrBoris
2010-06-27, 15:34
Formen är ju okej men jag håller nog med eastfield. Det är inget illa menat men jag tror din form blir lidande av supandet.

Är det fettansamlingen kring magen du tänker på? den jag har så svårt att få bort :(

Slartibartfast
2010-06-27, 15:58
Är det fettansamlingen kring magen du tänker på? den jag har så svårt att få bort :(

+1

Ja eastfield och Eddie, vad menar ni med att formen blir lidande? MrBoris har ju ganska standard fotbollsspelarkropp. Hyffsat lågt bf. Vad är det ni jämför med?

Jockefoten
2010-06-27, 16:08
+1

Ja eastfield och Eddie, vad menar ni med att formen blir lidande? MrBoris har ju ganska standard fotbollsspelarkropp. Hyffsat lågt bf. Vad är det ni jämför med?

Tror inte de syftar på bf-nivån utan utebliven muskelmassa efter fem års kontinuerlig träning.

Slartibartfast
2010-06-27, 16:18
Tror inte de syftar på bf-nivån utan utebliven muskelmassa efter fem års kontinuerlig träning.

Ok. Det beror ju ganska långt på utgångsläget, målsättningen, samt hur hårt han satsat på att faktiskt bygga massa.

MrBoris
2010-06-27, 16:21
Ok. Det beror ju ganska långt på utgångsläget, målsättningen, samt hur hårt han satsat på att faktiskt bygga massa.
Utgångsläge: http://www.kolozzeum.com/forum/attachment.php?attachmentid=52663&d=1217975784

Målsättning: må bra och få en schyst beachkropp

Satsning på massa: inte speciellt stor med tanke på min topic :)

Apos78
2010-06-27, 17:11
Finns flera orsaker att hålla igen på spriten. Därmed inte sagt att jag helt håller med om att formen blivit enormt lidande pga festerna men det skulle absolut inte bli sämre av att vara vit en längre tid. Festandet kommer med en del bonusar - sena kvällar, taskig sömn, bakfylla, fyllekäk.

Precis som dig satsar jag inte på någon massa men iaf nog massa för att orka med det jag vill göra. Samt hålla mig skadefri...får nog ses som första prioritet.

MrBoris
2010-06-27, 18:20
Precis som dig satsar jag inte på någon massa men iaf nog massa för att orka med det jag vill göra. Samt hålla mig skadefri...får nog ses som första prioritet.

Det blir lätt att folk förutsätter att man vill se ut som ett byggfreak på forumet :) Men jag känner att det är dumt att skylla ifrån sig på något sätt för de dåliga resultaten och helt enkelt erkänna: jag är kass på att bygga muskler, men jag är stolt ändå :thumbup:

Apos78
2010-06-27, 19:36
Det blir lätt att folk förutsätter att man vill se ut som ett byggfreak på forumet :) Men jag känner att det är dumt att skylla ifrån sig på något sätt för de dåliga resultaten och helt enkelt erkänna: jag är kass på att bygga muskler, men jag är stolt ändå :thumbup:

Ja det blir lätt så. Av lite förståeliga skäl då ren byggning tenderar till att dominera bland medlemmarna.

Kör stenhård satsning aug-dec och se vilka resultaten blir. Inte så att du behöver ladda med aminosyror och kreatinkurer men prova helt utan etanolen. Polarna får helt enkelt stå ut med en aningen mindre dansant MrBoris. Dagen efter är det du som kommer och väcker vid 09 och bjuder ut på beachvolley :).

MrBoris
2010-06-28, 09:14
Kör stenhård satsning aug-dec och se vilka resultaten blir. Inte så att du behöver ladda med aminosyror och kreatinkurer men prova helt utan etanolen. Polarna får helt enkelt stå ut med en aningen mindre dansant MrBoris. Dagen efter är det du som kommer och väcker vid 09 och bjuder ut på beachvolley :).

Mycket möjligt att jag testar mig på det :)

MrBoris
2010-07-17, 18:29
Nu får det räcka med deff, festat en hel del under semestern och det går ju verkligen inte att fila på detaljer då, bulk ht2010 snart påbörjad :)

http://img827.imageshack.us/img827/4845/bild0000.jpg

hultman
2010-07-18, 10:20
Ser rätt schysst ut tycker jag. Form som är FIIN och en hel del muskler. De som gnäller på utebliven muskelmassa skulle jag vilja se i samma fettprocent. Tycker snarare Boris är ett bevis på att man inte behöver leva opti för att ha en kropp som brudarna gillar. Och det är betydligt mer än vad random koloit klarar av trots försök till 100 % opti.

Dr Jones
2010-07-18, 11:54
Nu får det räcka med deff, festat en hel del under semestern och det går ju verkligen inte att fila på detaljer då, bulk ht2010 snart påbörjad :)

http://img827.imageshack.us/img827/4845/bild0000.jpg

Fyfan så schysst det blev ! *flex*

MrBoris
2010-07-18, 12:13
Ser rätt schysst ut tycker jag. Form som är FIIN och en hel del muskler. De som gnäller på utebliven muskelmassa skulle jag vilja se i samma fettprocent. Tycker snarare Boris är ett bevis på att man inte behöver leva opti för att ha en kropp som brudarna gillar. Och det är betydligt mer än vad random koloit klarar av trots försök till 100 % opti.

Tack det värmer att höra att jag iaf inte tränar i onödan :)

Fyfan så schysst det blev ! *flex*

:) om du menar det så tack!

Tricce
2010-07-19, 11:41
Ser rätt schysst ut tycker jag. Form som är FIIN och en hel del muskler. De som gnäller på utebliven muskelmassa skulle jag vilja se i samma fettprocent. Tycker snarare Boris är ett bevis på att man inte behöver leva opti för att ha en kropp som brudarna gillar. Och det är betydligt mer än vad random koloit klarar av trots försök till 100 % opti.

:thumbup: mao +1

MrBoris
2010-07-21, 16:12
:thumbup: mao +1

tack :) precis börjat springa milen också rusch hela vägen sista 3km, förbaskat skönt, det hade jag tänkt fortsätta med. Har nog ork till 15-20km också så bra som det känns i bena nu

powderdog
2010-07-23, 02:26
Ser ut som en lyckad deff, riktigt bra resultat MrBoris! Du påminer lite i kroppen om han som spelar Jason Stackhouse i serien True Blood (och han får en djävla massa brudar:naughty:), dock har du mer muskler:thumbup:

MrBoris
2010-07-23, 07:49
Ser ut som en lyckad deff, riktigt bra resultat MrBoris! Du påminer lite i kroppen om han som spelar Jason Stackhouse i serien True Blood (och han får en djävla massa brudar:naughty:), dock har du mer muskler:thumbup:

Ah tack you made my day, att jag har fått brudkropp=nöjd MrBoris :)

JoeyP
2010-07-31, 16:05
Bra form du har MrBoris! :thumbup:!

MrBoris
2010-07-31, 19:33
Bra form du har MrBoris! :thumbup:!

Tack :) ska uppdatera snart, precis börjat springa milen 2ggr i veckan, så ska se vad det kan göra med det där allra sista späcket. Men det är nog bara ett halvdant försök för jag har faktiskt börjat öka i styrka på gymmet nu och vikten står still

MrBoris
2010-08-01, 18:24
Tack :) ska uppdatera snart, precis börjat springa milen 2ggr i veckan, så ska se vad det kan göra med det där allra sista späcket. Men det är nog bara ett halvdant försök för jag har faktiskt börjat öka i styrka på gymmet nu och vikten står still

Aja ger mig på ett försök till bilder trots allt, mest disco osv men visar väl att formen gått åt rätt håll iaf ;) avslutar med en jämförelsebild (om än dålig) som visar på att fettprocenten gått ner. Får se om löpningen kan få ner mig ytterligare i bf, schyst med ådror på armen osv.

http://a.imageshack.us/img811/1650/dsc00491g.jpg

http://a.imageshack.us/img51/8669/dsc00497we.jpg

http://a.imageshack.us/img256/5490/dsc00494in.jpg

MrBoris
2010-08-01, 18:25
http://a.imageshack.us/img706/584/dsc00500kj.jpg

http://a.imageshack.us/img265/2971/jmfrelse2mnader.jpg

powderdog
2010-08-01, 18:30
Grym form:thumbup:

Ser ut som om du fått mer muskler och mindre fett på jämförelsebilden!?
Vad säger vågen, vad vägde du på respektive kort?

MrBoris
2010-08-01, 18:33
Grym form:thumbup:

Ser ut som om du fått mer muskler och mindre fett på jämförelsebilden!?
Vad säger vågen, vad vägde du på respektive kort?

Kanske en illusion bara eller så har jag helt enkelt blivit starkare :) deff gör verkligen sitt till vill jag lova på hur stor man ser ut att vara. Tror det är -5kg skillnad mellan bilderna ;)

MrBoris
2010-08-10, 17:10
Var på tjänsteresa på ett gym och tog ytterligare två disko-foton med mobilen. Lovar att inte slänga upp några fler nu förrän det hänt något radikalt med formen eller musklerna:)

http://a.imageshack.us/img833/1161/bild0008p.jpg
http://a.imageshack.us/img534/7012/bild0017lc.jpg

MrBoris
2010-08-16, 15:24
Det går fan inte att få bort sista späcket har jag märkt:( aja bara att fortsätta bygga, precis börjat med halvkroppspass istället för helkroppspass för att inte stagnera

http://a.imageshack.us/img225/7526/dsc00502c.jpg

PerM
2010-08-21, 15:17
Jag maste saga att jag ar en aning avundsjuk pa dina obliques.

MrBoris
2010-08-21, 19:07
Jag maste saga att jag ar en aning avundsjuk pa dina obliques.

tack det tar jag som en komplimang :) dem är dock störande att ha vid lite högre fettprocent för då är det svårt att skilja på om det är fett eller dem som sticker ut :cryout:

supercharge
2010-08-23, 22:59
Det blir lätt att folk förutsätter att man vill se ut som ett byggfreak på forumet :) Men jag känner att det är dumt att skylla ifrån sig på något sätt för de dåliga resultaten och helt enkelt erkänna: jag är kass på att bygga muskler, men jag är stolt ändå :thumbup:

Jag måste säga att jag håller med, även om svaret är något sent. Det verkar råda någon slags allmänt vedertagen idé om att alla på träningsforum vill bli så stora som möjligt. Så vi kan gå runt allihopa som klonade byggmonster i stringkalsonger sen på någon strand och skåla med proteinshakes.

Är det beachkropp eller den bespottade brad pitt-kroppen man vill ha så varför ska man lägga på extra massa om man är relativt nöjd?

MrBoris
2010-09-01, 17:18
Jag måste säga att jag håller med, även om svaret är något sent. Det verkar råda någon slags allmänt vedertagen idé om att alla på träningsforum vill bli så stora som möjligt. Så vi kan gå runt allihopa som klonade byggmonster i stringkalsonger sen på någon strand och skåla med proteinshakes.

Är det beachkropp eller den bespottade brad pitt-kroppen man vill ha så varför ska man lägga på extra massa om man är relativt nöjd?

:thumbup:

Galet
2010-09-01, 21:48
som ngn annan sa tänk hur du sett ut om du inte tränat alls me den livs-stilen.

gillar hur du cencurerat alla bilder utom 1 hehe

MrBoris
2010-09-18, 16:26
Jag kan bara avrapportera här hur det går. Festat kanske totalt 8-10gånger i sommar (juni till idag), vilket för mig är väldigt lite. Var ut igår och kör även utgång idag, men sen blir det lugnt några veckor och fokus på träningen. Men ack vilken skillnad jag känner redan på denna mindre dos, blivit starkare och har bättre form än vad jag någonsin haft, no alkohol ftw :)

vmax500
2010-09-18, 17:45
Är det kosten som blir lidande på "fylledagar", eller tror du det är alkoholen i sig som sabbar?

MrBoris
2010-09-18, 18:21
Är det kosten som blir lidande på "fylledagar", eller tror du det är alkoholen i sig som sabbar?

Alkoholen i sig, framför allt för min "muskelutveckling". Men även för att bli riktigt hård, föregående deffar har gått betydligt sämre än årets. Men kosten sköter jag för det mesta oavsett om jag dricker eller inte, och aldrig fyllemat på vägen hem från krogen

MrBoris
2011-01-19, 15:43
Nu är de här bilderna från Augusti 2010, men det är mest för min egen skull jag lägger upp dessa bilder från stranden för att kunna jämföra med i mars eller april då jag nästa gång står på stranden. Förhoppningsvis är jag då i lika bra eller bättre form med mer muskler (har ökat en del i styrka under hösten/vintern). Men en sak är säker, inget bra resultat på 7.5års gymmande :D Men som man lever får man ligga som det heter. Dock har jag nästan helt slutat med att gå ut varje helg, blir kanske 1-2gånger varannan månad eller så

http://img248.imageshack.us/img248/8678/30457577.jpg (http://img248.imageshack.us/i/30457577.jpg/)

http://img691.imageshack.us/img691/2653/45076179.jpg (http://img691.imageshack.us/i/45076179.jpg/)

http://img262.imageshack.us/img262/1036/67241032.jpg (http://img262.imageshack.us/i/67241032.jpg/)

kjellm444n
2011-01-19, 20:28
Det ser ju schysst ut!

MrBoris
2011-01-21, 13:59
Det ser ju schysst ut!

Tack :) gillar inte hur det ser ut i icke optiljus, ser ju hur liten som helst ut :) Men iofs är jag inte stark heller så det är väl bara att bita i det sura äpplet o inse att det är sådär man ser ut i bra form.

En några år gammal bild där jag väger cirka +14kg mot föregående bilder, trodde jag var bitig :)

http://img641.imageshack.us/img641/8992/blekfet.jpg (http://img641.imageshack.us/i/blekfet.jpg/)

MrBoris
2011-03-04, 23:42
Inte mycket som hänt på ett halvår/åtta månader måste jag säga...I suck @ gym, iofs har jag andra prioriteringar just nu men ändå:cryout:
http://img845.imageshack.us/img845/3954/image0100.jpg

http://img219.imageshack.us/img219/5171/image0102.jpg

Fru_Flisa
2011-03-05, 22:52
Ser lite magert ut, framförallt armar. Benen är svårbedömda.
Men varför bemöda dig med en blidtråd på ett träningsforum om du inte bryr dej om träning och resultat förstår jag inte riktigt =)

MrBoris
2011-03-07, 01:48
Ser lite magert ut, framförallt armar. Benen är svårbedömda.
Men varför bemöda dig med en blidtråd på ett träningsforum om du inte bryr dej om träning och resultat förstår jag inte riktigt =)

Klart jag bryr mig annars hade jag nog inte ens varit medlem, men jobbar mest hela tiden nu sa jag kan inte satsa allt f'o'r tillf'a'llet, det 'a'r det jag menar. Absolut 'a'r jag mager, vissa har malet att bli runda o feta o starka, andra v'a'ltr'a'nade med lag fettprocent, tredje stora som hus med noll fettprocent. Vart vill du komma?

MrBoris
2011-03-19, 13:33
Sen beror ju armstorlek o sånt å hur mycket man spänner sig också, hur ljuset är i rummet osv, min arm kan se rätt ok ut när jag spänner den

http://img52.imageshack.us/img52/802/image0104d.jpg

Så jag vet inte om jag tycker armar släpar, allt overall isåfall

Blackened57
2011-03-19, 13:41
Sen beror ju armstorlek o sånt å hur mycket man spänner sig också, hur ljuset är i rummet osv, min arm kan se rätt ok ut när jag spänner den

http://img52.imageshack.us/img52/802/image0104d.jpg

Så jag vet inte om jag tycker armar släpar, allt overall isåfall

Tycker nog dem släpar ändå... Samt att underarmen måste grillas hårt!

MrBoris
2011-03-19, 14:06
Samt att underarmen måste grillas hårt!

+1 på den

MrBoris
2011-12-28, 17:55
Dags för "sommar"-uppdatering, varmt o 35grader här borta så det är min sommar iaf. Inget har hänt sen sist, troligen gått ner en massa i muskelmassa även om jag ser viss förbättring på bröstpeaken, men jobbar 70-75 timmar i veckan o prioriterar bara jobb så jag är glad att bara ligga i ändå.

Och 1337 inlägg, dvs jag gör inga fler inlägg heller på ett tag :) Vill någon något så svarar jag i privv, mestadels inaktiv på kolo..

http://img32.imageshack.us/img32/3117/pc260024.jpg
http://img267.imageshack.us/img267/6705/pc280104.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/1167/pc280105.jpg