handdator

Visa fullständig version : Missar som kan ske när man står i en videobutik...


Stoltz
2008-07-10, 23:56
Jag jobbade idag och det var en rejäl massa folk, att så många hyr film och handlar godis på en Torsdag är verkligen utanför min fattningsförmåga. Men hur som, jag stod där och kön bara malde och malde, den tog aldrig slut. Jag tittar bort mot godiset, sedan den närma femtio meter långa kön som bildats trots att jag jobbade snabbare än datorn själv. Godisets mängd bara rasade, och ingen chans hade jag att fylla på det. Det var som att se en hel mängd av "U gonna get raped"-bilder framför sig när jag insåg hur länge efter stängning som jag skulle behöva stå om det här fortsatte.

Hur som, mitt i allt kaos så händer det. Nej, jag vinner inte på Triss. Internet lägger ner! För att ni ska förstå hur jävla enormt detta är så ska jag förklara:
Hela vårt system är INTERNET-baserat!
Vi kan inte göra något utan internet, hela systemets funktionsduglighet är kopplad till att internet fungerar.

Så låt oss stanna till och se över situationen. Jag har en kö som är över femtio meter lång och slingrar sig igenom butiken, jag har många godissorter som börjar sina och framför mig står en kille vars kroppshydda och längd (Han var säkert 15 cm längre än mig, dvs 215 cm+!) bara skriker till mitt sinne: ""Hey boy. You look mighty cute in them jeans..!". Jag hade nog med blod och adrenalinpump att få praktstånd även om jag var impotent, så mycket uppe i varv blev jag av hela situationen.

Då piper det till! Internet sätter igång igen! Herueka!
Kön minskar, och det börjar se just ut. Mitt hjärta börjar långsamt lugna sig och allt blodet som pumpats runt i kroppen blir lite tjockt i huvudet, för vad som skedde härnäst är ta mig fan inte klokt.

Jag frågar alla mina hyrkunder om legitimation. "Har du legitimation med dig?" eller "Jag kan ta din legitimation."

När det är tio pers kvar i kön står ett litet tjejgäng runt 18 år och ska handla av mig, och fronttjejen som verkligen var precis i min smak vad gäller ren söthet, tar upp plånboken och börjat ta ur diverse kort. Här ska jag enligt alla regler säga "Jag kan ta din legitimation."

Då händer det.

"Jag kan ta din oskuld."!

Vad fan... Hur det ens gick till har jag ingen aning om, jag vill tro att jag var hög på all stress och adrenalin. Tjejen tappar plånboken av förvåning, hela gänget tystnar och resterande kunder slutar plocka åt sig stycksaker och bara står och glor mot mig.

Herre gud, vad fan ska jag göra...

"Ja...Alltså..." börjar jag och försöker få hjärnan att tänka klart. "Jag menade inte det där. Eller alltså, jo - Du är jättesöt, det var det som triggade det. Jag är helt stressad och yr av den långa kön vi nyss hade som ni såg och någonstans där gick det fel. Jag ber verkligen om ursäkt, jag hoppas verkligen att du inte kände eller känner dig obekväm nu, det var helt och hållet mitt fel"

Det är helt tyst. Inte en käft säger något. Sen börjar någon skratta och vi andra kan itne hålla oss och börjar också skratta. Tjejen säger att det är lungt och säger att hon kommer ta det som en väldigt fin komplimang.

De betalar och önskar mig god kväll. Jag går in på lagret och dör i ca 5 minuter.

Hur fan kan man ens råka säga så...

3.1415926535
2008-07-10, 23:59
Hur gammal är du?

Stoltz
2008-07-11, 00:01
Hur gammal är du?

21. Skriver som en tolvåring när jag kommer hem efter ett hårt arbetspass om det är vad du syftar på ;)

Exdiaq
2008-07-11, 00:01
Hahaha, så jävla klockren :laugh:

petah
2008-07-11, 00:02
hahahahahahaha du är fan störd på riktigt stoltz :D

tntballe
2008-07-11, 00:03
HAhahahaha, hjärnsläpp på hög nivå.

machine gun
2008-07-11, 00:04
:laugh: :laugh: :laugh:

Torwald
2008-07-11, 00:06
Freud.

RTB
2008-07-11, 00:07
Jepp freudian slip ftw:laugh:

Torwald
2008-07-11, 00:09
Jag var på en middag en gång där en kvinna i femtioårsåldern råkade säga "...slicka din *****." till en annan kvinna vid bordet. Är det i samma klass?

forslund
2008-07-11, 00:13
Hahahah! Det där är toppen av utmattning. :laugh:

Einar
2008-07-11, 00:20
Hahaha.. Tack för det skrattet Stoltz! :D

Jag har gjort några liknande grejer men aldrig i klass med den här.

joriice
2008-07-11, 00:22
Jag tycker det var rätt sagt, du skulle sagt "ja, vadå är du inte oskuld?" :D

Nithian
2008-07-11, 00:25
GRYMT bra jobbat :D:D:D

Whistler
2008-07-11, 00:25
Kan... inte... sluta... skratta!

Har en polare som kläcker sånt på ren automatik när han snackar med tjejer, han får ligga helt galet mycket. Händer att han får smita undan biffiga pojkvänner ibland, men då har han ändå tjejens nummer i fickan och sätter på henne helgen efter istället.

tp_88
2008-07-11, 00:37
Haha, fy fan! :laugh:

Tricklev
2008-07-11, 00:37
Hahaha, bra tråd Stoltz, säger ju att wrestlare är underhållande.

High1ander
2008-07-11, 00:41
Det ar sa tjejerna ska tas, marks att du last seduction-traden!

dared
2008-07-11, 00:46
hahahah fyfan vad jobbigt sits, jag vettefan vad jag skulle säga alltså... Du lyckades ju iaf förklara dig rätt bra.

:laugh:

Exhale_
2008-07-11, 00:47
Du har ju fixat ligg för nästa helg i alla fall! Snyggt jobbt :P

Litecore
2008-07-11, 00:56
om hon kommer tillbaka är det en solklar TPI, bara att köra på! ;)

tjabon
2008-07-11, 02:32
:laugh: ............*popcorn*

Patrik Svensson
2008-07-11, 06:54
Hahaha, riktigt roligt! Var i lund är det ju jobbar?

rememberence
2008-07-11, 06:55
Så fruktansvärt bra! :laugh:

MasterChief
2008-07-11, 06:55
Guldhistoria. :D

Däremot har jag varit med om betydligt högre arbetsstress än så under tiden jag jobbade på gym. Men jag ska inte kapa din tråd.

Osten80
2008-07-11, 07:06
Haha. Bra jobbat.

Patrik Svensson
2008-07-11, 07:11
Guldhistoria. :D

Däremot har jag varit med om betydligt högre arbetsstress än så under tiden jag jobbade på gym. Men jag ska inte kapa din tråd.


Kommer det en "Missar som kan ske när man står i ett gym"-tråd nu då? :)

lectris
2008-07-11, 07:12
HAHA!!

Sjukt bra av dig att inte dö av pinsamhet och kunna komma med en vettig förklaring iaf *popcorn*

Nitrometan
2008-07-11, 08:10
Jepp freudian slip ftw:laugh:
Gött!

Bra jobbat stoltz!

Tänk om du hade sagt samma sak till "jätten"?

Stoltz
2008-07-11, 08:16
Kul att alla uppskattar den, så att man kan skratta åt min olycka :D

Hahaha, riktigt roligt! Var i lund är det ju jobbar?
I HBG under sommaren ;)

Gött!

Bra jobbat stoltz!

Tänk om du hade sagt samma sak till "jätten"?

Du, med tanke på hela auran runt honom så hade jag inte kunnat sitta eller stå nu om jag gjort det :D

Scratch89
2008-07-11, 08:24
Ska jag vara ärlig har jag svårt för att tro att du alltid är så välartikulerad i stressade situationer. Det var väl även du som var så fyndig tillbaka mot dryga pensionärer? Trevlig historia, dock. :)

theoppositescollide
2008-07-11, 08:24
Guldhistoria. :D

Däremot har jag varit med om betydligt högre arbetsstress än så under tiden jag jobbade på gym. Men jag ska inte kapa din tråd.

Hur blir det stressigt på ett gym?



Prova restaurangbranschen om ni vill ha stress. De flesta går in i väggen innan 30-årsåldern.

Kurash
2008-07-11, 08:30
Det här låter som ett av Mangs snustorra skämt. Du drar oss i inte i benen nu va?

Muskelbyggaren
2008-07-11, 08:31
Haha :hbang:

Stoltz
2008-07-11, 08:37
Ska jag vara ärlig har jag svårt för att tro att du alltid är så välartikulerad i stressade situationer. Det var väl även du som var så fyndig tillbaka mot dryga pensionärer? Trevlig historia, dock. :)

Meh, jag är definitivt inte särskilt välartikulerad 100% av gångerna jag hamnar i dumma situationer - Majoriteten av gångerna brukar det flyta på dock :)
Och tänk dig själv i den här situationen - Du har precis råkat säga till en kund att du kan ta hennes oskuld. Är man dum nog att tappa huvudet där så kan det gå riktigt illa, och med tanke på hur gnälliga HBG:are faktiskt oftast är, hade det kanske i värsta fall kunnat gå ända till chefen som "sexuella trakasserier". Man måste kunna hålla huvudet kallt och 'förklara' sig även om det handlar om pensionärer eller sex (Eller båda:MrT: ).

Muskelbyggaren
2008-07-11, 08:42
Tycker det är beundransvärt att kunna haspla ur sig nåt liknande, själv har jag nån sorts tråkig spärr som nog skulle fått mig att bli stum i denna situation istället. Men det är ju inte lika roligt. Samma gäller när det händer nåt plumpt, som din pensionärshistoria, tycker det är svårt att komma för sig i stundens hetta och det blir istället att man går omkring timmarna efter och filar på den där dräpande repliken.

Piranha
2008-07-11, 08:50
Tourettes light där på Stoltz.

kaer
2008-07-11, 09:00
Otroligt roligt =)

Lexidos
2008-07-11, 09:20
Hahahahaha jag är så tacksam att du delade med dig av detta! Stora pluspoäng för självdistans!
En sak är säker, jag kommer aldrig kunna hyra film i Lund igen utan att vara lite nervös över att behöva stå öga mot öga med en 2m små kåt Stoltz :D hehe

Patrik Svensson
2008-07-11, 09:26
Han jobbar i HBG under sommaren, men jag är nervös över det samma =)

Brooklyn
2008-07-11, 10:33
hahahahaha!
fyfan, känns som något jag själv skulle kuna råka säga, dock på fyllan?...

LadyInsane
2008-07-11, 10:37
Hahahhahaha helt jävla underbart! Kan förstå stressen. När systemet går sönder och en hel kö väntar. Fy vilken pina det är.

Hade en snubbe sagt sådär till mig, hade jag nog sprungit..:D

MasterChief
2008-07-11, 10:39
Hur blir det stressigt på ett gym?



Prova restaurangbranschen om ni vill ha stress. De flesta går in i väggen innan 30-årsåldern.

Tja...

* 300 tränande
* Spinninginstruktör dyker inte upp
* Aerobicinstruktör dyker inte upp
* Vatten slutar funkar (med massor av människor i duscharna)
* Stor kampanj så massor med folk som vill köpa träningskort
* Luftkonditionering slutar funka
* Rejält underbemannat

Fixa den ekvationen.

Slartibartfast
2008-07-11, 10:41
HAHAH!1 :laugh:

myggan
2008-07-11, 11:07
fyfan vad bra :D

Muaytudd
2008-07-11, 11:13
JÄVLIGT kul :D

Ants
2008-07-11, 11:18
hahahah trevlig läsning :D

The Draf
2008-07-11, 11:23
mwahaha, stackars tjej. 2m biff som begär oskulden av henne. Hahaha

Sebsun
2008-07-11, 12:07
Klockrent! Schysst med ett skratt en seg eftermiddag som denna :D

oath5
2008-07-11, 12:36
BWAHAHA! Underbart! Vore rätt coolt om bruden skulle komma tillbaka och undra om erbjudandet fortfarande gällde.

Stoltz
2008-07-11, 22:11
Hahahahaha jag är så tacksam att du delade med dig av detta! Stora pluspoäng för självdistans!
En sak är säker, jag kommer aldrig kunna hyra film i Lund igen utan att vara lite nervös över att behöva stå öga mot öga med en 2m små kåt Stoltz :D hehe

Nu kommer jag jobba i Lund om några månader, då kommer du ha en chans att mista din oskuld igen :D

Kwon
2008-07-11, 22:15
Så skall dom tas Stoltz!

Posta detta tips i Seduction-tråden åsse! :D

Vinter
2008-07-11, 23:17
Hahahah det är humor. Tungt att gå till jobbet nästa dag. Drick mer kaffe och försök slappna av lite. Kan behövas :)

Andy.da.wohoo
2008-07-11, 23:49
Hahah!! :laugh:
Fan stoltz du får vara med om en hel del!:D Är det inte sura pensionärer så är det random och opassande hjärnsläpp:D

mangs
2008-07-30, 10:02
Ha ha,

Har totalt missat denna pga semester men när man läst din andra videouthyrningstråd så är ju detta ett guldkorn även detta. :D

Du har fått mig att bli sugen att hyra film och eftersom jag jobbar i Lund vet man (du) aldrig när jag har vägarna förbi din butik.

Nitrometan
2008-07-30, 10:06
Du har fått mig att bli sugen att hyra film och eftersom jag jobbar i Lund vet man (du) aldrig när jag har vägarna förbi din butik.
I sommar är "the big wrassler" i Hell-sing-burg och styr verksamheten lite.

Men sen kommer han tillbaka till Lund.

Poxeman
2008-07-30, 10:16
Det är inte ofta man sitter o asgarvar framför datorn... men detta tar fanimej priset! Sjukt kul! :laugh:

Jay-Z
2008-07-30, 10:36
Har hon kommit tillbaka?

Hade hon med sig en surdegslimpa?

Stoltz
2008-07-30, 10:48
Har hon kommit tillbaka?

Hade hon med sig en surdegslimpa?

:D
Nej, tyvärr inte. Å andra sidan har jag varit mest i vår andra butik på senaste.

mangs
2008-07-30, 10:49
I sommar är "the big wrassler" i Hell-sing-burg och styr verksamheten lite.

Men sen kommer han tillbaka till Lund.


Jo jag vet, men jag kan nog se till att hans vistelse i Lund blir lika angenäm som den han upplever i Hälsingbyrg.

Stoltz
2008-07-30, 10:52
Jo jag vet, men jag kan nog se till att hans vistelse i Lund blir lika angenäm som den han upplever i Hälsingbyrg.

F*ck me... Det här lär inte bli den förbättring jag hoppats på :D
Dock kommer det bli kul att förmodligen träffa Kolopersonligheter som hyr film och handlar snask. Hela tiden smyga med på kvittot: "Du är inte optimal" :D

mangs
2008-07-30, 12:18
F*ck me... Det här lär inte bli den förbättring jag hoppats på :D
Dock kommer det bli kul att förmodligen träffa Kolopersonligheter som hyr film och handlar snask. Hela tiden smyga med på kvittot: "Du är inte optimal" :D


Jag tror det är optimalt för oss forum-medlemmar att få läsa dina underbara anekdoter. Du ahr inte funderat på att börja blogga? Eller nej föresten, skriv bara av dig här istället.

Rembry
2008-07-30, 13:58
Haha , vem vet hon kanske kommer tillbaka sen då ;)

chidde
2008-07-30, 15:25
nu väntar jag bara på att nån skriver i kolospottingtråden: "skulle hyra film igår med mina tjejkompisar, då en medlem på forumet råkade fråga efter min oskuld istället för mitt leg. tyckte först att det var helt avtändande, men sen när han förklarade sig blev jag ändå lite blöt i trosan"

såååå stoltz, jag hittar ju i helsingorg som i min egen ficka... får man veta var du jobbar eller är det sekretessbelagt?

en vild chansning hade nog varit bogart's stattena

Kwon
2008-07-30, 15:44
Förstår att missar lätt händer när man står i "The Videostore from Hell" som den också är kallad!

Exdiaq
2008-07-30, 15:58
nu väntar jag bara på att nån skriver i kolospottingtråden: "skulle hyra film igår med mina tjejkompisar, då en medlem på forumet råkade fråga efter min oskuld istället för mitt leg. tyckte först att det var helt avtändande, men sen när han förklarade sig blev jag ändå lite blöt i trosan"

såååå stoltz, jag hittar ju i helsingorg som i min egen ficka... får man veta var du jobbar eller är det sekretessbelagt?

en vild chansning hade nog varit bogart's stattena


Hemmakväll

Wiken
2008-07-30, 16:43
Jag hade nog inte valt din bortförklaring, lät mer som att du menade det än att du sa fel.

"Oj, Jag menar din legitimation", med ett spontant skratt, hade nog funkat bättre :)

Three pigs
2008-07-30, 16:46
Jag hade nog inte valt din bortförklaring, lät mer som att du menade det än att du sa fel.

"Oj, Jag menar din legitimation", med ett spontant skratt, hade nog funkat bättre :)

Jag tycker att den han använde var hur bra som helst.
varför skriver du det där när det redan har skett?

Du gav mig ett gott skratt stoltz :D

Stoltz
2008-07-30, 22:49
nu väntar jag bara på att nån skriver i kolospottingtråden: "skulle hyra film igår med mina tjejkompisar, då en medlem på forumet råkade fråga efter min oskuld istället för mitt leg. tyckte först att det var helt avtändande, men sen när han förklarade sig blev jag ändå lite blöt i trosan"

såååå stoltz, jag hittar ju i helsingorg som i min egen ficka... får man veta var du jobbar eller är det sekretessbelagt?

en vild chansning hade nog varit bogart's stattena

Helt rätt. Nytt namn på butiken dock. Kom dit, jag känner nog igen dig :D

Kwon
2008-07-30, 22:56
Var det Jonna eklund som hyrde av dig?

sunshine, wiie. så härligt väder ute och allt jag vill är att gå och lägga mig! hahaha. är så grymt trött asså, ni fattar inte. är nog inte helt frisk än skulle jag tro, var helt off på matchen idag + att det kändes som att jag skulle svimma var 10;de minut. så jag var snäll mot lina och ställde mig i mål (hon är inte målvakt egentligen) för hon ville spela ute. och det hade bara vatt dåligt för laget om jag hade spelat ute andra halvlek, haha! matchen slutade 3-3. finns väll inte så mycket och säga om det, mer än att vi spelade inte spec bra, men många skadade och halvsjuka så finns inte så det fanns inte så mycket o göra.

har precis vatt på öb och handlat lite gottis till ikväll + ett kollegieblock till skolan, stort behov till de! :) sen åkte vi och hyrde film på bogart's; vänner för livet heter den och har hört av andra att den ska va riktigt bra, så det hoppas jag att den är också. nu ska jag antingen sova eller bara ligga och kolla på tv ett tag, orkar absolt ingenting annat. har även huset helt för mig själv vilket är superskönt. XXXXX

Kwon
2008-07-30, 22:58
Diskriminering på Bogart's

http://www.independentliving.org/ho/diskriminering_bogarts_videobutik_storgatan_a_hels ingborg_2007-08-19.html

Stoltz
2008-07-30, 23:00
Diskriminering på Bogart's

http://www.independentliving.org/ho/diskriminering_bogarts_videobutik_storgatan_a_hels ingborg_2007-08-19.html

Vi heter inte Bogarts :) Vi ligger där Bogarts en gång låg, men Bogarts och vårt Hemmakväll har gått helt skilda vägar, tror ej Bogarts i HBG haft någon relation till Hemmakväll faktiskt :)

Edit: men nu slog faktiskt en sak mig - Hur sjutton gör de rullstolsbundna i vår butik som också har tung dörr? För 90% av dem kommer in utan att vi öppnat dörren. Hardcore.

chidde
2008-07-31, 03:54
Hemmakväll

Helt rätt. Nytt namn på butiken dock. Kom dit, jag känner nog igen dig :D

låt oss säga som så, att jag känner folk som har har jobbat där :cool:
säkert ett par st genom tiderna, men en sak jag inte visste var att det numera heter hemmakväll (?)

har inte riktigt varit i helsingborg de senaste två åren, och befinner mig ännu längre bort därifrån nu... men annars hade jag gärna kommit in och sagt hej Stoltz. men men, det finns riktigt fina babes som rör sig där

Nitrometan
2008-07-31, 06:41
Edit: men nu slog faktiskt en sak mig - Hur sjutton gör de rullstolsbundna i vår butik som också har tung dörr? För 90% av dem kommer in utan att vi öppnat dörren. Hardcore.
Det är bara de starka som kommer in till er. Typ rullstolsrugbyspelare och rullstolsboxare.

Tolkia
2008-07-31, 07:06
Hm, videobutiken på Ålidhem har slagit igen; kan du inte flytta hit och öppna den? Lokal och galna stadsbor finnes ... :D

Imni
2008-07-31, 07:22
Hm, videobutiken på Ålidhem har slagit igen; kan du inte flytta hit och öppna den? Lokal och galna stadsbor finnes ... :D

+1. Skulle vara guld.

Stoltz
2008-07-31, 09:09
Hm, videobutiken på Ålidhem har slagit igen; kan du inte flytta hit och öppna den? Lokal och galna stadsbor finnes ... :D

:laugh:

koskenkorven
2008-08-01, 04:15
Edit: men nu slog faktiskt en sak mig - Hur sjutton gör de rullstolsbundna i vår butik som också har tung dörr? För 90% av dem kommer in utan att vi öppnat dörren. Hardcore.

Tja, alla behöver väl inte dörröppnare. De krånglar väl antingen upp dörren själva eller väntar på att någon annan ska in. Dem som inte vill göra så ser du antagligen inte i butiken.

Nitrometan
2008-08-15, 16:17
Finns det nåt mer du har lyckats med?

Berätta!

Kom igen, Stoltz!

Jajje
2008-08-15, 17:44
Den här tråden gjorde min dag! Hahah :D

Stoltz
2008-08-15, 18:47
11 årig flicka: "Jag vill hyra den här filmen till min pappa"
Jag: "Det går tyvärr inte, det är en action som man måste vara 15 år eller över för att hyra..."
11 årig flicka: "Vad betyder det?"
Jag: "Det är en sorts vuxenfilm"
11 årig flicka: "Jaha. Porr."


:D
Skedde för 2 min sen, butikens kunder garvar fortfarande.

Granstr0m
2008-08-15, 18:51
hahahaha å fyfan ;D!! Thanks mate, you made my friday night =) ja ska tänka på dej nästa gång ja råkar säga något fel,
"a de är lungt, det var inte värre än Stoltz felsägning iaf" =D haha

Nitrometan
2008-08-16, 09:02
11 årig flicka: "Jaha. Porr."

:D

Troll
2008-08-16, 21:12
:laugh: Riktigt bra!!!



Får mig att tänka på detta klipp!.

iRxq_kJsC4U

Lexidos
2008-08-16, 21:27
11 årig flicka: "Jag vill hyra den här filmen till min pappa"
Jag: "Det går tyvärr inte, det är en action som man måste vara 15 år eller över för att hyra..."
11 årig flicka: "Vad betyder det?"
Jag: "Det är en sorts vuxenfilm"
11 årig flicka: "Jaha. Porr."


:D
Skedde för 2 min sen, butikens kunder garvar fortfarande.

:laugh: Jag får träningsvärk

EkarN
2008-08-16, 23:06
Ojoj så jävla roligt:D

Tolkia
2008-08-16, 23:07
Jag tänker mig pappans reaktion när barnet kommer hem och berättar. :D

Lellan
2008-08-16, 23:10
Jag tänker mig pappans reaktion när barnet kommer hem och berättar. :D

Jag tänker mig alla möjliga reaktioner haha.. kul var det iaf! :)

DANNE1988
2008-10-23, 13:05
Då ska jag berätta vad som hände för några månader sen när jag träffade två små flickor utanför ICA MAXI här i Eskilstuna..

Det var en sån där jubileums dag då man kan få en påse med diverse prylar i.. hörschampoo, gele, tandkräm allt möjligt liksom!

Då kom en av dom små flickor upp till mig (Jag är deras fritids lärare.) och frågade mig vad det här är, så tog hon fram en liten tub ur påsen hon nyss hade fått och jag tittade på den och läste noga, och det står "För intim vård."

Vad ska jag säga då liksom? Hehe, gå hem till dina föräldrar dom kan berätta! :)

Då dagen efter på fritids så möter jag dom här två flickorna igen och dom skriker rakt ut i klassrummet, "Daniel, daniel.. daniel.. den där flaskan var nånting för fittan!"

Helvete vad förvirrad jag blev, vad tänkte mina kolleger?! Jag blev helt stumm och hela dagen kändes det som om jag blev iaktagen av mina kollegor!

Jobbig situation, men rolig när man tänker på det! :D

Nitrometan
2008-10-23, 13:47
Helvete vad förvirrad jag blev, vad tänkte mina kolleger?! Jag blev helt stumm och hela dagen kändes det som om jag blev iaktagen av mina kollegor!

Jobbig situation, men rolig när man tänker på det! :D
Ja, undrar vad kollegorna tänkte. :D

Stoltz
2008-12-27, 22:39
Haha, fin update:

En kollega hade varit och handlat i HBG och när vi träffades igår så sade hon:
"Du, jag hörde en så jävla konstigt grej av en av dina kollegor i helsingborg när jag handlade där inför julen... Har du verkligen frågat om en kund ville bli av med sin oskuld?!".

På den sista meningen höjs hennes röst och bredvid står en äldre dam som hoppar till och tittar på oss, sedan fokuserar på mig, minst lika nyfiken som min kollega.
Jag blir tvungen att återberätta allt jag berättade här i ursprungsinlägget, och damen samt min kollega fullkomligt dör av skratt, samtidigt som min chef kommer in och tittar på oss. Han lämnar av leveransen och säger:

"Var nu snäll mot flickorna Stoltz!" :laugh:

Piranha
2008-12-27, 22:44
Haha, fin update:

En kollega hade varit och handlat i HBG och när vi träffades igår så sade hon:
"Du, jag hörde en så jävla konstigt grej av en av dina kollegor i helsingborg när jag handlade där inför julen... Har du verkligen frågat om en kund ville bli av med sin oskuld?!".

På den sista meningen höjs hennes röst och bredvid står en äldre dam som hoppar till och tittar på oss, sedan fokuserar på mig, minst lika nyfiken som min kollega.
Jag blir tvungen att återberätta allt jag berättade här i ursprungsinlägget, och damen samt min kollega fullkomligt dör av skratt, samtidigt som min chef kommer in och tittar på oss. Han lämnar av leveransen och säger:

"Var nu snäll mot flickorna Stoltz!" :laugh:

Så du ligger med kunderna?

Villken film skall de boka för den extra servicen?

Inge Enveten
2008-12-27, 23:20
Detta var nog den bästa läsningen på länge :D