handdator

Visa fullständig version : Steven Seagal Tribute


newb123
2008-07-07, 22:07
Vem känner inte en viss sorts tillfredsställelse när den här herrn knäcker ben på sina fiender? Den här tråden är för dig som inte tycker Chuck Norris är lika bra.

qDDUJnYdGmo
Best of SS 1.

http://minorityblog.files.wordpress.com/2007/07/steven_seagal_expressions.jpg

http://seagalology.com/img/movies/outforjustice.jpg

http://imagecache2.allposters.com/IMAGES/MMPO/503624.jpg

http://img209.imageshack.us/img209/7606/cdae024128a0b7255b3b9010l2190c8ejl9.jpg

http://www.lovefilm.com/lovefilm/images/products/9/1289-large.jpg

Rokksan
2008-07-07, 22:14
Äntligen någon annan som uppskattar denna alltiallo mästare!

heltborta_
2008-07-07, 22:21
Vilken hydda *cupid*

newb123
2008-07-07, 22:21
Äntligen någon annan som uppskattar denna alltiallo mästare!

You can take that to the bank. To the blood bank.

3Jji78uEW14

mystic[-_-]
2008-07-07, 22:24
Ready to kill var på tv i lördag kväll :hbang:

Rokksan
2008-07-07, 22:27
;3082536']Ready to kill var på tv i lördag kväll :hbang:

Självklart satt man klistrad framför rutan!

PommesLOL
2008-07-07, 23:21
Den sjukaste är ändå http://www.imdb.com/title/tt0116253/

Hade man sett fram emot lite Seagal, sen går han och dör en femton minuter in i filmen.

palme
2008-07-08, 01:24
HAHAHA! "somebody's got to take out the garbage"

Tricklev
2008-07-08, 01:32
Haha Seagal är lite som Vanillia Ice, i efterhand sitter alla och tänker "varför i helvete betalade vi för detta?".

Bahir
2008-07-08, 05:37
Steven är lätt den grymmaste actionhjälten genom tiderna. Jag har kollat på hans filmer ända sedan jag var liten. På senare år måste man dock konstatera att filmerna han gjort de senaste åren inte riktigt håller måttet.




Den sjukaste är ändå http://www.imdb.com/title/tt0116253/

Hade man sett fram emot lite Seagal, sen går han och dör en femton minuter in i filmen.

Ja, fy fan. Jag kommer ihåg när jag var liten och jag och min polare hade hyrt den filmen och sett fram emot ännu en grym actionrulle. Början var bra, men så går de ombord på det där jävla planet och Steven dör! Vi blev riktigt lacka...



Grym video förresten, några av scenerna kännde jag inte ens igen!

Tomten
2008-07-08, 06:17
Jag har för mig jag såg Steven Seagal i en riktigt skitfilm som visades i förra helgen.

Filmen började med att nån galen vetenskapsman programmerade massa agenter att ta död på en bunt med CIA-folk och sen döda varandra. Efter det kom en scen när kommandosoldater skulle ta infilterera anläggningen där den galna vetenskapsmannen höll till och sen kom en tjej gående med en bomb och det blev bara mer och mer kalkonfilm av det hela för varje minut som filmen pågick. Seagall dök inte upp förän kanske 30 minuter in i filmen och då som ledare för en ytterligare en grupp commandosoldater.

Vad heter filmen? Försöker hitta den på IMDB men misslyckas!

Tomten
2008-07-08, 06:19
Jag har för mig jag såg Steven Seagal i en riktigt skitfilm som visades i förra helgen.

Filmen började med att nån galen vetenskapsman programmerade massa agenter att ta död på en bunt med CIA-folk och sen döda varandra. Efter det kom en scen när kommandosoldater skulle ta infilterera anläggningen där den galna vetenskapsmannen höll till och sen kom en tjej gående med en bomb och det blev bara mer och mer kalkonfilm av det hela för varje minut som filmen pågick. Seagall dök inte upp förän kanske 30 minuter in i filmen och då som ledare för en ytterligare en grupp commandosoldater.

Vad heter filmen? Försöker hitta den på IMDB men misslyckas!

AHH... hittade den. http://www.imdb.com/title/tt0416243/

submerged heter den. Sämre blir det fan inte.

Tomten
2008-07-08, 06:24
Hahaha, hela filmen finns ju på youtube, 1000 views på snart tre månader :D

trMXna6VyDE

tano
2008-07-08, 07:04
Många glasrutor blir det...


:MrT: Alltså har han alltid kläderna på? Som karatemästare borde han väl vara ganska fit, varför ska han alltid vara fullt påklädd? Känns som lite löjligt att han är så påpälsad i varenda litet klipp han är med i. Kostym FTW...;)

Slartibartfast
2008-07-08, 07:34
:MrT: Alltså har han alltid kläderna på? Som karatemästare borde han väl vara ganska fit, varför ska han alltid vara fullt påklädd? Känns som lite löjligt att han är så påpälsad i varenda litet klipp han är med i. Kostym FTW...;)

Det är ju det som är grejen. Han är den lönnige hämnaren!

Han vill ju lämna lite till fantasin.

pragmatist
2008-07-08, 09:02
Man får se honom utan tröja i Hard to Kill, och det ser onekligen ut som om han har skolkat sig igenom fyspassen på aikidoträningen.

Nitrometan
2008-07-08, 09:06
Aikido och fys i samma mening? Går det?

Han hade svart bälte i aikido när han började. De senaste åren har det väl varit nånslags jujitsu han har haft svart bälte i?

Läste nån intervju där han sa att han hade lärt Toshiro Mifune att fäktas... :)

Tuniz
2008-07-08, 18:22
6OZ_5iUp6-M

:D

PommesLOL
2008-07-08, 19:21
oOXI5c88HbM

Kwon
2008-07-08, 19:23
Tack för Steven Seagals Emotion Chart!

Älskar den och blir aldrig för gammal! :)

Försöker även använda den som hjälp för mitt eget skådespelande! :thumbup:

PommesLOL
2008-07-08, 19:24
9VYLCP0JeIU&feature=related

Kwon
2008-07-08, 19:27
9VYLCP0JeIU&feature=related

LOL! Vilken våg av förstörelse! Ingen är säker in the path of the SEAGULL! :D

MAXX
2008-07-08, 20:36
oOXI5c88HbM

lmao :laugh:

den här är like bra den

mXx3_ykUpfY

Rellos_87
2008-07-08, 21:10
Nån som har ett tecknat klipp där Steven Seagal goes berserk och bl.a fångar en kula med tänderna och spottar den i huvudet på en snubbe så han dör samt dödar nån konstig ank-get?

Farzan
2008-07-08, 22:00
För er som inte visste så har han en lysande sångkarriär också!

Who would have known, really. :)

http://youtube.com/watch?v=O0MwR9Y4Fxs&feature=related

Han sjunger faktiskt väldigt bra!

Arne Persson
2008-07-08, 22:37
Aikido och fys i samma mening? Går det?

Han hade svart bälte i aikido när han började. De senaste åren har det väl varit nånslags jujitsu han har haft svart bälte i?

Läste nån intervju där han sa att han hade lärt Toshiro Mifune att fäktas... :)

Hmmmmm! Intressant! Hur gammal var Mr Seagal när tex "De sju samurajerna" och "Livvakten" gjordes?

Tuniz
2008-07-08, 23:36
Nån som har ett tecknat klipp där Steven Seagal goes berserk och bl.a fångar en kula med tänderna och spottar den i huvudet på en snubbe så han dör samt dödar nån konstig ank-get?

U5GIBMKOmLo&feature=related

Enjoy :cool:

Ganymedes
2008-07-08, 23:48
Steven är grym! :)

pragmatist
2008-07-09, 09:59
Hmmmmm! Intressant! Hur gammal var Mr Seagal när tex "De sju samurajerna" och "Livvakten" gjordes?

3 respektive 10 år. Duktigt jobbat må jag säga!

Skämt å sido så påstås det att Seagal var fight-coordinator i en Hollywoodfilm som Mifune medverkade i på 80-talet. Men med tanke på hur mycket som "påstås" om Seagals liv så får man väl ta det mesta med en nypa salt. :D

Ozma
2008-07-09, 11:01
WEkfnrUI5Z8

^^

Kwon
2008-09-11, 16:25
Ett måste för er unga regissörer/manuskförfattare som har svårt att komma på en handling till era filmer.

Steven Seagal Random Movie Generator (Refresh/Uppdatera Sidan för nya resultat!)
http://www.trhonline.com/seagal/

Mitt första resultat

INTO LAW

Starring:
Steven Seagal, Shawn Lawrence and Kris Kristofferson

Plot Summary:
Steven Seagal is a former CIA operative who needs to stop a traitorous Navy officer (played by Kris Kristofferson ) from stealing the land of indigenous peoples .

Seagal is joined by a DEA Agent (played by Shawn Lawrence ). With the odds against them, can they prevent Kris Kristofferson from killing again ?

Bahir
2008-09-11, 16:54
Starring:
Steven Seagal, Byron Mann and Dennis Hopper

Plot Summary:
Steven Seagal is a explosives expert who needs to stop a serial killer (played by Dennis Hopper) from hijacking a Navy Battleship .

Seagal is joined by a High School Football Coach (played by Byron Mann ). With the odds against them, can they prevent Dennis Hopper from causing more kids to be addicted to drugs ?



Skönaste jävla handlingen jag hört talas om!

Kwon
2008-09-11, 16:55
Vad hette din film Bahir? Står på bilden te höger. :)

Kwon
2008-09-11, 16:56
Hard to Reach

Starring:
Steven Seagal, Keenen Ivory Wayans and Eric Bogosian

Plot Summary:
Steven Seagal is a lone wolf cop who needs to stop a corrupt member of the Chinese military (played by Eric Bogosian ) from stealing the land of indigenous peoples . (AGAIN??)

Seagal is joined by a High School Football Coach (played by Keenen Ivory Wayans ). With the odds against them, can they prevent Eric Bogosian from killing the only person Seagal loves ?

Tricklev
2008-09-11, 16:56
Starring:
Steven Seagal, DMX and Kris Kristofferson

Plot Summary:
Steven Seagal is a crooked cop with a heart of gold who needs to stop a terrorist bomber (played by Kris Kristofferson ) from taking down New York cops, one by one .

Seagal is joined by a Monk (played by DMX ). With the odds against them, can they prevent Kris Kristofferson from killing his partner ?


Rofl, rätt skådespelare på rätt platser.

Kwon
2008-09-11, 16:58
Denna e skön

Out for a Stroll

Starring:
Steven Seagal, Keenen Ivory Wayans and Tom Arnold

Plot Summary:
Steven Seagal is a buddhist monk who needs to stop a traitorous Navy officer (played by Tom Arnold ) from smuggling explosives across international borders .

Seagal is joined by a Buddhist Monk (played by Keenen Ivory Wayans ). With the odds against them, can they prevent Tom Arnold from blowing up a church full of innocent parishoners ?

Tricklev
2008-09-11, 17:06
Haha den hade jag velat se.

Nitrometan
2008-09-11, 17:44
Kwon - da master - gör det igen! :laugh:

Den kan man ju ha roligt med hur länge som helst.

...

Into Death

Starring:
Steven Seagal, Edward Cox and Dennis Hopper

Plot Summary:
Steven Seagal is a Environmental protection agent who needs to stop an evil business tycoon (played by Dennis Hopper) from taking down New York cops, one by one .

Seagal is joined by a police officer and old friend (played by Edward Cox ). With the odds against them, can they prevent Dennis Hopper from killing them all ?

Denna var underbar:
Yep. It's really that simplistic. And if you see a plot point that makes you say "There's no way that was in the movie," guess-a-freakin'-gain. All plot points have been taken from actual Seagal films.

Och:
Please forgive the occasionally correct generation of an actual film plot and title. This is random, and occasionally it places the appropriate pieces together to make an actual film.

Nitrometan
2008-09-11, 17:46
Glimmer Dawn

Starring:
Steven Seagal, Chelcie Ross and Gary Busey

Plot Summary:
Steven Seagal is a Covert agent turned survivalist who needs to stop a serial killer (played by Gary Busey ) from crucifying another innocent victim .

Seagal is joined by a police captain (played by Chelcie Ross ). With the odds against them, can they prevent Gary Busey from selling nuclear weapons to terrorists ?


:laugh:

Covert agent turned survivalist :)

stop a serial killer from crucifying another innocent victim :)

can they prevent Gary Busey from selling nuclear weapons to terrorists ? :)

Tricklev
2008-09-11, 17:47
Ska fasen ta och hyra lite Seagal filmer, skitbra filmer varenda en av dom.

Nitrometan
2008-09-11, 17:48
Belly of the Law

Starring:
Steven Seagal, Edward Cox and Gary Busey

Plot Summary:
Steven Seagal is a a Detroit cop who doesn't follow rules who needs to stop a traitorous Navy officer (played by Gary Busey ) from dumping toxic waste in the Kentucky hills .

Seagal is joined by a Detroit Police Detective (played by Edward Cox ). With the odds against them, can they prevent Gary Busey from killing off a girl Seagal has never met ?

Tricklev
2008-09-11, 17:49
Har Seagal och Kris Kristofferson gjort en film tillsammans förresten, antar att skådisarna också är tagna ifrån riktiga Seagal filmer?

Någon som vet vilken isf?

Kwon
2008-09-11, 17:49
Haha sköna filmer ni lyckats skapa. Nu bara fixa fram kameran å skådisarna, sen lägga upp på 'tuben'.

Kwon
2008-09-11, 17:50
Har Seagal och Kris Kristofferson gjort en film tillsammans förresten, antar att skådisarna också är tagna ifrån riktiga Seagal filmer?

Någon som vet vilken isf?

(Hard) Fire Down Below (the Belly)

http://www.imdb.com/title/tt0119123/

Nitrometan
2008-09-11, 17:50
Ska fasen ta och hyra lite Seagal filmer, skitbra filmer varenda en av dom.
Gå till Hemmakväll och supporta din kolo-Stoltz!

Nitrometan
2008-09-11, 18:02
The Oracle of Bacon. http://oracleofbacon.org/

Hitta en koppling mellan skådespelare.

Steven Seagal
was in
The Patriot (1998)
with
Robert Harvey
was in
Rails & Ties (2007)
with
Kevin Bacon

...

Arnold Schwarzenegger
was in
Around the World in 80 Days (2004)
with
Ken Lo
was in
Into the Sun (2005)
with
Steven Seagal

King Grub
2015-06-06, 11:30
Mästerlig uppvisning av styrka och elegans för ett par veckor sedan.

6ORZPExIKLY

Ado2000
2015-06-06, 11:48
trodde han hade dött när jag såg tråd namnet

Tricklew
2015-06-06, 21:39
Seagal dör aldrig, har tränar han vad som antagligen är den bästa mma-fightern som någonsin har levt.

FCOtEBu2_uY

Han är legit.

svenbanan
2015-06-07, 01:05
Fast han är inte en legit skådis. Sicken träbock!