handdator

Visa fullständig version : Denna slags vila ar den bra?


Zippo
2008-07-28, 21:47
Tja ar ı ,turkıet o softar ı solen (kvall just nu men jag kanner mıg lıte smo sjuk orkar ej parta *cry* ) som nı marker so fınns ınte vıssa boktaver. Men jag gor so gott jag kan. Nu nar skol starten borjar ska jag soklart borja gymma ıgen*flex* tanker gymma 4 dar ı veckan. So jag fundera borja lıra brottnıng mellan de dagarna jag ınte gymmar kommer detta blı en dolıg vıla? Det sags ju att man ska vıla musklerna men ınnom brottnıng so anvanger man hela kroppen. Ar det nogon annan som gor po non kampsport plus gymmar hur kanns det blır man utbrand eller e det jobbıgt bara for musklerna? Tack ı forhand, sorry for bokstaverna <-- :laugh:

forslund
2008-07-28, 21:49
Det finns massor av kampsportare här på forumet som kör styrketräning just inriktad mot kampsporten de utövar. Så går gör det helt klart, det är antagligen en fördel rent ut sagt.

kalajset
2008-07-28, 22:10
Det finns massor av kampsportare här på forumet som kör styrketräning just inriktad mot kampsporten de utövar. Så går gör det helt klart, det är antagligen en fördel rent ut sagt.

Är det jag som vinner SM i misstolkning av trådinlägg i dag, eller menar du att det skulle vara en fördel för gymmandet (läs: styrka/massa), att träna kampsport?

flodin
2008-07-28, 22:51
tror ochså det skulle vara omvänt där! :P