handdator

Visa fullständig version : Freak Fix!!!! Omfg


Animalistic
2008-07-27, 21:38
kom precis över denna protein produkt


amerikansk marknadsföring utan dess like


"Caution:
Keep out of reach of aerobics instructors, yoga teachers, and wannabe bodybuilders. Freak Fix™ can cause an instant taste dependency, which is extremely difficult to kick. Always store Freak Fix in a safe place, especially from your training partner. Don’t use this product unless your sole purpose in life is to become a FREAK."


"Freak Fix utvecklades av ett radikalt tema forskare för att trigga kronisk muskeltillväxt. Freak Fix är speciellt framtagen för bodybuilders som försöker ta sig över 115 – 135kgs barriären. Freak Fix kan tas när som helst under natten eller dagen, och är speciellt kraftfull när den tas direkt efter ett tufft träningspass.

Dosering
Endast för bodybuildingextrema. Tillsätt en portion (2 skopor) Freak Fix till 3 dl kallt vatten eller mjölk och blanda. Drick 1 portion två gånger om dagen tillsammans med en tuff bodybuildingdiet."


"For individuals committed to getting impossibly huge"

ingredienser:

Creatine monohydrate
sunflower oil
l-leucine
l-leucine alpha-ketoglutarate
l-glutamine
l-glutamine alpha-ketoglutarate
l-isoleucine
l-isoleucine pyroglutamate
taurine
taurine alpha-ketoglutarate
l-valine
l-valine alpha-ketoglutarate
n-acetyl-l-cysteine
l-norvaline
picamilon HCI
flax oil powder
mct's
creen coffe extract
beta-alanine


:hbang:

Hank
2008-07-27, 22:01
Fett, ska införskaffa det på en gång!

Tack för tipset :thumbup:

tp_88
2008-07-27, 22:04
OMG, inte så jävla konstigt att man inte väger in på 140 med rippad glutte när man inte käkat det tillskottet!!1

AJO
2008-07-27, 22:07
Hahahaha :laugh:

Animalistic
2008-07-27, 22:23
"Keep out of reach of aerobics instructors, yoga teachers, and wannabe bodybuilders" asså seriöst! just den raden kommer fastna i huvudet :laugh:

kalllee
2008-07-27, 22:30
så jävla overkill det är...*mini

Per B
2008-07-27, 22:43
Jag har sett före-efter-bilder i annonser i amerikanska muskeltidningar vad man kan få för resultat med den där produkten, och resultaten är häpnadsväckande. *flex*

Nitrometan
2008-07-28, 08:36
Impossibly huge!

Fixa en freak...

Inge Enveten
2008-07-28, 12:47
Varför är det så himla mirakel?

Sniggel
2008-07-28, 12:50
Varför är det så himla mirakel?

Det är ju freak fix, man hör det på namnet! Titta bara på alla ingredienser med konstiga namn!

Nitrometan
2008-07-28, 13:28
F R E A K . . F I X !!Titta bara på alla ingredienser med konstiga namn!
Japp.

Jag tror att det är creen coffe extract som gör det...


Roligt att se sån här amerikansk überhypereklam. Jag antar att många går på det - annars hade de ju inte annonserat på det sättet.

slinkan
2008-07-28, 14:00
Har läst på massa amerikanska forum nu och alla skriver hur dom med Freak Fix ökade från 110-130 kilo i bänk på 1 månad osv osv och hur stora dom har blivit på bara 1 månad..

Det här är väl bara bulls**t och ett vanligt proteinpulver som inte kommer göra mer än det ON Whey jag tar idag??

hertzman
2008-07-28, 14:28
Har läst på massa amerikanska forum nu och alla skriver hur dom med Freak Fix ökade från 110-130 kilo i bänk på 1 månad osv osv och hur stora dom har blivit på bara 1 månad..

Det här är väl bara bulls**t och ett vanligt proteinpulver som inte kommer göra mer än det ON Whey jag tar idag??

Det verkar inte vara ett vanligt vasslepulver, snarare något sorts hopplock av Pre-Workout-stuffs lanserat med löjlig och överdriven reklam.

young_george
2008-07-28, 14:37
Hur kan något gjort av "sunflower oil" vara bra för bodybuilders? Alla vet hur mesigt blommor är


Är den gjord av "real lightning" och smaksatt med "shockolate" och "rawberry". Nej tänkte väl det!

Satsa på Powerthrist istället http://www.youtube.com/watch?v=qRuNxHqwazs

MAAAAAAAANERGY!

Sniggel
2008-07-28, 14:39
ingredienser:

Creatine monohydrate
sunflower oil
l-leucine
l-leucine alpha-ketoglutarate
l-glutamine
l-glutamine alpha-ketoglutarate
l-isoleucine
l-isoleucine pyroglutamate
taurine
taurine alpha-ketoglutarate
l-valine
l-valine alpha-ketoglutarate
n-acetyl-l-cysteine
l-norvaline
picamilon HCI
flax oil powder
mct's
creen coffe extract
beta-alanine


Om jag tittar på ingredienserna så ser det ut att innehålla BCAA plus lite andra extra aminosyror som är heta just nu. Det inehåller även en del fett, bl a MCT. Kreatin och Beta-alanin innehåller det med vilket självklart är bra ingredienser som ger effekt. Creen coffe vetifan vad det är, eller om de stavat fel eller förväxlat kaffe med te.
Jag skulle misstänka att man får lika bra effekt av EsaPro + Beta alanin + Creatin monohydrat och lite extra kalorier i från fett (vilket kanske är vad vissa som tränar behöver, ganska många som äter fettsnålt och förhindrar sin prestation från att vara så bra som den kan vara) + placeboeffekten av reklamen så klart. Detta kan säkert göra att folk plötsligt får bra resultat. Men nu har jag berättat hur det är så nu kan du (slinkan) inte längre få placeboeffekten :(

meurt
2008-07-28, 22:45
400 BABIES!! :D

Ja, ska bli kul att läsa omdömena på en visst internetbutik som brukar ha gott om vettiga tips i sinna omdömessektioner...

themanwhosoldtheworl
2008-07-29, 00:12
"Freak Fix utvecklades av ett radikalt tema forskare för att trigga kronisk muskeltillväxt. Freak Fix är speciellt framtagen för bodybuilders som försöker ta sig över 115 – 135kgs barriären. Freak Fix kan tas när som helst under natten eller dagen, och är speciellt kraftfull när den tas direkt efter ett tufft träningspass.


:hbang:[/QUOTE

Det måste vara sant varför skulle de ljuga?:laugh:

Fredrik_S
2008-07-29, 13:06
"Freak Fix utvecklades av ett radikalt tema forskare för att trigga kronisk muskeltillväxt

Kronisk... inte illa!

frambogir
2008-07-29, 15:40
Som jag har förstått ordet kronisk så innebär det att Freak Fix orsakar obotlig muskeltillväxt. Vilka grejer!:hbang:

Inge Enveten
2008-07-29, 15:59
Det är ju freak fix, man hör det på namnet! Titta bara på alla ingredienser med konstiga namn!

Jag kände inte till ämnena i innehållsförteckning så jag hoppade inte på ironi tåget

Sniggel
2008-07-29, 16:08
Förlåt, ibland är det svårt att hålla sig :) Var inte meningen att göra mig rolig på din bekostnad om det var så du upplevde det.

Elfsberg
2008-07-29, 19:03
Vart kan man köpat?

flodin
2008-07-31, 11:03
[QUOTE=young_george;3114397]Hur kan något gjort av "sunflower oil" vara bra för bodybuilders? Alla vet hur mesigt blommor är

hahaahahahaah +1000

Nitrometan
2008-07-31, 12:07
Freak Fix utvecklades av ett radikalt tema forskare
Ett radikalt tema forskare...

????

tema (från wiki):
Tema (från grekiskan, "det uppställda") kan syfta på:

Tema (datorgrafik), en uppsättning grafiska element samlade i ett paket avsett att göra ett grafiskt användargränsnitt i en dators operativsystem mer personligt.
Tema (verb), i grammatiken ett sammandrag av hur ett verb böjs.
Ett annat namn för topik, en grammatisk term för ämnet i en sats.
Tema (narratologi), vad en berättelse handlar om på ett djupare plan.
Tema (musik), en byggsten i musiken.
Tema, Ghana, en stad i Ghana.

radikal (också från wiki):
Radikal kan användas i flera betydelser:

För att beskriva någon som eftersträvar omfattande förändringar, se radikal (samhällsvetenskap)
För att beskriva en kemisk förening där det förekommer elektroner som inte bildar par, se fri radikal
En del av ett kinesiskt tecken (hanzi/kanji/hanja), se radikal (skrift)
Inom matematiken används begreppet för ett antal operationer på element eller ideal i ringar, se Radikal (matematik).

Jag förstår inte alls vad de menar.