handdator

Visa fullständig version : Super Mega Mass 2000!


PyToN
2003-06-15, 17:07
Hej!
Är det nån som har ätit Super Mega Mass 2000?
Isf var det bra?
Vad tycker ni är det bästa kosttillskottet som finns?
/P

King Grub
2003-06-15, 17:20
Det är väl en gainer som alla andra. Massor av snabba kolhydrater plus lite protein som inte rättfärdigar priset.

Bästa tillskottet. Beror lite på vad du skall ha det till... :rolleyes:

shirunai
2003-06-15, 22:13
Testat det, är nog inte så bra, + att det är kollagen protein vilket är dåligt för det dyra priset :nono: ångrar att jag köpte det, men det var kris för mitt andra protein var försenat

AciDBL00D
2003-06-15, 22:25
Originally posted by shirunai
Testat det, är nog inte så bra, + att det är kollagen protein vilket är dåligt för det dyra priset :nono: ångrar att jag köpte det, men det var kris för mitt andra protein var försenat

En vecka utan protein vad skall man ta sig till!?

Wilson
2003-06-16, 01:23
för mig är det faktiskt kris:) jag gillar inte riktigt att trycka i mig kesella och annat drygt... så PP är för mig helt underbart då det både är billigare OCH godare. :thumbup:

shirunai
2003-06-16, 05:10
Originally posted by AciDBL00D


En vecka utan protein vad skall man ta sig till!?

min kompis var den som ville ha protein, eller han ville helst ha gainer, så vi delade på en burk en hundrigvar + att jag fick en ny shaker var nåt erbjudande

Sundblad
2003-06-16, 07:46
Pyton:

Gainers, proteinpulver och det ulitimata kosttillskottet har diskuterats till leda här - om och om igen. Försök med sökfunktionen och du kan hitta mycket vettigt.

Personligen har jag bara testat gainers och proteinpulver (Eiselts Max Gainer och Protec). Jag har bara positiva erfarenheter av båda (smak, konsistens, resultat). Gainers körde jag endast direkt efter träning (50 g direkt efter träning, 50 g 1 timme efter träning och 50 g ytterligare en timme senare), medan proteinet intogs tillsammans med frukt som mellanmål.

Enda anledningen till att jag tog tillskott var att det är smidigt (och jag hade råd). Det går lika bra med vanlig mat.

Träna helst tills du hamnat på en platå (du gör inga ökningar) innan du börjar med kosttillskott, annars är det faktiskt ganska onödigt i min mening.

.: Sundblad :.

dared
2003-06-19, 00:12
Bra för att gå upp i vikt. Mindre bra för att bygga rena muskler. Chokladsmaken är god