handdator

Visa fullständig version : Huh??


Antonius
2003-06-13, 03:03
Snackade med en kille om styrketräning på... ahem *host* snyggast.com :em:

Iaf.... han skrev följande:

ska jag ge dig ett bra tips!! då när jag gymma som mest efter att kört 3 dagar i veckan sen börja jag köra:
2 dar å vila en å så vidare en dag kör man magen armar å bröst sen nästa kör man ben, rygg å kondition, jag gick upp 16 kilo på 5 månader å kunna lyfta 40% mer vikter efter dom 5 månaderna å konditionen var i topp trim!! jag vet inte men det funkade bra för mig, du kan ju prova!! hare

Själv tyckte jag att detta verkade helt åt helvete och tror verkligen inte att det skulle funka på mig...

Men annars, är det ett bra upplägg allmänt, låter inget vidare för nybörjare tycker jag.
Tyckte också att det var lite hmm att han gått upp så mycket på så lite tid... eller?? Liksom och fortfarande vara i topp trim så som han skrev.


Kom på en sak nu, kanske är det en kolozzeumare som skrev detta till mig.... :confused:
Oh well..... comments anyone???

GhostFace
2003-06-13, 07:34
Grejjen är ju den att du går ju inte upp i kroppsvikt av träning, du går upp i kroppsvikt av rätt kost. Äter man inte rätt så ökar man inte.

Så frågan återstår, hur åt han- då han gick upp 16 kg på 5 månader ? ;)

Survivor
2003-06-15, 11:12
Säger ju inte ett förbannat skit... 16 kg vadå?! Fett? Var han ren?! Hur länge hade han tränat?!
Och, *urk*, "snyggast.com"?!?!?!?! Det finns väl inga vettiga människor som hänger där? ;)

Everest
2003-06-15, 11:39
Antonius: Varför hänger du på snyggast då? :naughty: