handdator

Visa fullständig version : McDonalds kalorier


planit
2008-08-04, 21:45
Förlåt för den här dumma tråden, men har letat runt överallt och hittar inte, men det finns säkert nånstans men jag har inte hittat :( ..Kan nån ge direktlänk till sida där man ser alla kalorier i McDonalds maten?

pott
2008-08-04, 21:48
http://www.mcdonaldsmenu.info/menucal.jsp

planit
2008-08-04, 22:17
Är det någon som vet hur många kalorier det innehåller i 1 chicken burger från McDonalds? Det står inte på deras sida

Kan detta vara bra mat efter ett styrkepass:

Chicken McNuggets 9-pack, Coca-Cola mellan, totalt = 555 kalorier.
Sen 1 chickenburger på det här ocskå, fast vet inte kalorierna i den :/

zariaza
2008-08-04, 22:22
Är det någon som vet hur många kalorier det innehåller i 1 chicken burger från McDonalds? Det står inte på deras sida

Kan detta vara bra mat efter ett styrkepass:

Chicken McNuggets 9-pack, Coca-Cola mellan, totalt = 555 kalorier.
Sen 1 chickenburger på det här ocskå, fast vet inte kalorierna i den :/

en mcchicken innehåller 405kcal, den finns visst med på deras sida

planit
2008-08-04, 22:33
en mcchicken innehåller 405kcal, den finns visst med på deras sida

Nu var det dock chicken burger jag undrade över, det är inte samma sak som Mc Chicken:smash:

zariaza
2008-08-05, 10:34
Nu var det dock chicken burger jag undrade över, det är inte samma sak som Mc Chicken:smash:

sorry=) visste inte ens att det fanns en sådan, tror mina år ifrån mcdonalds gjort mig okunnig! Ska vara tyst nu=)

Endura
2008-08-05, 10:46
Förlåt för den här dumma tråden, men har letat runt överallt och hittar inte, men det finns säkert nånstans men jag har inte hittat :( ..Kan nån ge direktlänk till sida där man ser alla kalorier i McDonalds maten?

Varför ens bry dig i att äta deras mat om det ändå bara ger dig så pass mycket ångest/funderingar att du "måste" skriva en tråd om det på Kolo? *screwy*

planit
2008-08-05, 15:55
Varför ens bry dig i att äta deras mat om det ändå bara ger dig så pass mycket ångest/funderingar att du "måste" skriva en tråd om det på Kolo? *screwy*

Varför ens bry som om att gå in och läsa och ännu värre, att till och med skriva i trådar som du inte ens bryr dig om eller kan svaren på?:smash:

Endura
2008-08-05, 16:03
Varför ens bry som om att gå in och läsa och ännu värre, att till och med skriva i trådar som du inte ens bryr dig om eller kan svaren på?:smash:

oj, visste inte att det var en så öm tå... sorry ;)

planit
2008-08-05, 16:05
oj, visste inte att det var en så öm tå... sorry ;)

Tycker bara det är irriterande när man tar upp någonting så kommer folk som är 100% okunniga in och slänger ut massa klagomål, har du verkligen inget annat för dig?

Eddie Vedder
2008-08-05, 16:08
Tycker bara det är irriterande när man tar upp någonting så kommer folk som är 100% okunniga in och slänger ut massa klagomål, har du verkligen inget annat för dig?

Ni behöver inte tjafsa om saken. Endura är långt ifrån okunnig och sannolikt mer kunnig än du som inte ens klarar av att googla upp McDonald's näringsvärden.

Men nu har du fått hjälp med det och behöver inte tjafsa vidare.:)