handdator

Visa fullständig version : No Xplode även vilodagar?


Grotesk
2008-06-24, 11:16
Jag har kört på No Xplode ett tag nu, sammanlagt sisådär halv år (med uppehåll givetvis.)
Nu kommer den skumma biten.. Jag har aldrig vetat om innan att det även ska intas de dagar du inte tränar! Hur kan man missa det undrar säkert de flesta - jag vet inte! :smash:

Så min fråga är, missar jag så pass mycket effekt när jag bara tar det 3ggr i veckan ihop med träning så att det är "meningslöst" att ens ta No Xplode?
(överdoserar aldrig ska tilläggas)

King Grub
2008-06-24, 12:06
Recommended Use On Non-Training Days:
Mix 1 scoop with 5-6 oz cold water and consume on an empty stomach.

Varför kan man undra, men så står det.

Junior
2008-06-24, 12:08
Nu har jag vare sig använt NO Explode eller vet vad det innehåller men svaret blir ju det samma som till alla andra liknande frågor.

Innehåller det något som har akut effekt så räcker det med om du tar det på träningsdagar, innehåller det däremot något som du måste bygga upp nivåer av i kroppen innan de verkar så tar du det varje dag för att hålla nivåerna.

Grotesk
2008-06-24, 12:25
Varför kan man undra, men så står det.

Ja jag började spekulera lite i det, kan det vara kreatinet tex.? Jag har ju för övrigt Kreatinmonohydrat, så behöver jag isf verkligen ta det dagligen No Xplode?
Det jobbiga är just att det isf blir väldigt dyrt i längden.

fonzie
2008-06-24, 14:58
Ja jag började spekulera lite i det, kan det vara kreatinet tex.? Jag har ju för övrigt Kreatinmonohydrat, så behöver jag isf verkligen ta det dagligen No Xplode?
Det jobbiga är just att det isf blir väldigt dyrt i längden.

Det blev det ändå för mig. Jag behövde minst 3 skopor för att få effekt. Gav mig samma effekt precis som det smakade - apelsinläsk.

Rahf
2008-06-24, 15:44
Jag tycker då inte att man ska klämma i sig det på vilodagar. Buffra med ditt monohydrat då och kör NOxplode på träningsdagar.

demode
2008-06-24, 17:53
Jag körde det bara på träningsdagar och jag fick knappast sämre effekt. Fortfarande skogstokig i gymmet. :smash:

King Grub
2008-06-24, 17:57
En gissning är att tillverkarna är rätt intresserade av att innehållet i förpackningen skall ta slut så fort som möjligt, så kunden blir "tvungen" att köpa nytt.

demode
2008-06-24, 18:21
En gissning är att tillverkarna är rätt intresserade av att innehållet i förpackningen skall ta slut så fort som möjligt, så kunden blir "tvungen" att köpa nytt.

Aa det stämmer säkert!

Grotesk
2008-06-25, 10:24
En gissning är att tillverkarna är rätt intresserade av att innehållet i förpackningen skall ta slut så fort som möjligt, så kunden blir "tvungen" att köpa nytt.

Det var precis min tanke ärligt talat, för jag kan inte förstå annars vad det är i som du behöver tanka hela tiden, isf Kreatinet - men det har ju jag utöver också.
Men jag kommer köra som vanligt, ta det på tom mage innan gymmet, det funkar väldigt bra för mig personligen.
Tack så mycket allihopa för svar och liknande, men nu måste jag till gymmet hehe! *flex*