handdator

Visa fullständig version : Ang. vikt.


Carl90
2008-07-13, 16:29
Tjena nu är det såhär att jag börjar bli lite fundersam, kan inte påstå att jag är någon hårdtränare men nu så börjar jag bli lite förvirrad.

Det är såhär att jag väger just nu, 84kg och runt 85kg när jag käkat, jag är 193 lång och jag är så värst vältränad, har haft ett uppehåll på runt en månad från styrketräningen nu. Har annars styrketränat från November - juni så man kan säga att jag är en nybörjare.

Har gått ner ett par kilon från 87 till 85 och har inte styrketränat någonting under tiden jag gick ner i vikt utan en hel del löppass och inte ätit så mycket så jag kan tänka mig att jag har brutit ner lite muskler på köpet..

Till frågan, vad bör jag göra? gå ner annu mer i vikt och tappa ännu mer fett eller starta upp styrketräningen igen? Ska iväg på resa senare i augusti och skulle vara rätt skönt att vara lite deffad när man gå på stranden med.

Prankie
2008-07-13, 16:39
Vad hindrar dig från deffa? det vill säga styrketräna och gå ner i vikt samtidigt.

Carl90
2008-07-13, 16:57
Vad hindrar dig från deffa? det vill säga styrketräna och gå ner i vikt samtidigt.

Jag vet inte, känns som det kommer bli halvbra bara, har en månad på mig att gå ner i vikt tills resan så jag tror att jag ska prioritera att gå ner i vikt, men jag vet inte än, känns som jag kommer likna en flaggstång när jag är så smal och så lång..

steelgurra
2008-07-13, 17:27
Jag vet inte, känns som det kommer bli halvbra bara, har en månad på mig att gå ner i vikt tills resan så jag tror att jag ska prioritera att gå ner i vikt, men jag vet inte än, känns som jag kommer likna en flaggstång när jag är så smal och så lång..

Halvbra? Det är mycket bättre att styrketräna när du deffar!

Carl90
2008-07-13, 18:03
Halvbra? Det är mycket bättre att styrketräna när du deffar!