Visa fullständig version : Selecta kaffeautomater
Har en Selecta kaffeautomat på jobbet (jobben egentligen) och undrar om någon har kolla på vad de olika prylarna som den där saken spottar ur sig innehåller (allt från kaffet till chokladen etc), kcal etc.?
Kaffet (utan mjölk, socker och liknande) är kalorifritt. Om inte så är i alla fall kalorimängden försummbar. I Selectaautomater såväl som i alla andra sammanhang.
Vill du ha reda på det exakta innehållet i övriga drycker kan det nog vara lämpligt att maila Selecta och fråga.
A.Steinbach
2008-07-04, 01:51
Kombinationen grädde, choklad och kaffe är*drool*
Fast det var iof ca 10 år sedan jag drack den när jag sommarjobbade på ett ställe så den kanske inte är så god om man skulle smaka den nu. Kalorifattig är den iaf inte.
Kaffet (utan mjölk, socker och liknande) är kalorifritt. Om inte så är i alla fall kalorimängden försummbar. I Selectaautomater såväl som i alla andra sammanhang.
Vill du ha reda på det exakta innehållet i övriga drycker kan det nog vara lämpligt att maila Selecta och fråga.
Jao, det rena kaffet kunde jag nog gissa mig till, det är de andra dryckerna som jag är mestintresserad av. Får ta och skicka iväg ett mail till selecta och se om dom vågar svara *kissass*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.