handdator

Visa fullständig version : tips på träning / andra sevärdheter i västerås sökes!


elo_
2008-08-03, 16:48
Tjena!

Kommer ta mig över pölen till den stora staden Västerås mellan inkommande onsdag och kommer vara där över helgen. Tips på förlustelser och sevärdheter? Är ett typiskt metalhead / gymråtta / matvrak... så nästan vad som helst duger.. :)

Givetvis skall det strövas längs kanalen (Svartån?) och inmundigas lämplig mängd pilsner vid tillfälle! :D Har även tillgång till bil (skall inte kombineras med inmundigande av pilsner dock), så det sevärdheter runt omkring V:ås är också möjligt!

Kan även tänka mig ett träningspass, finns det lämpliga SL-orienterade klubbar/gym som man kan besöka? Troligtvis marklyft/bänkpress som skulle avhandlas! (Eller ett lätt bänkpass om det blir för kämpigt att ta med en massa utrustning.. ;))

Det är många år sedan jag sist varit i Västerås, och jag ser riktigt fram emot det. Väldigt fin sommarstad! :thumbup: (tyvärr missade jag ju power big meet..)

elo_
2008-08-03, 20:26
http://www.toool.nl/blackbag/images/bump-chef.jpg

:D

Angel
2008-08-03, 20:28
Leta upp Fronda och hälsa att jag vill gifta mig med honom.

elo_
2008-08-03, 20:34
Leta upp Fronda och hälsa att jag vill gifta mig med honom.

albatross / jag tycker bättre om hårdrock / handlar bara på lidl / no can do. soz. :(