handdator

Visa fullständig version : Några bilder på mig efter ca. 1 månads oregelbunden träning.


spnm
2008-07-29, 22:18
Shena!

Tänkte ta och ladda upp lite bilder på mig för att höra era åsikter om vad jag bör träna upp mer och vad som ser okej ut osv..

Tanken är att få en helt okej sommarkropp som jag är nöjd med, dvs att det krävs en del träning till..

Dessa bilderna är tagna efter ca. 1 månads oregelbunden träning. Har haft en rätt okej grund då jag småtränat lite för 1.5 år sedan, samt spelat diverse sporter under ett antal år.

Är medveten om att alla bilder inte är så jävla bra tagna då jag tatt dom med mobilkamera, förutom den på ryggen. Men ni får stå ut med det, tycker dom duger iaf.

Återkommer med bilder på benen när det finns ork att ta nåra..

52368

52369

52370

52371

All kritik från kunnit folk mottas gärna. :)

Daniiiel
2008-07-29, 23:36
Jadu på en månad oregelbunden träning så har du nog inte ökat mycket. Grattis till en bra grund kropp! Bara kötta på regelbundet nu med mycket mat så kommer du kunna öka bra

Rellos_87
2008-07-29, 23:44
Ser bra ut, skulle vara kul att se vad du hade för utgångsläge så man ser om du har förbättrat fysiken under den här månaden som du har tränat.

Slartibartfast
2008-07-30, 06:26
På en månad har det nog sannolikt inte hänt ett skit.

Oerhört bra grund, dock! :thumbup:

Animalistic
2008-07-30, 07:34
ser skitbra ut! mer muskler på det och det blir oerhört skitbra

spnm
2008-07-30, 16:07
Nej, har inte ökat så mycket i vikt, knappt ett kilo ens =( Ska lassa i mat och försöka börja träna mer regelbundet nu, blir 3-4 dagar i veckan till att börja med, samt lite jogging nån dag i veckan för att förbättra kondisen osv..

spnm
2008-07-30, 16:08
På en månad har det nog sannolikt inte hänt ett skit.

Oerhört bra grund, dock! :thumbup:


Nah, hänt och hänt.. har känt mig fysiskt starkare iaf..
Men ska börja träna mer regelbundet som sagt, samt lassa i ännu mer mat :)

spnm
2008-07-30, 16:13
Ser bra ut, skulle vara kul att se vad du hade för utgångsläge så man ser om du har förbättrat fysiken under den här månaden som du har tränat.

Har väl nästan alltid sett ut såhär, eller rent ut sagt varit rätt vältränad utan så mycket slit på gymmet så att säga.. tränade innebandy, fotboll och lite muay thai innan osv..

Men känner mig som sagt mkt starkare fysiskt, ökar nätt å jämt i vikter, dock står jag rätt stadigt kvar på mina 64kg :( har alltid haft svårt att gå upp i vikt, men inte ner.. drar i mig lite gainers då och då, men ska börja göra allt regelbundet nu för att se om det blir nå resultat om nån/nåra månader.. Hoppas på det bästa iaf ;)

spnm
2008-07-30, 16:20
Här är en bild till på ryggen.. är inte så bred ännu, men det kommer väl så småningom det också :)

52381

shadowfire
2008-07-30, 17:17
Nu vet jag ju inte vad du har för mål eller vad du vill uppnå själv, men ur mina ögon sett så har du en jäkligt bra grund o bygga på, särskilt om du har denna fysiken utan att aktivt ansträngt dig för att ha den. Din byggnad är bättre än många här på forumet som tränat 1-2 år aktivt på gym och som är i eller kring din ålder.

Kan du bygga på dig aningen mer massa och sedan falla tillbaka (eller om du bibehåller) denna formen så lär det bli hur bra som helst. Lycka till!

Kwon
2008-07-30, 20:11
Grunden e där som tidigare sagts!

Skall bli kul att se dina resultat om 3-5 år!

KÖR HÅRT!

spnm
2008-07-31, 02:00
Nu vet jag ju inte vad du har för mål eller vad du vill uppnå själv, men ur mina ögon sett så har du en jäkligt bra grund o bygga på, särskilt om du har denna fysiken utan att aktivt ansträngt dig för att ha den. Din byggnad är bättre än många här på forumet som tränat 1-2 år aktivt på gym och som är i eller kring din ålder.

Kan du bygga på dig aningen mer massa och sedan falla tillbaka (eller om du bibehåller) denna formen så lär det bli hur bra som helst. Lycka till!

Målet nämde jag ju redan innan, snygg och fin sommarkropp som jag ska bli nöjd med själv, dvs att det krävs en hel del träning till.. fysik och vilja har jag gott om, är väl dock motivationen som halkat efter lite, men den är på god väg att komma tillbaka nu, vilket är ett + :)
Ska börja träna mer och mer nu som sagt, så det kommer komma en del nya bilder att jämföra med sen om ett par månader.. önska mig fortsatt lycka till ;D

spnm
2008-07-31, 02:02
Grunden e där som tidigare sagts!

Skall bli kul att se dina resultat om 3-5 år!

KÖR HÅRT!

Yah den är väl det ;D thnx..
Ska komma med edit på nya kort sen när formen och kroppen börjat arta sig/växt till sig lite mer *flex*

Sheogorath
2008-07-31, 06:16
Stora traps, symmetriska magrutor, låg naturlig fettprocent, framträdande serratus och höftböjare (bidrar till linjen som markerar bålövergången till benen), snygg vaskularitet på armarna. Som sagt, grymt bra grund. Du har "fina linjer" som man säger vilket betyder att du har fördelaktigt utseende på muskulaturen, ådror och var musklerna fäster. Sådant kan man aldrig ändra så var tacksam.

Det hade egentligen räckt med en stor portion lats så hade du haft en jämn fysik redan. Mer massa ska på nu! Kötta på och kötta på lite extra på ryggen!

JockeKillen
2008-08-01, 13:55
Håller med Sheo, riktigt fina traps, armar och axlar. Rygg och bröst behöver köttas på lite extra tycker jag.

spnm
2008-08-02, 23:18
Håller med Sheo, riktigt fina traps, armar och axlar. Rygg och bröst behöver köttas på lite extra tycker jag.

Yeah thnx, ska försöka pressa lite mer bröst framförallt, rygg kommer det också :)

JockeKillen
2008-08-03, 21:27
Det kommer nog gå riktigt bra ska du se.

spnm
2008-08-07, 01:07
Det kommer nog gå riktigt bra ska du se.

Ja vi får hoppas på det =)

überstarken
2008-08-16, 18:10
Mer mat och mer krut på brösten så ska det nog bli finfint. Det ser ju otroligt hårt ut nu och jag tror du skulle lägga på dig mycket muskler om du bara ser till att gå upp i vikt. :thumbup:

spnm
2008-08-16, 18:18
Mer mat och mer krut på brösten så ska det nog bli finfint. Det ser ju otroligt hårt ut nu och jag tror du skulle lägga på dig mycket muskler om du bara ser till att gå upp i vikt. :thumbup:

Alright, gå upp i vikt samt brösten har jag lite problem med, i know that.. Käkat gainers oregelbundet, men ska ska bli ändring så får man väl se om siffrorna ändras på vågen, skulle vara oerhört skönt isf.. Får lassa mer i mat, oftare, samt träna hårdare då jag väl tränar.. :eating: :)

posse
2008-08-26, 00:01
Ser bra ut, mer mat osv så blir det nog skitbra :)

Hur lång är du btw?

spnm
2008-08-30, 11:33
Ser bra ut, mer mat osv så blir det nog skitbra :)

Hur lång är du btw?

Thnx. Runt 1.72-1.73 .. så är rätt kort :(