handdator

Visa fullständig version : Något testo höjande som funkar??


x_776
2008-07-19, 22:04
Japp jag undrar om det finns Något testo höjande som funkar??
OBS lagligt alltså

AJO
2008-07-19, 22:13
Tribilus tetris höjer väl testot något, men östrogenet desto mer har jag för mig.

Tänk på det, om du hittar något preparat som är så kraftfullt att det höjer testot, kan det ha många andra ovälkomna egenskaper med.

Inge Enveten
2008-07-19, 22:21
Lägg ner masturbation

Whistler
2008-07-19, 22:45
Mat och träning.

perra_80
2008-07-19, 22:53
Tror inte det finns nåt lagligt som höjer Testo tillräckligt för att det ska ge märkbara effekter to be honest, waste of money

CrazyJoeDavola
2008-07-19, 22:59
Det finns lagliga testo-höjande/östro-sänkande tillskott som fungerar, men de är ofta dopingklassade. Känns som en gråzon i vad som borde var lagligt och inte.

Altec
2008-07-19, 23:19
Lägg ner masturbation

Borde inte det snarare öka mer än det sänker, med tanke på att det måste produceras massa nytt? Eller är jag ute och cyklar?

Nimille
2008-07-19, 23:25
Borde inte det snarare öka mer än det sänker, med tanke på att det måste produceras massa nytt? Eller är jag ute och cyklar?
Testo-nivån når sin peak på sjunde eller åttonde dagen av avhållsamhet. Grub har skrivit en post om det, tror det finns i någon tråd ang. lakrits och sänkta testo-nivåer.

Edit: http://kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=31429&highlight=lakrits

Razorman
2008-07-20, 11:11
"jungle warfare" skall tydligen funka, men vart lite krux om att det innehåller lite skumma substanser...

Rahf
2008-07-20, 11:41
"jungle warfare" skall tydligen funka, men vart lite krux om att det innehåller lite skumma substanser...

Har något vagt och väldigt osäkert minne av att det skulle vara pro-hormoner inblandade där.

Det finns såvitt jag vet inget lagligt tillskott som höjer testosteronnivåerna i någon märkbar bemärkelse, eller ens någon bemärkelse överhuvudtaget. Träna hårt, ät rätt och sov gott.

TylerDurden84
2008-07-20, 12:39
Får man diskutera tillskott här som säljs lagligt i butikerna även om de innehåller substanser som gör att det finns en varningsetikett i form av: "Kan ge utslag vid dopingkontroll"?

Rahf
2008-07-20, 13:36
Får man diskutera tillskott här som säljs lagligt i butikerna även om de innehåller substanser som gör att det finns en varningsetikett i form av: "Kan ge utslag vid dopingkontroll"?

Då är de väl lagliga men bryter mot tävlingsregler? Mod får ta och klargöra vad som gäller.

Razorman
2008-07-20, 15:44
Har något vagt och väldigt osäkert minne av att det skulle vara pro-hormoner inblandade där.

Det finns såvitt jag vet inget lagligt tillskott som höjer testosteronnivåerna i någon märkbar bemärkelse, eller ens någon bemärkelse överhuvudtaget. Träna hårt, ät rätt och sov gott.

gamla varianten va det pro-hormoner i vet jag, den "nyare" finns o köpa från flera svenska internet-shops