handdator

Visa fullständig version : bröst muskler


Ecu
2008-07-07, 17:24
Tjenare, e 18 nu o har problem med brösten, varit ganska mullig, men gått ner och blivigt ganska vältränad, men har fortfarande väldigt mycket fett kvar på brösten, har hyfsat med muskler, men det ser ut som "mansbröst", undrar om det har med hormoner o göra? o isåfall kan man göra något åt det? godtar alla svar !

Tack på förhand

palme
2008-07-07, 17:30
Operation om du har bitchtits. Går väl på 30k, man kan få hjälp av landstinget men vet inte om man måste vara yngre då.

Elfsberg
2008-07-07, 17:38
Släng upp en bild så kan du få mer specifika råd. Troligen är det lite daller som ska väck.

Davidoff
2008-07-07, 19:04
Överdriver du inte lite nu Palme?

OT: Testa att ligga på underskott under en längre tid, och om du fortfarande inte uppnår önskat resultat är Palmes råd den ända vägen.

Ecu
2008-07-07, 19:10
mjo kan vara snyggt om det är muskler, men är snarare lite fett som hänger :P om man böjjer sig ner, vilket inte jag anser åtminstonde e speciellt snyggt o tror de flesta tycker så

bustz0rz
2008-07-07, 19:47
Testa att gå ner mera i vikt, och om det inte blir bättre då får du helt enkelt finna dig i att du inte har de brösten du skulle vilja ha.

palme
2008-07-08, 01:44
Överdriver du inte lite nu Palme?

OT: Testa att ligga på underskott under en längre tid, och om du fortfarande inte uppnår önskat resultat är Palmes råd den ända vägen.

Överdriver? Priset då eller? Minns jag rätt var det runt 15k/tutte.

Tycker han ska kolla upp det med nån klinik. Tror inte han får bort det med en deff, tyvärr.

Ecu
2008-07-08, 08:18
Tack för alla svar gubbar ! ska testa o deffa ner, funkar det får jag väl leva med skiten eller ta tag i palmes förslag, låter dock inte lika roligt :P