handdator

Visa fullständig version : träningsprogram


dimmer
2003-06-11, 15:02
ja kötr basövningarna vilket jag frståt är:
bänk, mark, knöböj, militärpress, bicepscurl, chins, dips, stångrodd. har ja glömt nån?

vad tycker ni är bäst i form av reps och set för detta? vill inte bli för stor utan stark/uthållig.

nån som har något tips? gärna hur man gör en split på 2 dagar oxå.

tack på förhand

Turbo
2003-06-11, 15:15
få set många reps ???

dude
2003-06-11, 15:38
tycker du kan glömma det där med att inte bli för stor.. det är ju bara att köra tunga basövningar, tycker jag. ´Tror knappast att du kommer bli förstor.. tycker bara det är dumt att stå och nöta en jävla massa reps för att man inte vill bli förstor. kör tunga basövningar sen om du skulle tycka att du blir för stor så är det väl bara att dra ner på träningen,, men det tror jag knappast du behöver göra.. du kommer bli nån ronnie coleman på ett år =)

dimmer
2003-06-11, 16:27
ok...
skulle alvarligt talat ALDRIG vilja blir som coleman.

men bara tunga basövningar men set oxch reps då? vad tycker ni?

Åse Columbus
2003-06-12, 07:09
Originally posted by dimmor
ok...
skulle alvarligt talat ALDRIG vilja blir som coleman.

men bara tunga basövningar men set oxch reps då? vad tycker ni?

:laugh: :laugh: ..stor som coleman blir man bara efter en massa otillåtet......:smash:

att nöta på för låga vikter i för många rep skada leden du använder ...blir den som jobbar istället för muskeln....tänk på att kroppen tar minsta motståndets väg ...ALLTID...det är upp till dig hur lat du tillåter den att vara.......kör tung basövningar, variera dina pass och kör så tungt som tillåter dig ca 8 rep till en början sedan ( om nått år ) så kan du börja laborera med 6:or

Detta råd får du bara följa om du redan tränat i ca 1 år

Åse

Herkulez
2003-06-12, 08:48
Originally posted by Åse Columbus


:laugh: :laugh: ..stor som coleman blir man bara efter en massa otillåtet......:smash:


Åse

..........och väääääääääääääääääääääldigt bra gener