handdator

Visa fullständig version : EsaPro och Rage tillsammans


superlative
2008-06-25, 06:31
Jag har två stycken frågor om det mest debatterade tillskottet EsaPro. Jag har använt sökfunktionen men jag hoppas att någon orkar svara på frågorna.

1. Det förespråkas att man tar Rage ca 40 min innan passet och EsaPro direkt innan. Är en kombination av Rage och EsaPro innan träningen meningsfullt och vid vilken tidpunkt ska man ta dem tillsammans för mest gynnsam effekt?

2. Hur snabbt efter passet kan man äta om man fortfarande vill dra nytta utav sitt aminosyrointag innan träning maximalt? Både ifall man väljer att ta ytterligare en dos EsaPro efter passet eller ifall man struntar i det.

Exhale_
2008-06-25, 10:41
1. Det finns ingen forskning som tagit upp denna vitala fråga ännu... Varför kan du inte göra som alla andra och ta Rage 40 min innan och EsaPro direkt innan?

2. Du kan äta något direkt efter passet (en banan eller något) om du har en bit hem. När du sen kommer hem kan du äta en vanlig middag bestående av husmanskost eller annan vanlig mat. Det kommer funka hur bra som helst. Kom ihåg att det är styrketräningen som främst bygger musklerna, utöver den gäller det att sova tillräckligt och äta tillräckligt (mängd beroende på mål med träningen).

EiseltUK
2008-06-25, 10:42
Jag har två stycken frågor om det mest debatterade tillskottet EsaPro. Jag har använt sökfunktionen men jag hoppas att någon orkar svara på frågorna.

1. Det förespråkas att man tar Rage ca 40 min innan passet och EsaPro direkt innan. Är en kombination av Rage och EsaPro innan träningen meningsfullt och vid vilken tidpunkt ska man ta dem tillsammans för mest gynnsam effekt?

2. Hur snabbt efter passet kan man äta om man fortfarande vill dra nytta utav sitt aminosyrointag innan träning maximalt? Både ifall man väljer att ta ytterligare en dos EsaPro efter passet eller ifall man struntar i det.

1. Bäst är nog att ta dem var för sig. Tar Du Rage för tätt inpå träningen finns det risk att den inte hinner börja verka men du kan ju testa.

2. Du kan äta direkt efter träningspasset om du vill. Det har ingen negativ inverkan på effekten av EsaPro.