handdator

Visa fullständig version : Brutal FX


Leop
2008-07-24, 18:51
Tänkte ev dra iväg en beställning

åsikter? eller har nån tikk och med testat? *flex*

Kristus
2008-07-24, 19:01
Jag vet inte om jag missat ngt men vilken är skillnaden gentemot Rage? Känns som Rage Light, billigare samt lite färre ingredienser.

Leop
2008-07-24, 19:40
Vad fattas mot rage då?
tyckte allt det viktigaste var med.

Har beställt nu iallf får väl återkomma med resultat.

Ant
2008-07-24, 20:04
Riktigt bra pris - ser ut som en bra och prisvärd produkt, ska testa den jag med! Förmodligen har ingen testat den eftersom den kom in idag...

C.E.J.
2008-07-24, 22:01
Smak Brutal Berry? En snabbkoll på innehållet och jag föredrar nog fortfarande Rage.

Danne
2008-07-24, 22:47
Smak Brutal Berry? En snabbkoll på innehållet och jag föredrar nog fortfarande Rage.

Vad baserar du det på ?

Animalistic
2008-07-24, 22:49
Vad baserar du det på ?

+1

DaGoose
2008-07-24, 23:17
Props till Eiselt för att de erbjuder ett budgetalternativ.

ocelot
2008-07-25, 08:02
Intressant.. jag la en beställning igår..
kul att dom erbjuder ett budgetalternativ... alltid kul o pröva nya produkter till ett reko pris..

Wiken
2008-07-25, 08:17
Släng upp en recension så snabbt som möjligt! Jag väger mellan min första burk rage eller denna nya studentversion :D

Leop
2008-07-25, 08:20
Säkert nån skillnad mot rage men jag kan inte se nån negativ.

Har väntat på denna produkt och la en beställning direkt när jag såg den.

Får väl vänta tills nästa veckan innan den dyker upp.
tror knappast den är sämre än Rage och det lär väl visa sig (har kört en burk rage redan)

Namnet är ju bäst hittils...:thumbup:

C.E.J.
2008-07-25, 11:56
Vad baserar du det på ?

Innehållsförteckningarna.

EiseltUK
2008-07-25, 12:42
Säkert nån skillnad mot rage men jag kan inte se nån negativ.

Har väntat på denna produkt och la en beställning direkt när jag såg den.

Får väl vänta tills nästa veckan innan den dyker upp.
tror knappast den är sämre än Rage och det lär väl visa sig (har kört en burk rage redan)

Namnet är ju bäst hittils...:thumbup:

Den främsta skillnaden är att Brutal inte innehåller MCT eller Betain men har istället lite mer av merparten av de andra basingredienserna. Smaksak vad man föredrar tror jag.

Vi får se under de kommande veckorna vilken respons Brutal får från de som testar. *popcorn*

Ant
2008-07-25, 14:15
Innehållsförteckningarna.

varför tror du rage skulle vara bättre? Rage är ju egentligen en ganska basic produkt precis som Brutal

C.E.J.
2008-07-25, 14:27
varför tror du rage skulle vara bättre? Rage är ju egentligen en ganska basic produkt precis som Brutal

Det lilla extra som finns i Rage. For specifics, se den stora Rage-tråden.

Ant
2008-07-25, 14:57
Det lilla extra som finns i Rage. For specifics, se den stora Rage-tråden.

Hehe den har jag sett, men vad av MCT-fettet och betain skulle ge "det lilla extra"?

Animalistic
2008-07-25, 17:46
Det lilla extra som finns i Rage. For specifics, se den stora Rage-tråden.

haha, du vet verkligen inte vad du pratar om.

it's funny cause it's true :)

ChinChek
2008-07-25, 23:18
Att en billigare kopia på en populär produkt skulle komma var väl ingen större överraskning. De tyder ju bara på att Rage och sådana preworkout produkter fungerar. Sen de lilla extra som C.E.J snackar om är kanske som med Redbull kontra Powerking. Snarlika produkter med liknande innehåll, men jag dricker mycket hellre Redbull. Om Fairing skall vara ledande får de väl helt enkelt utveckla sin produkt eller visa på bättre kvalitet, smak eller innehåll.

C.E.J.
2008-07-26, 01:54
haha, du vet verkligen inte vad du pratar om.

it's funny cause it's true :)

Var nu det kom ifrån...

pclillen
2008-07-26, 14:31
Enligt min mening tycker jag att brutal fx innehåll ser bättre ut, mer av varje på bekostnad av mct fett (som jag inte riktigt förstår va de gör i en pwo drink, släng i malto eller vitargo om man vill ha effekten av kolisar men ser helst UTAN kolisar) och betain, vilket antagligen inte gör någon större skillnad.

Sen ang kommentarern att det är en kopia av en "populär" produkt så måste jag ju bara säga att det finns MASSOR av sånna produkter som kom före rage. Bara o glida in på NP och kolla..

(och i mina ögon så är brutal fx red bull och inte powerkingen på pappret, sen hur de känns kan ju vara en annan femma.)

ChinChek
2008-07-26, 15:29
Tja de är sant att de fanns många NO-produkter före RAGE är de ingen tvekan om. Däremot ser jag inte att RAGE kopierad någon av dessa på samma set som Brutal FX gjorde med RAGE. Å jag sa bara att jag förstår varför de gjorde så, RAGE är en fungerande och populär produkt. FX försöker casha in på RAGEs framgång å jag ser inget fel med det. Det kallas konkurens å ger oss konsumenter chans till lägre priser.
Sen vet jag inte om jag uppfatta den första gången jag läste om Brutal eller om den kommit till senare men Redbull kontra Powerking kommentaren var ju lite skoj om man läser beskrivningen av smaken på FX. Ännu ett försök att kopiera existerande varumärken eller?

Ant
2008-07-26, 15:41
Var nu det kom ifrån...

Svara på frågan istället då? Vad av MCT-fett och betain skulle göra "det lilla extra"?

pclillen
2008-07-26, 19:06
Tja de är sant att de fanns många NO-produkter före RAGE är de ingen tvekan om. Däremot ser jag inte att RAGE kopierad någon av dessa på samma set som Brutal FX gjorde med RAGE. Å jag sa bara att jag förstår varför de gjorde så, RAGE är en fungerande och populär produkt. FX försöker casha in på RAGEs framgång å jag ser inget fel med det. Det kallas konkurens å ger oss konsumenter chans till lägre priser.
Sen vet jag inte om jag uppfatta den första gången jag läste om Brutal eller om den kommit till senare men Redbull kontra Powerking kommentaren var ju lite skoj om man läser beskrivningen av smaken på FX. Ännu ett försök att kopiera existerande varumärken eller?

Tyvärr men jag håller inte med, innehållet i rage är absolut inget "speciellt", den innehåller de mesta som är basic för att få till en NO/stim pwo drink (förutom mct-fett då).

EiseltUK
2008-07-26, 21:04
Tyvärr men jag håller inte med, innehållet i rage är absolut inget "speciellt", den innehåller de mesta som är basic för att få till en NO/stim pwo drink (förutom mct-fett då).

Inget speciellt men en fungerande sammansättning som gör det den ska. Tror nog att de flesta PWO's mer eller mindre baseras på ungefär samma ingredienser och kanske lite annat som "kosmetika" för etikettens skull.

Yankeee
2008-07-27, 10:46
Har precis beställt en burk. Tvivlar inte på att den överträffar Rage, mycket pga att MCT saknas.
Bäst än så länge av pwo-tillskott tycker jag att KP3 är.

Piledahl
2008-07-27, 21:07
Har precis beställt en burk. Tvivlar inte på att den överträffar Rage, mycket pga att MCT saknas.
Bäst än så länge av pwo-tillskott tycker jag att KP3 är.

Tvivlar på att du kommer känna en sämre effekt utan MCT fettet.

Yankeee
2008-07-28, 04:55
Tvivlar på att du kommer känna en sämre effekt utan MCT fettet.

Nej, det tror inte jag heller, det var precis därför jag skrev det.

Barca
2008-07-28, 08:48
Vad är MCT-fettets funktion egentligen?

Halldin
2008-07-28, 09:36
Ta bort arginin så kanske det blir intressant.

Animalistic
2008-07-28, 09:43
Ta bort arginin så kanske det blir intressant.

varför ta bort?

pclillen
2008-07-28, 09:56
Inget speciellt men en fungerande sammansättning som gör det den ska. Tror nog att de flesta PWO's mer eller mindre baseras på ungefär samma ingredienser och kanske lite annat som "kosmetika" för etikettens skull.

Japp, exakt det jag menade oxå ;) Börjar tro mer på sånna produkter, testat en del nu och dem som innehåller 100 000 olika grejjer fungerar ju typ lika bra som kp3 etc hehe ;) Blir en brutal pclillen sen :p

selmir
2008-07-28, 10:09
varför ta bort?

Kanske därför ?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18090659?ordinalpos=5&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsP anel.Pubmed_RVDocSum

Martin Löwgren
2008-07-28, 10:15
Hehe den har jag sett, men vad av MCT-fettet och betain skulle ge "det lilla extra"?

Ingen som tänker svara på de?

Leop
2008-07-28, 18:37
Så då har jag fått min burk.
Kommer att testa den för första gången imorgon förmiddag då det vankas benpass :thumbup:

*Luktar riktigt gott tycker jag iallfall (betydligt trevligare än esapro som jag fick hem samtidigt)

* Prova även att smaka lite pulver på fingret och tyckte det var helt ok.

* skopa ingick i burken vilket jag inte förväntat mig till det priset.

Så tummen upp hittils...testas som sagt imorgon. Spännande.

Shavin
2008-07-28, 21:51
Så då har jag fått min burk.
Kommer att testa den för första gången imorgon förmiddag då det vankas benpass :thumbup:

*Luktar riktigt gott tycker jag iallfall (betydligt trevligare än esapro som jag fick hem samtidigt)

* Prova även att smaka lite pulver på fingret och tyckte det var helt ok.

* skopa ingick i burken vilket jag inte förväntat mig till det priset.

Så tummen upp hittils...testas som sagt imorgon. Spännande.

Grymt, tycker det bara är positiva saker om brutal fx hittils.. Rapportera direkt efter ditt pass imorgon hur det kändes :cool:

Leop
2008-07-29, 10:26
Så lite seg i benen nu...:D

Blanda o drack en halv skopa innan träning. smaka helt okej tycker jag bättre än Rage Cherry som jag kört tidigare inga problem att få ner alls.

Effekten var tycker jag precis som Rage dvs stickningar och man blir pigg och orkar lite mer.

Precis vad jag hade förväntat mig jag är supernöjd!

Tog även esapro för första gången innan träning....*spy* fy f*n vad den inte var god. hehe

Kischen
2008-07-29, 10:59
Är lite sugen på att testa denna, men det som håller mig tillbaka är koffeinet.
200 mg är ganska mycket för mig om jag skulle ta det rent. Ni som tar liknande, har ni lätt att sova om ni tränar vid 18 och lägger er 5-6 timmar efter?

Fjällbrynt
2008-07-29, 11:07
Köpte igår... får se hur de funkar när de kommer:D

Danne
2008-07-29, 11:31
Pumpet jag får av Arginine tycker jag överväger den effekten.

Kanske därför ?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18090659?ordinalpos=5&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsP anel.Pubmed_RVDocSum

sleep is the enemy
2008-07-29, 11:36
Öppnade just burken, luktar väldigt gott iaf! Just som det står på information påminner det om en viss energidryck, hoppas smaken gör det också.

Martin Löwgren
2008-07-29, 11:48
Klockrent med lite billigare NO produkter. De allra flesta är sjukligt överprisade med tanke på vad ingredienserna kostar.

Yankeee
2008-07-29, 18:23
Nåväl, jag kommer aldrig mer att köpa rage iallafall och det av en enda anledning. Det var över tre timmar sedan jag tog min första skopa brutal och jag har inte haft något behov alls av att göra nummer två än. Med rage tar det ungefär 10 min sedan är det anarki där bak.
Brutal 1 - Rage 0

The Draf
2008-07-30, 08:41
Nåväl, jag kommer aldrig mer att köpa rage iallafall och det av en enda anledning. Det var över tre timmar sedan jag tog min första skopa brutal och jag har inte haft något behov alls av att göra nummer två än. Med rage tar det ungefär 10 min sedan är det anarki där bak.
Brutal 1 - Rage 0

Mwahaha. Det enda som nu återstår är att dom gör en koeffinfri variant. Finns inte en chans i världen att jag kan sova vid 11 om jag får i mig 200mg koeffin vid 6.

Razorman
2008-07-30, 12:12
hade tänkt o beställa rage efter allt snack, men blir att jag beställer detta istället:naughty:

R1ck
2008-07-30, 15:32
hade tänkt o beställa rage efter allt snack, men blir att jag beställer detta istället:naughty:

+1

Spec^
2008-07-30, 17:06
Fattar inte hur folk kan få svårt att sova så långt efter intag. Jag har tagit rage och sen sovit 3-4timmar senare. Inga problem. Man är väl trött efter ett tungt pass?

NicoRacing
2008-07-30, 18:45
Kan bara säga att smaken är klockren! Blandade den med 1 redbull idag rent optimalt. Fick bra pump redan i första uppvärminings settet!

/ Nico

Wiken
2008-07-31, 06:15
Då blir det en burk!

wwraver
2008-07-31, 07:17
Fattar inte hur folk kan få svårt att sova så långt efter intag. Jag har tagit rage och sen sovit 3-4timmar senare. Inga problem. Man är väl trött efter ett tungt pass?

Det beror på hur känslig du är för koffeinet, kroppsvolym m.m.
Koffeinet tar runt sex timmar på sig att lämna kroppen.
Jag har själv aldrig haft några problem med att dricka Kaffe på kvällen.

Har införskaffat mig en burk Brutal FX och har endast hunnit testa det en gång (fick lev. igår), men det var fanemig som att stoppa en duracell-spruta i ryggraden. Om inte annat för att försöka springa ifrån alla myggor som bodde i burken. Nu var det vilodag igår så jag fick aldrig testa effekten under träning, det testet sker idag :)

sprotakk
2008-07-31, 16:51
Testade Brutal FX idag, har inte testat någon pwo tidigare så jag har inget att jämföra med.

Smaken var helt okej.
Det så kallade BA-pirret kände jag lite, tror jag, någon typ av pirr var det iaf.
Fick lite mer pump än vanligt.
Tyvärr har jag sovit dåligt några dagar och jag tror att det gjorde att jag inte orkade mycket mer än vanligt.
Svettades mer än vanligt, om det beror på Brutal eller kvavt och varmt väder vet jag inte.

Det var allt för nu, kanske återkommer med mer när jag testat några gånger till.

wwraver
2008-07-31, 19:47
Nu har jag testat Brutal FX i samband med träning. Detta är andra dagen jag tar det och det har ju rapporterats i rage-tråden - och kanske här också - att det kan ta ett antal doseringar (dagar) innan depåerna är påfyllda ordentligt. Men det är över min nuvarande kunskapsnivå.

Nå, stickningarna kändes rejält under gårdagen men var betydligt skonsammare idag, kanske mest för att man är beredd. Orken ökade inte nämnvärt idag, men däremot motivationen fick sig en liten skjuts uppåt. Dessutom blir jag aningen stressad, på ett positivt sätt, av intaget. Så repsen börjar ibland skena iväg lite och jag måste lugna mig aningen.

Pumpet kände jag en avsevärd skillnad på, och då tränar jag (kan inte termen tyvärr) med tunga vikter och få reps, ~8-10.

Positivt överlag!

Zany
2008-08-10, 15:36
Nåväl, jag kommer aldrig mer att köpa rage iallafall och det av en enda anledning. Det var över tre timmar sedan jag tog min första skopa brutal och jag har inte haft något behov alls av att göra nummer två än. Med rage tar det ungefär 10 min sedan är det anarki där bak.
Brutal 1 - Rage 0

Haha, ja det känner man igen. Vissa dagar är värre än andra, värsta är ju när man måste rusa ett par gånger under själva passet. Har nöjligen själv börjat köra med pwo-tillskott (inne på min andra burk rage och tidigare en burk muscle cellxpand) men det får nog bli en burk brutal nästa då.

Var effekten samma annars bortsett från "anarkin där bak"?

LadyInsane
2008-08-11, 04:58
Är det bara jag som tycker att brutal är grymt vätskedrivande?

Deceiver85
2008-08-11, 14:33
Har prövat Brutal FX, Rage och Rage (koffeinfri) och måste säga att Brutal FX:n vinner i smakklassen, mest för att den påminner så starkt om energidrycker. Alla tre produkter uppfyller annars sitt syfte, jag håller mig pigg och alert under hela passet.

Prisskillnaden är inte enorm, och eftersom Kolozzeum säljer Rage tycker jag gott man kan stötta dem genom att köpa Rage.

Yankeee
2008-08-11, 14:46
Haha, ja det känner man igen. Vissa dagar är värre än andra, värsta är ju när man måste rusa ett par gånger under själva passet. Har nöjligen själv börjat köra med pwo-tillskott (inne på min andra burk rage och tidigare en burk muscle cellxpand) men det får nog bli en burk brutal nästa då.

Var effekten samma annars bortsett från "anarkin där bak"?

Bättre effekt med brutal skulle jag säga, antagligen för att all vätska stannar kvar i kroppen och inte rinner ut där bak.

Har prövat Brutal FX, Rage och Rage (koffeinfri) och måste säga att Brutal FX:n vinner i smakklassen, mest för att den påminner så starkt om energidrycker. Alla tre produkter uppfyller annars sitt syfte, jag håller mig pigg och alert under hela passet.

Prisskillnaden är inte enorm, och eftersom Kolozzeum säljer Rage tycker jag gott man kan stötta dem genom att köpa Rage.

Rage innehåller fortfarande MCT som många har problem med, spelar ingen större roll att kolozzeum säljer den då.

Deceiver85
2008-08-11, 16:41
Rage innehåller fortfarande MCT som många har problem med, spelar ingen större roll att kolozzeum säljer den då.

Självklart, är man MCT-känslig så är inte Rage produkten för dig. Men nu utgick jag ifrån att man inte är MCT-känslig...

leerfish
2008-08-11, 19:45
Självklart, är man MCT-känslig så är inte Rage produkten för dig. Men nu utgick jag ifrån att man inte är MCT-känslig...

då vill ge fråga vad är symptomen till att man är känslig för MCT fetterna?? och vad gör MCT för nytta egentligen *jorgen*

Yankeee
2008-08-11, 19:46
då vill ge fråga vad är symptomen till att man är känslig för MCT fetterna?? och vad gör MCT för nytta egentligen *jorgen*

Om blir dålig i magen av rage men inte av andra produkter med koffein i så är det med stor sannolikhet mct som är boven.

AmericanDragon
2008-08-13, 01:46
Prisskillnaden är inte enorm, och eftersom Kolozzeum säljer Rage tycker jag gott man kan stötta dem genom att köpa Rage.


Då man kan få tag på BrutalFX för 279 kr mot kolos pris på Rage för 449 kr så tycker jag faktiskt att prisskillnaden är rätt så enorm. Speciellt om det blir ett par burkar :)

DjKool
2008-08-20, 22:14
Vad tror ni om NOZ I.V från NutraBolics? Samma pris men verkar ha bättre smak än Eiselt Trück som jag dock ger resultat...

Damien Thorne
2008-08-20, 22:36
Nåväl, jag kommer aldrig mer att köpa rage iallafall och det av en enda anledning. Det var över tre timmar sedan jag tog min första skopa brutal och jag har inte haft något behov alls av att göra nummer två än. Med rage tar det ungefär 10 min sedan är det anarki där bak.
Brutal 1 - Rage 0

Jag kastade bort en halv burk Rage just på grund av det. Det problemet får jag inte med Trück.

Jag tycker att Rage har förstört fler pass än antalet pass den hjälpt mig.

Nästa inköp blir Brutal fx. Hoppas att den ger lika mycket (eller mer) som Trück ger. :thumbup:

Det låter iallafall bra att det inte blir anarki där bak :D

AmericanDragon
2008-08-21, 22:15
Har skickat iväg en beställning på en burk BrutalFX nu. Återkommer med åsikter om några dagar :)

zaphod
2008-08-22, 19:04
Har testat BrutalFX ett par gympass nu, blir väldigt pigg och alert av det och får sköna stickningar i hela kroppen (alla kanske inte gillar dessa stickningar).
Har tidigare provat NoXplode och Massacra men måste säga att Brutal är en ny favorit, priset och smaken är också väldigt tilltalande.

Sir Anselm
2008-08-27, 10:10
Har beställt en burk Brutal nu, får se om det kan konkurrera med Rage som jag tycker är bäst hittills...

Martin Löwgren
2008-08-28, 14:30
Fattar inte hur folk kan få svårt att sova så långt efter intag. Jag har tagit rage och sen sovit 3-4timmar senare. Inga problem. Man är väl trött efter ett tungt pass?
+1

Jag har på skoj tagit 500mg koffein 30min innan läggdags och somnat som en stock ändå.

Koffeinets effekt sitter även vilket många glömmer i huvudet (sen finns det vissa som påverkas mer än andra av koffein, jag påverkas lite)

Martin Löwgren
2008-08-28, 14:34
Då man kan få tag på BrutalFX för 279 kr mot kolos pris på Rage för 449 kr så tycker jag faktiskt att prisskillnaden är rätt så enorm. Speciellt om det blir ett par burkar :)

:thumbup:

Blir nästan 2 burkar Brutal för en burk Rage *flex*

Yankeee
2008-08-28, 15:01
Koffeinets effekt sitter även vilket många glömmer i huvudet (sen finns det vissa som påverkas mer än andra av koffein, jag påverkas lite)

Va? Koffein är ju en CNS-stimulant. Inte direkt så att effekten sitter i huvudet då.

Runda Grodan
2008-08-28, 18:26
Den smakar väldigt gott i alla fall. *drool*

EiseltUK
2008-08-28, 18:47
Den smakar väldigt gott i alla fall. *drool*

Vi håller med en ny sammansättning som förhoppningsvis ska smaka ännu bättre.

AmericanDragon
2008-08-28, 19:01
Va? Koffein är ju en CNS-stimulant. Inte direkt så att effekten sitter i huvudet då.

Antar han menade att det kanske är lite placebo att vi tror att vi inte kan sova för att vi vet att vi har koffein i kroppen. På vissa personer då.

AmericanDragon
2008-08-29, 11:45
Har använt BrutalFX en vecka nu och jag tycker det ger samma effekt som Rage, men det smakar fan så mycket bättre bara. Inget mirakeltillskott, men det duger.

jwzrd
2008-08-29, 11:49
Antar han menade att det kanske är lite placebo att vi tror att vi inte kan sova för att vi vet att vi har koffein i kroppen. På vissa personer då.

Placebo är en effekt man kan observera men inte förklara. Inte en effekt man själv inbillar sig att man får.

quilling
2008-08-29, 15:29
Eftersom betain saknas i brutalFX så kan det nog vara värt att testa för dem som fått diarre och illamående, för just det är tydligen möjliga bieffekter av betain.

http://www.bodybuilding.com/fun/southfacts_beta.htm

R1ck
2008-08-29, 15:30
Burken ligger på posten och väntar på mig!

Fairing
2008-08-29, 16:01
Eftersom betain saknas i brutalFX så kan det nog vara värt att testa för dem som fått diarre och illamående, för just det är tydligen möjliga bieffekter av betain.

http://www.bodybuilding.com/fun/southfacts_beta.htm

Fast det är Inositol i rage numera. Det finns inga tillverkade Peach med betain

Skywalker
2008-08-30, 09:11
Fick hem en burk i går, var tvungen och provsmaka. Tog det vid 22-tiden:smash: . Har sovit dåligt som fan i natt och drömt en massa skumma drömmar. Bra skit :hbang:

laggi
2008-08-30, 22:14
Då har jag beställt en burk Brutal FX, återkommer när jag har testat den! :)

Tjoohoo
2008-08-31, 16:38
Lånar tråden lite snabbt...

Jag köpte en brutal för några dagar sedan, men när jag använder den brukar min öron bli röda, nån annan som råkat ut för samma ?

Använder även Esapro innan träningen om det har någon betydelse.

Tack på förhand.

Pelle2
2008-08-31, 22:24
Lånar tråden lite snabbt...

Jag köpte en brutal för några dagar sedan, men när jag använder den brukar min öron bli röda, nån annan som råkat ut för samma ?

Använder även Esapro innan träningen om det har någon betydelse.

Tack på förhand.

Det är beta-alaninet

Udd3n
2008-09-01, 07:06
Måste bara ge en tumme upp för den enormt goda smaken, det är lätt det godaste Preworkouttillskottet jag provat!:bow:

Udd3n
2008-09-01, 07:15
Edit: Bara smaken jag bedömt också, ska prova effekt senare! :)

Rocco74
2008-09-01, 10:17
Hej, jag undrar bara om det går bra att kombinera esapro och brutal, utan att det blir sämre effekt!

nms
2008-09-01, 12:03
Instämmer i den positiva kritiken mot Brutal FX. Köpte en burk för ett par veckor sedan och tycker att den både smakar fint och har effekt.

Jag kör också med EsaPro innan passet, i stil med Brutal FX en kvart-halvtimma innan, och sen EsaPro direkt innan jag cyklar ner, och hittills tycker jag att det fungerar bra.
Vad jag har förstått så tas EsaPro upp så snabbt (på tom mage) att det bör inte bli någon konflikt med Brutal FX om man väntar en liten stund mellan intagen. Eller? Med tom mage så menar jag att det har gått mellan 2-3 timmar mellan mat och intag. Känner mig väldigt pigg och explosiv ändå, även efter fullt styrkepass och 30-60 min cardio, så visst har det effekt (eller väldigt, väldigt bra inbillning.)
Tummarna upp!

AmericanDragon
2008-09-01, 12:28
Hej, jag undrar bara om det går bra att kombinera esapro och brutal, utan att det blir sämre effekt!

Det går jättebra. Dock blir det ett litet problem med timingen då Brutal helst skall tas 30-45 min innan träning och EsaPro skall tas precis innan.

Gastrocnemius
2008-09-01, 15:48
Kört Brutal FX i någon vecka nu istället för Rage. Måste säga att det funkar riktigt bra. Ungefär som effekt för nästan halva priset + ett par gram mer i burken.

palm64
2008-09-01, 19:31
jag kör med rage och kommer fortsätta med det.ni måste prova nya persiko smaken kanon go.

AmericanDragon
2008-09-02, 12:18
Tog lite extra mycket i dosen idag men fick sota för det då efter en 30 min så var det bara att dra iväg på toan.. Men det var sköna stick innan iaf! *screwy*

Damien Thorne
2008-09-02, 19:04
Tog lite extra mycket i dosen idag men fick sota för det då efter en 30 min så var det bara att dra iväg på toan.. Men det var sköna stick innan iaf! *screwy*

Hur mycket tog du?

EiseltUK
2008-09-02, 20:54
Har inte hört någon som fått problem på rekommenderade 25 gram men är man känslig kan ju även mindre doser ställa till problem.

AmericanDragon
2008-09-02, 23:27
Hur mycket tog du?

Typ 45 gram så jag får skylla mig själv :smash:

Damien Thorne
2008-09-02, 23:32
Typ 45 gram så jag får skylla mig själv :smash:

Men man måste ju alltid testa att ta dubbla dosen för att se vad som händer :D

AmericanDragon
2008-09-03, 09:38
Men man måste ju alltid testa att ta dubbla dosen för att se vad som händer :D

Haha precis! Jag hade det i baktankarna dock att det förmodligen skulle ske något sådant. Men nu vet jag ju mina boundaries så det blir nog att köra vanliga doser framöver, hehe ;)

Barca
2008-09-03, 17:26
Någon mer än mig som faktiskt tycker att Brutal FX är GOTT, som i, "jag dricker den med glädje"

Jag älskar fan smaken :)

Damien Thorne
2008-09-03, 17:59
Tyvärr måste jag säga att jag är missnöjd med Brutal.

När jag tar den som svettas jag ordentligt redan på uppvärmingssetten.

Jag tar kreatin för att binda vätska och få mer tryck i kroppen. Koffeinet (som orsakar svettningarna) är vätskedrivande. Så det känns som att koffeinet motverkar kreatinets effekt.

Men smaken och stickningarna gillar jag.

Effektmässigt så tycker jag att Trück är bättre. Den innehåller mer gosaker och mindre koffein. Enda nackdelen med den är att den smakar sämre.

fribz
2008-09-03, 22:51
Tyvärr måste jag säga att jag är missnöjd med Brutal.

Men smaken och stickningarna gillar jag.

Effektmässigt så tycker jag att Trück är bättre. Den innehåller mer gosaker och mindre koffein. Enda nackdelen med den är att den smakar sämre.

om jag förstått det rätt så är stickningarna en allergisk reaktion= att kroppen inte vill acceptera det? eller jag som fått allt om bakfoten?

Khyron_
2008-09-04, 05:25
om jag förstått det rätt så är stickningarna en allergisk reaktion= att kroppen inte vill acceptera det? eller jag som fått allt om bakfoten?

Ja
Man får stickingar av Beta-Alanin som finns i Brutal, Rage mfl

AmericanDragon
2008-09-04, 13:46
Ja
Man får stickingar av Beta-Alanin som finns i Brutal, Rage mfl

Vadå ja? Svarar du ja som i att hans påstående stämmer eller som att du menar han har fått allt om bakfoten? Stickningarna från beta-alininet har ingenting med en allergisk reaktion att göra som säger att kroppen inte tar emot det.

Khyron_
2008-09-04, 15:18
Vadå ja? Svarar du ja som i att hans påstående stämmer eller som att du menar han har fått allt om bakfoten? Stickningarna från beta-alininet har ingenting med en allergisk reaktion att göra som säger att kroppen inte tar emot det.

Jag svarar på hans fråga och inte hans påstående.

Barca
2008-09-04, 15:51
Jag svarar på hans fråga och inte hans påstående.

Nej, det gör du inte

AmericanDragon
2008-09-04, 15:53
Jag svarar på hans fråga och inte hans påstående.

På det sättet du gjorde det så är det omöjligt för någon annan, utom dig, att veta.

Damien Thorne
2008-09-04, 18:15
om jag förstått det rätt så är stickningarna en allergisk reaktion= att kroppen inte vill acceptera det? eller jag som fått allt om bakfoten?

Ja
Man får stickingar av Beta-Alanin som finns i Brutal, Rage mfl

Ja, han har fått allt om bakfoten.

martikainen
2008-09-05, 06:20
Första passet med Brutal igår, fick en del stickningar i ryggen och armar, kände mig otroligt pigg för att vara ett pass efter jobbet.
Ökade vikterna i alla övningar vilket kändes helt underbart, satte även personbästa i bänkpressen, 105kg! :)
Nu hoppas jag bara på att få känna på lite mer tryck så fort "depåerna" är fyllda, får se hur rygg/bicepspasset går i eftermiddag.

Heil BrutalFX!

Rudis
2008-09-10, 15:28
Ruskigt grym smak *popcorn* :hbang: :thumbup:

EPT
2008-09-10, 16:20
Har nu läst igenom tråden. Om man ska köra med Brutal och samtidigt kör med kreatin ska man fortsätta att ta sitt kreatin som tidigare och ta en Brutal på träningsdagarna eller ska man hoppa över kreatinet de dagar man tar Brutal?

Edit: Eller ska man skippa kreatin helt om man använder Brutal?

AmericanDragon
2008-09-10, 17:21
kreatin på vilodagar är att föredra om du har råd

martikainen
2008-09-15, 12:40
Har kört brutalFX nu i 10dagar och är kanonnöjd än så länge. Har orkat pressa kroppe mycket mer på sistonde, ökat mig i styrka och pigghet.
Enda nackdelen är väl att smaken inte faller mig i mun direkt, och att magen blir rätt risig :P Men det är smällar man får ta!

Gastrocnemius
2008-09-15, 22:50
En kompis som smakade på Brutal sa att han kunde tänka sig att köpa den endast för smakens skull.

barreth
2008-09-16, 19:28
Tja, vet inte hur likt det är red bull som de själva eller åtminstone en av leverantörerna påstår. Men gott är det iaf, helt klart...

Barca
2008-09-16, 22:46
Det är jävligt likt redbull tycker jag, och det smakar förbannat bra :)

martikainen
2008-09-17, 21:42
Jag måste fråga, hur mycket vatten blandar ni med? har testat mellan 2 och 3dl till 25-30g, tycker att det är svårt att få det att smaka bra, antingen för jävla starkt eller svagt. Vad är knepet :D

AmericanDragon
2008-09-17, 21:45
Jag blandar med väldigt väldigt lite vatten, så lite som det går. Visst det blir starkt, men då kan man hälla alltid i en klunk så det går ner snabbt.

Pelle2
2008-09-17, 22:02
Brutal FX ska njutas! :thumbup:

Alfred Nobel
2008-10-01, 19:04
Jag blandar 25-30g med 4-5dl vatten och smuttar i mig medan jag löser ett korsord :thumbup:

Jag fick hem min första burk i måndags och öppnade den igår. Till min förvånan så var pulvret HÅRT och fast, jag behövde skrapa med skopan för att få bort skiten, ska det vara så? eller är erat i "vanligt pulverform" och sitter inte fast?

CrazyJoeDavola
2008-10-01, 19:13
Jag blandar 25-30g med 4-5dl vatten och smuttar i mig medan jag löser ett korsord :thumbup:

Jag fick hem min första burk i måndags och öppnade den igår. Till min förvånan så var pulvret HÅRT och fast, jag behövde skrapa med skopan för att få bort skiten, ska det vara så? eller är erat i "vanligt pulverform" och sitter inte fast?


Det är som det ska vara, är likadant med Trück och Rage, bara NO-Shotgun som har ett löst fluffigt pulver (dessa tre jag testat).

Pelle2
2008-10-01, 19:52
Dunka burken mot något hårt och skaka, så gjorde jag och nu är det pulver som det ska vara:thumbup:

EiseltUK
2008-10-01, 22:15
Vissa ingredienser i såna är produkter är ganska fuktkänsliga, t ex citrullinmalat, arginine alfa-ketoglutarat och beta-alanin. Blidas lätt en klump av dem.

DaGoose
2008-10-05, 15:27
Hur mycket vatten brukar ni andra späda ut det med? Sen kan jag väl intyga att det luktar Red Bull men smakar ja...inte Red Bull iaf. Lite svårt att få i sig faktiskt. :D

Pelle2
2008-10-05, 16:13
Tycker man inte att Brutal smakar Red bull så måste man ha fel på smaksinnet enligt mig.. *screwy*

DaGoose
2008-10-05, 17:40
Kanske du som inte har druckit tillräckligt många Red Bulls i dina dagar? Enligt mig smakar den mer (förutsatt att man blandat med vatten) pulvriserade tabletter av någon inte alltför god medicin.

sleep is the enemy
2008-10-05, 17:42
Det luktar som Redbull, men smakar inte så direkt. Den blir dock godare om man blandar med malto.

Alfred Nobel
2008-10-05, 19:41
Jag tycker att Brutal FX smakar som en energidryck jag drack för massans år sen.
Burkens färg var gul, logotypen var en hund och den hette något engelskt på "dog"...

AmericanDragon
2008-10-05, 19:56
Jag tycker att Brutal FX smakar som en energidryck jag drack för massans år sen.
Burkens färg var gul, logotypen var en hund och den hette något engelskt på "dog"...

Dark Dog?

http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Dog

tjobonka
2008-10-05, 20:04
Brukar köra 50g på 2dl vatten. I början körde jag 25-30g men nu får jag inge effekt alls av det.

Hur mycket vatten brukar ni andra späda ut det med? Sen kan jag väl intyga att det luktar Red Bull men smakar ja...inte Red Bull iaf. Lite svårt att få i sig faktiskt. :D

DaGoose
2008-10-05, 20:34
Lite väl i kraftigaste laget kanske? :) Står ju faktiskt "do not exceed recommended dose" på burken. Sen att du lyckas få ner såpass mycket med bara 2dl vatten är en bragd i sig. :P

tjobonka
2008-10-06, 17:22
haha perfekt när man har en propp i kistan ;) Ska bara köra slut på burken sen inte köra mer som det ser ut nu effektmässigt.

Pey
2009-02-20, 15:30
Mitt BRUTAL FX va helt förstelnat, uttorkat och näst intill omöjligt att skrapa ur burken. (påminner om uttorkat tvättmedel)

Ska den va så eller är det bara jag som fått en defekt produkt?

ocelot
2009-02-20, 16:09
Min blev så med tiden.. bara o mangla sönder med en gaffel =) så är saken biff

Pey
2009-02-20, 16:32
Min blev så med tiden.. bara o mangla sönder med en gaffel =) så är saken biff

haha fan va B, det är som betong redan efter 1 dag :smash:

Zera
2009-02-20, 16:49
Stäng locket och skaka burken som en idiot så brukar det bli fint pulver :)

mks
2009-03-17, 21:49
Hur stor är den medföljande skopan? Jag grävde i tre minuter i min burk men kan inte för mitt liv hitta någon begravd skopa.

KniveN
2009-03-19, 18:00
Hur stor är den medföljande skopan? Jag grävde i tre minuter i min burk men kan inte för mitt liv hitta någon begravd skopa.

Den är rätt stor, 5x4 + några cm handtag.

mks
2009-03-19, 18:48
Den är rätt stor, 5x4 + några cm handtag.

Tack, jag fick tag i en från en kompis vars burk var slut. Jag kan avslöja att den är i storleksordningen 60-70ml, och märkligt nog graderad i gram (50g är full skopa).

Nixon
2009-03-20, 11:01
Mitt BRUTAL FX va helt förstelnat, uttorkat och näst intill omöjligt att skrapa ur burken. (påminner om uttorkat tvättmedel)

Ska den va så eller är det bara jag som fått en defekt produkt?

Har råkat ut för samma sak, fast med en annan PWO. Låt den ligga i frysen över natten, på morgonen tar du ut och shakar loss. Voilá, fint pulver igen

Murbräckan
2009-03-21, 23:53
Jag har letat och letat men inte funnit något svar på denna fråga, så jag frågar här och hoppas att jag inte upprepar något.

Jag går på deff och brutal fx just nu. Har ju ett måldatum med min deff då jag vill se riktigt bra ut, därför undrar jag hur länge innan detta datum jag måste sluta med brutal för att den extra vätskan ska hinna försvinna?

Man vill ju se bra ut då och inte pluffsig pga någon extra vätska :)

Sebbe_H
2009-03-22, 00:11
Jag har letat och letat men inte funnit något svar på denna fråga, så jag frågar här och hoppas att jag inte upprepar något.

Jag går på deff och brutal fx just nu. Har ju ett måldatum med min deff då jag vill se riktigt bra ut, därför undrar jag hur länge innan detta datum jag måste sluta med brutal för att den extra vätskan ska hinna försvinna?

Man vill ju se bra ut då och inte pluffsig pga någon extra vätska :)

4-5 dagar. Plåtning eller nått som gör att du måste se bra ut exakt den dagen?

Degpekka
2009-03-22, 00:23
Jag har letat och letat men inte funnit något svar på denna fråga, så jag frågar här och hoppas att jag inte upprepar något.

Jag går på deff och brutal fx just nu. Har ju ett måldatum med min deff då jag vill se riktigt bra ut, därför undrar jag hur länge innan detta datum jag måste sluta med brutal för att den extra vätskan ska hinna försvinna?

Man vill ju se bra ut då och inte pluffsig pga någon extra vätska :)

Den lilla mängd extra vätska lär ju sitta i musklerna, så pluffsig lär du nog inte se ut om du tar brutal.

Smurfish
2009-03-22, 01:33
beställt detta nu ;) skönt att det kommer en billig variant för studerande :D längtar tills mitt första pass med detta redan :)

Murbräckan
2009-03-22, 13:06
4-5 dagar. Plåtning eller nått som gör att du måste se bra ut exakt den dagen?

Nä inget sånt, bara stor gathering med massa folk jag inte träffat på länge och kanske vill imponera lite på! *flex*

pontus_rydgren
2009-07-01, 21:52
Nu vågar jag mig på första inlägget efter några månaders läsning :).

Jag prova Brutal FX idag och kände mig under och mesta dels efter passet ganska snurrig/yr och en liten stund illamående. Jag vet inte om det kan ha berott på att jag
åt mat ca 1½-2h innan jag tog produkten ? Eller kan det vara min kropp som inte gilla ingredienserna ?

Jag tänkte prova om jag får samma symtom imorgon igen, håller dock tummarna på att det ska gå bättre imorgon.

Mvh Pontus

Nixon
2009-07-02, 09:14
Nu vågar jag mig på första inlägget efter några månaders läsning :).

Jag prova Brutal FX idag och kände mig under och mesta dels efter passet ganska snurrig/yr och en liten stund illamående. Jag vet inte om det kan ha berott på att jag
åt mat ca 1½-2h innan jag tog produkten ? Eller kan det vara min kropp som inte gilla ingredienserna ?

Jag tänkte prova om jag får samma symtom imorgon igen, håller dock tummarna på att det ska gå bättre imorgon.

Mvh Pontus

Kanske lite känslig mot stimset?
Pröva ta en lite mindre dos nästa gång och se om du slipper yrsel.

pontus_rydgren
2009-07-05, 00:28
Kanske lite känslig mot stimset?
Pröva ta en lite mindre dos nästa gång och se om du slipper yrsel.

Tack för svaret, ska prova att minska dosen

vicarious
2009-08-20, 10:03
Bumpar den gamla Brutal FX tråden!

Vad exakt är Trikreatinmalat?

Eftersom Brutal FX bara innehåller 3,5g kreatin monohydrat funderar jag om jag ska slänga in 1,5g extra i drinken eftersom 5g är rekommenderad daglig dos. Men då återstår ju frågan, vad är Trikreatinmalat? Brutal FX innehåller 3,75g av detta.

EDIT: Hittade TKM-tråden!

Flodamannen
2009-09-09, 16:43
Bumpar den gamla Brutal FX tråden!

Vad exakt är Trikreatinmalat?

Eftersom Brutal FX bara innehåller 3,5g kreatin monohydrat funderar jag om jag ska slänga in 1,5g extra i drinken eftersom 5g är rekommenderad daglig dos. Men då återstår ju frågan, vad är Trikreatinmalat? Brutal FX innehåller 3,75g av detta.

EDIT: Hittade TKM-tråden!

Du ska ändå fylla på med kreatin efter träningen, då du dels har förbrukat en del av förådet under passet. dels så har du också bättre upptagninsförmåga efter ett pass pga bättre insulinkänslighet!

jens__E
2009-09-10, 07:54
Har kört på det här några veckor nu.

I början så tyckte jag verkligen att det smakade SKIT! Men då blandade jag i lite mer saker vilket jag tror kan ha varit orsaken till det. Sen har jag aldrig varit ett riktigt stort fan utav Red Bull och liknande så smaken var ingenting för mig. Men nu efter några veckor har jag vant mig och den rinner i lätt.

Fast man blir ju så jävla dålig i magen utav det!! Igår var det helt fruktansvärt när jag var och tränade. Fick springa till toan för att jag inte skulle skita i brallan. Riktigt illa var det..
Jag upplevde samma sak när jag tog Rage X2, men det var bara den första veckan sen vande man sig men det verkar jag inte göra utav Brutal FX.

Och effekten då. Första passet med det här var något utav de bästa jag någonsin har kört. Jag hade verkligen sån kraft och energi under hela passet. Men det har avtagit med tiden och nu känner jag knappt någon effekt utav det.
Så när den här burken är slut så ska jag gå på detox ett bra tag innan jag börjar med någon PWO igen.

DaGoose
2010-03-07, 17:01
Fast man blir ju så jävla dålig i magen utav det!! Igår var det helt fruktansvärt när jag var och tränade. Fick springa till toan för att jag inte skulle skita i brallan. Riktigt illa var det..


Har kört med Brutal FX rätt länge uppdelat på i flera olika "kurer" men har på senare tid erfarit den kända mageffekten varje gång jag tränat. Så nu inför nästa gång jag ska beställa kosttillskott undrar jag om det finns någon liknande produkt som inga eller få fått problem med magen utav.

Halldin
2010-03-07, 20:14
Henrik har tipsat om att dricka Brutal FX:n långsammare, istället för att slänga i sig den inom en minut så drick den under kanske 15-30 minuters tid. Angående skita-ner-sig-syndromet.

Ristretto
2010-03-07, 21:58
Kör ni som tar Brutal FX den en stund innan passet och sen EAA direkt före och efter?

FyllSkalle
2010-03-08, 00:20
Kör ni som tar Brutal FX den en stund innan passet och sen EAA direkt före och efter?

Ja.

Alla jag känner som tar någon PWO(t.ex. BrutalFX) och EAA gör så.

DaGoose
2010-03-08, 00:24
Henrik har tipsat om att dricka Brutal FX:n långsammare, istället för att slänga i sig den inom en minut så drick den under kanske 15-30 minuters tid. Angående skita-ner-sig-syndromet.

Jag brukar dock dricka den hemma och om jag skulle börja träna 45-60 min efter att jag druckit känns det för mig som effekten redan börjar avta. Det bästa för mig verkar vara att vara i toppskick (frisk, sovit ordentligt o.s.v.), dricka den på tom mage och sedan inte stressa på väg till gymmet. Kan få problem ändå men oftast hjälper dessa saker.

martikainen
2010-03-08, 08:01
Jag brukar dock dricka den hemma och om jag skulle börja träna 45-60 min efter att jag druckit känns det för mig som effekten redan börjar avta. Det bästa för mig verkar vara att vara i toppskick (frisk, sovit ordentligt o.s.v.), dricka den på tom mage och sedan inte stressa på väg till gymmet. Kan få problem ändå men oftast hjälper dessa saker.

+1! Stressa inte ner brutalen, och blanda med minst 2dl vatten imo, mildare för magen.

Ristretto
2010-03-08, 09:43
Ja.

Alla jag känner som tar någon PWO(t.ex. BrutalFX) och EAA gör så.

Jo, jag gör också så. Tänkte bara eftersom den innehåller rätt friskt med aminosyror.

DaGoose
2010-05-02, 17:48
Hade efter ett uppehåll tänkt se om det inte fanns någon liknande men förbättrad PWO nu, tydligen inte. För 229 kr så är jag så gott som tvungen att beställa den, hoppas bara att vilotiden gör så att magen tolererar Brutalen bättre igen.

joasimo
2010-05-08, 00:36
Hur länge brukar ni vänta när ni använt en pwo produkt innan ni köper en ny? Efter ett ganska långt uppehåll från rage x2 (mkt nöjd med den) så ska jag nog dra iväg en beställning av brutal fx, verkar ju riktigt prisvärd!.. Men hur länge brukar ni vänta mellan en ny burk? :)

KniveN
2010-05-08, 02:44
Hur länge brukar ni vänta när ni använt en pwo produkt innan ni köper en ny? Efter ett ganska långt uppehåll från rage x2 (mkt nöjd med den) så ska jag nog dra iväg en beställning av brutal fx, verkar ju riktigt prisvärd!.. Men hur länge brukar ni vänta mellan en ny burk? :)

När en burk är slut så väntar jag till nästa pass innan jag öppnar nästa.

Ungrim
2010-05-08, 06:54
När en burk är slut så väntar jag till nästa pass innan jag öppnar nästa.

:thumbup:

Sir Anselm
2010-05-08, 08:40
När en burk är slut så väntar jag till nästa pass innan jag öppnar nästa.

Ha Ha Ha...

944RS
2010-05-08, 09:17
När en burk är slut så väntar jag till nästa pass innan jag öppnar nästa.

Låter som ett vettigt upplägg!:thumbup:

Har hört om vissa som öppnar burken direkt i butiken eller på jobbet flera timmar innan de ska träna....

Ungrim
2010-05-08, 09:21
Har hört om vissa som öppnar burken direkt i butiken eller på jobbet flera timmar innan de ska träna....

Låter ju helt snurrigt *screwy* De har säkert läst nån "Senaste rön för ultimata muskeltillväxten 2000" spalt i någon muskeltidning

joasimo
2010-05-08, 10:07
När en burk är slut så väntar jag till nästa pass innan jag öppnar nästa.

Nu försöker vi vara roliga här. Men min fråga är egentligen, behöver man inget uppehåll? Effekten blir väl sämre om man använder den hela tiden? Eller har jag förstått det helt fel?
Den innehåller väl kreatin och då är det väl en fördel att ta uppehåll?

944RS
2010-05-08, 16:27
Nu försöker vi vara roliga här. Men min fråga är egentligen, behöver man inget uppehåll? Effekten blir väl sämre om man använder den hela tiden? Eller har jag förstått det helt fel?
Den innehåller väl kreatin och då är det väl en fördel att ta uppehåll?

Om man upplever att man får effekt finns det väl ingen större anledning att ha ett uppehåll?

Själv så tar jag inte någon PWO för att den innehåller kreatin utan för att få mer tryck/pump/uthållighet osv.

Anton Fräs
2010-08-04, 09:49
Nej nu blir det att köpa Brutal. Hur mycket jag än stödjer Kollo med mina vanliga inköp är det helt för dyrt.

Hoppas jag inte blir besviken.

Ungrim
2010-08-04, 09:55
Nej nu blir det att köpa Brutal. Hur mycket jag än stödjer Kollo med mina vanliga inköp är det helt för dyrt.

Hoppas jag inte blir besviken.

Brutal gör skäl för namnet

jimmyzolak
2010-08-04, 22:00
Måste bara ge en tumme upp för den enormt goda smaken, det är lätt det godaste Preworkouttillskottet jag provat!:bow:

själv får jag rysningar och knottror över hela kroppen för att den smakar så illa. blandar dock en halv skopa med en halv dl vatten och sveper..
jaja smaken är som baken..:)

Telles
2010-08-05, 18:56
Gillar inte Brutal FX pga stickningarna man får i bla ansiktet, kör själv med NO Xplode som jag tycker funkar hur bra som helst.

EiseltUK
2010-08-06, 16:11
Gillar inte Brutal FX pga stickningarna man får i bla ansiktet, kör själv med NO Xplode som jag tycker funkar hur bra som helst.

Man vänjer sig med stickningarna annars går det ju att ta Brutal med lite mat i magen för det minskar stickningarna ganska mycket.

NO-Xplode har funkat ok för mig men det var först på 3 skopor.

FLP
2010-08-07, 11:24
Har prövat lite olika prestationshöjare och nu senast nitroxpand men jag kan varmt rekommendera Brutal som gör det den ska. Kan tycka att den är som rage fast till ett bättre pris.

Rolv
2010-10-23, 19:11
Har alltid varit nojig för PWO-produkter (och "muskelbyggande) tillskott som inte är typ protein, gainer eller kreatin. har fått för mig att en del produkter ligger i en gråzon vad som är lagligt och inte lagligt. SÅ jag undrar med Brutal FX, kan jag testa en burk och somna med gott samvete på morgonen (jobbar ständig natt) :Virro??

hertzman
2010-10-23, 19:56
Har alltid varit nojig för PWO-produkter (och "muskelbyggande) tillskott som inte är typ protein, gainer eller kreatin. har fått för mig att en del produkter ligger i en gråzon vad som är lagligt och inte lagligt. SÅ jag undrar med Brutal FX, kan jag testa en burk och somna med gott samvete på morgonen (jobbar ständig natt) :Virro??

Ja. Den innehåller inget dopingklassat eller farligt.

Fettecke
2010-10-29, 21:03
Jag har nu testat produkten... saxar senaste inlägget i min träningsjournal:
Fri tolkning på om det är bra eller dåligt :P
-------------------------------------------------------------------------------
den 29 oktober 2010

MEN DRA ÅT HELVETE VA KUNGLIGT!!!!!!

Sanslöst pass!!!! Jag käkade normal dos av Brutal, en mindre portion av en Gainer, samt normal dos av EAA före passet... snacka om att få en redig jäkla skjuts!

PB i bänkpress på en 3a på 95kg!, rekord i dips även, ALL TIME HIGH!... trodde aldrig jag skulle göra en 4a på 25kg i sista settet, iofs såg sista repen rätt komisk ut, men jag tog mig upp!

Värmde upp benen med en enkel 8a på 110 i böj... INSANE!!!!!
Även benpressen gick tokjävla bra, tryckte som en kanin på droger!

Det sista jag gjorde med "överkroppen" var ett set med militärpress... generellt sett brukar jag vara helt körd efter ett liknande pass med dips och bänk... Näe, men istället drar jag på ett fett PB med en 5a på 50kg....

Jag säger bara en sak!, Jag kommer förhoppningsvis aldrig sluta käka Pre-workout stuff alltså!

Det kändes som att det inte fanns något slut i kroppen!, just keep goin and goin!!!!!

J288
2011-02-04, 19:47
Gillar't skarpt! Dessutom ett rimligt pris så man kan köra med det utan uppehåll :)

Många +++ för Brutal! :)

Kim1003
2011-02-05, 12:31
Smaken på brutal fx är rent ut sagt förjävlig. Blir spyfärdig varje gång jag tar den, är det någon som har tips på att göra den godare? Annars gör den vad den ska på gymmet

J288
2011-02-05, 12:40
Jag var skeptiskt till marknadsföringen "Den smakar som Red Bull". Men mycket riktigt efter den första klunken kunde jag bara le, visst smakar den som Red Bull :thumbup: Helt klart ett plus. Jag brukar blanda med 3 dl vatten (25 gram pulver). 2 dl vatten blir lite väl spicy tycker jag.

Gillar man inte Red Bull kommer man inte gilla smaken av Brutal FX. I grund och botten spelar inte smaken särskilt stor roll, men visst ska man kunna dricka sin dryck utan att må illa.

Pröva Rage om du inte gillar Brutal. Personligen tycker jag Rage smakar betydligt sämre, men den är likvärdig i prestation.

Inge Enveten
2011-02-05, 14:02
Någon som vill utveckla det här med snarlikheten vad gäller Red Bullsmaken?

minitaur
2011-02-05, 17:54
Den luktar som redbull och smakar likadant om än lite mjöligt...helt ok smak
däremot tycker jag inte effekten är lika bra som vip-x/rage. för lite stickningar :)

blondyz
2011-02-05, 20:43
Jag tycker att doften är väldigt lik redbull, men smaken smakar inte direkt redbull.. Smakar lite mjöligt, surt~ vet inte hur jag ska beskriva det ^^

Blev lite besviken när man hört att smaken ska vara i princip identisk med redbull, som jag är mycket förtjust i!

vicarious
2011-02-05, 20:49
Jag tycker att doften är väldigt lik redbull, men smaken smakar inte direkt redbull.. Smakar lite mjöligt, surt~ vet inte hur jag ska beskriva det ^^

Blev lite besviken när man hört att smaken ska vara i princip identisk med redbull, som jag är mycket förtjust i!

Håller med, det smakar inte alls som redbull. Luktar lite snarlikt kanske.

Har bara testat Brutal FX en gång för säkert 2 år sedan. Minns inte att jag upplevde den som särskilt bra eller effektgivande.

tearz
2011-02-07, 11:35
Jag har nu testat produkten... saxar senaste inlägget i min träningsjournal:
Fri tolkning på om det är bra eller dåligt :P
-------------------------------------------------------------------------------
den 29 oktober 2010

MEN DRA ÅT HELVETE VA KUNGLIGT!!!!!!

Sanslöst pass!!!! Jag käkade normal dos av Brutal, en mindre portion av en Gainer, samt normal dos av EAA före passet... snacka om att få en redig jäkla skjuts!

PB i bänkpress på en 3a på 95kg!, rekord i dips även, ALL TIME HIGH!... trodde aldrig jag skulle göra en 4a på 25kg i sista settet, iofs såg sista repen rätt komisk ut, men jag tog mig upp!

Värmde upp benen med en enkel 8a på 110 i böj... INSANE!!!!!
Även benpressen gick tokjävla bra, tryckte som en kanin på droger!

Det sista jag gjorde med "överkroppen" var ett set med militärpress... generellt sett brukar jag vara helt körd efter ett liknande pass med dips och bänk... Näe, men istället drar jag på ett fett PB med en 5a på 50kg....

Jag säger bara en sak!, Jag kommer förhoppningsvis aldrig sluta käka Pre-workout stuff alltså!

Det kändes som att det inte fanns något slut i kroppen!, just keep goin and goin!!!!!

Ungefär som jag känner på jack3d då;) hähä
Men funderar alternera och dra i mig sista skopan av min brutal idag :P
Som för övrigt är en helt godkänd pwo med tanke på priset...
Dock kunde det vara mindre koffein i kanske (känslig)

frong
2011-02-07, 13:58
Den luktar som redbull och smakar likadant om än lite mjöligt...helt ok smak
däremot tycker jag inte effekten är lika bra som vip-x/rage. för lite stickningar :)

Köp en burk Beta FX

Mackattack
2011-02-08, 00:30
Har kört en del olika PWO, (Olika Rage, NoXplode etc etc).

Denna var helt värdelös.. Stickningar fick man 10min efter intag, men därefter hade en kopp kaffe givit samma effekt(fast med bättre smak).

Tackar nej till denna om den så bjuds, lägg till lite och kör rage/noxplod eller likvärdigt.

frong
2011-02-09, 10:14
Har kört en del olika PWO, (Olika Rage, NoXplode etc etc).

Denna var helt värdelös.. Stickningar fick man 10min efter intag, men därefter hade en kopp kaffe givit samma effekt(fast med bättre smak).

Tackar nej till denna om den så bjuds, lägg till lite och kör rage/noxplod eller likvärdigt.

Jag hatar noXplode... 80% socker eller vad är det?
Köp Jack3d och häll i lite kolhydrater istället.

willtjam
2011-04-25, 18:00
Någon som vet ifall det är det okej att ta Brutal FX när man käkar roaccutan? Påverkar den levern nånting eller har den någon koppling till A-vitamin? Jag är inte så kunnig när det gäller ingredienserna i olika PWO's.

vicarious
2011-04-26, 14:55
Någon som vet ifall det är det okej att ta Brutal FX när man käkar roaccutan? Påverkar den levern nånting eller har den någon koppling till A-vitamin? Jag är inte så kunnig när det gäller ingredienserna i olika PWO's.

Jag har för mig att det var någon fråga om roaccutan uppe nyligt. Testa sök, det är inte omöjligt att frågan finns besvarad.

willtjam
2011-04-26, 15:00
Jag har för mig att det var någon fråga om roaccutan uppe nyligt. Testa sök, det är inte omöjligt att frågan finns besvarad.

Jag har googlat, kolozzeumat, body forumat och googlat lite mer utan resultat.

willtjam
2011-04-27, 12:30
Nu har jag läst lite om varje ingrediens och jag hittade ingen koppling till varken A-vitamin eller leverskador.
Med tanke på taurinets lever- och njurskyddande egenskaper så vore det bara bra att ta det. Dundrar iväg en beställning!

Beta-Alanin 4 gram
L-Arginin Alfa-ketoglutarat (1:1) 4 gram
Trikreatinmalat 3,75 gram
Kreatinmonohydrat 3,5 gram
L-Citrullinmalat (1:1) 3 gram
Taurin 2 gram
L-Tyrosin 1,5 gram
L- Fenylalanin 1,5 gram
Vitamin C 500 mg
Magnesiumcitrat 500 mg
Koffein 200 mg

anton2000
2011-04-27, 13:03
Nu har jag läst lite om varje ingrediens och jag hittade ingen koppling till varken A-vitamin eller leverskador.
Med tanke på taurinets lever- och njurskyddande egenskaper så vore det bara bra att ta det. Dundrar iväg en beställning!

Beta-Alanin 4 gram
L-Arginin Alfa-ketoglutarat (1:1) 4 gram
Trikreatinmalat 3,75 gram
Kreatinmonohydrat 3,5 gram
L-Citrullinmalat (1:1) 3 gram
Taurin 2 gram
L-Tyrosin 1,5 gram
L- Fenylalanin 1,5 gram
Vitamin C 500 mg
Magnesiumcitrat 500 mg
Koffein 200 mg

Du kommer nog inte bli missnöjd! Jag har kört på Brutal FX ett bra tag nu och är helnöjd. Skönt att det står exakt hur mycket det är av varje ingrediens också så man kan ha lite koll. Sen är ju priset per dos rätt oslagbart. De flesta pwos kostar ju det dubbla per dos...

willtjam
2011-04-27, 13:21
Du kommer nog inte bli missnöjd! Jag har kört på Brutal FX ett bra tag nu och är helnöjd. Skönt att det står exakt hur mycket det är av varje ingrediens också så man kan ha lite koll. Sen är ju priset per dos rätt oslagbart. De flesta pwos kostar ju det dubbla per dos...

Ska bli grymt kul att prova :D

willtjam
2011-05-02, 21:19
Blev besviken faktiskt. Kunde nästan räkna stickningarna och utöver det så kände jag absolut ingenting.
Kan hända att jag tog för liten dos, så jag ska kontrollväga imorgon.
Smaken var god i alla fall!

Ramses
2011-05-03, 07:56
Blev besviken faktiskt. Kunde nästan räkna stickningarna och utöver det så kände jag absolut ingenting.
Kan hända att jag tog för liten dos, så jag ska kontrollväga imorgon.
Smaken var god i alla fall!

Precis så kände jag med när jag testade den :(

martikainen
2011-05-03, 08:59
glöm inte att man kan behöva köra 4-5 gånger med det innan kroppens depåer är fyllda och du märker skillnaden.. So I've heard

Sen är ju PWO ganska mycket placebo också, vill man bli pigg som fan av det så blir man det, det är heller ingen mirakelkur eller uppåttjack.

hejhopp79
2011-05-03, 09:22
Sen är ju PWO ganska mycket placebo också, vill man bli pigg som fan av det så blir man det, det är heller ingen mirakelkur eller uppåttjack.

Du vet att PWO's ofta innehåller en mängd stimulerande ämnen va? Eller de kanske inte räknas då the almighty placebo alltid gäller.

willtjam
2011-05-03, 09:23
glöm inte att man kan behöva köra 4-5 gånger med det innan kroppens depåer är fyllda och du märker skillnaden.. So I've heard

Sen är ju PWO ganska mycket placebo också, vill man bli pigg som fan av det så blir man det, det är heller ingen mirakelkur eller uppåttjack.

Vad exakt är det som ska fyllas på i depåer?

Jag tog då inte för mycket (vägde nyss). Kan hända att jag hade lite för höga förhoppningar då jag aldrig testat en PWO förut. Få väl pröva några pass till.

vicarious
2011-05-03, 10:22
Vad exakt är det som ska fyllas på i depåer?

Jag tog då inte för mycket (vägde nyss). Kan hända att jag hade lite för höga förhoppningar då jag aldrig testat en PWO förut. Få väl pröva några pass till.

kreatin & beta-alanin är de jag vet.

EiseltUK
2011-05-03, 18:14
Blev besviken faktiskt. Kunde nästan räkna stickningarna och utöver det så kände jag absolut ingenting.
Kan hända att jag tog för liten dos, så jag ska kontrollväga imorgon.
Smaken var god i alla fall!

Se till att ta den på tom mage för bästa effekt.

willtjam
2011-05-03, 20:54
Se till att ta den på tom mage för bästa effekt.

Jag hade inte ätit på ungefär fyra timmar. Var det för lite?

Ungrim
2011-05-03, 21:00
Jag hade inte ätit på ungefär fyra timmar. Var det för lite?

Så mycket längre tid än så blir ju svårt.
Det brukar räcka med 2h för mig så känns det rejäla stickningar.

willtjam
2011-05-03, 21:10
Så mycket längre tid än så blir ju svårt.
Det brukar räcka med 2h för mig så känns det rejäla stickningar.

Tänkte som det.
Men allting kan ju inte fungera på alla. Ska pröva några pass till.

bearwolf
2011-05-03, 21:47
när jag tog stor dos brutal fx så tände jag till som fan, men jag fick även gå och räserbajsa minst en gång varje pass. Det får jag visserligen av alla pwo's... :D

NilsN
2011-05-08, 20:37
Stickningar är väll ändå en bi-effekt?
Av att kroppen tagit upp beta-alaninet?

Ingenting som kommer få någon att flytta mer eller mindre vikt.

willtjam
2011-05-08, 21:28
Nog vet jag det, men jag menade bara att jag kände inte ens dom som ska vara så tydliga och "sköna" för vissa. Inte min produkt helt enkelt.

NilsN
2011-05-08, 21:42
Vill du enbart åt stickningar, köp beta-alanin på burk och ta på tom mage..:)

willtjam
2011-05-08, 21:45
Nejfan, jag ville ha pump, fokus, ökad styrka och blahablaha men fick ingenting. :P

vicarious
2011-05-08, 21:47
Stickningar är väll ändå en bi-effekt?
Av att kroppen tagit upp beta-alaninet?

Ingenting som kommer få någon att flytta mer eller mindre vikt.

korrekt.

du får testa nåt annat om brutalen inte gjorde tricket för dig.

abc1234
2011-05-27, 21:31
Har kört med jack3d nu och burken är slut, tyckte den var bra som fan. Men nu kan jag av vissa skäl inte fortsätta med den, så jag funderar på om jag ska köra med No-Xplode eller Brutal Fx. Någon som har provat båda eller alla tre kanske?
Tips tack. *gah!*

daff__
2011-05-28, 14:42
Har kört med jack3d nu och burken är slut, tyckte den var bra som fan. Men nu kan jag av vissa skäl inte fortsätta med den, så jag funderar på om jag ska köra med No-Xplode eller Brutal Fx. Någon som har provat båda eller alla tre kanske?
Tips tack. *gah!*

Jag har kört 1 burk jack3d och en halv Brutal FX. Tycker inte det är nån märkbar skillnad på det båda.
Men nu har jag nyss beställt Berzerk. Tänkte ha den att variera med Brutal. Hört att den ska äga jack3d :)

Sushipinne
2011-05-28, 15:07
Raaaaaaaaaaage guuy!

abc1234
2011-05-28, 15:21
Jag har kört 1 burk jack3d och en halv Brutal FX. Tycker inte det är nån märkbar skillnad på det båda.
Men nu har jag nyss beställt Berzerk. Tänkte ha den att variera med Brutal. Hört att den ska äga jack3d :)

Okej, priset är ju riktigt bra på brutal fx. Ska prova köra med den, får ju fan ingen pump och ork alls på gymmet utan jack3den.

davvvan
2011-08-01, 14:07
Sörplar på Brutal FX just nu, återkommer med en rapport hur passet gick lite senare. Fastat i lite mer än 2 timmar.

davvvan
2011-08-01, 16:13
Värsta skiten jag någonsin smakat (grape tonic aspartam free). Fyfan. Bara kasta bort.

hertzman
2011-08-01, 17:10
Värsta skiten jag någonsin smakat (grape tonic aspartam free). Fyfan. Bara kasta bort.

Skicka till mig istället.

davvvan
2011-08-01, 17:40
Skicka till mig istället.

Bara komma och hämta.

vicarious
2011-08-01, 18:23
Värsta skiten jag någonsin smakat (grape tonic aspartam free). Fyfan. Bara kasta bort.

Smaken är väl rätt ointressant, effekten är ju det viktiga =)

davvvan
2011-08-01, 18:27
Jag måste kunna få in det i munnen och svälja ner det utan att spy. Annars blir effekten rätt obefintlig.

vicarious
2011-08-01, 18:33
Jag måste kunna få in det i munnen och svälja ner det utan att spy. Annars blir effekten rätt obefintlig.

Såklart, men smaken kan man ju alltid göra nåt åt. Blanda med nåt annat :)

Kolsyrat vatten brukar förhöja smakupplevelsen ganska mycket för PWOs tycker jag. Annars någon saft, eller både och.

davvvan
2011-08-01, 19:03
Blanda före och efter varje pass? Kanske om det fanns EAA-kapslar, då hade det nog fungerat. Men inte som det är nu, i min mening.

vicarious
2011-08-01, 21:39
Blanda före och efter varje pass? Kanske om det fanns EAA-kapslar, då hade det nog fungerat. Men inte som det är nu, i min mening.

Va? Jag trodde vi snackade om PWOn Brutal FX. Snackar du om EAA?

vicarious
2011-08-01, 21:55
Värsta skiten jag någonsin smakat (grape tonic aspartam free). Fyfan. Bara kasta bort.

Jag tror du förväxlade Brutal FX med EsaPro :)

Crocker
2011-08-01, 22:00
Blanda före och efter varje pass? Kanske om det fanns EAA-kapslar, då hade det nog fungerat. Men inte som det är nu, i min mening.
BCAA mega kaps.

300 tabs á 1g 259 kr.

davvvan
2011-08-01, 22:26
Det gjorde jag... spammat om hur dåligt EsaPro var överallt. Sorry grabbar! Brutal FX smakade riktigt bra.

Niwah
2011-08-02, 02:14
HAHAHA. EsaPro är ju förjävla dålig så det håller jag med om :)

Kände du nån effekt av Brutal?

davvvan
2011-08-02, 12:23
Svårt att säga efter ett pass, men visst kändes det som att jag orkade lite mer... Så lite tror jag nog allt på.

Doggeh
2011-08-20, 18:13
* BUMPILAINEN *

Vad är det som orsakar att jag får blodsprängda ögon av Brutal FX? Jag läste att någon hade fått det men vilken ingrediens kan det vara som orsakar det? Något som är farligt?

Förutom det är jag nöjd med Brutal FX måste jag säga.

Degpekka
2011-08-21, 05:02
L-argininet kanske? Gött med pump i ögonen också! ;)

Doggeh
2011-08-21, 10:50
Läste lite mer om L-arginin. Det låter ju inte precis hälsosamt om man ökar risken att få glaucoma av det :S Men ganska nyligt läste jag här på Kolozzeum att AAKG bara var placebo?

Huvudsakligen för mig just nu är om någon kunnig kan svara på om det anses vara hälsoskadligt för ögonen. Om det skulle visats vara dåligt så säljer jag den ASAP.

Sheogorath
2011-08-21, 11:06
Blodsprängda ögon kan bero på förhöjt blodtryck, vilket borde vara en förväntad effekt av en PWO. Har du högt blodtryck i grunden?

Morrris
2011-08-21, 11:09
Blodsprängda ögon kan bero på förhöjt blodtryck, vilket borde vara en förväntad effekt av en PWO. Har du högt blodtryck i grunden?

Vätskebrist?

Sheogorath
2011-08-21, 11:56
Vätskebrist?

Det med ja.

Doggeh
2011-08-21, 13:19
Blodsprängda ögon kan bero på förhöjt blodtryck, vilket borde vara en förväntad effekt av en PWO. Har du högt blodtryck i grunden?

Jag har lägre än medel senast jag kollade, men det var 1 år sedan... Var fetare och hade sämre kost förövrigt då. Vet inte om det här är relevant men jag brukar ibland falla ihop om jag ställer mig upp fort. Har inte hänt ofta på senaste tiden. Hände mer frekvent i vintras.

Vätskebrist tror jag knappast på eftersom jag drack säkert 2 L vätska innan passet + 7 dl utblandat BCAA och 2-3 dl vatten under passet.

Sheogorath
2011-08-21, 15:06
Jag har lägre än medel senast jag kollade, men det var 1 år sedan... Var fetare och hade sämre kost förövrigt då. Vet inte om det här är relevant men jag brukar ibland falla ihop om jag ställer mig upp fort. Har inte hänt ofta på senaste tiden. Hände mer frekvent i vintras.

Vätskebrist tror jag knappast på eftersom jag drack säkert 2 L vätska innan passet + 7 dl utblandat BCAA och 2-3 dl vatten under passet.

OK. Torra ögon och högt blodtryck tänker jag iaf som troliga orsaker, även om det nu inte gäller för dig. Jag tror även att diabetiker drabbas lättare, men är inte helt säker. Du får kanske fortsätta att sväva i ovisshet.

Doggeh
2011-08-21, 16:40
Tack så mycket för svar. Kan väll vara en blandning av alla 3 iofs. Nu blev jag lite orolig att jag möjligtvis har någon mild grad av diabetes också :O Eftersom att diabetes både finns från min fars och mors sida.

Jag ska köra med mindre intensitet nästa pass och se om det löser frågan. Att jag har högt blodtryck under passet är väll inget farligt? För jag svettas som fasen men det är för att jag kör med ganska kort vila mellan varje set. Förövrigt har det här inte hänt att jag får röda ögon med bl.a Superpump MAX eller Rage Extreme.

Doggeh
2011-08-22, 12:37
Tack och lov löste det sig genom att bli frisk från förkylningen. Kanske därför jag hade högt blodtryck när jag tränade (DUMMA MIG) ...

Kan bara säga nu att jag är väldigt positivt överraskad av Brutal FX och detta blir min PWO en lång tid framöver :thumbup:

anton2000
2011-08-22, 14:15
Tack och lov löste det sig genom att bli frisk från förkylningen. Kanske därför jag hade högt blodtryck när jag tränade (DUMMA MIG) ...

Kan bara säga nu att jag är väldigt positivt överraskad av Brutal FX och detta blir min PWO en lång tid framöver :thumbup:

Jag kör också på den som standard pwo. 7kr för en maxdos som innehåller allt det här känns rätt värt:
NNHEHÅLL per dos (25gr)
Beta-Alanin 4 gram
L-Arginin Alfa-ketoglutarat (1:1) 4 gram
Trikreatinmalat 3,75 gram
Kreatinmonohydrat 3,5 gram
L-Citrullinmalat (1:1) 3 gram
Taurin 2 gram
L-Tyrosin 1,5 gram
L- Fenylalanin 1,5 gram
Vitamin C 500 mg
Magnesiumcitrat 500 mg
Koffein 200 mg

Crocker
2011-08-28, 09:52
Varför innehåller den 500 mg C-vitamin? :confused:

bulletin
2011-08-28, 09:55
Varför innehåller den 500 mg C-vitamin? :confused:

Det fyller innehållsförteckningen;)

Crocker
2011-08-28, 10:00
Det fyller innehållsförteckningen;)
Känns så. :D

Määng
2012-01-06, 11:34
Nån som brukar spetsa med extra koffein? Brutal har ju lite lägre koffeininnehåll än tex rage.

Gald
2012-01-06, 18:06
Har nu beställt denna produkt återkommer med svar när jag fått min leverans, har tidigare använt mig utav VIP-X samt VIP-X EXTREME och varit väldigt nöjd men då jag köpte andra saker från ************ så beställde jag även Brutal FX då det var ett bra pris.

Erik_Hellström
2012-01-06, 20:53
Nån som brukar spetsa med extra koffein? Brutal har ju lite lägre koffeininnehåll än tex rage.

Brukar slänga med 2-3st extra tabletter Alert FX (200mg per tablett) för att få det totala koffeinintaget uppemot 6-800mg.

Bra driv får man allt.