handdator

Visa fullständig version : Mycket protein i sperma


JAM
2003-06-11, 01:09
Jag försöker övertyga min tränande flickvän om det, men hon är svårövertalad...

Kan ni vara så snäll att hjälpa mig?

Spud
2003-06-11, 01:23
mycket och mycket. det kanske är procentuellt mycket protein i sperman, men eftersom att det inte är några stora mängder så spelar det nog ingen större roll.

låt din tränande flickvän äta lite tonfisk istället :thumbup:

Wilson
2003-06-11, 01:40
haha.. :laugh:

Megatuttarna
2003-06-11, 08:27
Glukos är det massor av i sperma, så jag förstod det iaf!

Nu för tiden måste man ju ha innehållsförteckning på allt :D

GhostFace
2003-06-11, 09:25
Originally posted by JAM
Jag försöker övertyga min tränande flickvän om det, men hon är svårövertalad...

Kan ni vara så snäll att hjälpa mig?

Hon får väl helt enkelt prova under en period och se om det ger några resultat ?

ivandrago
2003-06-11, 09:41
var det inte nån som sa i en tidigare tråd att en sats innehåller 1 kcal eller nåt sånt http://users.pandora.be/eforum/emoticons4u/obscene/eck26.gif

shirunai
2003-06-11, 10:25
innehåller runt 65kcal, då beräknas ungefär en sats 2tsk, har försökt fått fullt näringsvärde men det går inte.


Ett tips om hon ska äta för resultat är att du lagrar under en tid, sen äta det som kosttillskott eller flera män som producerar på en gång. Om det nu är mycket protein i sperma vi säger 20% bara för att ta ett riktvärde

20% av 65kcal (0.20*65) = 13kcal per 65g så om om 9 personer ger en 65kcal dos så borde det bli 117kcal vilket borde ge 29.5g protein, förmodligen är det nog mer %protein i sperma.

Tack för att ni lyssnade, det kan säkert löna sig i längden, men köp hellre kosttillskott, att intaga från en personen är enligt mig meningslöst

shirunai
2003-06-11, 10:28
Originally posted by shirunai
innehåller runt 65kcal, då beräknas ungefär en sats 2tsk, har försökt fått fullt näringsvärde men det går inte.


Ett tips om hon ska äta för resultat är att du lagrar under en tid, sen äta det som kosttillskott eller flera män som producerar på en gång. Om det nu är mycket protein i sperma vi säger 20% bara för att ta ett riktvärde

20% av 65kcal (0.20*65) = 13kcal per 65g så om om 9 personer ger en 65kcal dos så borde det bli 117kcal vilket borde ge 29.5g protein, förmodligen är det nog mer %protein i sperma.

Tack för att ni lyssnade, det kan säkert löna sig i längden, men köp hellre kosttillskott, att intaga från en personen är enligt mig meningslöst


edit: är lite delad i frågan, kan vara bra, men smakar nog itne så gott i längden, köp kosttillskott

Doktor V
2003-06-11, 11:05
Originally posted by shirunai
innehåller runt 65kcal, då beräknas ungefär en sats 2tsk, har försökt fått fullt näringsvärde men det går inte.


Ett tips om hon ska äta för resultat är att du lagrar under en tid, sen äta det som kosttillskott eller flera män som producerar på en gång. Om det nu är mycket protein i sperma vi säger 20% bara för att ta ett riktvärde

20% av 65kcal (0.20*65) = 13kcal per 65g så om om 9 personer ger en 65kcal dos så borde det bli 117kcal vilket borde ge 29.5g protein, förmodligen är det nog mer %protein i sperma.

Tack för att ni lyssnade, det kan säkert löna sig i längden, men köp hellre kosttillskott, att intaga från en personen är enligt mig meningslöst

Så du rekommenderar alltså flickvännen lite hederlig japansk bukkake?
Härligt:thumbup:

shirunai
2003-06-11, 11:10
:naughty:

King Grub
2003-06-11, 11:13
http://www.dvdtalk.com/forum/images/smilies/puke.gif

Action
2003-06-11, 11:20
Originally posted by JAM
Jag försöker övertyga min tränande flickvän om det, men hon är svårövertalad...

Kan ni vara så snäll att hjälpa mig?

Om du nu tror att det innehåller så mycket protein så kan du ju lägga den på magen och slicka upp det själv... :D

spinkoo
2003-06-11, 11:21
Originally posted by King Grub
http://www.dvdtalk.com/forum/images/smilies/puke.gif

Varit med förr? :naughty: :confused:

JAM
2003-06-11, 11:24
Originally posted by Action


Om du nu tror att det innehåller så mycket protein så kan du ju lägga den på magen och slicka upp det själv... :D

Nja, hehe, jag bjuder hellre bort det...

King Grub
2003-06-11, 11:33
Originally posted by spinkoo


Varit med förr? :naughty: :confused:

Knappast. Vissa ämnen retar bara kräkreflexen en aning.

GhostFace
2003-06-11, 11:44
Men vore det inte enklare om vi slapp alla förklaringar för en gångs skull och bara lät alla tjejer tro att det är enormt kalorifattigt och proteinrikt med sperma...?

Tänk så mycket skoj vi skulle kunna ha...

Bamse
2003-06-11, 12:30
Aha! :naughty:

En typisk Kolozzeumtråd! :D

Castro
2003-06-11, 12:33
Bögar är väl i regel ganska vältränade?!?!?! Här har vi anledningen, dom både bär på testosteron och käkar sperma! Eller? :em:

Niclaaas
2003-06-11, 12:47
Originally posted by Castro
Bögar är väl i regel ganska vältränade?!?!?! Här har vi anledningen, dom både bär på testosteron och käkar sperma! Eller? :em:

bögar är ju i regel taniga stickor! iaf i min värld :MrT:

Doktor V
2003-06-11, 13:01
För att lite byta ämne så påstår min flickvän att den funkar som ansiktslotion oxå,hon säger sig bli mycket len och mjuk efter en "facial":thumbup:

shirunai
2003-06-11, 14:46
:laugh:

Wilson
2003-06-11, 15:09
haha.. ja det är ju allmänt känt att sperma funkar som hudlotion.
Förresten så diggar jag facial cumshots rejält.. skitballt e det ju

Grahn
2003-06-11, 15:34
Asså...fan gör detta under kost & näring?

Fartman
2003-06-11, 15:57
det behövs nog snart en ny del på forumet: "Porrozzeum"

shirunai
2003-06-11, 16:03
sperma = näring ? :naughty:

Everest
2003-06-11, 17:02
Fan va kåta en del på kolozeum verkar va för tillfället :D

-squat-
2003-06-11, 19:31
Semen is almost 95% pre-digested protein, the best and most easily absorbed protein available in Nature. Semen is also very low-carbohydrate and very low-calorie (only about 15 calories per ejaculate),

In addition, nutritionists have long acknowledged semen as naturally healthy* and very nutritious, containing many key nutrients:

Calcium
Creatine
Magnesium
Phosphorus
Potassium
Vitamin B12
Vitamin C
Zinc


så tjejer!! drick!!
:thumbup:

King Grub
2003-06-11, 19:40
Originally posted by -squat-
Semen is almost 95% pre-digested protein, the best and most easily absorbed protein available in Nature. Semen is also very low-carbohydrate and very low-calorie (only about 15 calories per ejaculate),

In addition, nutritionists have long acknowledged semen as naturally healthy* and very nutritious, containing many key nutrients:

Calcium
Creatine
Magnesium
Phosphorus
Potassium
Vitamin B12
Vitamin C
Zinc


så tjejer!! drick!!
:thumbup:

Här har vi tydligen experten. ;)

Nate
2003-06-11, 19:50
eeoow. Förstår inte ens hur ni orkar diskutera ämnet...

drick själv I say :booty:

Alex85
2003-06-11, 19:53
:laugh: :laugh: :laugh: sjuk tråd

:hbang:

GhostFace
2003-06-11, 21:08
Massa testosteron som inte vet var det ska ta vägen...då skapas dessa trådar i konstruktivt ledande syfte, givetvis.

:thumbup:

Grahn
2003-06-11, 21:09
Testosteron....lustigt det är väl inte spec manligt att intressera sig för sperma?

Alex85
2003-06-11, 21:12
Originally posted by Grahn
Testosteron....lustigt det är väl inte spec manligt att intressera sig för sperma?

inte är det kvinnligt iaf

Grahn
2003-06-11, 21:15
Säker på det?

Alex85
2003-06-11, 21:18
Originally posted by Grahn
Säker på det?

ja. ok jag säger inte att det är manligt, men tjejerna goes: ååååh va äckligt. varje gång man nämner ordet

Grahn
2003-06-11, 21:20
Tja...det finns flera tjejjer som bevisligen inte är så fruktansvärt äcklade. Har iofs ingen direkt erfarenhet av samma situation på män då men kan tänka mag att de flesta skulel finna det mer frånstötande i jämförelse.

.....nej......denna debatt är nog det löjligaste jag har deltagit i hittils :D gonatt!

Bamse
2003-06-11, 21:27
Originally posted by Doktor V
För att lite byta ämne så påstår min flickvän att den funkar som ansiktslotion oxå,hon säger sig bli mycket len och mjuk efter en "facial":thumbup:

Uuuuää :(

Alex85
2003-06-11, 21:35
Originally posted by Bamse


Uuuuää :(

fan...jag trodde du var hårdare än så. :D
:rolleyes:

Bamse
2003-06-11, 21:36
Originally posted by Alex85


fan...jag trodde du var hårdare än så. :D
:rolleyes:

När Doktor V tar fram dasen står blixten stilla!

Alex85
2003-06-11, 21:38
Originally posted by Bamse


När Doktor V tar fram dasen står blixten stilla!


sånt där väcker misstankar bamse...:MrT:

Bamse
2003-06-11, 21:45
Originally posted by Alex85



sånt där väcker misstankar bamse...:MrT:

Tror gör man i kyrkan! :thefinger

shirunai
2003-06-11, 21:45
Happ jag erkänner jag hade absolut inget som stödde min teori jag har bara hört det ska vara 65kcal, men nu vet jag bättre

Alex85
2003-06-11, 21:47
Och bamse säger: "I did not have...sexual intercourse with that doktor" och ljuger så öronen hänger :D

GrovJens
2003-06-11, 22:29
Tänka sig, ämnet har diskuterats förrut :D

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=11295&highlight=sperma

Ett citat från den gamla tråden:

Originally posted by insano
Sperma innehåller knappt någon protein alls.Det är 90% vatten,lite fruktos mm. och pyttelite protein.Den myten verkar aldrig dö.

Doktor V
2003-06-11, 22:56
Tycker vi utvecklar tråden och lockar lite tjejer att svara.

Vilket föredrar tjejer,svälja eller facial?
Överlag skulle nog min erfarenhet säga svälja

Janna
2003-06-11, 23:01
Originally posted by Megatuttarna
Glukos är det massor av i sperma, så jag förstod det iaf!

Nu för tiden måste man ju ha innehållsförteckning på allt :D

ahhh så de e DÄRFÖR jaginte kommer i ketos :D

Cartwright
2003-06-11, 23:04
Den här tråden hade passerat obemärkt om den hade postats i "övrigt". Men när den ligger i "kost & näring" så börjar man ju undra :MrT:

Doktor V
2003-06-11, 23:08
Originally posted by Cartwright
Den här tråden hade passerat obemärkt om den hade postats i "övrigt". Men när den ligger i "kost & näring" så börjar man ju undra :MrT:

Jo,men det handlar ju ändå om äta eller inte äta.:thumbup:

Niclaaas
2003-06-11, 23:36
Originally posted by Doktor V


Jo,men det handlar ju ändå om äta eller inte äta.:thumbup:

:laugh:

Cartwright
2003-06-11, 23:43
Tja, det kunder ju varit värre. Om den hamnat i "matlagning & recept" t.ex.

nilzon
2003-06-11, 23:51
Taget ur Penisboken av Joseph Cohen:

genomsnittlig ejakulationsmängd: 0,5-1 tesked
Huvudingrediens: fruktos
kaloriinnehåll: 5 kalorier per tesked
proteininnehåll: 6 milligram per tesked

Doktor V
2003-06-11, 23:57
Originally posted by nilzon
Taget ur Penisboken av Joseph Cohen:

genomsnittlig ejakulationsmängd: 0,5-1 tesked
Huvudingrediens: fruktos
kaloriinnehåll: 5 kalorier per tesked
proteininnehåll: 6 milligram per tesked

Ähhh.
En tesked är ju 5 ml,jag sprutar lätt 25 ml

The Dwag
2003-06-12, 05:59
Originally posted by JAM
Jag försöker övertyga min tränande flickvän om det, men hon är svårövertalad...

Kan ni vara så snäll att hjälpa mig?

Det här är en liten tråd för osäkra småkillar som tydligen sett för mycket på porrfilm! Om ni hade knullat med en brud i alla fall hade jag varit glad. Varför skall man övertyga sin flickvän om att svälja osv. om hon vill så gör hon det självmant annars så gör hon det inte! Är det för att förnedra henne du vill att hon skall svälja eller vad är det för mening? Vill du visa vem som bestämmer eller är du bara osäker på din manlighet?

Har du smakat på din egen sprema ? Det tycker jag alla killar skall göra speciellt om dom vill att tjejen skall svälja!

Nate
2003-06-12, 06:06
Originally posted by The Dwag


Det här är en liten tråd för osäkra småkillar som tydligen sett för mycket på porrfilm! Om ni hade knullat med en brud i alla fall hade jag varit glad. Varför skall man övertyga sin flickvän om att svälja osv. om hon vill så gör hon det självmant annars så gör hon det inte! Är det för att förnedra henne du vill att hon skall svälja eller vad är det för mening? Vill du visa vem som bestämmer eller är du bara osäker på din manlighet?

Har du smakat på din egen sprema ? Det tycker jag alla killar skall göra speciellt om dom vill att tjejen skall svälja!

:bow: :bow: :bow:

JAM
2003-06-12, 09:15
Originally posted by The Dwag


Det här är en liten tråd för osäkra småkillar som tydligen sett för mycket på porrfilm! Om ni hade knullat med en brud i alla fall hade jag varit glad. Varför skall man övertyga sin flickvän om att svälja osv. om hon vill så gör hon det självmant annars så gör hon det inte! Är det för att förnedra henne du vill att hon skall svälja eller vad är det för mening? Vill du visa vem som bestämmer eller är du bara osäker på din manlighet?

Har du smakat på din egen sprema ? Det tycker jag alla killar skall göra speciellt om dom vill att tjejen skall svälja!

Hehe, jag vet inte om du är allvarlig eller bara ironisk... Hoppas på det senare. Annars är det något som är fel. Tror du att tråden är menad som seriös? Tror du inte att det finns ens ett litet uns av humor i den? Den verkar i alla fall de som hittills svarat se, men uppenbarligen inte du...

Om jag hade lagt med några smileys och ett par *lEr* i mitt inlägg, så kanske det hade varit lättare. Ska tänka på det till nästa gång, sorry.

Doktor V
2003-06-12, 10:19
Originally posted by The Dwag


Det här är en liten tråd för osäkra småkillar som tydligen sett för mycket på porrfilm! Om ni hade knullat med en brud i alla fall hade jag varit glad. Varför skall man övertyga sin flickvän om att svälja osv. om hon vill så gör hon det självmant annars så gör hon det inte! Är det för att förnedra henne du vill att hon skall svälja eller vad är det för mening? Vill du visa vem som bestämmer eller är du bara osäker på din manlighet?

Har du smakat på din egen sprema ? Det tycker jag alla killar skall göra speciellt om dom vill att tjejen skall svälja!

Detta köper jag inte alls.
Min flickvän vill inte kyssa mig efter att jag slickat henne,men hon vill ändå att jag ska slicka henne.Jag förstår henne och bryr mig inte om det.
Givetvis finns det tjejer som inte vill svälja eller ens vara i närheten av säd,men en sån tjej vore inget för mig.
Har en polare som får lägga satsen på en bit papper,kommer det nåt på flickvännen blir hon skitarg.Fy fan

Niclaaas
2003-06-12, 10:24
jag har då tagit hela tråden som ett enda stort skämt :)

Megatuttarna
2003-06-12, 10:40
Originally posted by The Dwag


Det här är en liten tråd för osäkra småkillar som tydligen sett för mycket på porrfilm! Om ni hade knullat med en brud i alla fall hade jag varit glad. Varför skall man övertyga sin flickvän om att svälja osv. om hon vill så gör hon det självmant annars så gör hon det inte! Är det för att förnedra henne du vill att hon skall svälja eller vad är det för mening? Vill du visa vem som bestämmer eller är du bara osäker på din manlighet?

Har du smakat på din egen sprema ? Det tycker jag alla killar skall göra speciellt om dom vill att tjejen skall svälja!

Bla bla bla slicka arsle bla bla bla..det där var det största stycke smör jag nånsin läst..

Herkulez
2003-06-12, 10:46
Originally posted by Megatuttarna


Bla bla bla slicka arsle bla bla bla..det där var det största stycke smör jag nånsin läst..

lol:D

Action
2003-06-12, 10:47
Originally posted by The Dwag


Det här är en liten tråd för osäkra småkillar som tydligen sett för mycket på porrfilm! Om ni hade knullat med en brud i alla fall hade jag varit glad. Varför skall man övertyga sin flickvän om att svälja osv. om hon vill så gör hon det självmant annars så gör hon det inte! Är det för att förnedra henne du vill att hon skall svälja eller vad är det för mening? Vill du visa vem som bestämmer eller är du bara osäker på din manlighet?

Har du smakat på din egen sprema ? Det tycker jag alla killar skall göra speciellt om dom vill att tjejen skall svälja!

Håller med dig Dwagen här..

Sen verkar en del tjejer lite väl känsliga.. vadå inte kyssas efter att du slickat henne doktor V.. e hon rädd för ngt? O det där med pappret va nog det sjukaste jag hört.. Skulle avsluta illa kvickt om man hade en så känslig brud.

Niclaaas
2003-06-12, 10:52
Originally posted by Action

Sen verkar en del tjejer lite väl känsliga.. vadå inte kyssas efter att du slickat henne doktor V.. e hon rädd för ngt?

så är min tjej också.... hon tycker inte om det bara. bara att dricka lite vatten o skölja munnen så är det lugnt

Action
2003-06-12, 10:58
Originally posted by Niclaaas


så är min tjej också.... hon tycker inte om det bara. bara att dricka lite vatten o skölja munnen så är det lugnt

Fan va jobbigt o hålla på med sånt under själva akten.... avbryta för o dricka vatten.. :nono:

Niclaaas
2003-06-12, 11:03
Originally posted by Action


Fan va jobbigt o hålla på med sånt under själva akten.... avbryta för o dricka vatten.. :nono:


då är det iofs ganska lugnt, då brukar man ju ha annat att tänka på :). jag tänkte mer på om jag bara slickar så vill hon att jag efter ska skölja munnen innan jag kysser henne. för hon tycker inte det är den godaste smaken och då är det ju inge problem heller

GhostFace
2003-06-12, 11:03
Hur är det då med tjejer som har killar som snusar, tycker de om att kyssa dem...? Det måste väl vara mera äckligt med en kyss av snus än kroppsvätska ?

Eller vice versa, tjejer som snusar ?!?

Action
2003-06-12, 11:06
Originally posted by Niclaaas



då är det iofs ganska lugnt, då brukar man ju ha annat att tänka på :). jag tänkte mer på om jag bara slickar så vill hon att jag efter ska skölja munnen innan jag kysser henne. för hon tycker inte det är den godaste smaken och då är det ju inge problem heller

Man kanske vill kunna hoppa lite emellan ju.... blir en jäkla massa vatten som går åt då... :D

Niclaaas
2003-06-12, 11:09
Originally posted by Action


Man kanske vill kunna hoppa lite emellan ju.... blir en jäkla massa vatten som går åt då... :D


bara problem med tjejer :D

GhostFace
2003-06-12, 11:14
Originally posted by Niclaaas
bara problem med tjejer :D

Jasså du tycker mera om killar du ??!!
:booty:


;)

Lellan
2003-06-12, 11:21
Det är ju lite trist om man inte kan låta folk ha det skönt hur de vill, men samtidigt är det ju tråkigt om man inte ens vill befatta sig med sånt som ingår rätt naturligt när det handlar om sex. Låter ganska oavslappnat, men det är ju skönt om man kan lösa det praktiskt på olika sätt i så fall (som beskrivits lite här å där! :)).

Men att få någon att testa nåt som inte känns ok för den låter ju inte som att man vill göra det så skönt som möjligt för personen, utan som att man har något slags idé om hur sex SKA vara när det faktiskt är upp till personerna som ingår vad som händer..

En person som absolut "måste" ha sex på ett visst sätt för att det SKA vara så är ju minst lika stel och fantasilös i sitt "sängagerande" som någon som fått för sig att vissa saker inte är ok.

Tror det i så fall är dags för båda att strunta i alla "måsten" man har inifrån och utifrån och våga gå på lite känsla.. :kinky:

Niclaaas
2003-06-12, 11:28
Originally posted by GhostFace


Jasså du tycker mera om killar du ??!!
:booty:


;)

:love:

GhostFace
2003-06-12, 11:45
Originally posted by Lellan
....
Men att få någon att testa nåt som inte känns ok för den låter ju inte som att man vill göra det så skönt som möjligt för personen, utan som att man har något slags idé om hur sex SKA vara när det faktiskt är upp till personerna som ingår vad som händer..
....

Å andra sidan sett skulle inte idéer och förslag & tips med trix ha förekommit i samlivets historia skulle vi fortfarande göra som djuren- the doggystyle; utan allt det andra.

;)

Vissa grejjer kanske man inte tänker på innan någon ger förslag på 'en eventuell förbättring'/stämningshöjare, testar man sedan en period och "utvärderar" (låter som om det vore en nationalekonomikalkyl...) så kan man lättare avgöra om det var något att ha eller icke.

Grahn
2003-06-12, 11:48
Återigen...fan ahr detta med kost och näring att göra? heh

Doktor V
2003-06-12, 11:49
Originally posted by Action


Fan va jobbigt o hålla på med sånt under själva akten.... avbryta för o dricka vatten.. :nono:

Man är väl byggare,klart man dricker vatten under akten:thumbup:

Sen är just detta med kyssar efter oralsex det enda hon inte tycker om.Så för mig är det lugnt.
Klart det kan vara jobbigt att gå och tvätta veken om hon ska suga efter att man gökat,men hon är så bra på alla sätt att det är en uppoffring jag gärna gör:love:

Niclaaas
2003-06-12, 11:54
Originally posted by Doktor V

hon är så bra på alla sätt att det är en uppoffring jag gärna gör:love:

precis :thumbup: :love:

Lellan
2003-06-12, 14:28
Originally posted by GhostFace


Å andra sidan sett skulle inte idéer och förslag & tips med trix ha förekommit i samlivets historia skulle vi fortfarande göra som djuren- the doggystyle; utan allt det andra.



Vissa grejjer kanske man inte tänker på innan någon ger förslag på 'en eventuell förbättring'/stämningshöjare, testar man sedan en period och "utvärderar" (låter som om det vore en nationalekonomikalkyl...) så kan man lättare avgöra om det var något att ha eller icke.

Öh... hur läste du mitt inlägg egentligen? Det var ju precis det jag menade! :thumbup: Att man inte skulle förfäras eller vara så stel utan våga testa lite? Men att om man fått för sig att tjejen SKA svälja så var man minst lika stel i sitt tänkande som en tjej som inte ens kan tänka sig att testa. Men att det i slutändan handlar om vad huvudpersonerna tycker så andras åsikter om vad man gör i sängen (eller vad man nu gör det) behöver man inte bry sig om.

Trist om man dömer vad andra sysslar med eftersom det handlar om tips och trix att :kinky: på ett sätt båda gillar. Men jag skrev väldans luddigt så man kanske kan tolka det motsatt vad jag menade.. :em:

Kontentan var iaf att man ska göra det man gillar och inte låsa sig vid hur något SKA vara utan våga slappna av istället.. :hbang:

Äh.. jag svamlar ju bara på värre. :kinky: på å hare fint!!

-> Grahn

Frågor om innehåll och näringsvärden brukar hamna här, men som vanligt glider man off topic när man rett ut innehållsförteckningen i den aktuella "varan" ..

The Dwag
2003-06-12, 15:22
Originally posted by Megatuttarna


Bla bla bla slicka arsle bla bla bla..det där var det största stycke smör jag nånsin läst..

Lilla pojkflicka! Min tjej suger och sväljer för hon vill… jag har inte ens frågat om det.. jag har inga problem att kyssa henne efter det heller, likadant så har hon inga problem att kyssa mig då jag slickat henne ! Men som jag skrev sånt skall komma naturligt man skall inte behöva övertyga någon om det!



Misstänker du tog åt dig för det närmsta du kommer en ***** är väl genom en porr film

Grahn
2003-06-12, 15:38
lellan: Jasså..så det är inte så att var tredje tråd på Kolozzeum ahr blivit om porr på senare tid då utan detta är helt normalt? :MrT:

Dwag: Känns som om jag vet mer om dig nu än jag ville. ;)

Mega: Tja han kallar sig ju hunden, medlemmar av det släktet har väl alltid slickat röv. :D

The Dwag
2003-06-12, 15:48
Originally posted by Grahn
lellan: Jasså..så det är inte så att var tredje tråd på Kolozzeum ahr blivit om porr på senare tid då utan detta är helt normalt? :MrT:

Dwag: Känns som om jag vet mer om dig nu än jag ville. ;)

Mega: Tja han kallar sig ju hunden, medlemmar av det släktet har väl alltid slickat röv. :D

Det är Sommar :naughty:

Röv har jag inte slickat ! än :D

GhostFace
2003-06-12, 20:36
Originally posted by Lellan
Öh... hur läste du mitt inlägg egentligen? Det var ju precis det jag menade! :thumbup: ....

Det var nog just det jag inte gjorde, läste och förstod allt i ditt svammel...;)

:D

Bamse
2003-06-12, 22:27
"Mycket protein i sperma?"

Vad ska Kolozzeums egna lilla weirdoarmé diskutera härnäst?

"Mycket protein i f**tsaft?"
"Mycket protein i kvinnobajs?"
"Mycket protein i tonårs-snor?"

eller?

:smash: :thefinger

Niclaaas
2003-06-12, 22:37
ge inte folk idéer bamse....:nono:

JAM
2003-06-12, 22:56
Originally posted by Bamse
"Mycket protein i sperma?"

Vad ska Kolozzeums egna lilla weirdoarmé diskutera härnäst?

"Mycket protein i f**tsaft?"
"Mycket protein i kvinnobajs?"
"Mycket protein i tonårs-snor?"

eller?

:smash: :thefinger

Haha, jag tar då inte på mig ansvaret för att ta diskussionen ett steg till...

heltzonicka
2003-06-13, 05:43
att sarren skulle vara särskilt protterik har jag svårt att tänka mig, men däremot så:

Din sats innehåller rätt mkt zink och med för lite zink i kroppen->mindre testo produktion->mindre muskelutveckling.

Dessutom utvecklas det "enzymer" vid orgasmzzz vilket bidrar till att man blir lugn, och... -> är man lugn på gymmet lyfter man inte tunga vikter.

obs detta är bara vad jag lyckats uppfatta under min tid som sexuallbyggandetestosteronbodybuilder.

GhostFace
2003-06-13, 07:13
Originally posted by heltzonicka
....

Dessutom utvecklas det "enzymer" vid orgasmzzz vilket bidrar till att man blir lugn, och... -> är man lugn på gymmet lyfter man inte tunga vikter.

obs detta är bara vad jag lyckats uppfatta under min tid som sexuallbyggandetestosteronbodybuilder.

Jo tack, det har vi märkt, är det någon gång det går extra tungt så är det just de dagarna :D
Kan ju bara tänka mig hur det skulle kännas att spela 90 minuter fotboll eller 60 min hockey efter att ha haft sex??!!?

Men får man välja så går ju sex före träning, det tror jag de flesta håller med om. Eventuellt inte de som ska tävla men de räknar jag heller inte in som "de flesta"...:D

Grahn
2003-06-13, 07:15
Har väl iofs gjorts studier på prestationsförmåga i löpning efter sex som totaldödade den gammla myten om att idrottsmän/kvinnor ska avhålla sig från sex innan viktiga tävlingar.

Folk presterade tom bättre.

Megatuttarna
2003-06-13, 11:32
Originally posted by The Dwag


Lilla pojkflicka! Min tjej suger och sväljer för hon vill… jag har inte ens frågat om det.. jag har inga problem att kyssa henne efter det heller, likadant så har hon inga problem att kyssa mig då jag slickat henne ! Men som jag skrev sånt skall komma naturligt man skall inte behöva övertyga någon om det!



Din flicka måste ha låga krav :thefinger

Alex85
2003-06-13, 18:53
http://www.classicart.biz/733t/Pics/gen41.jpg


ville bara posta den...

Bamse
2003-06-13, 18:55
"HTML code is OFF". Kan inte modsen ta bort denna inställning för denna forumdel?

-squat-
2003-06-14, 13:24
Originally posted by Janna


ahhh så de e DÄRFÖR jaginte kommer i ketos :D

hihi ja .. men det är det värt!

Spud
2003-06-14, 14:29
slicka kön, sug ***, tugga pubis, doppa tungan i aset. gör vad ni vill bara ni vill det :booty: :kinky: :whipped: :mallan:

Duracell
2003-06-14, 21:58
Originally posted by JAM
Jag försöker övertyga min tränande flickvän om det, men hon är svårövertalad...

Kan ni vara så snäll att hjälpa mig?

Vad fan, är hon pryd eller? :kinky:

-squat-
2003-06-14, 22:26
Originally posted by Duracell


Vad fan, är hon pryd eller? :kinky:

får man dejta dig?
:love:

Doktor V
2003-06-15, 00:27
Originally posted by -squat-


får man dejta dig?
:love:

:kinky: :love: :thumbup:

Antonius
2003-06-15, 01:48
Originally posted by Duracell


Vad fan, är hon pryd eller? :kinky:
Fullkåt? Hehe.... aja.


Justfan.... skulle sova för länge sedan. Ooops... godnatt. :em:

FlexOnline
2003-06-15, 09:15
Idiotisk jävla tråd!

Lellan
2003-06-15, 09:37
Originally posted by FlexOnline
Idiotisk jävla tråd!

Fast inte såååå långsökt.. tänk dig en tjej (eller kille! Nu ska vi inte va såna.. ) som intar "tillskottet" nån gång per dag, kan ju vara intressant med lite fakta om näringsvärde...:confused: Säg att hon använder hälsovakten och vill lägga in en ny produkt pga att killen är såpass produktiv att det gör skillnad där.. :notme: :rolleyes:

Alexfitness
2003-06-15, 10:09
Originally posted by -squat-


får man dejta dig?
:love:

Er det min trolovade som du vil dejta?

Duracell
2003-06-15, 10:09
Originally posted by Alexfitness


Er det min trolovade som du vil dejta?

Sophia Ahlin menar du??? :smash:

Everest
2003-06-15, 11:21
:laugh: :laugh:

Antonius
2003-06-15, 12:50
Originally posted by Duracell


Sophia Ahlin menar du??? :smash:
Känns som att det fortfarande är något ni borde prata om... :confused:

GhostFace
2003-06-15, 15:09
Vad har Sophia Ahlin att göra i dessa sammanhang...?!?!?

:naughty:

:D

Spud
2003-06-15, 15:12
nu har ni sagt A så nu får ni säga B

fram med intrigerna :)

Svedberg
2003-06-15, 18:38
läs detta :) (http://www.yttermera.se/evilina/samlevnad/forskare_bevisar_att.html)

puppas
2003-06-15, 18:40
"att "svälja, inte spotta". "



:bow: :laugh: :laugh: :bow:
*rullar på golvet*

Grahn
2003-06-15, 18:44
:laugh:

GhostFace
2003-06-15, 19:37
PR-kampanj till hösten... ??!!

:laugh:

Pecca
2003-06-15, 20:18
ta bort detta modds!!!

Det var ju bara lögn:D

labbbus
2003-06-19, 09:46
En tjej som är rädd för sperma? :thefinger
Tjejen suger och sväljer oavsett om kuken kommer från musen eller röven och hade jag velat skulle jag nog kunna spruta henne i örat :kinky:

Lika barn leka bäst, är ni inte nöjda med tjejerna ni har, hitta någon annan att pippa och som ligger på samma nivå istället för att försöka ändra den tjejen ni har.

Niclaaas
2003-06-19, 11:59
Originally posted by labbbus

Tjejen suger och sväljer oavsett om kuken kommer från musen eller röven

http://www.click-smilies.de/sammlung/wuerg/vomit-smiley-015.gif

Doktor V
2003-06-19, 14:48
På tal om satser:
Har hört att Clomid ökar produktionen av sädesvätska,någon som vet om det stämmer?

labbbus
2003-06-19, 17:36
Originally posted by Niclaaas


http://www.click-smilies.de/sammlung/wuerg/vomit-smiley-015.gif

Nu vet jag inte hur din röv ser ut :booty: men tjejen vet vad tvål och vatten är och hon försöker nog att inte skita när vi väl håller på... :thefinger Tyvärr är jag inte så välutrustad att jag kommer så långt upp i tarmarna på henne att det blir allt för snuskigt :smokin:

mangemani
2003-06-19, 18:42
mycket protein i sperma,men du,då är det ett under att mina muskler växer då,borde va rätt så tomt på proteiner isf när dagen är slut för min del:love:

mhz777
2003-06-22, 11:04
om sperma innehåller mycket protein så kan inte "ruska tuppen" vara någon framgångsrik träningsform skulle jag tro...

kanske dags att börja träna något annat...

hej-sällt
2003-07-25, 20:26
Originally posted by Doktor V


Ähhh.
En tesked är ju 5 ml,jag sprutar lätt 25 ml den som spar han har.

LunaSpice
2003-07-27, 13:23
"Vid en utlösning så försvinner 50% av det dagliga Zinkbehovet, detta mest i sädesvätskan".

Citatet kommer ifrån en SSK på min praktik och ja, hon är söt. Jag vågade inte fråga vidare var hon hade fått tag på informationen men det kan vi lätt ta reda på vid nästa möte. :kinky:

Vi som tränar behöver alltså extra mkt zink, speciellt om fröken Höger är väldigt aktiv eller om man har fv. Zink är nämligen mkt viktigt för testoproduktionen OCH, se ovan, för spermaproduktion (där självklart även testot spelar en stor roll).

Ät zink, onanera/ha mer sex, och träna så kommer allt bli jättebra. :D

Muaytudd
2003-07-27, 13:27
Originally posted by LunaSpice
"Vid en utlösning så försvinner 50% av det dagliga Zinkbehovet, detta mest i sädesvätskan".

Citatet kommer ifrån en SSK på min praktik och ja, hon är söt. Jag vågade inte fråga vidare var hon hade fått tag på informationen men det kan vi lätt ta reda på vid nästa möte. :kinky:

Du skämtar?? Och man snackar om att få brist hit och dit. Detta var ju ett VERKLIGT ! Då får man passa sig.

Konversation på Puben:

Så vad säger du tiger, har du ngn efterfest elle?!?

Naj, vet inte om du är värd det, måste tänka på mina Zinkvärden.

LunaSpice
2003-07-27, 14:06
Man ta med det utsatta offret hem, pumpa på hela natten, koppla in droppet IV i armen, i med zinkpåsen sen sova. Sen har du värdena återställda när morgonen gryr. :)

På tal om dropp, det var nån hotshot BB i USA som ville att en läkare skulle sätta PVK så att BBn kunde ha ett konstant näringsintag IV. Så sjukt...läkaren fetvägrade. Skulle jag också gjort iofs. Det har inget medicinsk syfte för fem öre...det var väl mest nattetid han syftade på antar jag. Då kan man väl, som många gör, ställa klockan och gå upp och äta sig en mumsbit. Hur extrem får man va? Iofs, nån annan snubbe ställde klockan, gick upp mitt i natten och mixade rå lever i mixer och drack. HUGA!

:eek:

aitamaa
2007-05-14, 13:13
Hmm.. saknar lunaspice :(

NisseEriksson
2007-05-14, 15:26
Hmm.. saknar lunaspice :(

Bra bump!

Ganymedes
2007-05-14, 16:16
Hmm.. saknar lunaspice :(

Fan väkte du den här tråden för? *screwy* ;)

Whistler
2007-05-14, 16:30
Borde finnas något autolås. När en tråd når en viss ålder sedan sista inlägget så ska den autolåsas. 3 månader vore rätt lämpligt.