handdator

Visa fullständig version : Hur kommer det sig att tjejer får ligga mer?


Demoneyes
2008-07-15, 18:22
Hur kommer det sig att tjejer får ligga mer än killar? Visst är det killar de har sex med "oftast" men om man skulle ta 2 snygga personer 1 kille och 1 tjej så skulle ju tjejen vinna. Detta är som inprintat i hjärnan att det bara är så men varför är frågan?

Eldhroka
2008-07-15, 18:24
Eh, hurdå ligga mer? De ligger väl oftast med killar, så då borde ju rimligen jämna ut sig?

Trance
2008-07-15, 18:25
Killar är billiga horor.

Tricklev
2008-07-15, 18:26
Dina killpolare är fula som stryk.

theoppositescollide
2008-07-15, 18:26
För att killar i regel är lättare att få i säng?

Nithian
2008-07-15, 18:30
tjejer FÅR ligga mer, men det betyder inte att dom gör det.. en snygg tjej behöver bara fråga om jag vill ****** och jag tar av mig brallorna i samma sekund.. kan jag göra det på en tjej? Nej

erks
2008-07-15, 18:32
För att tjejer är snyggare än killar.

mini
2008-07-15, 18:33
För att tjejer är kåtare än killar och vill ligga oftare.

Ignatius72
2008-07-15, 18:36
För att tjejer är kåtare än killar och vill ligga oftare.

Sant, hade killarna bara kunnat vara lite tydligare med att de ville pöka så hade de fått pöka tills de tröttnar.

mini
2008-07-15, 18:40
Sant, hade killarna bara kunnat vara lite tydligare med att de ville pöka så hade de fått pöka tills de tröttnar.

Om de använder ordet pöka får de aldrig ligga.

Tricklev
2008-07-15, 18:43
Om de använder ordet pöka får de aldrig ligga.

Pöka, ja, nej?

mini
2008-07-15, 18:48
Pöka, ja, nej?

Du bor väl i Norrland? Där och i Dalarna kan det funka.

skaparn
2008-07-15, 18:49
Antagligen för att jag inte kan räkna tillräckligt bra för att få ihop matematiken i påstående #1. Tjejer diggar teh Math. Synd för mig då.

regus
2008-07-15, 19:02
Killar är billiga horor.

ja faktiskt

ElecTr0n
2008-07-15, 19:11
Jag tror de är väldigt olika med de där fast de är ju självklart tjejer som bestämmer om man säger så.

skaparn
2008-07-15, 19:14
Åhh, nu fattar jag! Det är ju för att riktigt heta tjejer med jämna mellanrum ligger med varandra, insmorda i väldoftande eteriska oljor.

Litecore
2008-07-15, 19:15
tjejer FÅR ligga mer, men det betyder inte att dom gör det.. en snygg tjej behöver bara fråga om jag vill ****** och jag tar av mig brallorna i samma sekund.. kan jag göra det på en tjej? Nej
+1 som fan!

spelar ingen roll om tjejen ser ut som jabba the hut eller ramlat ner från
fulträdet och slagit i varenda gren på vägen så finns det alltid en nån
kåt jävel som kan/vill tänka sig att ligga med henne ändå - punkt slut.

demode
2008-07-15, 19:25
Fan heller, det är jag som bestämmer om det ska liggas.

Jag tror de är väldigt olika med de där fast de är ju självklart tjejer som bestämmer om man säger så.

Jorgen
2008-07-15, 19:27
Fan heller, det är jag som bestämmer om det ska liggas.

Det räknas inte om man är själv.

dajmond
2008-07-15, 19:32
tjejer är snyggare. ^^

dajmond
2008-07-15, 19:33
kan dock inte hålla med om att killar är billiga horor, snarare billiga slampor eftersom dem skulle ställa upp gratis på en millisekund.

Lexidos
2008-07-15, 19:33
Fan heller, det är jag som bestämmer om det ska liggas.

"Livet är för kort för att man ska ligga med fula tjejer" ;)

n1tro
2008-07-15, 19:34
För att tjejer är kåtare än killar och vill ligga oftare.

no offense alltså men :laugh: z o m g

n1tro
2008-07-15, 19:35
kan dock inte hålla med om att killar är billiga horor, snarare billiga slampor eftersom dem skulle ställa upp gratis på en millisekund.

Vad betyder ett samlag för dig egentligen?

Piranha
2008-07-15, 19:35
Jag förstår inte, om vi enbart räknar heterosexuella borde förhållandet bli exakt 1:1 (rätta mig om jag har fel).

Däremot är sex tillgängligare för tjejer.

Killar är slampor helt enkelt.

L-Sami
2008-07-15, 19:36
Du tror det, men vet lite.

dajmond
2008-07-15, 19:37
Vad betyder ett samlag för dig egentligen?

vad betyder en välformulerad fråga för dig? :)

n1tro
2008-07-15, 19:40
vad betyder en välformulerad fråga för dig? :)

är det ngt fel på min fråga? vet du vad glöm det öht det ligger ändå inte i naturens gång, vi kan inte göra ngt åt saken just nu.

Sundsarn
2008-07-15, 19:40
Du bor väl i Norrland? Där och i Dalarna kan det funka.

Källa ombedes :whipped:

dajmond
2008-07-15, 19:45
är det ngt fel på min fråga? vet du vad glöm det öht det ligger ändå inte i naturens gång, vi kan inte göra ngt åt saken just nu.

felet med dina frågor (och påståenden för den delen) är att ingen annan utom du förstår dem. annars är dem jättebra ^^

Angel
2008-07-15, 19:45
Varför har killar lättare att hitta ett förhållande?

dajmond
2008-07-15, 19:46
dessutom är det väl jävligt oförskämt att fråga mig direkt vad ett samlag betyder för mig. det är inget jag ens berättar för mina kompisar och ser därför ingen anledning att berätta det för en total främling, oavsett hur välutbildad och högintelligent *host* han verkar ;)

Lexidos
2008-07-15, 19:52
Varför har killar lättare att hitta ett förhållande?

Va? Har vi?

Slartibartfast
2008-07-15, 19:58
Ok, så här är det. Som Pirre säger så är relationen faktiskt 1:1. Killar och tjejer kn0lar lika myket. Men om man ser det utslaget över en månad så ser det ut såhär:

Kille:

Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Ragga
Kn0la
Skryta för polare
Skryta för polare
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga

Såhär ser samma månad ut för en tjej:

Shoppa
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Kn0la
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa

Killar spenderar 93% av sin vakna tid med att försöka få till ett ligg. Tjejen ligger när hon känner för det och har tid.

Slartibartfast
2008-07-15, 20:00
Jag tycker vi utlyser en ligga-tävling, så vi får lite statistik. Killarna mot tjejerna. *popcorn*

Fatalist
2008-07-15, 20:02
Hur kommer det sig att tjejer får ligga mer än killar? Visst är det killar de har sex med "oftast" men om man skulle ta 2 snygga personer 1 kille och 1 tjej så skulle ju tjejen vinna. Detta är som inprintat i hjärnan att det bara är så men varför är frågan?

Årets mest korkade frågeställning, du tror inte att tjejerna ligger med någon också?

martin86
2008-07-15, 20:02
Tror på Slartis teori här.

Tyvärr. :(

MilkmaN
2008-07-15, 20:03
Den här tråden är jätterolig :D

Einar
2008-07-15, 20:05
Jag förstår inte, om vi enbart räknar heterosexuella borde förhållandet bli exakt 1:1 (rätta mig om jag har fel).

Ibland kan det vara två killar på en tjej och vice versa. ;)

Så det behöver inte vara helt korrekt.

petah
2008-07-15, 20:09
Ok, så här är det. Som Pirre säger så är relationen faktiskt 1:1. Killar och tjejer kn0lar lika myket. Men om man ser det utslaget över en månad så ser det ut såhär:

Kille:

Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Ragga
Kn0la
Skryta för polare
Skryta för polare
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga

Såhär ser samma månad ut för en tjej:

Shoppa
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Kn0la
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa

Killar spenderar 93% av sin vakna tid med att försöka få till ett ligg. Tjejen ligger när hon känner för det och har tid.


Du är så jävla klok slarti, kunde inte skriva bättre själv.

Troll
2008-07-15, 20:09
Ok, så här är det. Som Pirre säger så är relationen faktiskt 1:1. Killar och tjejer kn0lar lika myket. Men om man ser det utslaget över en månad så ser det ut såhär:

Kille:

Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Ragga
Kn0la
Skryta för polare
Skryta för polare
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga

Såhär ser samma månad ut för en tjej:

Shoppa
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Kn0la
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa

Killar spenderar 93% av sin vakna tid med att försöka få till ett ligg. Tjejen ligger när hon känner för det och har tid.


+1 :thumbup:


Roligaste tråden på länge! :laugh:

hio
2008-07-15, 20:17
Skillnaden ligger i att vissa killar ligger med väldigt många tjejer. True story.

Angel
2008-07-15, 20:18
Idag har ja varit o pratat med en kontaktpers om o läsa i ungern

Slartibartfast
2008-07-15, 20:19
Idag har ja varit o pratat med en kontaktpers om o läsa i ungern

Budapest är Europas pr0n-huvudstad. :thumbup:

egge
2008-07-15, 20:22
Den viktiga frågan som alla verkar förbise är väl ändå: varför får inte jag ligga?

Angel
2008-07-15, 20:24
Budapest är Europas pr0n-huvudstad. :thumbup:

Hoppas på att ligga en jävla massa där (inlägget var förstås i lite fel tråd, men jaja)

L-Sami
2008-07-15, 20:24
varför får inte jag ligga?

För att du bor i Pizzasalladland :D

egge
2008-07-15, 20:25
För att du bor i Pizzasalladland :D

Hmm, kan faktiskt ligga något i det. Lukten kanske inte är jätteinbjudande. :/

Hades
2008-07-15, 20:28
Skillnaden ligger i att vissa killar ligger med väldigt många tjejer. True story.

Precis. Det är ett fåtal killar som offrar sig och ligger med alla tjejer, även med de fula.

Gislason
2008-07-15, 20:40
Hur kommer det sig att tjejer får ligga mer än killar? Visst är det killar de har sex med "oftast" men om man skulle ta 2 snygga personer 1 kille och 1 tjej så skulle ju tjejen vinna. Detta är som inprintat i hjärnan att det bara är så men varför är frågan?

Föreslår du att tjejer slutar ligga så vi killar kan komma ifatt? *slap*

Tricklev
2008-07-15, 20:45
Den här tråden är jätterolig :D

Min favorit är folk som tar upp det som en seriös frågeställning, och helt verkar missa att i stort sätt nästan alla inlägg i tråden är oerhört skämtsamma.

Ps: Dags att ta tillbaks pöka, det är ett fint ord.

stridis
2008-07-15, 21:05
Skillnaden ligger i att vissa killar ligger med väldigt många tjejer. True story.

Hmm, får väl offra mig till att gå bärsärk med x antal pungsparkar. Sedan får alla killar ligga. Ni får tacka mig sedan grabbar.

Piranha
2008-07-15, 21:10
Det enda som kan ändra kan ändra trenden (läs hit rate) emellan könen är ett underskott på killar (supply and demand).

Om man skulle jämföra med sthlms bostadsproblem som säg om det skulle plötsligt bli 10% mindre bostäder skulle trycket på befintliga lediga objekt 1000 dubblas.

Även de skabbiga renoverings objekten i märska skulle gå som smör.


Hur sen detta skulle praktiskt genomföras kan de vise tvista om.

sundvall
2008-07-15, 21:13
För att vi killar generellt sett blir kåtish på en person bara denne har ett fint utseende och kan oftast inom en milisekund bestämma oss för om vi kan setta på denna människa eller inte?

Tjejer är mycket mer selektiva, det är väl ganska allmänt känt. Jag tror det har sina biologiska orsaker helt enkelt.

Sen argumentet "men tjejerna måste väl ligga med någon också, så det borde väl vara lika?" dör ju på en gång då det oftast är ett fåtal killar, som ligger med många tjejer, och resterande grupp killar får inte alls till det speciellt ofta. Är säkert nåt alfamalesuperhaxxor med det där också.

Kwon
2008-07-15, 21:30
En tjej ligger hellre med en snygg tjej än med en ful kille? :D

En stor del killar är mer benägna att tacka ja till det mesta? :D

HajduMan
2008-07-15, 21:39
Eftersom brudar kan få vilken kille dom vill så blir dom kräsna, och ju fler kräsna brudar det blir ju mer får en snygg kille ligga, vilket innebär att på låt säga 10 killar finns en snygg kille. Vilket innebär att om man har 10 brudar och 10 killar som ska bonka på varandra så blir det 10 brudar på en kille och dom övriga killarna får inget. problem solved

jaaaaag
2008-07-15, 21:41
Slarti HAHA, så bra.

mini
2008-07-15, 21:43
Eftersom brudar kan få vilken kille dom vill
Eh, nej?

HajduMan
2008-07-15, 21:45
Eh, nej?


inte riktigt, men killar har inte lika höga krav(finns undantag, dock få).

Sniggel
2008-07-15, 22:04
Jag förstår inte, om vi enbart räknar heterosexuella borde förhållandet bli exakt 1:1 (rätta mig om jag har fel).

Däremot är sex tillgängligare för tjejer.

Killar är slampor helt enkelt.

Precis. Jag tror att det är så att fler tjejer än killar får ligga, men ett fåtal killar får ligga ofta. Det är mer jämnt fördelat mellan tjejer medans det är snedvridet hos killar, mer ligg åt en mindre population av killarna, ungefär så som västvärlden och dess lilla population konsumerar mer tillgångar än vad resten av världen gör tillsammans.

Jag tror det beror på att killar är kåtare än tjejer, alternativt har inte i lika stor utsträckning några spärrar för att ha sex. Dessutom är tjejer snyggare än killar. Det leder till att tjejer, när de har lust, kan välja bland alla kåtbockar och väljer då i större utsträckning de snygga hunkarna och killarna som väljs ut, har inga problem att tacka ja eftersom tjejer i stor utsträckning är snygga och killar i stor utsträckning är kåta.

Givetvis ska mitt inlägg tas en smula oseriöst ;)

Yes
2008-07-15, 22:40
En relaterad fråga som jag grubblat mycket på är:

Vem f-n är det som ligger med alla fula tjejer?

Angel
2008-07-15, 22:42
En relaterad fråga som jag grubblat mycket på är:

Vem f-n är det som ligger med alla fula tjejer?

Ingen!!! Varför tror du jag spammar kolo så mycket?

sundvall
2008-07-15, 22:43
En relaterad fråga som jag grubblat mycket på är:

Vem f-n är det som ligger med alla fula tjejer?

Lasse Kongo

Jay-Z
2008-07-15, 22:43
En relaterad fråga som jag grubblat mycket på är:

Vem f-n är det som ligger med alla fula tjejer?


Fula killar borde vara det uppenbara svaret?

Demoneyes
2008-07-16, 05:21
Årets mest korkade frågeställning, du tror inte att tjejerna ligger med någon också?

Men Om en tjej bestämmer sig för att ha sex om hon går på krogen så får hon det garanterat. Om en kille på krogen bestämmer sig för att ha sex så får han kämpa kämpa kämpa om det nu inte är så att han träffar på just en tjej som e ute efter lite sex. Förstår du mig bättre nu?

Vet att frågan är lite konstigt ställd men tror merparten förstår den nu kanske även du gör det också :)

Nitrometan
2008-07-16, 06:32
Varför har killar lättare att hitta ett förhållande?
Killar kanske är bättre på att ragga?

Ragga med kvalitet menar jag. Så att det blir ett förhållande istället för ett ONS.

Men i övrigt så är jag inte säker på att du har rätt.

Nitrometan
2008-07-16, 06:35
Idag har ja varit o pratat med en kontaktpers om o läsa i ungern
Budapest är en mycket trevlig stad har jag hört av folk som har jobbat där. men maten är inte så rolig.

Den viktiga frågan som alla verkar förbise är väl ändå: varför får inte jag ligga?
Känner du Röda_Lacket?

Gislason
2008-07-16, 07:16
Budapest är en mycket trevlig stad har jag hört av folk som har jobbat där. men maten är inte så rolig.


Maten är dock tokigt jävla billig! Hur den smakar vet jag inte mycket om tyvärr, när jag var där var jag 12 och åt Spagetti Bolognese i princip varje dag, t.o.m när vi käkade på pizza hut, det var iofs rätt gott vad jag vill minnas.

Trevlig stad var det iaf :)


Back to topic..

Slartibartfast
2008-07-16, 07:34
Budapest är en mycket trevlig stad har jag hört av folk som har jobbat där. men maten är inte så rolig.


Jag kan intyga att det är en trevlig stad. Var där med polarna för två somrar sen. Maten är som sagt sådär.

Jag har lite connections i erotikbranschen där, om nån (Angel) är intresserad.

J.Saarela
2008-07-16, 07:47
Budapest är en mycket trevlig stad har jag hört av folk som har jobbat där. men maten är inte så rolig.


Känner du Röda_Lacket?


Maten vi blev serverade i Ungern är nog den bästa mat jag ätit.

z_bumbi
2008-07-16, 07:49
Jag förstår inte, om vi enbart räknar heterosexuella borde förhållandet bli exakt 1:1 (rätta mig om jag har fel).


vid födseln: 1,06 män per kvinna
under 15 år: 1,05 män per kvinna
15-64 år: 1,03 män per kvinna
65 år och äldre: 0,73 män per kvinna
totalt: 0,98 män per kvinna (uppskattning 2001)
(wiki)

Om det är per individ så borde tjejer få pöka mer upp till pensionsåldern, sen blir det problem (impotens och att gubbarna dör av).

Muskelbyggaren
2008-07-16, 08:30
En relaterad fråga som jag grubblat mycket på är:

Vem f-n är det som ligger med alla fula tjejer?
Fast lika mycket de snygga killarna, vilket jag kom till insikt om efter att slutat högstadiet och vem-är-het-och-vem-tar-jag-ej-i-med-tång-snacken såg sina sista dagar.

Ironbabe
2008-07-16, 08:35
Men Om en tjej bestämmer sig för att ha sex om hon går på krogen så får hon det garanterat. Om en kille på krogen bestämmer sig för att ha sex så får han kämpa kämpa kämpa om det nu inte är så att han träffar på just en tjej som e ute efter lite sex. Förstår du mig bättre nu?



Äh, de får väl ragga på de äldre milfarna om de vill ha sex. Jag känner många äldre kvinnor som mer än gärna vill ha lite kul med random k*t kille, de brukar inte vara så noga med hur han ser ut heller!

Piranha
2008-07-16, 09:03
vid födseln: 1,06 män per kvinna
under 15 år: 1,05 män per kvinna
15-64 år: 1,03 män per kvinna
65 år och äldre: 0,73 män per kvinna
totalt: 0,98 män per kvinna (uppskattning 2001)
(wiki)

Om det är per individ så borde tjejer få pöka mer upp till pensionsåldern, sen blir det problem (impotens och att gubbarna dör av).

Jag syr ihop statistiken och skickar ett PM till röda_lacket.

Nu vet han att det är äldre kvinnor (65+) han skall sikta direkt på, statistiken ljuger inte.

christian
2008-07-16, 09:09
En relaterad fråga som jag grubblat mycket på är:

Vem f-n är det som ligger med alla fula tjejer?

Alla användare på Flashback om man får tro mardrömsdate-tråden.

Slartibartfast
2008-07-16, 09:15
Tycker ni det är ok att börja ligga direkt efter att ett förhållande tar slut. Det tycker inte jag. (då pratar vi förståss längre förhållanden). Jag tycker man ska ha en viss karenstid som ett tecken på respekt för den andra parten. Hur länge denna tid är är olika, men jag vet iaf att jag hade grymma skuldkänslor när jag foolade runt med en tjej ungefär två månader efter att mitt förra förhållande gick i stöpet. När jag sedan fick veta att mitt ex hoppa i säng med första bästa, så satte det saker i perspektiv lite. Tycker ändå inte det är rätt.

Angel
2008-07-16, 09:39
Jag kan intyga att det är en trevlig stad. Var där med polarna för två somrar sen. Maten är som sagt sådär.

Jag har lite connections i erotikbranschen där, om nån (Angel) är intresserad.

Wtfu, ja ska gå i skola ju.

Xealswe
2008-07-16, 09:40
Ragga med kvalitet menar jag. Så att det blir ett förhållande istället för ett ONS.


Det där råder det väl delade meningar om ;)

Slartibartfast
2008-07-16, 09:46
Wtfu, ja ska gå i skola ju.

yeah, yeah... *popcorn*

Xealswe
2008-07-16, 09:49
Tycker ni det är ok att börja ligga direkt efter att ett förhållande tar slut. Det tycker inte jag. (då pratar vi förståss längre förhållanden). Jag tycker man ska ha en viss karenstid som ett tecken på respekt för den andra parten. Hur länge denna tid är är olika, men jag vet iaf att jag hade grymma skuldkänslor när jag foolade runt med en tjej ungefär två månader efter att mitt förra förhållande gick i stöpet. När jag sedan fick veta att mitt ex hoppa i säng med första bästa, så satte det saker i perspektiv lite. Tycker ändå inte det är rätt.

Jag undrar hur det är möjligt att man kan switcha sådär snabbt efter ett längre förhållande.
2mån är ju iofs en tillräcklig karenstid.

Det kan vara som så att hon hade någon på känn i samband med att det tog slut med dig? Det är vanligt att många skaffar en backup innan de väl gör slut. Relativt respektlöst det stämmer, men vill de leva med det och andras nedåtslående blickar får de väl göra det.

Nitrometan
2008-07-16, 09:50
Det där råder det väl delade meningar om ;)
Ja.

Det var bara en kommentar till Angels påstående.

Jag vet inte om det är så. Troligen inte. :)

Nitrometan
2008-07-16, 09:50
Wtfu, ja ska gå i skola ju.
Lite extrapengar?

Angel
2008-07-16, 09:52
Behövs inte, jag ska gifta mig med Torres.

Nitrometan
2008-07-16, 09:53
Jag syr ihop statistiken och skickar ett PM till röda_lacket.
Du är en riktig vän!

Pirre, en räddande riddarhjälte!

Nitrometan
2008-07-16, 09:53
Behövs inte, jag ska gifta mig med Torres.
Är han i Budapest?

Xealswe
2008-07-16, 09:53
Ja.

Det var bara en kommentar till Angels påstående.

Jag vet inte om det är så. Troligen inte. :)

Vi kan säga såhär!
Ett lyckat ragg---> ONS ---> Du spelar i kill ligan
Ett lyckat ragg-->Förhållande--> Du spelar i tjejligan

Slartibartfast
2008-07-16, 09:54
Jag undrar hur det är möjligt att man kan switcha sådär snabbt efter ett längre förhållande.
2mån är ju iofs en tillräcklig karenstid.

Det kan vara som så att hon hade någon på känn i samband med att det tog slut med dig? Det är vanligt att många skaffar en backup innan de väl gör slut. Relativt respektlöst det stämmer, men vill de leva med det och andras nedåtslående blickar får de väl göra det.

Jo, brudar brukar bearbeta en separation på egen hand och med polare länge innan killen vet om att det kommer bli en separation. Sen går hon på autopilot tills separationen sker och då har hon redan ställt om till singel mode och gått vidare. Killen får bara påbörja sin bearbetning.

Angel
2008-07-16, 09:56
Är han i Budapest?

Förmodligen i Liverpool

Piranha
2008-07-16, 10:02
Du är en riktig vän!

Pirre, en räddande riddarhjälte!

Orden "riddare" och "hjälte" är bannlyst ifrån kolo enligt avtal bundet 2008-07-16.

De är ersatta med desperat kille respektive vardagshjälte.

PM'a Yes för fulla protokoll.
:D

Nitrometan
2008-07-16, 10:04
Optislarti har rätt som vanligt. Bra observation där.

Vi kan säga såhär!
Ett lyckat ragg---> ONS ---> Du spelar i kill ligan
Ett lyckat ragg-->Förhållande--> Du spelar i tjejligan
OK. Jag raggade upp min förra tjej och det blev ett förhållande.
Jag raggade upp en brasiliansk studentska och det blev nånslags KK/flera-ONS/whatever-förhållande.
Jag raggade upp grannen och det blev ett förhållande.

E ja tjej nu?


Edit: Pirre: OK. Uppfattat. Förstår varför också.

Piranha
2008-07-16, 10:07
Optislarti har rätt som vanligt. Bra observation där.


OK. Jag raggade upp min förra tjej och det blev ett förhållande.
Jag raggade upp en brasiliansk studentska och det blev nånslags KK/flera-ONS/whatever-förhållande.
Jag raggade upp grannen och det blev ett förhållande.

E ja tjej nu?


Edit: Pirre: OK. Uppfattat. Förstår varför också.

Ytterligare faktorer runt separationer där kommer också att spela roll i sammanhanget som alkohol och andra omdömesnedsättande faktorer, dessa har enligt min uppfattning väldigt stor skuld i just varför man vaknat upp nyseparerad och bakfull och inte vågar vända sig om i sängen för man har ingen aning om "vad" som ligger där på andra sidan och snarkar.

Angel
2008-07-16, 10:10
Vafan är du ihop med grannen nu?

Nitrometan
2008-07-16, 10:15
Vafan är du ihop med grannen nu?
Ja.

Osingel igen.

Slartibartfast
2008-07-16, 10:38
Ja.

Osingel igen.

Ofan. Inget mera spammande i Ponys journal då? *popcorn*

Jag kan ta över.

Kwon
2008-07-16, 10:40
Ja.

Osingel igen.

Bild på Brasilianskan? :naughty:

moment22
2008-07-16, 10:44
Tjejer har lärt sig från barnsben att dom är slampor och inte värda mycket om dom knullar runt mycket.

Därför ställer dom väldigt höga krav på killarna de väljer att ligga med.

5% av alla singel killar knullar 90% av alla singel tjejer.

95% av killarna som är av fel material blir desperata som in i helvette och knullar givetvis nästan vem som helst.
Dom blir så kassa på att ragga eftersom att tjejerna är svår raggade.

Tjejerna får väldigt många att välja mellan, vilket gör det ännu svårare för killarna och de blir ännu desperatare.

Lås tråd :P

egge
2008-07-16, 10:45
Känner du Röda_Lacket?

Nej, men ibland läser jag hans trådar. Tror du att det smittar? :/

Piranha
2008-07-16, 10:51
Ja.

Osingel igen.

Vi fixar det.

12345
2008-07-16, 11:35
Tjejer har lärt sig från barnsben att dom är slampor och inte värda mycket om dom knullar runt mycket.

Därför ställer dom väldigt höga krav på killarna de väljer att ligga med.

5% av alla singel killar knullar 90% av alla singel tjejer.

95% av killarna som är av fel material blir desperata som in i helvette och knullar givetvis nästan vem som helst.
Dom blir så kassa på att ragga eftersom att tjejerna är svår raggade.

Tjejerna får väldigt många att välja mellan, vilket gör det ännu svårare för killarna och de blir ännu desperatare.

Lås tråd :P

Helt sant visserligen.
:)


Sedan kan ju det faktum att män har rätt så mycket mer testosteron som åker runt i kroppen ständigt och jämt bidra till att de generellt och allmänt sett ofta brukar vara lite mer intresserade av att ligga runt än vad kvinnor är.

Det påverkar ju sexdriften ganska så mycket generellt och allmänt sett vilket man ju tex märker ganska så tydliga bevis för hos den typen av kvinnor som av diverse olika anledningar i sitt liv har valt att öka sin testosteronmängd.

( Inom forumets regler det där hoppas jag om man inte utvecklar det mer som sak.)

Sniggel
2008-07-16, 11:35
Tjejer har lärt sig från barnsben att dom är slampor och inte värda mycket om dom knullar runt mycket.

Därför ställer dom väldigt höga krav på killarna de väljer att ligga med.

5% av alla singel killar knullar 90% av alla singel tjejer.

95% av killarna som är av fel material blir desperata som in i helvette och knullar givetvis nästan vem som helst.
Dom blir så kassa på att ragga eftersom att tjejerna är svår raggade.

Tjejerna får väldigt många att välja mellan, vilket gör det ännu svårare för killarna och de blir ännu desperatare.

Lås tråd :P

Här har vi ju allting bra sammanfattat!

Nitrometan
2008-07-16, 11:38
Ofan. Inget mera spammande i Ponys journal då? *popcorn*
Jo, förfan. Pony är alltid trevlig och värd lite spammande.

Jag kan ta över.
Et tu slarti. Kör hårt. Vi kan hjälpas åt.

Bild på Brasilianskan? :naughty:
Nej. Det blev bara "privata" bilder kvar efter att hon åkt hem. :cool:

Nitrometan
2008-07-16, 11:40
Nej, men ibland läser jag hans trådar. Tror du att det smittar? :/
Det kan vara så.

Vi fixar det.
Tack. Du är en riktig vän, Pirre! *kissass*

Yes
2008-07-16, 13:20
Fula killar borde vara det uppenbara svaret?
Fula killar får ofta ligga med snygga tjejer.

Alla användare på Flashback om man får tro mardrömsdate-tråden.
Ah, Flashback... det säger allt.

MrBoris
2008-07-16, 13:28
Tjejer har lärt sig från barnsben att dom är slampor och inte värda mycket om dom knullar runt mycket.

Därför ställer dom väldigt höga krav på killarna de väljer att ligga med.

5% av alla singel killar knullar 90% av alla singel tjejer.

95% av killarna som är av fel material blir desperata som in i helvette och knullar givetvis nästan vem som helst.
Dom blir så kassa på att ragga eftersom att tjejerna är svår raggade.

Tjejerna får väldigt många att välja mellan, vilket gör det ännu svårare för killarna och de blir ännu desperatare.

Lås tråd :P

+1... helt sant. Har en tjock ful tjejkompis som har ett nytt ligg 1-2gånger i veckan året runt, helt sjukt men så är det.

Math
2008-07-16, 14:26
Antagligen för att jag inte kan räkna tillräckligt bra för att få ihop matematiken i påstående #1. Tjejer diggar teh Math. Synd för mig då.

Ty :naughty:

zeusden1
2008-07-16, 14:57
Jag tror att den är den enskila individen som får ligga mer, inte sett i det hela.

Säg att en tjej går ut på en klubb, hon kan bara välja och vraka. De som hon ligger med är killar.
Hon går på klubbar ofta, och tar hem olika killar varje gång = hon ligger mycket, killarna ligger en gång.

Förstår ni?

Demoneyes
2008-07-16, 18:15
Äh, de får väl ragga på de äldre milfarna om de vill ha sex. Jag känner många äldre kvinnor som mer än gärna vill ha lite kul med random k*t kille, de brukar inte vara så noga med hur han ser ut heller!

Och hur ser dessa ut då? Duger en 20åring i sina bästa år med en beach 2008-kropp för dem? :)

Tricklev
2008-07-16, 18:21
Jag tror att den är den enskila individen som får ligga mer, inte sett i det hela.

Säg att en tjej går ut på en klubb, hon kan bara välja och vraka. De som hon ligger med är killar.
Hon går på klubbar ofta, och tar hem olika killar varje gång = hon ligger mycket, killarna ligger en gång.

Förstår ni?

Det måste ju betyda att alla andra tjejer knullar mindre, för att det ska jämna ut sig, fördelningen på kvinnor/män är ju ändå ganska jämn.

MrBoris
2008-07-16, 18:50
Det måste ju betyda att alla andra tjejer knullar mindre, för att det ska jämna ut sig, fördelningen på kvinnor/män är ju ändå ganska jämn.

alltså grejen är såhär, visst det kanske är så att andra tjejer då ligger mindre; men det jag tror Demoneyes försöker säga med hela tråden är att tjejer får ligga mer om de verkligen vill, medan vi killar får kämpa nå inåt för att ha tur någon gång då o då.

Micke A
2008-07-16, 18:58
Jag förstår inte, om vi enbart räknar heterosexuella borde förhållandet bli exakt 1:1 (rätta mig om jag har fel).

Däremot är sex tillgängligare för tjejer.

Killar är slampor helt enkelt.

Såvida det inte är som hos aporna: Flockledaren få ligga en himla massa med alla, medan de andra hannarna får vara utan om de inte kan ta sig ett tjyvnyp :)


10 tjejer har vardera alla varit med flockledaren (dvs den häftige DJ:n eller den rike snygge playern), medan 9 andra killar kammar noll:smash:

Piranha
2008-07-16, 19:48
Såvida det inte är som hos aporna: Flockledaren få ligga en himla massa med alla, medan de andra hannarna får vara utan om de inte kan ta sig ett tjyvnyp :)


10 tjejer har vardera alla varit med flockledaren (dvs den häftige DJ:n eller den rike snygge playern), medan 9 andra killar kammar noll:smash:

Japps, det verkar som en bra teori.

Ironbabe
2008-07-16, 20:30
Och hur ser dessa ut då? Duger en 20åring i sina bästa år med en beach 2008-kropp för dem? :)

Jadu..de finns nog i alla storlekar och former precis som 20-åringarna de 6:ar sig med! :D Kaka söker maka typ

mela
2008-07-16, 20:31
Vänta lite nu.... får tjejer ligga mer än killar? Vart då? :confused:

Trance
2008-07-16, 20:35
Vänta lite nu.... får tjejer ligga mer än killar? Vart då? :confused:

Oftast sker det på den gröna fina gräsmattan på den andra sidan.

Sniggel
2008-07-16, 20:45
Vänta lite nu.... får tjejer ligga mer än killar? Vart då? :confused:

På SSUs fester. You should check them out! :thumbup:

Arne Persson
2008-07-16, 20:45
Oftast sker det på den gröna fina gräsmattan på den andra sidan.

Du menar inte också stadsparkernas välansade gräsmattor? Där unga studentskor väcks av sina fädrar, där dom ligger så sött och bakfulla i sina oskuldsfullt vita studentklänningar, tyvärr med grönfärgade fläckar på ryggen. Deras söta lilla studentmössa ligger brevid och trosorna i den.:)

Ironbabe
2008-07-16, 20:49
Du menar inte också stadsparkernas välansade gräsmattor? Där unga studentskor väcks av sina fädrar, där dom ligger så sött och bakfulla i sina oskuldsfullt vita studentklänningar, tyvärr med grönfärgade fläckar på ryggen. Deras söta lilla studentmössa ligger brevid och trosorna i den.:)

Attans..där ser man vad man missade då man ej tog studenten *gah!*

Muskelbyggaren
2008-07-16, 21:14
Du menar inte också stadsparkernas välansade gräsmattor? Där unga studentskor väcks av sina fädrar, där dom ligger så sött och bakfulla i sina oskuldsfullt vita studentklänningar, tyvärr med grönfärgade fläckar på ryggen. Deras söta lilla studentmössa ligger brevid och trosorna i den.:)
Låter nästan självupplevt. :D

Sen är det väl rätt självklart att tjejer har lättare att i en handvändning finna en sexpartner, men det låter nästan annorlunda hos tex Ironbabe? Jag har ingen undersökning, men kan nog ändå svära på att det på den typiska krogen finns en väsentlig andel killar som utan vidare skulle gå hem med vilken tjej som helst bara hon ser normal ut och inte är direkt otrevlig. Motsvarande andel tjejer är åtminstone betydligt mindre. Men sen kan det ju också bero på att "killar har"(*socialt arv, generalisering, alla är inte lika-disclaimer*) ett mer framfusigt vis att förföra, medan tjejers till synes passiva bemötande egentligen är deras sätt att aktivt deltaga i raggningsritualen. Men om nån påstår att killar i det konkreta faktiskt har lika stor chans att få ha sex måste jag protestera. Denna nån får ju gärna förtälja vad för något de killar som helg efter helg går ut i jakt, oftast med nederlag som resultat, egentligen har missat.

Men det håller nog på att ändras, jag tycker tjejer börjar bli mer som killar när det gäller det sexuella. De är åtminstone mer öppna med den än förut. Vilket på många vis är bra. (som nybliven 21-åring är mitt historiska underlag för övrigt hisnande)

MrBoris
2008-07-16, 21:19
Men om nån påstår att killar i det konkreta faktiskt har lika stor chans att få ha sex måste jag protestera.

+1

Muskelbyggaren
2008-07-16, 22:07
Visst är The game är ett enda stort hopkok av pubertal amatörpsykologi där killar som har svårt att få kontakt med tjejer grupperar sig ännu hårdare i hopp om att hitta nån receptmetod för att få ligga. Men sen finns det en hel del folk som faktiskt inte är nåt vidare trevliga att umgås med, då är det väl toppen om de försöker ändra lite på sig.

Men vad hade det med diskusen att göra egentligen? Jag tror att den kvinnliga befolkningen ska vara glada för att många killar väljer att inte "vara sig själva" på krogen.

oath5
2008-07-16, 23:34
Det är eran tur nu.

word !!!ii

Nitrometan
2008-07-17, 07:21
När är man sig själv?
http://www.newsdesk.se/files/e5acc560b4ddb2d14c795da862e1a61d/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/7310400021554_norrlandsguld_guld_3_5_50rb_medium.j pg


http://norrlands.blogspot.com/

Jay-Z
2008-07-17, 07:43
Nu kom jag på svaret.


Tjejer har smink.

Nitrometan
2008-07-17, 07:57
Nu kom jag på svaret.
Bra tänkt!

Det är ju en tydlig skillnad!

Yes
2008-07-17, 10:51
Visst är The game är ett enda stort hopkok av pubertal amatörpsykologi där killar som har svårt att få kontakt med tjejer grupperar sig ännu hårdare i hopp om att hitta nån receptmetod för att få ligga. Men sen finns det en hel del folk som faktiskt inte är nåt vidare trevliga att umgås med, då är det väl toppen om de försöker ändra lite på sig.

Men vad hade det med diskusen att göra egentligen? Jag tror att den kvinnliga befolkningen ska vara glada för att många killar väljer att inte "vara sig själva" på krogen.
Neil Strauss har ändå lyckats på ett vis som måste göra honom unik som författare. Alla som inte läst The Game vet tydligen precis vad boken handlar om.

LadyInsane
2008-07-17, 11:27
http://www.newsdesk.se/files/e5acc560b4ddb2d14c795da862e1a61d/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/7310400021554_norrlandsguld_guld_3_5_50rb_medium.j pg


http://norrlands.blogspot.com/

:laugh:

Frida.B
2008-07-17, 11:32
tjejer är snyggare

mela
2008-07-17, 11:44
Oftast sker det på den gröna fina gräsmattan på den andra sidan.
Jag ska leta upp den gröna fina gräsmattan på andra sidan..

På SSUs fester. You should check them out! :thumbup:

Hellre nunna än med en SSUare.

Gustaven
2008-07-17, 11:47
haha vänta bara mela en vacker dag kommer du träffa en fin ssuare

mela
2008-07-17, 11:48
haha vänta bara mela en vacker dag kommer du träffa en fin ssuare

pfft.. vet att jag kommer att leva med min nuvarande pojke hela livet och han är vettig ;)

LadyInsane
2008-07-17, 11:51
Hellre nunna än med en SSUare.

Sådär kan man aldrig säga....Trodde aldrig jag skulle älska en sverigedemokrat..:Virro

Nitrometan
2008-07-17, 12:21
tjejer är snyggare
Japp.

Varje dag.

Jag ligger mycket hellre med en tjej än med en kille. *kissass*

LI: Det trodde inte vi heller.

bear.flowertwig
2008-07-17, 13:33
Äh, de får väl ragga på de äldre milfarna om de vill ha sex. Jag känner många äldre kvinnor som mer än gärna vill ha lite kul med random k*t kille, de brukar inte vara så noga med hur han ser ut heller!

Äldre kvinnor är fantastiska i den bemärkelsen. Inget (ok, mindre) bs.

Trance
2008-07-17, 15:18
(Side note: Lämna datorn en stund är ett bra första steg.)

Det är väl inte direkt det som det handlar om. Att kvinnor generellt är den passiva nekande och att män är den aktivt sökande är väl ingen hemlighet direkt? Har man missat det så bör man väl kanske lämna tangentbordet själva en liten stund.

Jiggen
2008-07-17, 17:58
är det så svårt? har man bara lätt att prata för sig och är allmänt social så tror jag inte att tjejer har lättare för att ligga. men den där blga killen som sitter och inte säger något på hela kvällen har det nog svårt medans den där blyga tjejen som inte säger något får nog en och en annan kille som försöker endå.
Men som sagt, kunna prata,vara öppen och social så är det någon inget svårare att få ett ligg som tjej eller kille...
nehe man kanske skulle ut....:naughty:

Muskelbyggaren
2008-07-17, 20:26
är det så svårt? har man bara lätt att prata för sig och är allmänt social så tror jag inte att tjejer har lättare för att ligga. men den där blga killen som sitter och inte säger något på hela kvällen har det nog svårt medans den där blyga tjejen som inte säger något får nog en och en annan kille som försöker endå.
Men som sagt, kunna prata,vara öppen och social så är det någon inget svårare att få ett ligg som tjej eller kille...
nehe man kanske skulle ut....:naughty:
Ja, om en som ser ut som dig grejar det lär det ju bevisligen bara vara munlädret och viljan som avgör.

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2547767&postcount=1

(ironi kan ju vara svårt på nätet så jag skyltar)

Jiggen
2008-07-18, 11:28
Ja, om en som ser ut som dig grejar det lär det ju bevisligen bara vara munlädret och viljan som avgör.

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2547767&postcount=1

(ironi kan ju vara svårt på nätet så jag skyltar)


hahah utan eller med skylt så tog jag det som ironi;)
..men seriöst så har jag "ej attraktiva" killpolare som får till det lite för ofta för att du man föra sig och prata vettigt

Nitrometan
2008-07-18, 11:34
..men seriöst så har jag "ej attraktiva" killpolare som får till det lite för ofta för att du man föra sig och prata vettigt
Va?

Kan du ta det en gång till, på svenska?

mini
2008-07-18, 11:35
Tänk om man vetat hur mycket man skulle kunnat få ligga när man var singel på krogen...

Jorgen
2008-07-18, 11:36
Tänk om man vetat hur mycket man skulle kunnat få ligga när man var singel på krogen...

Tänk om man vore en tjej. :(

MrBoris
2008-07-18, 11:49
är det så svårt? har man bara lätt att prata för sig och är allmänt social så tror jag inte att tjejer har lättare för att ligga. men den där blga killen som sitter och inte säger något på hela kvällen har det nog svårt medans den där blyga tjejen som inte säger något får nog en och en annan kille som försöker endå.
Men som sagt, kunna prata,vara öppen och social så är det någon inget svårare att få ett ligg som tjej eller kille...
nehe man kanske skulle ut....:naughty:

vad är svårast, sitta på en stol o vänta på att någon ska komma fram, eller det ovanstående du skrev (kunna prata,vara öppen och social)? precis, det är alltså svårare som kille :)

Frida.B
2008-07-18, 12:15
vad är svårast, sitta på en stol o vänta på att någon ska komma fram, eller det ovanstående du skrev (kunna prata,vara öppen och social)? precis, det är alltså svårare som kille :)

Har man ingen personlighet kan det nog vara svårt att vara öppen och social

MrBoris
2008-07-18, 12:22
Har man ingen personlighet kan det nog vara svårt att vara öppen och social

precis, därför är det lättare o vara tjej, som kan vara helt skadad i huvudet, men ändå få hem ligg gång på gång på krogen genom att bara sitta där o vänta på att en kille raggar på henne

Tricklev
2008-07-18, 12:30
Har man ingen personlighet kan det nog vara svårt att vara öppen och social

Jag håller med dig, tjejer har ingen personlighet.

sundvall
2008-07-18, 12:58
pfft.. vet att jag kommer att leva med min nuvarande pojke hela livet och han är vettig ;)

Hur gammal var du nu igen?

Jiggen
2008-07-19, 12:26
Va?

Kan du ta det en gång till, på svenska?

oj sorry, har en ny dator (Mac) och den gör lite som den vill ibland.

skulle vara så här:;)
men seriöst så har jag "ej attraktiva" killpolare som får till det lite för ofta för att dom kan föra sig och prata vettigt

Mental
2008-07-19, 13:57
oj sorry, har en ny dator (Mac) och den gör lite som den vill ibland.

skulle vara så här:;)
men seriöst så har jag "ej attraktiva" killpolare som får till det lite för ofta för att dom kan föra sig och prata vettigt

Det har aldrig dykt upp en tanke om att uppförande och vältalighet är attraktivt i sig?

Liten Men Fet
2008-07-20, 01:33
Skillnaden ligger i att vissa killar ligger med väldigt många tjejer. True story.

Det där tror jag hårt på. 90 % av alla killar får jobba arslet av sig med många tjejer för att ibland få till det. Sen finns det en liten grupp killar som knullar allt som rör sig, inte för att dom vill utan för att dom hela tiden får erbjudande.

Jag har en sån polare, han har gått hem från kravall (studentfest) när han varit på besök hos mig, gått vilse och frågat första person han möter om vägen som då var det en snygg tjej som sa: "Jag vet inte vägen men du kan få sova hos mig."

Åker han tunnelbana så ställer sig nån tjej å gnuggar sig mot honom.
Han bodde vid löparspåret och då gick det hem tjejer till honom för att "använda hans dusch" efter träningen. En tjej drog av sig kläderna i tamburen och sa "du ha väl sett nakna flickor innan".

Killen behöver en gren för att hålla alla tjejer på avstånd när han är ute. Det är såna som han som tar 90 % av alla tjejer och vi andra får slåss om resterna.

Liten Men Fet
2008-07-20, 01:42
Tycker ni det är ok att börja ligga direkt efter att ett förhållande tar slut. Det tycker inte jag. (då pratar vi förståss längre förhållanden). Jag tycker man ska ha en viss karenstid som ett tecken på respekt för den andra parten. Hur länge denna tid är är olika, men jag vet iaf att jag hade grymma skuldkänslor när jag foolade runt med en tjej ungefär två månader efter att mitt förra förhållande gick i stöpet. När jag sedan fick veta att mitt ex hoppa i säng med första bästa, så satte det saker i perspektiv lite. Tycker ändå inte det är rätt.

Det beror ju på, om uppbrytningen på förhållandet varit jobbig och man vet att man inte egentligen klarar av att vara tillsammans med tjejen så kan man ju av ren självbevarelsedrift ****** på nån bara för att permanent avsluta det gamla förhållandet.

Så man inte är tillsammans av och till i 6 månader innan nån hittar en ny.

ManuelIT
2008-07-20, 01:52
Det där tror jag hårt på. 90 % av alla killar får jobba arslet av sig med många tjejer för att ibland få till det. Sen finns det en liten grupp killar som knullar allt som rör sig, inte för att dom vill utan för att dom hela tiden får erbjudande.

Jag har en sån polare, han har gått hem från kravall (studentfest) när han varit på besök hos mig, gått vilse och frågat första person han möter om vägen som då var det en snygg tjej som sa: "Jag vet inte vägen men du kan få sova hos mig."

Åker han tunnelbana så ställer sig nån tjej å gnuggar sig mot honom.
Han bodde vid löparspåret och då gick det hem tjejer till honom för att "använda hans dusch" efter träningen. En tjej drog av sig kläderna i tamburen och sa "du ha väl sett nakna flickor innan".

Killen behöver en gren för att hålla alla tjejer på avstånd när han är ute. Det är såna som han som tar 90 % av alla tjejer och vi andra får slåss om resterna.

Fascinerande. Är han snygg? Vad är det han har för att bli en sån brudmagnet?

sundvall
2008-07-20, 02:04
Fascinerande. Är han snygg? Vad är det han har för att bli en sån brudmagnet?

Snygghet är sååååå jädrans överskattat som kille, det verkar som att utseendet tammefan aldrig är någon avgörande faktor på något vis.

tntballe
2008-07-20, 02:07
Fascinerande. Är han snygg? Vad är det han har för att bli en sån brudmagnet?

Jag tror mer på utstrålning än utseende. Ett självförtroende som syns utan att bli för mycket, lockar mer än utseende

sundvall
2008-07-20, 02:22
Jag tror mer på utstrålning än utseende. Ett självförtroende som syns utan att bli för mycket, lockar mer än utseende

Absolut. Och har man ett riktigt starkt självförtroende kommer man automatiskt att framstå som "snyggare" så att säga.

Ärligt talat, jag vet inte hur många ggr jag varit med om nu då tjejer kallar diverse killar "snygg" även fast dom, enligt mig och säkerligen en majoritet inte alls är särskilt bildsköna, just för att dom har karisma och utstrålning.

En gång, för.. ja jag vet inte, 2år sen kanske, var jag hos en tjejpolare och hennes kompis, vi väntade på min polare som dom aldrig hade sett förut för att vi skulle ut och dricka tsm, dom bad mig visa en bild på honom och så gjorde jag... dom blev genast besvikna för att dom inte tyckte han var snygg (på bild då förståss), well... en lång historia kort så slutade det med att de två tjejerna i princip började bråka om killen, han satte på ena tjejen, och veckan efter tog han den andra.

Utseende är allt för överskattat, det tror jag stenhårt på.

Kwon
2008-07-20, 03:42
En dikt

Stop wasting your time
It's you they're supposed to find

Women can sense failure or success
That's how they separate you from the rest

Get a good job and then make some cash
Before you know it,they'll be on you like a rash

Women have a secret method of detecting,
That tells them who they should be selecting

If you really think you're the one that does the choosing,
You've got brain damage, or you've done to much boozing

It's a one way game and you'll never be in charge,
Unless your bank account is really really large

Chaan
2008-07-20, 04:45
Hur kommer det sig att tjejer får ligga mer?

Därför att eftersom de flesta tjejer bryr sig om relationen så blir det många killar över på dem som inte gör det.

Tricce
2008-07-20, 10:22
Snygghet är sååååå jädrans överskattat som kille, det verkar som att utseendet tammefan aldrig är någon avgörande faktor på något vis.

Vet inte men jag håller inte med. Iof med snygghet kommer oftast självförtroende och då vet man ju inte riktigt vilket som avgjorde.

Liten Men Fet
2008-07-20, 11:39
Min polare är snygg men inte så det stör på radaren. Lång och mörk (mörkhårig nordbo) med blå ögon och alltid lite solbränd.
Men det är nog något med utstrålningen, han är lugn och avslappnad skryter aldrig.

Jag har nog aldrig sett honom ragga aktivt på nån tjej, det behövs inte.

moment22
2008-07-20, 12:09
Snygga killar, som alltid varit snygga, som tjejer fnissade åt och frågade chans på i mycket låg ålder, alltså killar som alltid har haft det så, har ju bättre inställning till raggning en oss fula killar.
De utstrålar att tjejer jagar dem.

Snygga killar som har jobbat på sitt utseende just för att de varit desperata för att få tjejer, ja de utstrålar en helt annan sak.

Sjukt bra dikt Kwon, blir att läsa varje dag :D

sundvall
2008-07-20, 12:46
Vet inte men jag håller inte med. Iof med snygghet kommer oftast självförtroende och då vet man ju inte riktigt vilket som avgjorde.

Det är det jag menar, killar som är snygg bygger väldigt ofta upp ett självförtroende just kring sin snygghet, blir då oftast mer karismatisk, utgående och social än den fula finnpojken med hårfäste som är åt helvete, får ofta napp och därmed drar folk slutsatser att det måste vara hans utseende som är faktorn. Jag tror inte på det. Visst kan utseende göra litegrann, liksom en stor biceps också kan dra åt sig lite extra uppmärksamhet, men jag tror inte att det är en sån stor påverkan som det egentligen har.

Indirekt visst (utseende = självförtroende -exemplet), men direkt... nae.

Det finns för många bildsköna killar som har otroligt svårt för att få ligga för att jag ska tro på något sådant, säg någon bildskön tjej som har svårt att få nuppa?

Slartibartfast
2008-07-20, 13:01
Det finns för många bildsköna killar som har otroligt svårt för att få ligga för att jag ska tro på något sådant,

Det är därför jag aldrig får någon uppmärksamhet på krogen. Jag är vacker som en dag, men dum, dryg och elak. :(

Mourten
2008-07-20, 13:21
Tror ocksp självförtroende är A och O.
Jag är på gränsen till narcissist, dvs jag avgudar mig sj, jag får ligga mkt/ofta och vackert.

Kwon
2008-07-20, 13:35
Tror ocksp självförtroende är A och O.
Jag är på gränsen till narcissist, dvs jag avgudar mig sj, jag får ligga mkt/ofta och vackert.

Fan va vackert! :D

sundvall
2008-07-20, 14:04
Det är därför jag aldrig får någon uppmärksamhet på krogen. Jag är vacker som en dag, men dum, dryg och elak. :(

Nej dom blir bara rädd för din axelbredd.

Ignatius72
2008-07-20, 14:16
Tycker ni det är ok att börja ligga direkt efter att ett förhållande tar slut. Det tycker inte jag. (då pratar vi förståss längre förhållanden). Jag tycker man ska ha en viss karenstid som ett tecken på respekt för den andra parten. Hur länge denna tid är är olika, men jag vet iaf att jag hade grymma skuldkänslor när jag foolade runt med en tjej ungefär två månader efter att mitt förra förhållande gick i stöpet. När jag sedan fick veta att mitt ex hoppa i säng med första bästa, så satte det saker i perspektiv lite. Tycker ändå inte det är rätt.

För mig är karenstiden ungefär en kvart. Vad gäller tjejen så tycker jag att karenstiden kan vara en 15-20 år. Hon kan sitta och tråna och drömma om mig.

Fredrik_S
2008-07-20, 14:36
Ok, så här är det. Som Pirre säger så är relationen faktiskt 1:1. Killar och tjejer kn0lar lika myket. Men om man ser det utslaget över en månad så ser det ut såhär:

Kille:

Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Ragga
Kn0la
Skryta för polare
Skryta för polare
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga
Ragga
Ragga
Träna
Ragga
Ragga

Såhär ser samma månad ut för en tjej:

Shoppa
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Kn0la
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa
Vara med tjejkompisar
Shoppa

Killar spenderar 93% av sin vakna tid med att försöka få till ett ligg. Tjejen ligger när hon känner för det och har tid.

Skrattat så hårt att det kommit tårar i ögonen.

Fredrik_S
2008-07-20, 14:47
Jag tror att snygga tjejer har lättare att få "ligga" än snygga killar där båda saknar god social förmåga.
Däremot tror jag att fula killar med bra social-förmåga/bra munläder har lättare än fula tjejer med samma förmåga.

som en sidnot: tycker jag även det oftare är snygga tjejer med fula pojkvänner än snygga killa med fula flickvänner.

sundvall
2008-07-20, 14:55
Jag tror att snygga tjejer har lättare att få "ligga" än snygga killar där båda saknar god social förmåga.
Däremot tror jag att fula killar med bra social-förmåga/bra munläder har lättare än fula tjejer med samma förmåga.

som en sidnot: tycker jag även det oftare är snygga tjejer med fula pojkvänner än snygga killa med fula flickvänner.

+1

Sociala färdigheter, kvickhet i käften, attityd... ehm, "social rang" i våran gemenskapskrets and shit tror jag är mycket viktigare faktorer för oss killar än en fin frisyr med massa vax i.

Nitrometan
2008-07-20, 16:17
Tror ocksp självförtroende är A och O.
Jag är på gränsen till narcissist, dvs jag avgudar mig sj, jag får ligga mkt/ofta och vackert.
Fröken Höger?

Lexidos
2008-07-20, 18:32
Jag tror att snygga tjejer har lättare att få "ligga" än snygga killar där båda saknar god social förmåga.
Däremot tror jag att fula killar med bra social-förmåga/bra munläder har lättare än fula tjejer med samma förmåga.

som en sidnot: tycker jag även det oftare är snygga tjejer med fula pojkvänner än snygga killa med fula flickvänner.

Tror det ligger mycket sanning i detta. Enda gången jag tror att en ful tjej med bra munläder har en chans med en snygg kille är kl 02:55 o 12 öl senare.

Piranha
2008-07-20, 18:48
Hela tråden är rätt kul.

Alla verkar så fixerade på generellt snygg utseende.

Är det ingen annan än jag som kan gå igång på rent andra saker hos en person? (bah. ni moste utvekla era små fetishismer)

Nitrometan
2008-07-20, 18:54
Är det ingen annan än jag som kan gå igång på rent andra saker hos en person? (bah. ni moste utvekla era små fetishismer)
Självklart. Men att bejaka dem kanske har med ålder att göra?

Kanske en fetischtråd vore nåt?

Lexidos
2008-07-20, 18:58
Självklart. Men att bejaka dem kanske har med ålder att göra?

Kanske en fetischtråd vore nåt?

Det här kan bara sluta med att nån gråter

Piranha
2008-07-20, 19:01
Självklart. Men att bejaka dem kanske har med ålder att göra?

Kanske en fetischtråd vore nåt?

Absolut, tror de finns en massa att hämta förrutom de mer uppenbara som rövar, tuttar eller muskler.

Piranha
2008-07-20, 19:02
Det här kan bara sluta med att nån gråter

Finns säkert några sånna också.

Arne Persson
2008-07-20, 20:33
Får väl upprepa ett av mina visdomsord här..... känner att det kanske kan behövas....

"Tjejerna minns dom stora med glädje, dom små med viss besvikelse, den stora gråa mellanmassan faller snabbt i glömska"



:)

MEDiAHORAN
2008-07-20, 22:27
Yaaay nu snackar vi penisstorlek här igen, eller så tänker jag i för sexuella banor när Arne P styr upp allt med visdomsord.

Tricklev
2008-07-20, 22:29
Nej, du tänker inte i för sexuella banor, alla Arnes inlägg i allmänt handlar om penisar.

Ironbabe
2008-07-20, 22:33
"Tjejerna minns dom stora med glädje, dom små med viss besvikelse, den stora gråa mellanmassan faller snabbt i glömska"


Det där stämmer verkligen inte in på varje tjej..en del har trevliga minnen och en del har kanske inte alls så trevliga minnen ifrån de "större" utan trevligare minnen från de mer normala..

Diggler
2008-07-20, 23:27
Bra tråd. Jag tror det beror på att karlar i allmänhet och jag i synnerhet är mycket intelligentare än kvinnor, och helt enkelt har viktigare saker att göra än att följa sin könsdrift.

Fatalist
2008-07-20, 23:28
Jag får ligga mycket, det måste innebära att 9 män är väldigt arga på mig om jag har förstått det rätt.

Nitrometan
2008-07-21, 14:45
Jag får ligga mycket, det måste innebära att 9 män är väldigt arga på mig om jag har förstått det rätt.
Eller så är du tjej om man följer trådens titel.

Arne Persson
2008-07-21, 18:18
Jag får ligga mycket, det måste innebära att 9 män är väldigt arga på mig om jag har förstått det rätt.

Eller att du är homo......