handdator

Visa fullständig version : Hur mycket äter ni på McDonalds?


ChrisDEFC
2008-08-04, 14:47
Kom att tänka på detta idag när jag satt på Mackiedee att undrar va alla stora killar och tjejer på kolo brukar dra i sig när dom är riktigt hungriga och råkar gå in på McDonalds?

Själv blev det en McFeast Co plusmeny och en extra cheeseburgare. Detta är väl ett normalt mål på McDonalds för mig.
Polaren drog en Bigmac Co plusmeny med en extra QPcheese.

Flykt
2008-08-04, 14:49
Äter alltid Big Mac och co (heter det ens "och co" fortfarande?), plusmeny och en extra hamburgare ibland. Det kallas "hockeymålet" här då 5 spänn går till hockeyklubben.

Tycker Big Macarna har blivit mindre med åren, typ.

jwzrd
2008-08-04, 14:52
Standard är qp-menyn med en extra qp. Är jag hungrig som satan så blir det två extra qp.

tp_88
2008-08-04, 14:55
Aldrig gått in på McD när jag varit riktigt hungrig.

Standard är dock 4-6st Chicken Burger och en cola light(mellan).

pott
2008-08-04, 14:56
Big Mac och co med +meny

qp med 2 extra qp låter rätt fett :D

Torwald
2008-08-04, 14:58
Äter sällan på donken, men om jag gör det käkar jag McFeast. Äter varken mer eller mindre när jag är vrålhungrig, för en sån meny blir jag illamåendemätt på i vanligt tillstånd.

EDIT: Fast jag kvalar nog inte in i definitionen på "stora killar" :D

Yankeee
2008-08-04, 14:58
Brukar ta en sallad och en lightläsk.

Kischen
2008-08-04, 15:02
Brukar köra antingen en Mcfett qp eller en big mac, äts typ 3 ggr i veckan.

Det känns verkligen som att big mac blivit mindre, men jag har ju blivit större så..

jwzrd
2008-08-04, 15:04
Brukar ta en sallad och en lightläsk.

RAhargagraghrhgaghrgha. 2Mcal idag?

regus
2008-08-04, 15:12
qp-meny med extra kött på qpburgaren och en cheeseburgare.

Funderar på att lägga upp ny taktik med bara en trippel qp och tillhörande meny. Men tror det kan bli för svårt att äta utan att kladda. Eller om man festar till det så kanske en qpmeny med extra kött och en cheeseburgare med extra kött på den också.

Så många svåra val.

frambogir
2008-08-04, 15:22
Jag har börjat välja bort strips, de brukar alltid vara äckliga ändå, så det blir väl 2-3 burgare och en cola, törsten bestämmer storleken.

mystic[-_-]
2008-08-04, 15:25
1 mcfeast, 1 mcchicken och 1 liten kycklingburgare. Senast slog jag till och tog en big tasty istället för mcfeasten, jävla power

cosmic_dancer
2008-08-04, 15:26
De gånger jag äter på mcd så tar jag oftast en mcbean eller någon kycklingburgare och co och då tar jag minimorötter och cola lihgt.

lectris
2008-08-04, 15:26
Har inte käkat på donken på säkert ett halvår.. blir extremt sällan. Har ingen standard utan brukar ta det som faller mig in :) typ en vanlig meny. Burgare + pommes + cola light (av bara vanan).. inget exlusivare än kanske en dip.

XAdAMx
2008-08-04, 15:44
en qp +meny med extrakött o 6 cheeseburgare :eating:

Spader
2008-08-04, 15:46
Brukar bli nåt i stil med qp plusmeny, cheddar till pommesen + 2-3 cheesburgare och en glass eller paj.

ligne
2008-08-04, 16:39
brukar köpa 5st cheeseburgare för att stilla hungern.

doommessiah
2008-08-04, 16:50
Brukar bli en "megamenyn" Alltså 2st bigmac, stor läsk, stor pommes(plus storlek). Detta slinker ned med vitlöksdip. Kaffe efteråt, kanske en paj...

Är jag inte så hungrig så blir det "frölundamålet".

Osten80
2008-08-04, 16:56
Inget alls längre. Jag har visserligen aldrig varit någon flitig besökare, mest pga att maten smakar skit. Att jag sedan får spendera alldeles för mycket pengar för att bli mätt suger också. Hungern sätter ju in en timme efter ett riktigt skrovmål, så det känns rätt ovärt.

shut teh face
2008-08-04, 17:02
Qp hamburgare
2 cheeseburgare
Ingen meny

Tom Jr
2008-08-04, 17:16
Bic mac + 3 st burgare

Brukar dock ta bort 1 brödhalva på varje burgare för de smakar artificiellt skit.

demode
2008-08-04, 17:27
5 cheeseburgare

rAjj
2008-08-04, 17:30
Mitt svalj stänger sig numera när jag känner osen av både donken och birger kung. Annars har det varit 3 qp-burgare och en vatten om man bara känner att man måste fylla buken med något.

Wao
2008-08-04, 17:41
McFeast med plusmeny och kanske nån glass

Emil_Larsson
2008-08-04, 17:55
Om jag inte är i en "snål" period med pengar så brukar jag äta Big n' Tasty meny kanske 2, högst 3 ggr per månad. I övrigt äter jag pizza, kebab istället. På senare dagar har jag dock börjat undra vad som flyger in i mig att jag skall gå in och äta en meny där, tycker maten smakar allt sämre där för varje gång jag äter där. Börjar änna må lite illa utav Big n' Tasty. När man ätit typ halva menyn så får man en konstig äcklig känsla i magen och i smaklökarna.


Annars blir det väl chickenburgers om jag vill snåla och bara vill ha i mig "något litet" för att jag är småhungrig. Det kan det väl bli 5-6 ggr/vecka eller så.

I övrigt gillar jag inte Mcdonalds.

Edit: Big Mac funkar fint också.

Dan S
2008-08-04, 17:56
5-6 cheese/vanliga. mycket kött för pengarna. Samt vitbröd nice me socker

Mistercool
2008-08-04, 18:08
Bigmac med + meny och 6 cheese. Är nog heller inte en av dom stora killarna men stor för min ålder :)

joriice
2008-08-04, 18:16
Min internetpenis är jättestor, happy meal.

Alfred Nobel
2008-08-04, 18:48
McDonalds tilltalar mig inte, men om jag måste:

McFeast & CO med minimorötter och cola light. Alternativt 9 Chicken Nuggets med curry- och BBQdipp med minimorötter och cola light.

d3eniz
2008-08-04, 18:50
Kom att tänka på detta idag när jag satt på Mackiedee att undrar va alla stora killar och tjejer på kolo brukar dra i sig när dom är riktigt hungriga och råkar gå in på McDonalds?

Själv blev det en McFeast Co plusmeny och en extra cheeseburgare. Detta är väl ett normalt mål på McDonalds för mig.
Polaren drog en Bigmac Co plusmeny med en extra QPcheese.

Big tasty mål med plus meny och extra cheese!

Ape3
2008-08-04, 20:15
Dubbel QP (En QP med extra kött) + morötter. Morötterna är ju som godis!

Om det är i jobbet jag kör förbi Mcdriven så dricker jag mitt medtagna kranvatten. Är det på fritiden så blir det cola.

Heniin
2008-08-04, 20:17
Blä käkar aldrig på donken.. drar hellre till en grill o köper en burgare isåfall.

ChrisDEFC
2008-08-04, 20:41
glömde skriva det att sist jag och samma polare som idag va på donken så körde polaren big tasty +meny och 2extra cheeseburgare. rätt heavy tycker jag, drar man i sig en stor strips, 2cheeseburgare och ½stor cola så vet inte jag om jag är så sugen på en big tasty =) men det värsta jag sett i burgar-väg (dock scan gatukök) men det va en arbetskompis som köpte en 800g hamburgare (alltså 4st 200g på varandra i samma bröd). Han behöver alltid hävda sig av någon anledning och det är rätt lätt att hetsa honom men han äter som en häst trots att han bara är typ 170cm och kanske väger runt 65-70kg.

jebu
2008-08-04, 21:28
Bor i norrland så det är är stört omöjligt att få i sig något därifrån, då de klappat igen alla restaurangerna här uppe.

Alfred Nobel
2008-08-04, 21:38
Jag har under mina tjocka dar dragit i mig 8 cheeseburgare, läsk (Som jag minns, har säkert ätit mer) och kunde säkerligen äta mer, men tordes inte för all publik (Vänner och okändas blickar). Pinsamt att äta för mycket och spec. om man är överviktig.

Tanken slog mig i vintras när en nära vän klämmde 9 st cheeseburgare, utan problem och han är smal som en räka, att en ätartävling vore på plats. Jag kan fortfarande äta mängder mat; men får jag mig över 9 st? För 3 år sedan vore saken beef. Men nu? Tveksamt.

Mental
2008-08-04, 21:39
Big Tasty med en extra biff. Cola och side salad.

Ants
2008-08-04, 21:41
QP-meny, ibland stora pommes. alltid stor dricka.

TTT
2008-08-04, 21:49
Jobbade på donken i början av gymnasietiden och kunde då äta 4-5 McFeastburgare vid ett och samma tillfälle. Jobbade 4 tim/vecka och åt för mer pengar än vad någon av heltidarna gjorde. :D Nu var det ganska många år sedan men det skulle förmodligen gå nu också. Emellertid känns det inte ekonomiskt försvarbart. :P

Tuniz
2008-08-04, 21:55
I helgen drog jag i mig 1 big tasty & Co plusmeny, stor jordgubbsmilkshake samt 5 cheeseburgare.

Optimalt? i think not! :D

Brooklyn
2008-08-04, 22:07
Brukar ta en sallad och en lightläsk.

+1,

dock så är salladen på donken ruskigt äcklig, så där äter man bara i nödfall.

Bullaz
2008-08-04, 22:14
Har nog inte ätit där på minst ett år nu, men jag brukar oftast köpa typ 4st cheeseburgare och en dricka.

Supercharger
2008-08-04, 22:14
Mcfeast o co/ Big tasty o co med extra cheese och nån dip brukar det bli. Plusmeny om man är riktigt hungrig.

-Englund
2008-08-04, 22:25
Big Mac med plusmeny och cheeseburgare och oftast en mcflurry efter:)

Aldrig gått in där riktigt vrålhungrig tror jag, men om man skulle gå in då å käka sig mätt skulle de gå åt på tok för mye pengar :S

Exhale_
2008-08-04, 22:35
De få gånger jag äter på McD blir det oftast olika från gång till gång. Senast blev det en 5-6 vanliga hamburgare, tycker det är gott med mängden :)

Scratch89
2008-08-04, 22:36
Men vadå, kan man lägga på en extra biff? En helt ny värld öppnade sig för mig! Vad tar de extra för det?

Jag brukar undvika menyer och bara beställa hamburgare. Big Tasty + 2 cheese/chicken, eller nåt sånt brukar det bli, med en liten Cola Light till. Dock mättar McD väldigt dåligt i förhållande till hur dyrt det är. Pizza ftw!

pia
2008-08-05, 07:34
Äter aldrig på Mac donalds men jag har någon gång ätit på Burger King men då väljer jag en sallad. Luktar så äckligt på sådana ställen så jag har svårt att sätta mig och äta där även om jag tar en sallad.

Alfred Nobel
2008-08-05, 08:28
Håller med scratch, man får mer energi för samma summa pengar av en pizza. Om vi pratar resturangmat. Och dessutom mycket godare än hamburgare också :thumbup:

Traenarn
2008-08-05, 09:06
Jasså, så det är mat de säljer på donken?:confused: Jag som alltid trott att det var något annat om man nu dömer efter smaken / kvaliteten.. :)

C.E.J.
2008-08-05, 12:02
Två QP plusmeny och en mcnugget plusmeny. Fast jag dricker sällan upp all läsken :em:

KaptenKnäsvag
2008-08-05, 12:25
1 gånger per 2 veckor ungefär.

Mitt rekord är 10 cheeseburgare + 1 glass

Davido
2008-08-05, 12:46
Jag har under mina tjocka dar dragit i mig 8 cheeseburgare, läsk (Som jag minns, har säkert ätit mer) och kunde säkerligen äta mer, men tordes inte för all publik (Vänner och okändas blickar). Pinsamt att äta för mycket och spec. om man är överviktig.

Tanken slog mig i vintras när en nära vän klämmde 9 st cheeseburgare, utan problem och han är smal som en räka, att en ätartävling vore på plats. Jag kan fortfarande äta mängder mat; men får jag mig över 9 st? För 3 år sedan vore saken beef. Men nu? Tveksamt.

det där känner jag igen!! var vrålhungrig en gång när vi skulle hem från Hässleholm, sa till pappa att köpa 10 cheeseburgare när vi var i Växjö.. han köpte endast 7, när jag ätit 5 hade han ätit 2.. lite kaxigt sa jag till honom att han skulle köpt 10!! du ska faan få, sa han.. när vi kom till Vetlanda köpte han 5 till, inga problem tänkte jag.. 6:e gick ann, sjunde smakde inget vidare och den åttonde ska vi inte prata om, knappt så jag fick ner den.. 9-10 åts aldrig upp!! sen dess har jag nästintill aldrig ätit på donken, detta är ca. 7-8 år sedan..

JontZon
2008-08-05, 12:50
det där känner jag igen!! var vrålhungrig en gång när vi skulle hem från Hässleholm, sa till pappa att köpa 10 cheeseburgare när vi var i Växjö.. han köpte endast 7, när jag ätit 5 hade han ätit 2.. lite kaxigt sa jag till honom att han skulle köpt 10!! du ska faan få, sa han.. när vi kom till Vetlanda köpte han 5 till, inga problem tänkte jag.. 6:e gick ann, sjunde smakde inget vidare och den åttonde ska vi inte prata om, knappt så jag fick ner den.. 9-10 åts aldrig upp!! sen dess har jag nästintill aldrig ätit på donken, detta är ca. 7-8 år sedan..

Haha :D, kan tänka mig hur det kändes i magen efter de 8 sista

shut teh face
2008-08-05, 13:16
Alltså grejen är, att en QP och cheeseburgare. Det är jävligt gott. Men jag spyr på tanken av en BigTasy eller sånt med dressing o äckel.

Niklas Sjöö: Det där känner man igen. :)

Yankeee
2008-08-05, 14:14
Jasså, så det är mat de säljer på donken?:confused: Jag som alltid trott att det var något annat om man nu dömer efter smaken / kvaliteten.. :)

Vad är det för fel på kvaliteten?

lectris
2008-08-05, 14:32
Har heller inga problem att trycka i mig mängder av mat. Min karl ser ofta ut som ett frågetecken när vi är och äter och skämtar om att jag kan klämma i mig en hel kossa utan att det märks :D Han är inte direkt liten, 190 lång och en bit över 100kg. Själv är jag 163 lång och väger 58. Han sitter och jämrar sig för att han är proppmätt och jag märker inte ens av att jag stoppat i mig 300g kött med ett berg tillbehör. Nära på att jag beställde en 900g sirloin steak sist vi var ute bara för att testa :P

Ätartävling hade jag säkert lyckats bra med.. *popcorn*

AndreasO
2008-08-05, 14:34
Så sjukt mycket ni äter :)
Jag brukar landa på en bigmac och kanske en liten extra burgare.

Endura
2008-08-05, 14:42
Ätartävling hade jag säkert lyckats bra med.. *popcorn*

Utmaningen är antagen! :D

Efter tävlingen då då... :em:

Yes
2008-08-05, 14:45
Äter jag på Donken brukar det bli två stora burgare, en cheesburgare och plusmeny. Vid mitt senaste besök hade de dock BigMac mini som var en utmärkt ersättning till cheesburgaren.

Av den här anledningen undviker jag också Donken. Smaken kan jag leva med, problemet är att det känns lite dumt att trycka i sig 3000+ kcal på under 10 minuter utan att känna sig ordentligt mätt(och blir man mätt så är man ändå hungrig igen efter en timme). Så jäkla billigt blir det inte heller.

KaptenKnäsvag
2008-08-05, 14:51
Äter jag på Donken brukar det bli två stora burgare, en cheesburgare och plusmeny. Vid mitt senaste besök hade de dock BigMac mini som var en utmärkt ersättning till cheesburgaren. ...

Den heter Big Mac Junior

Osten80
2008-08-05, 14:54
Har heller inga problem att trycka i mig mängder av mat. Min karl ser ofta ut som ett frågetecken när vi är och äter och skämtar om att jag kan klämma i mig en hel kossa utan att det märks :D Han är inte direkt liten, 190 lång och en bit över 100kg. Själv är jag 163 lång och väger 58. Han sitter och jämrar sig för att han är proppmätt och jag märker inte ens av att jag stoppat i mig 300g kött med ett berg tillbehör. Nära på att jag beställde en 900g sirloin steak sist vi var ute bara för att testa :P

Ätartävling hade jag säkert lyckats bra med.. *popcorn*

Det där med att kunna äta stora mängder mat är jag också bra på. Jag har väl inga speciella anekdoter som gäller mig själv, men min far fick en gång i tiden stående ovationer och applåder av kökspersonalen, efter att på ett näst intill övermänskligt sätt ätit smörgåstårta på någon av öresundsfärjorna. Han var inte medveten om att han var iakttagen, och skämdes som en hund när applåderna haglade. Stackarn var väl bara rejält hungrig. ;)


Han har en massa mathistorier från alla jobbresor han varit på. På en ställe utanför San Francisco mäktade han och arbetskamraterna emellertid inte att hålla amerikansk standard. Han hade aldrig sett så mycket mat för en måltid, och trots att de allihopa åt så de höll på att spricka, så kom kocken efter måltiden ut från köket, tårögd och rejält orolig. Det syntes knappt på faten att de hade tagit något, och han trodde att de inte tyckte om maten, som han hade lagt ner sin själ i. :D
Det säger väl kanske en del om somliga amerikanares aptit.

lectris
2008-08-05, 14:55
Utmaningen är antagen! :D

haha it's on!! :naughty:

KaptenKnäsvag
2008-08-05, 14:56
Det där med att kunna äta stora mängder mat är jag också bra på. Jag har väl inga speciella anekdoter som gäller mig själv, men min far fick en gång i tiden stående ovationer och applåder av kökspersonalen, efter att på ett näst intill övermänskligt sätt ätit smörgåstårta på någon av öresundsfärjorna. Han var inte medveten om att han var iakttagen, och skämdes som en hund när applåderna haglade. Stackarn var väl bara rejält hungrig. ;)


Han har en massa mathistorier från alla jobbresor han varit på. På en ställe utanför San Francisco mäktade han och arbetskamraterna emellertid inte att hålla amerikansk standard. Han hade aldrig sett så mycket mat för en måltid, och trots att de allihopa åt så de höll på att spricka, så kom kocken efter måltiden ut från köket, tårögd och rejält orolig. Det syntes knappt på faten att de hade tagit något, och han trodde att de inte tyckte om maten, som han hade lagt ner sin själ i. :D
Det säger väl kanske en del om somliga amerikanares aptit.

Hur många kilo smörgåstårta talar vi om?

vesterberg
2008-08-05, 14:58
En McFlurry, om ens det. Finns inte en enda välsmakade, eller ens i närheten, måltid där. McFlurry är det bästa de har att erbjuda, och dom försöker jag undvika bara för att.

skaparn
2008-08-05, 15:00
En sallad och en lightläsk, och till skillnad från Yankee så skämtar jag inte.

Osten80
2008-08-05, 15:00
Hur många kilo smörgåstårta talar vi om?

Inte en aning. Mycket mat var det på väldigt kort tid. På öresundsbåtarna har man inte många minuter på sig.

obesogen
2008-08-05, 15:48
Äter ytterst sällan på McDonalds nuförtiden utan det blir oftast Max.
Förut dock brukade jag köra Mcfeast + minimorötter + mjölk + extra cheeseburgare. Har aldrig varit någon storätare och tror knappast att jag skulle få ner 3 Mcfeast om jag provade.

Nu blir det Offtopic men jag måste bara berätta om min farmor som fyllde 90 i år och brukar äta middag på Mcdonalds 3-4 ggr i veckan bestående av 1 hamburgare + mjukglass.

Hennes kosthållning är usel, om man ser till rekommendationerna, vilket hon mer än gärna stoltserar med :)

En vanlig dag ser ut såhär (och har sett ut ungefär så de senaste 25 åren);
Frukost; vetepuffar + fruktyoghurt
Lunch; Varmkorv med bröd (farmor gillar när det är enkelt. Att det tar 20 sek för brödet och 30 sek för korven har man fått höra mer än en gång ;)
Middag; Nån färdigrätt eller McDonalds

Ev mellanmål bestående av nått fikabröd kaffe som slinker ner när hon spelar bridge med tanterna 3-4 ggr i veckan.

Hon har alltid hatat att laga mat och aldrig varit särskilt brydd i om att det ska smaka gott. Hon ser inte nyttan med grönsaker, hon har aldrig ätit några förutom potatis påstår hon ("tomater fanns inte på min tid")
Frukt är hon heller inte något stort fan av. Hon var en av de första i Sverige att skaffa micro när den kom.

Däremot har hon varit väldigt fysiskt aktiv i hela sitt liv med alla möjliga sporter samt pardans. (dans och att skratta mycket påstår hon är nyckeln till ett långt liv)
Hon är sinnessjukt pigg, även fast hon bara sover 4-5 timmar per natt. Hon kan gå runt på stan i flera timmar och sen gå ut och dansa och inte komma hem fören efter midnatt flera gånger i veckan. Hon har perfekta värden förutom ett något högt blodtryck.

Uppenbarligen kan man leva länge på skräpmat...

L-Sami
2008-08-05, 18:01
Några McChicken är vanligast.

Three pigs
2008-08-05, 18:20
Varierar rättså ofta när jag äter på donken. Nu under sommaren har jag bara ätit där ett par gånger o då har det varit Big Tasty.

Emil_Larsson
2008-08-05, 18:25
Det där med att kunna äta stora mängder mat är jag också bra på. Jag har väl inga speciella anekdoter som gäller mig själv, men min far fick en gång i tiden stående ovationer och applåder av kökspersonalen, efter att på ett näst intill övermänskligt sätt ätit smörgåstårta på någon av öresundsfärjorna. Han var inte medveten om att han var iakttagen, och skämdes som en hund när applåderna haglade. Stackarn var väl bara rejält hungrig. ;)


Han har en massa mathistorier från alla jobbresor han varit på. På en ställe utanför San Francisco mäktade han och arbetskamraterna emellertid inte att hålla amerikansk standard. Han hade aldrig sett så mycket mat för en måltid, och trots att de allihopa åt så de höll på att spricka, så kom kocken efter måltiden ut från köket, tårögd och rejält orolig. Det syntes knappt på faten att de hade tagit något, och han trodde att de inte tyckte om maten, som han hade lagt ner sin själ i. :D
Det säger väl kanske en del om somliga amerikanares aptit.

Det där lät som min pappa, herrejävlar vad smörgåstårta han kan äta, på ett kalas då vi köpte "lite för mycket smörgåstårta" så klämde han i sig typ 75% av smörgåstårtan, sån där typ 24 bitars eller nåt :D ingen sån där futtig en köper på ICA utan den största man kan tänka sig på ett konditori! :hbang:

Blev sugen på att köpa cheeseburgare någon dag med några polare och se hur många cheese jag pallar :D

Paul.B
2008-08-05, 18:28
Dom hade ett donky-kong meal på burger king för några år sedan med 3 whopper i en.dom var smaskiga med en stor pommes och en cheeseburger

Jay-Z
2008-08-05, 19:45
Naturell hamburgare med 5 extra kött.


Eller 5 cheeseburgare.


Eller två QP.

Don't dig the fries, bro. Carbs, bro.

kalllee
2008-08-05, 19:52
En QP + meny med 2 exta cheese och en mcflurry med smarties :Virro

Bjorneman
2008-08-05, 20:46
Kan man beställa extra kött?! :S

Jay-Z
2008-08-05, 20:49
Kan man beställa extra kött?! :S


Ja, det är inga problem, även om kassapersonalen brukar ha svårt att hitta knapparna för att slå in det. Ibland resulterar det i en burgare för tjugo spänn. Ett riktigt klipp á la champinjonkvistarna mao.

Pompere
2008-08-05, 23:04
vågar ej bli mätt på donken, dåligt samvete om jag börjar köra 3 plusmenyer på allt lixom.. så brukar bli Mcfeast o co + nån cheeseburger

Bjorneman
2008-08-05, 23:06
Ja, det är inga problem, även om kassapersonalen brukar ha svårt att hitta knapparna för att slå in det. Ibland resulterar det i en burgare för tjugo spänn. Ett riktigt klipp á la champinjonkvistarna mao.

De va som fan ;) Får väl fråga efter de nästa gång då :D

Mega_man1000
2008-08-05, 23:48
hmmm:)

oftast om jag måste så blir det en ceasarsallad med grillad kycklingfile + 1-2 Mcfish + en coca-cola zero

Andreas Lelli
2008-08-06, 00:18
Brukar köpa 2 burgare av något slag, oftast 2 big mac och sedan kanske 2 fruktpåsar och lite mjölk på det :)

skaparn
2008-08-06, 06:56
Alltså, inte för att vara pervo. Men att se två välsvarvade kvinnor som Lectris och Endura idka ätartävling är ett evenemang jag lätt skulle betala dyra inträdesbiljetter för att bevittna. Klår gyttjebrottning vilken dag som helst. Äta är det nya WWF.

Endura
2008-08-06, 08:48
Alltså, inte för att vara pervo. Men att se två välsvarvade kvinnor som Lectris och Endura idka ätartävling är ett evenemang jag lätt skulle betala dyra inträdesbiljetter för att bevittna. Klår gyttjebrottning vilken dag som helst. Äta är det nya WWF.

Haha! Vet inte om jag ska skratta eller rodna åt den kommentaren! :laugh:

Men kan vi bara vänta till efter SM är jag game iaf! :hbang:
Bor du i Sthlm Lectris?

skaparn
2008-08-06, 08:58
Haha! Vet inte om jag ska skratta eller rodna åt den kommentaren! :laugh:

Men kan vi bara vänta till efter SM är jag game iaf! :hbang:
Bor du i Sthlm Lectris?

Du ska nog rodna, och skratta. Jag är ett stort fan av ätning och brukar hänga här för inspiration:
http://www.majorleagueeating.com/

Och det hör till att vara kaxig i sådana här sammanhang också, så jag hävdar med bestämdhet att jag kan själv äta det ni två lyckas få i er tillsammans.

Endura
2008-08-06, 09:20
Och det hör till att vara kaxig i sådana här sammanhang också, så jag hävdar med bestämdhet att jag kan själv äta det ni två lyckas få i er tillsammans.

Med risk att jag kommer få "äta upp det", hehe...

IT'S A DEAL! :D

lectris
2008-08-06, 09:31
Med risk att jag kommer få "äta upp det", hehe...

IT'S A DEAL! :D

+1

Haha! Självklart kan vi ha en ätartävling :) Endura du får väl bestämma tidpunkten, själv är jag alltid redo för matintag... :Virro

Bor i sthlm gör jag också.

Endura
2008-08-06, 09:34
+1

Haha! Självklart kan vi ha en ätartävling :) Endura du får väl bestämma tidpunkten, själv är jag alltid redo för matintag... :Virro

Bor i sthlm gör jag också.

Hehe, nu blev vi väldigt off-topic :D

Lördag d 20/9 är efter SM och då kommer jag vara ledig... nästan så detta kräver sin egen tråd längre fram ;)

lectris
2008-08-06, 09:38
Lördag d 20/9 är efter SM och då kommer jag vara ledig... nästan så detta kräver sin egen tråd längre fram ;)

Ska nog gå bra, får väl ha det som preliminärt datum tills tråd/poll kommer ;)

Slut på OT!

LindaS
2008-08-06, 09:48
Jag äter bara där om jag kommer i sällskap med någon/några andra. Kvalitén är inte dålig, men mäter sig inte riktigt med priset.

Brukar ta en vanlig burgare ex McChicken och nån dricka/milkshake.

cosmic_dancer
2008-08-06, 18:22
Alltså, inte för att vara pervo. Men att se två välsvarvade kvinnor som Lectris och Endura idka ätartävling är ett evenemang jag lätt skulle betala dyra inträdesbiljetter för att bevittna. Klår gyttjebrottning vilken dag som helst. Äta är det nya WWF.

Om det är dem själva på deras profilbilder blir det hela ännu mer spännande. Än muskulös och en späd en.

mrnille
2008-08-06, 22:57
jag extraknäcker på donken nu på vissa kvällar och helger ( går annars i gymnasiet) min favorit är en cesarsallad med 3 st grillade kycklingar + extra lök. eller en egen hamburgare beroende på suget en favorit är att lägga in dipsåser i burgaren :D

babidi
2008-08-07, 11:31
5cheese och vatten

Max_23
2008-08-07, 11:34
Qp meny med Sprite Zero och sallad. Alltid en extra cheeseburgare. Salladen brukar faktiskt vara helt ok och är i alla fall lite nyttig, beroende på hur mkt dressing man öser på såklart :)

MasterChief
2008-08-07, 15:16
Kör oftast QP plus en cheese. Det räcker.

AmericanDragon
2008-08-07, 15:56
Två dubbla cheeseburgare, mid fries, stor cola och 9 bitar mcnuggets med sweet N' sour-sås :D

RanShi
2008-08-08, 10:08
Meny lönar sig nästan aldrig, och Big Tasty har den äckligaste såsen i världshistorien. Det tog ett tag innan jag insåg detta, och efter det blev det nästan alltid 4-5 cheese/chicken burgers. När dendär Double Bacon Cheese fanns körde jag på den istället för 2, den var helt jävla underbar.

Fattar inte varför den försvann.

Nu har jag inte käkat på donken sen i våras, så jag blev lite sugen av att läsa denna tråd. Jag hatar er alla.

Chrillee
2008-08-08, 14:10
Never!

Har dock käkat grova mängder där en gång i tiden :D

Three pigs
2008-08-08, 15:41
Meny lönar sig nästan aldrig, och Big Tasty har den äckligaste såsen i världshistorien. Det tog ett tag innan jag insåg detta, och efter det blev det nästan alltid 4-5 cheese/chicken burgers. När dendär Double Bacon Cheese fanns körde jag på den istället för 2, den var helt jävla underbar.

Fattar inte varför den försvann.

Nu har jag inte käkat på donken sen i våras, så jag blev lite sugen av att läsa denna tråd. Jag hatar er alla.

Double cheese bacon.. Fyfan vad god den var :D

Ex nihilo
2008-08-09, 00:01
Brukar bli 2 st 9-pack nuggets, stor cola, stor pommes och plus meny. Är jag hungrig blir det 3 st 9-pack, men det är stört dyrt...

Alfred Nobel
2008-08-09, 02:27
För 1 h sedan hade jag och en polare tävling på donken, kungsgatan. Vi beställde 50 st cheeseburgare, men fick bara 8? Det var tydligen total kaos vid kassan. Iaf, vi tog 2 st var (resterande burgare fick två andra kompisar som inte deltog) och skulle se vem som åt snabbast.... JAG VANN! Filmbevis finns :thumbup:

Cohen
2008-08-09, 03:51
Äter aldrig på McDonalds nuförtiden. Ska det ätas snabbmat på stan finns det ofta bättre och godare alternativ att välja mellan. Skönt att bo i en storstad. :)

Tidigare blev det dock besök lite då och då. Standardbeställningen var en McFeast med plusmeny och Cola Light.

Östbergspojken
2008-08-09, 11:34
brukar äta en bigtastey med +meny och en chessburgare.
men när jag va yngre ahde jag en tvångstanke att jag måste äta en bigmack co med +meny samt 9chikenmcnuggets.

skaparn
2008-08-09, 14:21
För 1 h sedan hade jag och en polare tävling på donken, kungsgatan. Vi beställde 50 st cheeseburgare, men fick bara 8? Det var tydligen total kaos vid kassan. Iaf, vi tog 2 st var (resterande burgare fick två andra kompisar som inte deltog) och skulle se vem som åt snabbast.... JAG VANN! Filmbevis finns :thumbup:

Man kan inte riktigt tävla i grenen, vem tar två tuggor snabbast. Ni måste ha mängder som åtminstone kräver flera på varandra följande tidskvanta för att nedkämpa.

aggression
2008-08-09, 18:37
Mcfeast med cola light eller 3 cheeseburgare och en liten cola light.

Nelo322
2008-08-09, 21:38
Idag åt jag: Mcfeast o co med plusmeny... och sen 3 chickenburger!

mariamaria
2008-08-10, 19:05
På Sibylla: dubbel laxburgare :thumbup:

Ectomorph
2008-08-11, 10:59
Blir högst en gång i halvåret och alltid efter en krogkväll. Pallar inte att äta deras mat annars då man blir helt bedrövlig i magen... pommesarna är värst!

He-man
2008-08-11, 11:13
Jag åt oftare på Mcd förrut, nu måste det vara några månader sen sist, men det jag alltid beställer är Big-mac menyn.

Timme
2008-08-11, 11:45
Så sent som i går var jag hungrig och då blev det Donalds.

1 mellan zero
1 mellan sprite zero
1 mellan pommez
1 asian beef
1 chees
1 deluxe jr (som cheese men med mer grejer i)
1 chicken burger
1 äppelpaj
1 ahlgrensbilar mcflurry

Det var väldigt gott. Chicken burger var grym.

shape
2008-08-18, 17:06
Maten smakar skit? >.< what an idiot.
Macdonalds är världens bästa restaurang.

Macdonalds är:

en av världens billigaste restauranger i proportion till priser på mat (visst har dem som ett av världens största matföretag billigare inköpspriser man vad gör det?)

Antagligen världens renaste restaurang, dem har otroligt höga krav på att allting ska vara kliniskt rent.

Snorkelfarsan
2008-08-18, 18:24
Alla anställde måste lämna ett "bajs"-prov innan dom börjar jobba, jag vet eftersom min flickvän jobbade där ett tag för ett år sen. dom har alltså som sagt väldigt höga krav på att det inte kommer nån och jobbar som har nån sjukdom eller är äcklig :P.

när jag käkar där, vilket jag gör väldigt sällan numera, så burkar jag ta en Big tasty med plusmeny och kanske en extra cheese till det. eller qp o company med samma tillbehör. Ibland (kanske oftast numera) skippar jag pommesen

shape
2008-08-18, 20:23
bajs-prov? häh thats sick mate

shut teh face
2008-08-18, 20:28
Jag är i princip alltid sugen på en MQ från donken, oavsett tidpunkt eller hur mätt jag är. Förmodligen behöver jag föräta mig på dem under några dagar så jag inte kan äta dem mer i mitt liv.

zowie
2008-08-19, 06:53
aldrig, inte på burker king , max etc. heller. det är ingen mat för mig.

Kischen
2008-08-19, 07:35
Låter gott, vad är en MQ:confused:

Olof
2008-08-19, 12:17
McBean, grekisk sallad och Mcfisk är gott och praktiskt om man är på resande fot med vänner.

Ganymedes
2008-08-19, 14:53
Skyr stället som pesten.

Musselbank
2008-08-19, 16:12
Äter sällan där och är inte stor :-) men det blir mest 1 McFeast. Egentligen tycker jag emellertid att Mc Donalds strips har den rätta lite slaka attityden, och det är klockrent gott med strips och jordgubbsmilkshake till burgaren, men jag hoppar i regel över det.

Eddie Vedder
2008-08-19, 16:16
bajs-prov? häh thats sick mate

Lite väl offtopic kanske men tro inte att ett avföringsprov är som det du ser i engelska "Du är vad du äter".;)

Man tar en liten pinne ur ett provrör, stoppar ner pinnen i ens avföring och tillbaka in i det lilla provröret som innehåller lite vätska och sedan försluter man provröret och lämnar in. Inte särskilt äckligt alls. Men nog om det.:)

machine gun
2008-08-19, 17:56
Äter inte där så ofta, men när jag väl gör det så blir det oftast McBean meny med strips.

Snorkelfarsan
2008-08-19, 19:35
Lite väl offtopic kanske men tro inte att ett avföringsprov är som det du ser i engelska "Du är vad du äter".;)

Man tar en liten pinne ur ett provrör, stoppar ner pinnen i ens avföring och tillbaka in i det lilla provröret som innehåller lite vätska och sedan försluter man provröret och lämnar in. Inte särskilt äckligt alls. Men nog om det.:)

Precis, men det är ändå inte så många restauranger som man måste göra det på!

McBean är faktiskt rätt trevlig och kryddig, serveras den fortfarande?

machine gun
2008-08-19, 19:37
McBean är faktiskt rätt trevlig och kryddig, serveras den fortfarande?

Jag tycker den är sådär, men det är ju typ det enda vegetariska alternativet. Åt den för 3-4 veckor sen, så då fanns den iaf.

martikainen
2008-08-20, 07:02
Jordgubbsmilkshake!

äter sällan mat på mcdonalds, blir milkshakes ibland på sommaren

kulle
2008-08-20, 08:08
Säger bara: MAX FTW!

ariola
2008-08-26, 10:00
två big macs , en qp , en stor pommes , en stor läsk , en chokladdonut och en mcflurry. :)

bombenx
2008-08-26, 13:10
Säger bara: MAX FTW!

Håller med men om man är full och inte orkar springa till Max när andra drar till Donken så brukar det vanligtvis bli big n tasty-meny, plusmeny och dip/6cheeseburgare+vatten (lättöl)

Timme
2008-08-26, 13:49
Oh fy vad sugen jag blir på McD nu :(

josu
2008-08-26, 13:58
Köpte en Asian-beef i Sundsvall häromveckan... det var RÖTT kött, så gick och klagade. Fick pengarna tillbaka och en Big Mac på köpet. Great ;)

Sparven från Minsk
2008-08-26, 21:06
Åt ikväll 5 st hamburgare, 1 stor cola, 1 mellan, 1 stor strips med dip och 2 äppelpajer *drool*

Haeffner
2008-08-28, 09:45
Länge sedan jag hamnade där när jag var riktigt hungrig. Hade förmodligen slutat i ett enormt kcal-intag :p

När jag äter på donken brukar det bli 5-6cheesburgare och nån dricka, då ofta light,vatten el. juice.

Super_Johan
2008-08-28, 15:00
bigmac+ måltid åt jag förr.

Men äter ej mer på mcdonalds mer... Mc Flurry med dajm smak om ngt

Black Star Abyss
2008-08-28, 15:04
Aldrig på McDonalds, av såväl moraliska som hälsoskäl. Max däremot kan man köra ibland om man är sugen på grisigt fyllekäk. Men ALDRIG donken.

regus
2008-08-28, 15:13
en av världens billigaste restauranger i proportion till priser på mat (visst har dem som ett av världens största matföretag billigare inköpspriser man vad gör det?)
.

Mcdonalds är inte speciellt billigt.

Kischen
2008-08-28, 15:59
Mcdonalds är inte speciellt billigt.


Kanske om man är 8 år och blir mätt på en hamburgare?
Ska jag bli mätt så är det bra mycket dyrare än det mesta.

shut teh face
2008-08-28, 16:02
Cheeseburgarna är iaf billiga :) :naughty:

joriice
2008-08-28, 19:33
Cheeseburgarna är iaf billiga :) :naughty:

Nej, 12 spänn eller?? :(

Dumbom
2008-08-28, 20:34
Sist jag åt där var för 11 år sen tror jag, kommer inte ihåg vad det var jag åt heller

Haeffner
2008-08-28, 22:01
Kr/Kcal ä'r väl donken helt ok?
kr/mättnad är en annan femma...

Aekkelpotta
2008-08-28, 22:35
Tror det blev en 6-7 cheeseburgare senast.
Tog en stor fanta till det, om jag inte minns fel.

Chaan
2008-08-29, 00:54
Anser donken vara nödmat och tar bara en liten hamburgare - bojkottar dessutom vitt vetemjöl så jag går hellre på Buger King då de har fullkorns (hehe nåja) bröd. Men på hembyn finns det bara donken. Nödmat som sagt. Käkade ofta Big tasty på den tiden donken hade goa burgare (ca 5 år sedan).

Hela ämnet i sig (hamburgare) fungerar just nu som som motsatt aptitretare för mig men föredrar som sagt BK i dagsläget.

Kischen
2008-08-29, 07:12
Anser donken vara nödmat och tar bara en liten hamburgare - bojkottar dessutom vitt vetemjöl så jag går hellre på Buger King då de har fullkorns (hehe nåja) bröd. Men på hembyn finns det bara donken. Nödmat som sagt. Käkade ofta Big tasty på den tiden donken hade goa burgare (ca 5 år sedan).

Hela ämnet i sig (hamburgare) fungerar just nu som som motsatt aptitretare för mig men föredrar som sagt BK i dagsläget.

Var burgarna på donken godare för 5 år sen? Big "nasty" tasty finns ju nu också:confused:

trip
2008-08-29, 14:31
Frölundamålet med Plusmeny och sen är jag så mätt så jag nästan spyr *spy*

Chaan
2008-08-29, 16:27
Var burgarna på donken godare för 5 år sen? Big "nasty" tasty finns ju nu också:confused:

Ja det var de - QP:n var bättre då också - precis som Sibyllas burgare var bättre i början av 90-talet.

Tys0n
2008-08-29, 17:33
Ett MFF Mål ( 2 big mac ) plusmeny, extra cheeseburgare , mcfeast dippa

Lavorini
2008-08-29, 18:33
Frölundamålet med Plusmeny och sen är jag så mätt så jag nästan spyr *spy*

Som om det inte var nog äckligt från början... ;)

NuclearWinter
2008-08-31, 19:27
Äter nästan alltid samma sak när McDonalds är enda alternativet. Chicken gourmet utan dressing, minimorötter och lättmjölk.

Annars är Max delifresh kycklingburgare med GI-bröd den enda hamburgaren som duger utöver mammas.

Pzorz
2008-08-31, 19:28
Dubbel QP med extra kött +2 hamburgare.

Alfred Nobel
2008-08-31, 19:36
Senast åt jag Chili McFeast Deluxe (lördags) med minimorötter, 6-pack chicken nuggets och cola zero. Kunde säkert äta mer, men det räckte gott och väl.

bear.flowertwig
2008-08-31, 19:49
Meny + extra hamburgare. Är något av en pajtorsk så det blir det rätt ofta.

Fast Burger King är ju sjukt mkt godare...

Wirra
2008-09-01, 12:47
om jag bara är sugen på cheesburgzz blir det runt 8. Annars brukar jag ta stora menyn som inte längre finns kvar, 2 bigmacs stor cola stor pommes sen komplettera med cheezburgz

Gastrocnemius
2008-09-01, 15:49
Åt förvisso på Burger King, men det mesta jag någonsin ätit var för ett par år sedan då jag åt två stycken Tripple Whopper plus menyer på raken.

Handcuff
2008-09-01, 15:52
Haha....vissa överdriver en aning skulle jag tro. Visst ja, internet detta.

5-7 cheesburgare efter krogen de få gånger jag besöker McDonalds.

Allram
2008-09-01, 23:18
Brukar bli en Big mac med en extra cheese. Ibland festar jag till det med en milkshake :)

Three pigs
2008-09-02, 14:00
tog en liten cola zero idag. 25cl för 13kr, värt det?

dooh
2008-09-02, 14:56
OMG...
Åt en big tasty i söndes, läste efteråt hur många kcal där var i en burgare och fick ångest. Spec om man jämför med en big mac.

men gott var det:D

Cilia
2008-09-02, 15:45
Fast Burger King är ju sjukt mkt godare...
+1 går inte att jämföra

aizMan
2008-09-05, 23:32
Blir oftast ett gäng kycklingburgare vare sig det vankas donken, max eller burgar kungen. Är dock väldigt sällan på någon av dessa ställen. Kina/Thai mat är mer min melodi :)

Scratch89
2008-09-06, 08:34
Jag åt för första gången på Max nu i slutet av sommaren. Det går inte att jämföra med Burger King eller McDonalds; Max var så underbart gott att jag inte ville gå därifrån. Man blev ju MÄTT på en meny.

Gastrocnemius
2008-09-06, 10:26
Jag åt för första gången på Max nu i slutet av sommaren. Det går inte att jämföra med Burger King eller McDonalds; Max var så underbart gott att jag inte ville gå därifrån. Man blev ju MÄTT på en meny.

Är det ens fysiskt möjligt att bli mätt på en hamburgerbar? Har aldrig hänt mig :cryout:.

Bullaz
2008-09-06, 10:51
Äter inte på mcdonalds öht, ska man flotta till det så blir det Max!

Cilia
2008-09-06, 11:17
Aldrig på McDonalds, av såväl moraliska som hälsoskäl. Max däremot kan man köra ibland om man är sugen på grisigt fyllekäk. Men ALDRIG donken.
Vad är det för moraliskt problem med att äta på McD?
och varför är det mer hälsosamt att äta på Max än på McD?


Jag åt för första gången på Max nu i slutet av sommaren. Det går inte att jämföra med Burger King eller McDonalds; Max var så underbart gott att jag inte ville gå därifrån.
Jag är nog en av de få som inte gillar Max. Deras hamburgare hamnar längst ner på min lista. Dessutom gillar jag inte deras logistik men den skulle jag kunna stå ut med om det var gott.

Scratch89
2008-09-06, 11:33
Vadå logistik?

Cilia
2008-09-06, 11:39
Vadå logistik?

Logistik är kunskapen om att leda och kontrollera materialflöden samt till dessa kopplade resurs-, informations- och monetära flöden. ...

MrDiet
2008-09-06, 13:01
Käkade på Max igår efter skolan med några vänner. Grymt gott, aldrig ätit där tidigare. Mycket bättre än BK och Donkan. De har fler valmöjligheter typ kyckling, fisk och vegetariskt, desserterna och dryckerna. Själv åt jag en California Gucamole kyckling och drack en Pago. Som efterrät åt jag kladdkaka. Underbar avslutning på dagen!

Eddie Vedder
2008-09-06, 13:17
Vad är det för moraliskt problem med att äta på McD?
och varför är det mer hälsosamt att äta på Max än på McD?


Max profilerar sig som ett hälsosammare val och som ett mer miljötänkande företag helt enkelt. Det verkar ju gå hem också.:)

Ellis Wyatt
2008-09-06, 13:44
Har aldrig ätit nykter på McDonalds... :O

xarizma
2008-09-06, 13:49
ahah, jag äter där då och då när jag är i stan. Dom andra gångerna.. Ja.. Då har jag varit onykter. ;P

*edit* Big Mac & Co + Meny - inkl. Hot Chili :D

Cilia
2008-09-06, 14:19
Max profilerar sig som ett hälsosammare val och som ett mer miljötänkande företag helt enkelt. Det verkar ju gå hem också.:)
Det kanske dom gör. Har gått mig förbi.
Men blir det så skandalöst att äta på McD moraliskt jämfört med andra alternativ? Då menar jag inte bara Max men av alla andra restauranger. Är McD värst av alla? Dom marknadsförs sig annars också som ett företag som bryr sig om samhället och miljön även om det inte är så stort i Sverige.

Erikzzon
2008-09-07, 08:32
Jag kommer då inte ihåg senast jag åt Mcdonalds :D

samsung
2008-09-07, 20:41
5 ggr i veckan ~ bruden jobbar där haha

MyungChul
2008-09-07, 21:14
Brukar oftast vara sinnesförvirrad när jag är inne på McD.

Cheeseburgarna med extra gurka och lök är väl helt okej iaf.

När jag fortfarande tyckte det var gott att äta på McD så åt jag nog 20pack McNuggets.

Spart1e
2008-09-09, 11:00
gött när de kör Big N Juicy....
Då brukar de bli en sådan meny fast BigNJuicyn är dressas som en bigmac och ett extra kött. typ 450g kött eller vad det nu blire på en burgare <3
Räcker med en mellan pommes å mjölk till det!

ChrisDEFC
2008-09-09, 14:30
slog nytt PB igår: Big tasty med plus meny och två extra cheeseburgare och en extra halv dricka. blev rätt mätt må jag säga =)

TyskenGBG
2008-09-09, 17:16
Brukar inte äta där , fast i söndags blev det ett snabbt stopp på mcdonalds nära falkenbergs motorstadium.
Big mac o co med cola , dumt nog kom ja på direkt efter att jag inte skulle tagit cola . .

aliasali
2008-09-09, 17:39
Big Tasty & co, vatten och nåt kaninkör istället för strips
+1 BigMac
+1 Cheeseburgare
ev +En till mindre burgare "for the road".

Fan vad hungrig jag blev nu, fast jag sitter och äter nu vid datorn. -Feed me!

Emil_Larsson
2008-09-09, 19:20
Jag åt där idag. Första gången på typ 4 månader. Blev en Big Mac meny. Har alltid tyckt den varit god och så, men idag tyckte jag den smakade skit. Blev mätt dock, vilket var det viktigaste, även om jag trodde det var för lite mat :D

Defqon
2008-09-09, 22:33
Brukar bli Bigmac eller Mctasty, plus meny med 3 cheeseburgare till. Grymt gott kan det vara ibland :)

Psychological
2008-09-10, 00:24
En bigmac & co plusmeny och en QP eller två extra cheese

priceless
2008-09-10, 15:37
Ingenting. Fyyy för mcdonalds, yääh för Max :D

På max äter jag - Naturellt maxmål med plusmeny & cola light! ibland en extra naturell hamburgare :P

priceless
2008-09-10, 15:41
Nu såg jag att folk jämfört max å mcdonalds angående miljö and shit..
Jag äter på Max för att det är GODARE. Sååå mycket godare.. åh mums mums mums.. Skulle äta på max varje dag om jag hade råd, bor i huset bredvid max :(

shut teh face
2008-09-10, 16:14
Jag brukar äta där när jag är sjuk och inte orkar laga mat/äta något nyttigt.

Jag slog säkert ett rekord i lördags

Lunch
QP, 2 cheeseburgare, mellan pommes, mellan dricka, mozarella sticks, en halv munk

Osså middag en bearniesåspizza.

Gjorde mkt bra för att bli frisk :)

Endura
2008-09-10, 16:16
Jag kommer då inte ihåg senast jag åt Mcdonalds :D

+1

Jag väljer långt hellre Max eller BK :D

bustz0rz
2008-09-10, 16:36
slog nytt PB igår: Big tasty med plus meny och två extra cheeseburgare och en extra halv dricka. blev rätt mätt må jag säga =)

Snyggt med nytt PB! När kommer nästa maxning? :D


Själv käkar jag i stort sett alltid en BigMac & Co. Oftast plusmeny på det, och ibland blir det nån/några extra cheeseburgare.
Varför i helvete har de slutat med BigMac-dipen förresten? :confused:
Den var ju galet god.

martin_vbg
2008-09-10, 17:07
rekord, 10 cheeseburgare på ca 20 minuter efter ungefär 15-20 bärs. :)

Förra gången jag var på donken blev det 2st big tasty med mellan sprite zero.

Det är stört omöjligt för mig att bli mätt på donken. Äter jag pizza eller annat blir jag mätt som alla andra men på donken finns det ingen gräns därför brukar jag dra mig ifrån att äta där. Det är dåligt för formen och tufft för plånboken.

Alfred Nobel
2008-09-10, 18:55
Ett tips vore att ta med dig maten hem eller i låda för att äta på annan plats. Sitter man ned och äter på plats äter man gärna både för- och efterätt till menyn. Typ en extra cheeseburgare innan och paj efteråt :)

ChrisDEFC
2008-09-13, 09:57
Snyggt med nytt PB! När kommer nästa maxning? :D


Själv käkar jag i stort sett alltid en BigMac & Co. Oftast plusmeny på det, och ibland blir det nån/några extra cheeseburgare.
Varför i helvete har de slutat med BigMac-dipen förresten? :confused:
Den var ju galet god.

ja det satt fint men nu får det nog gå ett tag innan jag åker dit nästa gång. lär ta rejält lång tid innan jag slår det PB =)

min nya hamburgerfavorit är nachomålet på max, världens goaste hamburgare enligt mig!

foxx
2008-09-13, 10:39
Oftast blir det BigTasty + meny, stor dricka & pommes + en cheese...

Nu på senare brukar jag köpa 5-6 cheese + en stor cola, billigare + att man blir mättare.

Three pigs
2008-09-13, 12:45
Åt en cheeseburgare igår natt på donken, den var så jävla god. Och nej jag var inte full, jag var spiknykter.

Roppan
2008-09-17, 19:50
QP eller McFeast o Co. med två stycken cheeseburgare samt en extra QP eller McFeast(burgare bara). Plusmeny, två garlic dip och en massa ketchup som jag pepprar. :)

Först efter detta känner jag en viss mättnadskänsla i magen.