handdator

Visa fullständig version : Är Ipod Shuffle den bästa träningsmp3spelaren?


Angel
2008-06-30, 20:06
Det är min fundering idag. Den ja har nu bara tappar jag ur BHn när ja böjer mig fram!

shibi
2008-06-30, 20:14
Vad tror du själv?

MasterChief
2008-06-30, 20:15
Ja, om du kör iTunes.

Roosen
2008-06-30, 20:16
Det är min fundering idag. Den ja har nu bara tappar jag ur BHn när ja böjer mig fram!

Jag funderar starkt på att skaffa en med. Frågar du någon återförsäljare av mac så säger han/hon utan tvekan shuffle..

Bullaz
2008-06-30, 20:16
Ipod är en överreklamerad skitspelare, enligt mig.

Nimille
2008-06-30, 20:17
Jag tycker min passar ypperligt till träning och löpning.

Angel
2008-06-30, 20:20
Ja, om du kör iTunes.

Aldrig gjort men min kompis påstår att det är piece of cake. Är det?

skaparn
2008-06-30, 20:20
Ja, det är den bästa. Man har slagit fast det i flera objektiva studier och det blir inom kort EU-standard att tycka att den är bäst.

MasterChief
2008-06-30, 20:22
Aldrig gjort men min kompis påstår att det är piece of cake. Är det?

Ja, det är det faktiskt. Snyggt och smidigt. Kan vara lite segt om du har väldigt mycket musik och slö dator. Annars är gränssnittet klockrent och skaffar du konto på Itunes Music Store så hämtar den hem covers åt dig automatiskt.

Jag har väl ägt en 5-6 stycken iPods och ett gäng andra spelare. Tycker iPods funkar utmärkt om syftet är att lyssna på egen musik.

PowPow
2008-06-30, 20:22
Ja, om du kör iTunes.

Det finns väl andra program som fungerar till shufflen också?

Nimille
2008-06-30, 20:23
Det finns väl andra program som fungerar till shufflen också?
Winamp fungerar min shuffle med åtminstonde.

Exdiaq
2008-06-30, 20:24
Ja, definitivt.

egge
2008-06-30, 20:24
Jag tycker min passar ypperligt till träning och löpning.

Hur gör du för att inte få den att falla ur BH:n då? Jag har lite samma problem som angel.

edit: haha egde mig själv där...

MasterChief
2008-06-30, 20:25
Det finns väl andra program som fungerar till shufflen också?

Ja, det är säkert möjligt. Är inte 100% uppdaterad längre. Men iPods gillar verkligen iTunes.

PowPow
2008-06-30, 20:26
Ja, det är det faktiskt. Snyggt och smidigt. Kan vara lite segt om du har väldigt mycket musik och slö dator. Annars är gränssnittet klockrent och skaffar du konto på Itunes Music Store så hämtar den hem covers åt dig automatiskt.

Jag har väl ägt en 5-6 stycken iPods och ett gäng andra spelare. Tycker iPods funkar utmärkt om syftet är att lyssna på egen musik.

Håller med dig angående itunes. Det är ett charmigt program. Körde det ett bra tag tidigare. Men där är vissa negativa aspekter, som att:

- man inte kan lyssna på en låt utan att lägga till den i biblioteket

- att man inte kan få itunes att bevaka mappar, så att man själv slipper lägga till nya saker i biblioteket. detta är inte bara negativt, det är rent idiotiskt, imo. men det finns ju tredjepartsprogram som kan fixa det, om man så vill.

- filstödet (vilket bara är ett problem om man vill syssla med format som inte stödjs såklart)

Deceiver85
2008-06-30, 20:28
Jag kan rekommendera en Creative Zen Stone istället. Jag har en och är grymt nöjd
http://nexus404.com/Blog/wp-content/uploads/2007/05/creative-zen-stone-mp3-player.jpg

eller om man prompt måste ha skärm så en Creative Zen Stone Plus:
http://www.techshout.com/images/creative-zen-stone-plus-oled.jpg

PowPow
2008-06-30, 20:28
Ja, det är säkert möjligt. Är inte 100% uppdaterad längre. Men iPods gillar verkligen iTunes.

Vet inte heller. Min classic fungerar med winamp och mediamonkey iaf (sålänge jag inte startar itunes, då ballar allt ur :D Men mjukvaran är ju inte densamma som på shufflen, så det är ju ingen garanti (edit: det redde nimille ut).

thatkrillesshow
2008-06-30, 20:35
+1 på deciever. Jag har också en creative zen stone, och den fungerar ypperligt. Man får med en "klämgrej" så att man kan sätta fast den i byxlinningen. Liten o behändig!
Sen kan man ta ut hörlurarna så har den en inbyggd högtalare också.

Nimille
2008-06-30, 20:35
Hur gör du för att inte få den att falla ur BH:n då? Jag har lite samma problem som angel.

edit: haha egde mig själv där...
Trodde du jag var kvinna? :(

Kryss
2008-06-30, 20:38
Ipods funkar mycket bra i foobar2000 också, inte lika idiotsäkert interface som itunes men bra mycket trevligare och man slipper bli tokig på alla features iTunes saknar.

Lavorini
2008-06-30, 20:40
iPod touch är den bästa.

Angel
2008-06-30, 20:40
Åh, jag har Creative Zen nu, fast inte den modellen. Men ja trodde ej det var klämma på dom? Tycker det e så lätt att det bara blir en mapp som man slänger in mp3orna i. Program känns avancerat for me :)

PowPow
2008-06-30, 20:41
iPod touch är den bästa.

Hur tänker du då?

När jag tänker träningsmp3 så tänker jag liten, stöttålig och relativt billig.

Men du väljer alltså att tänka stor, dyr och gjord av glas?

PowPow
2008-06-30, 20:42
Åh, jag har Creative Zen nu, fast inte den modellen. Men ja trodde ej det var klämma på dom? Tycker det e så lätt att det bara blir en mapp som man slänger in mp3orna i. Program känns avancerat for me :)

Det finns säkert klämmor eller armband man kan sätta fast den du har i att köpa.

thatkrillesshow
2008-06-30, 20:43
Man får med ett gummihölje (typ) som man kan klä zenmp3n med. I den kan man sätta fast en klämma. Programmet man fick med använder jag mig inte av. Jag kopierar bara filen jag vill ha och sen klistrar jag in den i disken (den här datorn>flyttbar disk).

Angel
2008-06-30, 20:44
Man får med ett gummihölje (typ) som man kan klä zenmp3n med. I den kan man sätta fast en klämma. Programmet man fick med använder jag mig inte av. Jag kopierar bara filen jag vill ha och sen klistrar jag in den i disken (den här datorn>flyttbar disk).

kan du ta kort på den lilla anordningen, får man med klämman också?

disturbed
2008-06-30, 20:48
Kan inte tycka att iTunes är ett måste bara för att man har en iPod. Jag köpte en Nano gen1 (Jo jag vet, jag skäms), synkar klockrent med Media Monkey (http://www.mediamonkey.com/). Det programmet har helt klart allt, till exempel den livsnödvändiga "mappbevakningen" som iTunes saknar.

Angel
2008-06-30, 20:49
ja gillar dra mp3or mellan två mappar bara?

PowPow
2008-06-30, 20:50
ja gillar dra mp3or mellan två mappar bara?

Då ska du nog hålla dig ifrån ipodsen :)

Men varför köper du inte bara ett tillbehör till din nuvarande mp3-spelare som får den att sitta på någonstans?

thatkrillesshow
2008-06-30, 20:52
kan du ta kort på den lilla anordningen, får man med klämman också?
Klämman ingick. Fast det stog inte på förpackningen, så jag blev positivt överraskad.
"Höljet" är alltså på på bilderna.

http://img150.imageshack.us/img150/6612/p6300002cv6.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/7205/p6300001zm1.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/4626/p6300003zn8.jpg

theoppositescollide
2008-06-30, 20:53
Ipod är en överreklamerad skitspelare, enligt mig.

word.

Deceiver85
2008-06-30, 20:54
kan du ta kort på den lilla anordningen, får man med klämman också?
Klämman ingår, ja!

Angel
2008-06-30, 20:56
Nu blev det veligt här!

Spiffy
2008-06-30, 20:57
jag fick inte med någon sådan klämma.
En iPod är den sista spelaren jag skulle köpa, pga av iTunes.

Angel
2008-06-30, 20:58
Då ska du nog hålla dig ifrån ipodsen :)

Men varför köper du inte bara ett tillbehör till din nuvarande mp3-spelare som får den att sitta på någonstans?

Trött på den, vill ha en ny....ja har ett cash flow just nu...

Klämman ingick. Fast det stog inte på förpackningen, så jag blev positivt överraskad.
"Höljet" är alltså på på bilderna.

MG]


Grymt! Fast sjutton, ja tycker nog ipoden är snyggare. Men denna verkar lättare, gnaah

Angel
2008-06-30, 21:03
Men man måste använda något sorts programm för att lägga in mp3or i ipoden eller? Det funkar inte med "dra mellan mappar" grejjern?

MasterChief
2008-06-30, 21:05
Men man måste använda något sorts programm för att lägga in mp3or i ipoden eller? Det funkar inte med "dra mellan mappar" grejjern?

Jag tror inte det. Kanske något annat passar bättre.

PowPow
2008-06-30, 21:07
Men man måste använda något sorts programm för att lägga in mp3or i ipoden eller? Det funkar inte med "dra mellan mappar" grejjern?

Precis. Ipods fungerar inte så väl med drag och släpp-tekniken.

Men det är inte så svårt att göra det via ett program. Du använder itunes (eller liknande) som musikprogram när du lyssnar på musik på datorn. Sen använder du samma program för att föra över musik till din ipod. Inne i programmet är det typ som att dra och släppa filer, lite beroende på program och hur du väljer att göra.

Deceiver85
2008-06-30, 21:14
Trött på den, vill ha en ny....ja har ett cash flow just nu...




Grymt! Fast sjutton, ja tycker nog ipoden är snyggare. Men denna verkar lättare, gnaah
Creative Zen Stones är billiga och bra, Ipods är dyra och har du en PC så suger de rätt hårt...

PowPow
2008-06-30, 21:15
Creative Zen Stones är billiga och bra, Ipods är dyra och har du en PC så suger de rätt hårt...

På vilket sätt suger en ipod mer om man har en pc jämfört med om man har en mac?

Men ja, jag hade också kört på en stone som tränings-mp3.

Deceiver85
2008-06-30, 21:16
På vilket sätt suger en ipod mer om man har en pc jämfört med om man har en mac?

Itunes är en hopplöst otymplig programvara till PC? I Mac är den mer logiskt, men på PC...nej, fy!

PowPow
2008-06-30, 21:18
Itunes är en hopplöst otymplig programvara till PC? I Mac är den mer logiskt, men på PC...nej, fy!

Jaså? På vilket sätt skiljer sig itunes-upplevelsen mellan mac och pc?

Dessutom konstaterade vi ju att man inte behöver använda itunes bara för att man har en ipod. Så ogillar man itunes så borde pc och ipod vara bättre än mac och ipod, då det finns fler alternativ på pc-sidan.

skaparn
2008-06-30, 21:23
Jaså? På vilket sätt skiljer sig itunes-upplevelsen mellan mac och pc?

Dessutom konstaterade vi ju att man inte behöver använda itunes bara för att man har en ipod. Så ogillar man itunes så borde pc och ipod vara bättre än mac och ipod, då det finns fler alternativ på pc-sidan.

Av någon outgrundlig anledning så tar databasen med låtar och deras plats hälften så lång tid att läsa in på min mac än vad den gjorde på en ändå rätt snabb PC.

PowPow
2008-06-30, 21:27
Av någon outgrundlig anledning så tar databasen med låtar och deras plats hälften så lång tid att läsa in på min mac än vad den gjorde på en ändå rätt snabb PC.

Vilken databas är det du talar om? När läser den in detta?
Menar du när man lägger in ny musik i biblioteket, eller när man kopplar in en ipod? Det förstnämnda tar ju en evighet iaf. Både på mac och pc. Möjligtvis en mindre evighet på mac. Fast det var kanske inte det du menade?

När jag först började med itunes så gick det jäkligt slött på pc, och det var samtidigt som det fungerade väl på mac. Men sedan ett tag tillbaka har jag inte haft några som helst problem på PC gällande tröghet eller buggar. Gisdsar vilt på att det börjde fungera bra (för mig) kring v6) De allra senaste versionerna har jag inte koll på till PC, då jag själv övergav itunes på mina datorer för lite mer än ett halvår sedan. Men de tidiga versionerna av 7:an fungerade bra också. Och det var inte på några superdatorer heller.

Angel
2008-06-30, 21:37
Creative Zen Stones är billiga och bra, Ipods är dyra och har du en PC så suger de rätt hårt...

399:- kostar ipoden här. hmmm

egge
2008-06-30, 22:06
Trodde du jag var kvinna? :(

Om man går efter bilderna i dagsformstråden så, ja.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, skojja bara lite : p

Angel
2008-07-01, 13:21
K3Ax7ddrZKY

Jag gjorde ett videoinlägg om vad det blev :)


Men ja fattar ej hur man får in låtar i iTunes riktigt?

Nimille
2008-07-01, 13:27
Om man går efter bilderna i dagsformstråden så, ja.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, skojja bara lite : p
Haha :D

Angel, bra val!
Det är bara att drag and drop, eller gå via arkiv - lägg till filer i biblioteket. (Om det var det du menade).

PowPow
2008-07-01, 13:29
Haha :D

Angel, bra val!
Det är bara att drag and drop, eller gå via arkiv - lägg till filer i biblioteket. (Om det var det du menade).

Precis. men om man ska drag and dropa så måste man släppa filerna över texten där det står bibliotek (alt. library).

Angel
2008-07-01, 13:40
Okej nu har ja massa låtar där, om ja nu gör en ny spellista med dom låtar ja vill ha, kan ja föra över bara den spellistan till podden sen då?

PowPow
2008-07-01, 13:42
Okej nu har ja massa låtar där, om ja nu gör en ny spellista med dom låtar ja vill ha, kan ja föra över bara den spellistan till podden sen då?

Om du kopplar in ipoden så ska den dyka upp i vänsterfältet i itunes. Dra låtarna till den bara.

Angel
2008-07-01, 13:44
Om du kopplar in ipoden så ska den dyka upp i vänsterfältet i itunes. Dra låtarna till den bara.

ja de vettefan om ja ser, men den e ikopplad...laddar typ.

Nimille
2008-07-01, 13:46
ja de vettefan om ja ser, men den e ikopplad...laddar typ.
Den måste vara påslagen också.

Angel
2008-07-01, 13:47
Nu är den på, vaaar ser ja den?

Nimille
2008-07-01, 13:48
Nu är den på, vaaar ser ja den?
Den ska dyka upp i vänstra spalten i itunes, ovanför spellistorna.

MasterChief
2008-07-01, 13:50
Alltså...iTunes är världens mest intutiva och lätta musikspelare. Ansträng dig lite så ska det nog gå. ;)

Angel
2008-07-01, 13:56
Alltså...iTunes är världens mest intutiva och lätta musikspelare. Ansträng dig lite så ska det nog gå. ;)

Måste registera igen...hmmm....

Angel
2008-07-01, 13:58
Ehmn, MÅSTE dom ha mitt kontonummer för det ska funka?

Nimille
2008-07-01, 14:02
Måste registera igen...hmmm....

Ehmn, MÅSTE dom ha mitt kontonummer för det ska funka?
Nej du behöver inte registrera dig såvida du inte vill använda itunes för att köpa musik as well.

Angel
2008-07-01, 14:08
Den dök inte upp annars :)

Den lyser grönt nu men går ej att spela så ja antar att den måste ladda ett tag till eller?

Nimille
2008-07-01, 14:19
Den dök inte upp annars :)

Den lyser grönt nu men går ej att spela så ja antar att den måste ladda ett tag till eller?
Är det ipoden som lyser grönt? Då är den fullladdad.

raZmus
2008-07-01, 14:29
- att man inte kan få itunes att bevaka mappar, så att man själv slipper lägga till nya saker i biblioteket. detta är inte bara negativt, det är rent idiotiskt, imo. men det finns ju tredjepartsprogram som kan fixa det, om man så vill.


Det där tyckte jag var ett problem när jag började med iTunes. Nu tycker jag verkligen inte det längre.

Det var bara ett problem då man var att hantera och sortera sin musik med Utforskaren. Numera har jag ingen anledning att vilja veta vilken mapp på hårddisken min musik ligger i. Jag köper musiken via iTunes, då hamnar den direkt i biblioteket. Eller så laddar jag ner musiken, drar låtarna till iTunes och så kopieras de till mitt iTunes-bibliotek och till min iTunes-mapp automagiskt. Sedan kan jag bara ta bort låtarna, från skrivbordet eller vart jag nu laddat ner dem.

Angel
2008-07-01, 14:41
Nu lyssnar jag på den iallfall, kanonbra!!! Tack för all hjälp.

Och visst va min video fin...hö hö hö

raZmus
2008-07-01, 14:57
Jag har en grön. Jag tycker om min också :)

raZmus
2008-07-01, 14:58
och en i silver, som är någonstans.

Angel
2008-07-01, 15:00
Du kunde väl gett mig en då. Notera även att jag GICK hela vägen till media markt från mig (sofia typ), det var varmt som fashisken!

PowPow
2008-07-01, 15:40
Det där tyckte jag var ett problem när jag började med iTunes. Nu tycker jag verkligen inte det längre.

Det var bara ett problem då man var att hantera och sortera sin musik med Utforskaren. Numera har jag ingen anledning att vilja veta vilken mapp på hårddisken min musik ligger i. Jag köper musiken via iTunes, då hamnar den direkt i biblioteket. Eller så laddar jag ner musiken, drar låtarna till iTunes och så kopieras de till mitt iTunes-bibliotek och till min iTunes-mapp automagiskt. Sedan kan jag bara ta bort låtarna, från skrivbordet eller vart jag nu laddat ner dem.

Ja, så löste jag också det. Men det känns makabert att möjligheten att bevaka mappar inte ens finns (utan 3:epartsprogram). Att lägg det i valfri mapp för att sedan lägga in det i biblioteket och då automatiskt kopiera filerna till en annan mapp och sedan ta bort de första filerna.. ja, jag önskar möjligheten att bara lägga filerna i en mapp, och att de då dyker upp i itunes.

ctorsten
2009-05-12, 18:47
För er som har tänkt att skaffa nya ipod shuffle för att använda under träning. Gör INTE det! Har pajjat två stycken nu. Tror det beror på att den är extremt känslig mot fukt (svett). Tror det är kontrollen som sitter på hörlurarna som ballar ur. Dessutom är en stor nackdel att det inte finns hörlurar (än, vad jag vet) annat än de standardlurar som följer med som kan användas då man styr hela grejjen från kontrollen på hörlurarna.

Vet inte om det bara är jag som har haft otur men jag tvivlar på det då jag som sagt förstört två stycken nu.

coxie
2009-05-12, 18:52
Inget jag märkt på min från första generationen (som inte har någon fjärrkontroll i lurarna) fungerar fortfarande perfekt och då har jag utsatt den för mycket väta genom svett, regn och djupdykningar vid vurpor. Riktigt jävla optimal när man åker cross och ändå inte kan hålla på och byta spellistor.

ctorsten
2009-05-12, 18:59
Ja man kanske får skaffa sig en "gammal" då ;) storleken på den nya (och den förra modellen också för övrigt) är ju skitbra när man tränar.. Men som sagt att den ska pajja med tvåveckorsintervaller känns inte helt okej.

Duffman
2009-05-12, 19:23
Jag kom på en grej. Jag har ju själv en Ipod som jag tycker funkar bra men ljudet är mediokert jämfört med tex iriver. Jag har ju bara vanliga album i den. Hur blir det om jag gör en blandat-mapp med en massa lösa mp3:or. Funkar det eller kommer id-taggarna att ställa till det? Vore ju guld med en mapp med lösa spår i o sen köra random....

coxie
2009-05-12, 19:25
Tror du måste göra en playlist med lösa låtar, i alla fall om du kör med itunes.

Duffman
2009-05-12, 19:27
Fan vad trist. Jag antog att det skulle blir problem. Nu måste jag lära mig massa nytt :) HATAR itunes.

coxie
2009-05-12, 19:29
Vad är nytt? Det enda du gör är en ny playlist och sedan drar över de låtar du vill ha med.

Duffman
2009-05-12, 19:32
Ska pilla lite med Itunes nu, tack för tipset Coxie

Ganymedes
2009-05-12, 19:53
Är det inte bättre att skaffa kunskap istället för att bara hata? iTunes är ett väldigt bra program och betydligt mer avancerat än vad man tror vid första ögonkastet. Nu kör jag iofs Mac-versionen och har lite mer förståelse ifall det är PC-versionen som ogillas. Apple verkar inte lägga speciellt mycket krut på att göra sina produkter rättivisa under Windows, tyvärr....

coxie
2009-05-12, 19:56
Är det inte bättre att skaffa kunskap istället för att bara hata? iTunes är ett väldigt bra program och betydligt mer avancerat än vad man tror vid första ögonkastet. Nu kör jag iofs Mac-versionen och har lite mer förståelse ifall det är PC-versionen som ogillas. Apple verkar inte lägga speciellt mycket krut på att göra sina produkter rättivisa under Windows, tyvärr....

Inget större fel på Itunes för Windows när man väl fått in sin musik. Jag slutade använda det för att jag använder det bara till att slänga in musik på min shuffle då jag kör ett annat märke på min "riktiga" spelare.

Att lägga in 100 000 låtar efter en omformatering är däremot inget roligt även på en snabb dator.

Duffman
2009-05-12, 20:10
Japp det är pc-versionen som jag använder och jag tycker oavsett vad andra tycker att Itunes är osmidigt, krångligt, irriterande och trist. På andra spelare drar man in filerna i mappen och allt funkar. Så är det inte riktigt på min Ipod. Lindrigt sagt.

MasterChief
2009-05-12, 20:16
Jag stör mig mest på att iTunes är sjukligt långsamt till PC. Med den otroliga datorkraft som finns idag borde de enkla operationer som iTunes kan tänkas ägna sig åt gå blixtrande fort. Antagligen är programmet fullt av illvilliga subprogram som matar Jobs med rapporter om dina vanor.

Ganymedes
2009-05-13, 07:37
Jag stör mig mest på att iTunes är sjukligt långsamt till PC. Med den otroliga datorkraft som finns idag borde de enkla operationer som iTunes kan tänkas ägna sig åt gå blixtrande fort. Antagligen är programmet fullt av illvilliga subprogram som matar Jobs med rapporter om dina vanor.

För att inte nämna den extrakraft som snyltas från datorn och som sedan skickas över nätet till Washington, där den används för att hindra folk från att veta sanningen om WTC. *popcorn* :naughty:

MissTiger
2009-05-13, 08:52
Kan bara säga att jag är nöjd m min Shuffle, just för att den är så enkel o klämma fast o inte är ivägen när man tränar...
Men sen är det ju iTunes då..o att man inte kan göra spellistor osv Men för gymmet, löpturer etc tycker jag den funkar bra.

Alexton
2009-05-13, 09:05
Jag stör mig mest på att iTunes är sjukligt långsamt till PC. Med den otroliga datorkraft som finns idag borde de enkla operationer som iTunes kan tänkas ägna sig åt gå blixtrande fort. Antagligen är programmet fullt av illvilliga subprogram som matar Jobs med rapporter om dina vanor.

Du kan använda Winamp för att lägga in musik på din Ipod. Det går betydligt snabbare.. ett album på 2-3 sekunder istället för 10 som i Itunes.

tyngast
2009-05-13, 09:15
Tycker Creative stone mp3-spelare är smidiga, enkelt att flytta filerna funkar som ett usb minne och man slipper itunes.

MasterChief
2009-05-13, 09:48
Du kan använda Winamp för att lägga in musik på din Ipod. Det går betydligt snabbare.. ett album på 2-3 sekunder istället för 10 som i Itunes.

Jag har funderat länge på att byta, men det blir inte av. Winamp har jag inte använt sedan internets begynnelse. Kanske ska ta och kolla upp det.

Duffman
2009-05-19, 00:16
Alltså hur gör jag. Jag har en mapp med 1100 blandade låtar i. När jag går in i itunes och lägger till just den mappen så lägger itunes till knappt 400 av de 1100 låtarna. Vad är det som är fel?

Det andra scenariot: jag har just den mappen på datorn. jag skapar en spellista i itunes. Hur får jag de 1100 låtarna till den spellistan?

Varför funkar det aldrig som det ska?

rockbell
2009-05-19, 09:39
Det värsta med Apples grejjer är att man måste köra iTunes till dom som är absolut den sämsta mediaspelare jag någonsin prövat. Skulle aldrig orka ha en mp3spelare utan skärm. Kör med iPod Nano.

DSBM
2009-05-19, 12:57
Shuffle är den bästa enligt mig, ja!

The Swedish Oak
2009-05-19, 13:01
Skulle aldrig orka ha en mp3spelare utan skärm. Kör med iPod Nano.

Du behöver ingen skärm om du bara har bra musik, bara tryck på play och var nöjd. Jag har använt min i över ett år nu, funkar perfekt till träning.