handdator

Visa fullständig version : Hemliga beundrare hör av sig anonymt på mobil


Chaan
2008-06-23, 04:49
Med jämna mellanrum hör tjejer av sig till mig på telefon och sms. Utan att uppge namn - eller med förnamn några gånger. Första gången det hände var jag rejält ung. Efter en del påtryckningar gick jag med på att besöka henne (Karin hette hon) och hennes kompis en midsommarafton och åkte dit med en kompis. Tyvärr så var tjejen på en helt annan våglängd och dessutom dyngrak-och då jag nobbade henne slog hon sönder en spegel som hon ville skära sig med. Vilket hennes kompis pratade henne ur. Det slutade dock bra och jag träffade dem ett par gånger till och vad jag vet var alla glada.

Någon som känner igen något av det?

L-Sami
2008-06-23, 04:55
Nej, låter inte bekant för mig. Poll kanske? :D

Chaan
2008-06-23, 05:10
Nej, låter inte bekant för mig. Poll kanske? :D

"Har du haft någon dyngrak hemlig beundrare som gillar att slå sönder speglar"?

Det vore ju bara dumt att polla "Har du någon hemlig beundrare" däremot undrar jag hur vanligt det kan vara att de tar steget och hör av sig på telefon?

Loke
2008-06-23, 05:28
Händer väl alla killar åtminstone någon gång i livet att en fjortis blir besatt av dom och ringer och beter sig allmänt konstigt åt. Inget åt det hållet har hänt sen jag slutade gymnasiet dock.

Chaan
2008-06-23, 05:51
Inget åt det hållet har hänt sen jag slutade gymnasiet dock.

Vänta bara. Snart har det växt upp en ny generation fjortisar och så fort de lyckas ta reda på vad Loke på internet heter irl börjar det ringa.

Loke
2008-06-23, 06:13
Vänta bara. Snart har det växt upp en ny generation fjortisar och så fort de lyckas ta reda på vad Loke på internet heter irl börjar det ringa.

Haha! Nja, det är därför jag inte lägger upp träningsbilder på mig själv, då kommer dom tror jag.

Chaan
2008-06-23, 06:27
Haha! Nja, det är därför jag inte lägger upp träningsbilder på mig själv, då kommer dom tror jag.

Hmm alltså det beror. Släng upp några träningsbilder så kan vi avgöra.

Thom-
2008-06-23, 07:31
"Har du haft någon dyngrak hemlig beundrare som gillar att slå sönder speglar"?

Det vore ju bara dumt att polla "Har du någon hemlig beundrare" däremot undrar jag hur vanligt det kan vara att de tar steget och hör av sig på telefon?

Som du själv säkert förstår så finns det inget svar på den frågan. Det är högst induviduellt, om de inte känner dig så känns nog sms bekvämare. Istället kanske du ska svara på smsen med telefon.

Whistler
2008-06-23, 09:16
Hade en söt liten tjej som slängde sig runt halsen på mig på jobbet en gång, hon pep att hon älskar min musik och att hon avgudar min kropp. Tydligen hade hon kollat upp mig på varenda community som finns och lusläst mitt bands hemsida. Jag kände mig lite rockstar där ett tag, men när det blev svårt att bli av med henne var det mest pinsamt.

Piranha
2008-06-23, 09:26
Hade en söt liten tjej som slängde sig runt halsen på mig på jobbet en gång, hon pep att hon älskar min musik och att hon avgudar min kropp. Tydligen hade hon kollat upp mig på varenda community som finns och lusläst mitt bands hemsida. Jag kände mig lite rockstar där ett tag, men när det blev svårt att bli av med henne var det mest pinsamt.

Fråga kolon: är om du låg med henne?

Ryska_raketen
2008-06-23, 10:25
Chaan, tror det var efter hon såg din 190 kgs böj som intresset kom

spange
2008-06-23, 10:38
haha, ja det har fanimej hänt ett par ggr (för några år sen, då man var en glad fjortis) att nån hade hittat mitt hemnr och ringde och ställde massa obekväma frågor, samt en som var typ kusin till en tjej jag känner som tydligen var besatt av mig, sen när hon kom till en fest jag var på så satt hon bara och såg ytterst förlägen ut och sa inte flaska, det roliga var att vi bodde långt från varandra, hade aldrig snackat varken på telefon eller internet, ja vafan jag hade aldrig sett henne, så att hon ens visste vem jag är är fortfarande ett mysterium:D
så trots att jag anser mig vara relativt ful och otrevlig har det hänt några ggr:D

Bullen!
2008-06-23, 15:05
en dansk kille har kontaktat mig genom body.se och ville att jag skulle strippa för honom och skulle få 2000:-, jag var nämligen lækker. *ryser av äckel*

ICKE! sa jag. han kontaktade sedan en annan. oxå via body som jag har på min msn. så han försökte väl med en hel del där verkar det som. enligt honom var det vanligt att folk på brädorna här nappade på det. antagligen var det ett försök till att locka en att ställa upp. för inte fan åker någon iväg och strippar för en okänd tjomme oavsett storlek på utlovad penning.?!

så visst händer sådana saker ibland. att folk annonymt söker kontakt.

Whistler
2008-06-23, 15:19
Fråga kolon: är om du låg med henne?

Haha, nej... Icke icke icke, jag har en hona redan. :)

Hade jag varit singel hade hon dock fått vara min groupie. :cool:

Chaan
2008-06-23, 18:29
Som du själv säkert förstår

Nej.

shadowfire
2008-06-23, 18:34
Via internet har jag stött på en del skummisar ja, utan att ha träffats osv... en 38-årig kvinna blev "kär" och ville gifta sig o hela kitet. Blåögd som jag var så lämnade jag ut numret, vilket bara resulterade i att hon ringde mitt i natten o skulle hoppa från en tågbro om jag inte svor evig kärlek osv... hade fortfarande inte träffat människan.

En annan förföljde mig då jag bodde i skövde... körde bil efter mig från jobbet och skuggade mig, lol..

L-Sami
2008-06-23, 18:56
Chaan, tror det var efter hon såg din 190 kgs böj som intresset kom

:D haha

Tricklev
2008-06-23, 22:19
Händer mig dagligen, varför tror ni jag är medlem på Lunarstorm.

Chaan
2008-06-24, 01:05
Händer mig dagligen, varför tror ni jag är medlem på Lunarstorm.

Finns det riktigt labila självmordsbenägna tjejer där som i skuggans och min respektive historia?

Förklara för en senior hur ni skaffar hemliga beundrare där. Ni lägger upp personlig info. Bilder. Inte tfn-nummer väl. Och hur får ni sedan veta om den hemliga beundraren? Att få "pm" från ett användarnick verkar inte särskilt hemligt såvida det inte råkar vara en 0-postare? Typ. De mailar från hemliga emailadresser? Inte just dig kanske? Hingstarna??

Viktor_Balck
2008-06-24, 05:09
Med jämna mellanrum hör tjejer av sig till mig på telefon och sms. Utan att uppge namn - eller med förnamn några gånger. Första gången det hände var jag rejält ung. Efter en del påtryckningar gick jag med på att besöka henne (Karin hette hon) och hennes kompis en midsommarafton och åkte dit med en kompis. Tyvärr så var tjejen på en helt annan våglängd och dessutom dyngrak-och då jag nobbade henne slog hon sönder en spegel som hon ville skära sig med. Vilket hennes kompis pratade henne ur. Det slutade dock bra och jag träffade dem ett par gånger till och vad jag vet var alla glada.

Någon som känner igen något av det?

Känner igen mig, senast igår så försökte två stycken beundrare ta livet av sig efter det att jag nobbat dom.

Chaan
2008-07-20, 05:05
Känner igen mig, senast igår så försökte två stycken beundrare ta livet av sig efter det att jag nobbat dom.

D'e jobbit.

Har fått 3 telefonsamtal från västra Götaland nu under sommarn..

Någon som förmodligen tänkte hellre lyss till den sträng som brast än aldrig spänna en båge

Chaan
2009-06-11, 16:29
Sommar igen.. allt sådant här brukar hända på sommaren - min erfarenhet..

Nitrometan
2009-06-11, 16:37
Hahaha! Bra bump, chaan.

Väntar du på att de ska börja ringa/messa?

Varulven
2009-06-11, 16:43
McFaggot. :(

MrBoris
2009-06-11, 17:50
Jag tror fenomenet att tjejer blir stalkers då de får dissen (trots att de är snygga) är vanligast. Snygga tjejer är helt enkelt inte van vid att bli nobbade :)

tjabon
2009-06-11, 18:51
Med jämna mellanrum hör tjejer av sig till mig på telefon och sms. Utan att uppge namn - eller med förnamn några gånger. Första gången det hände var jag rejält ung. Efter en del påtryckningar gick jag med på att besöka henne (Karin hette hon) och hennes kompis en midsommarafton och åkte dit med en kompis. Tyvärr så var tjejen på en helt annan våglängd och dessutom dyngrak-och då jag nobbade henne slog hon sönder en spegel som hon ville skära sig med. Vilket hennes kompis pratade henne ur. Det slutade dock bra och jag träffade dem ett par gånger till och vad jag vet var alla glada.

Någon som känner igen något av det?

Du är en hjälte !!!...............:hbang:

ManuelIT
2009-06-11, 19:18
Jepp, det har faktiskt hänt ett antal ggr på senaste tiden!

Rackham
2009-06-12, 01:05
Har aldrig hänt mig. Men det beror nog mest på att jag inte är en sån där tuffing som dyrkar benträning. Klena ben; inga stalkerbrudar.

Eller jo förresten det har hänt några gånger när jag tänker efter... men det var länge sen, och på den tiden körde jag mycket ben. Så ja, teorin stämmer.

sundvall
2009-06-12, 01:37
Jag tror fenomenet att tjejer blir stalkers då de får dissen (trots att de är snygga) är vanligast. Snygga tjejer är helt enkelt inte van vid att bli nobbade :)

Så sant så. Mobba en snygg osäker tjej för hennes utseende å hon ligger med dig för att revalidera sig själv. Cheapest trick in the book, lol.

maaherra
2009-06-12, 06:08
Så sant så. Mobba en snygg osäker tjej för hennes utseende å hon ligger med dig för att revalidera sig själv. Cheapest trick in the book, lol.

Vilken bok? :)

hendrong
2009-06-12, 06:14
Ibland är det skönt att vara ful.

Loke
2009-06-12, 10:49
Ibland är det skönt att vara ful.

Tyvärr är det inte alls snygga killar som drabbas av de här tjejerna, de faller utan tvekan för spännande killar. Inga sportkillar har groupies, men varenda rockband, hur dåligt det än är, har några psykiskt störda tjejer som avgudar dom. Sport är nämligen, rent objektivt, tråkigt.

Nithian
2009-06-12, 13:11
Tjejer ringer mig hela tiden

mojoo
2009-06-12, 15:11
Jo har hänt en del äckliga saker, för de mesta med bögar tyvärr..(jag är inte bög och har inget emot bögar f.ö.)
Fast jag har inte råkat ut för att att de ringt utan att en har smekt sig själv på tunnelbanan !!

jag sitter i lugn och ro och kollar ut genom fönstret på t-banan, mitt emot sitter den här killen. Rätt tomt på tunnelbanan. Jag tycker han stirrar rätt mycket på mig så jag tar en snabb look. Då sitter han och smeker sig där nere ...!*gah!* Jag sitter där 1-2 stationer och han fortsätter...Så jag stiger av och väntar på nästa t-bana. De kanske man kan inte kan kalla 'Hemlig' Beundrare men inte nog med detta. När jag gick till gymmet dagen efter och värmde upp lite lätt på ryggen. Gissa vem som kommer....Han! De va lite creepy.

hendrong
2009-06-12, 15:21
Tyvärr är det inte alls snygga killar som drabbas av de här tjejerna, de faller utan tvekan för spännande killar. Inga sportkillar har groupies, men varenda rockband, hur dåligt det än är, har några psykiskt störda tjejer som avgudar dom. Sport är nämligen, rent objektivt, tråkigt.

Ibland är det skönt att inte vara spännande.

Jo har hänt en del äckliga saker, för de mesta med bögar tyvärr..(jag är inte bög och har inget emot bögar f.ö.)
Fast jag har inte råkat ut för att att de ringt utan att en har smekt sig själv på tunnelbanan !!

jag sitter i lugn och ro och kollar ut genom fönstret på t-banan, mitt emot sitter den här killen. Rätt tomt på tunnelbanan. Jag tycker han stirrar rätt mycket på mig så jag tar en snabb look. Då sitter han och smeker sig där nere ...!*gah!* Jag sitter där 1-2 stationer och han fortsätter...Så jag stiger av och väntar på nästa t-bana. De kanske man kan inte kan kalla 'Hemlig' Beundrare men inte nog med detta. När jag gick till gymmet dagen efter och värmde upp lite lätt på ryggen. Gissa vem som kommer....Han! De va lite creepy.

Det där skulle jag inte kalla stalking.

Obehaglig historia dock. Egentligen borde man polisanmäla sådana, eller åtminstone säga ifrån. Jag förstår att man blir typ generad och handlingsförlamad när man är i den situationen, men risken med sådana typer är att de blir värre och värre och kanske börjar ägna sig åt grövre sexbrott.

Chaan
2009-06-13, 14:58
Hahaha! Bra bump, chaan.

Väntar du på att de ska börja ringa/messa?

Jao vi får se - var en del pipande i telefonen 2007 och 2008 så det borde börja nu isf :)

Tyvärr är det inte alls snygga killar som drabbas av de här tjejerna, de faller utan tvekan för spännande killar. Inga sportkillar har groupies, men varenda rockband, hur dåligt det än är, har några psykiskt störda tjejer som avgudar dom. Sport är nämligen, rent objektivt, tråkigt.

Första posten handlar om innan jag började med egen musik - det är inte musiken i sig - det är stilen... jag har haft en del manliga stalkers också...

Tjejer ringer mig hela tiden

Presenterar de sig? Då är det en annan sak..

Jo har hänt en del äckliga saker, för de mesta med bögar tyvärr..(jag är inte bög och har inget emot bögar f.ö.)
Fast jag har inte råkat ut för att att de ringt utan att en har smekt sig själv på tunnelbanan !!

jag sitter i lugn och ro och kollar ut genom fönstret på t-banan, mitt emot sitter den här killen. Rätt tomt på tunnelbanan. Jag tycker han stirrar rätt mycket på mig så jag tar en snabb look. Då sitter han och smeker sig där nere ...!*gah!* Jag sitter där 1-2 stationer och han fortsätter...Så jag stiger av och väntar på nästa t-bana. De kanske man kan inte kan kalla 'Hemlig' Beundrare men inte nog med detta. När jag gick till gymmet dagen efter och värmde upp lite lätt på ryggen. Gissa vem som kommer....Han! De va lite creepy.

Jag brukar ha rätt trevliga tjejer som sitter mitt emot på t-banan/bussen. De slickar sig om munnen och en gång en jätteung tjej som gjorde konster med sin tungpiercing..

mangemani
2009-06-13, 15:30
hade tagit slut med min första tjej för bara nån vecka sen då man fick ett sms från en helt okänd tjej.
"fick nr ditt av en kompis som tyckte du behövdes muntras upp".var en kompis i klassen som hade gett henne nr.
ena ledde till det andra och vi blev ihop.
efter ett tag så visade det sej att tjejen var en "kompis" till tjejen som det hade tagit slut med,en tjej som hade varit intresserad medans jag var ihop med tjejen.
fick sedan också höra från folk att denna tjejen varit lite sotis på tjejen som jag då var ihop med och hade nu gått och avslöjat för folk i sin omgivning att jag nu var hennes och att hon ville göra mitt x svartsjuk.
vet inte om det var rätt eller fel och om jag överdrev en aning,men jag slutade iaf att höra av mej till denna tjejen efter att jag hade fått reda på detta,tyckte det då lät helt sjukt.

sundvall
2009-06-13, 15:31
hade tagit slut med min första tjej för bara nån vecka sen då man fick ett sms från en helt okänd tjej.
"fick nr ditt av en kompis som tyckte du behövdes muntras upp".var en kompis i klassen som hade gett henne nr.
ena ledde till det andra och vi blev ihop.
efter ett tag så visade det sej att tjejen var en "kompis" till tjejen som det hade tagit slut med,en tjej som hade varit intresserad medans jag var ihop med tjejen.
fick sedan också höra från folk att denna tjejen varit lite sotis på tjejen som jag då var ihop med och hade nu gått och avslöjat för folk i sin omgivning att jag nu var hennes och att hon ville göra mit x svartsjuk.
vet inte om det var rätt eller fel och om jag överdrev en aning,men jag slutade iaf att höra av mej till denna tjejen efter att jag hade fått reda på detta,tyckte det då lät helt sjukt.

Kort och gott, tjejer e cp i skanN B;AUADJS

Varulven
2009-06-13, 15:32
Kort och gott, tjejer e cp i skanN B;AUADJS

Du lyckas alltid sammanfatta saker så bra. *cupid*

Loke
2009-06-13, 15:33
Första posten handlar om innan jag började med egen musik - det är inte musiken i sig - det är stilen... jag har haft en del manliga stalkers också

Precis, och attityden.

sundvall
2009-06-13, 15:44
Ah, bara för att bidra till kören så hade jag en tjej för några månader sedan som jagade skiten ur mig, hörde av sig hela tiden och var som besatt. Efter några bangsessions så var jag totalt likgiltig tillbaka för att hon skulle fatta vinken. Hon fattade tydligen inte och fortsatte, till slut dissade jag henne helt och hållet och fick då höra av en polare som gick i samma klass som henne att hon spridit ut till sina tjejpolare att jag var asjobbig och stalkade henne :)

Mantus
2009-06-14, 03:51
Vilken bok? :)

Du är så tråkig att jag tycker synd om dig.

Lellan
2009-06-14, 08:44
Nix, aldrig hänt. Vilket jag är glad för, låter creepy.. :MrT:

LindaS
2009-06-14, 09:46
Nix, aldrig hänt. Vilket jag är glad för, låter creepy.. :MrT:På tal om det. Är det någon som vet hur kassörskan reagerade på "kärleksbrevet"?

LillSkalman
2009-06-14, 14:42
:thumbup:

Cilia
2009-06-14, 18:10
Med jämna mellanrum hör tjejer av sig till mig på telefon och sms. Utan att uppge namn - eller med förnamn några gånger. Första gången det hände var jag rejält ung. Efter en del påtryckningar gick jag med på att besöka henne (Karin hette hon) och hennes kompis en midsommarafton och åkte dit med en kompis. Tyvärr så var tjejen på en helt annan våglängd och dessutom dyngrak-och då jag nobbade henne slog hon sönder en spegel som hon ville skära sig med. Vilket hennes kompis pratade henne ur. Det slutade dock bra och jag träffade dem ett par gånger till och vad jag vet var alla glada.

Någon som känner igen något av det?
Jag är mest förundrad att du åkte och träffade henne en midsommarafton utan att veta vem det var. När hon sen gjorde dig besviken så träfade du dom ett par gånger till och så tycker du att dom är konstiga? Hon betedde sig ju konstigr från moment 1. Du måste lära dig känna av signalerna.



Kort och gott, tjejer e cp i skanN B;AUADJS
Trodde du var den som kunde tjejer utan och innan?

Sen är det tur att alla killar är förnuftiga och helt normala så att vi tjejer kan leva tryggt och lugnt.

sundvall
2009-06-14, 19:03
Jag är mest förundrad att du åkte och träffade henne en midsommarafton utan att veta vem det var. När hon sen gjorde dig besviken så träfade du dom ett par gånger till och så tycker du att dom är konstiga? Hon betedde sig ju konstigr från moment 1. Du måste lära dig känna av signalerna.




Trodde du var den som kunde tjejer utan och innan?

Sen är det tur att alla killar är förnuftiga och helt normala så att vi tjejer kan leva tryggt och lugnt.

Klart jag inte kan :)

Fan nu hookade du igen Cilia, varje gång jag slänger ut ett litet bete där jag skriver hur knäpp brudar är så kommer du och slår en på fingrarna, detta börjar bli rätt skojj!

Cilia
2009-06-14, 19:17
Klart jag inte kan :)

Fan nu hookade du igen Cilia, varje gång jag slänger ut ett litet bete där jag skriver hur knäpp brudar är så kommer du och slår en på fingrarna, detta börjar bli rätt skojj!

och du kör fortfarande mellanstadieargumentation och fortfarande lika transparant.

sundvall
2009-06-14, 19:29
och du kör fortfarande mellanstadieargumentation och fortfarande lika transparant.

Du hamnar alltid i mina fällor :(, myZtical tricks from THE GAME!!! :devil:

Dont be mad!

Chaan
2009-06-16, 23:38
Precis, och attityden.

Kort sagt rock 'n roll. Rulla och pöka..

Jag är mest förundrad att du åkte och träffade henne en midsommarafton utan att veta vem det var. När hon sen gjorde dig besviken så träfade du dom ett par gånger till och så tycker du att dom är konstiga? Hon betedde sig ju konstigr från moment 1. Du måste lära dig känna av signalerna.


Var ju inte hon som var intressant - var hennes polare.

Chaan
2009-09-04, 17:48
Jag har en stalker nu. Ingen som hör sig på mobil längre visserligen - men otrevligt ändå. Det är en snubbe jag känt i 4 år. Till en början var jag i väldigt behov av nya vänner och råkade in i det här. Långsamt började jag märka att han inte följde reglerna. Jag hade lånat en bok av honom och vi stämde träff där jag skulle lämna boken - han uteblev två gånger innan jag lyckades träffa honom. Vi hade bokat en klätterinstruktör och han sket i det. En bok jag lånat ut till honom blev försnillad. Förra sommaren kom det fram att han är ute efter mig då han ringde flera gånger om dagen och ville att vi skulle åka och sola på några klippor. Han är inget psycho men däremot sociopat. Förra året förklarade jag för honom att hela situationen är körd - med precis den förklaringen jag gett här och nu. Sedan har vi inte stött ihop förrän förra månaden och idag sågs vi på gymet. Jag hejade inte. Det kunde ha hettat till där.

PowPow
2009-09-04, 17:52
Är han en stalker för att han ville åka och sola med dig vid ett tillfälle förra sommaren? Jag hajjar inte.

Verbatim
2009-09-04, 17:58
Jag förstår inte heller, men det är mycket i denna tråden som jag inte förstår. Jag har börjat ana att dina historier har ett mer psyko i dom än du tror.

young_george
2009-09-04, 18:01
Jag hejade inte. Det kunde ha hettat till där.

Oj oj, living on the edge!

Giljotinen
2009-09-04, 18:54
Ja, det har hänt.

Chaan
2009-09-10, 07:43
Mer absurdism ur betongdjungeln. Mobiler var så 2008, nu är det in real life.

Igår var det en snubbe som satt i poolen - plötsligt började han stirra på mig och gjorde krumbukter med kroppen i 30 sekunder

Jag är 80% säker på att han drog av den där.

Lite lätt upprörd över detta berättade jag senare för gymvärdinnan att jag var sänkt över helgen pga min senaste stalker. Men man blir inte fri paranoian så lätt - därpå på t-baneperrongen kommer det fram en gammal gubbe och frågar på engelska vilket tåg han ska ta - han står då på rätt perrong och ska en station - vilket råkar vara samma som jag ska till. Jag fattar blixtsnabbt att det blir svårt att hänga av honom senare så jag gör det direkt - går därifrån utan ett ljud. Vad fan ska jag behöva prata engelska i Sverige för öht. Så snubben hakar på mig den jäveln. Då rundar jag en godisautomat och han blir perplex och lägger ner. Så jag tar ett annat tåg och skakar av honom. Varför i helvete ska han fråga just mig när folk står uppställda på led på perrongen är frågan ni behöver ställa er.

Som grädde på moset får jag denna cappucino av killen på caféet. Just han tror jag dock inte menade det som en invit på det sättet.

http://chaan.se/personligt/stalkers/cappucino.JPG

Grahn
2009-09-10, 07:51
2 möjligheter här:

1) Psykfallet, i detta fall förföljelsemani, är du.
2) Du drar till dig märkliga personer som skit drar tills sig flugor, dags att byta stil?

;)

Jure
2009-09-10, 07:57
2 möjligheter i Chaans alla berättelser:

1. Han är psyco och ljuger så han tror sig själv
2. Läs ovan

Chaan
2009-09-12, 11:17
Det är jävligt lurigt det med min senaste stalker. Situationen är överhettad nu och jag vill varken ha konfrontation eller en katt och råttalek där jag är råttan. Eller tja vi har väl redan både + ock...

Saken är ju att jag redan konfronterat honom förra året vilket alltså inte bet på honom. Konfrontation igen -> garanterad explosion.

snej
2009-09-12, 12:31
1 möjlighet: chaan trollar

Skit samma iof, rätt så underhållande :)

delta_mats
2009-09-12, 12:40
Jag tror du har förföljelsemani. Sluta tro att alla skulle vilja just dig något speciellt.

snej
2009-09-12, 12:43
Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you

:naughty:

joriice
2009-09-12, 12:51
Aaarå, har kroppsdyrkar-groupies iaf *cooool*

KalleBalik
2009-09-12, 13:23
Det hela är mycket enkelt, är man ett freak drar man till sig andra freaks.

Chaan
2009-09-16, 11:50
Det hela är mycket enkelt, är man ett freak drar man till sig andra freaks.

Mmm

http://denzoe.blogsome.com/2008/05/07/p94/

I vilket fall är det nog inte så bra att han och jag fortsätter gå till samma gym. Hittils har jag alltid gått undan när jag haft någon liknande efter mig men jag vill inte fly igen. Igår var jag påväg till gymet men blev paranoid av en liten händelse innan. Jag satt i solen och läste lite reklamblad och en äldre (än mig) kvinna med stora solglasögon satte sig 15 meter bort och tittade på mig. Inget konstigt i det. Men när hon reste sig och började promenera runt mig och kom närmare började jag fundera. När hon var 2 meter bort och fortfarande kollade in mig stirrade jag rätt bra i läsningen... då vände hon. Bara en liten parentes men bra påminnelse.

Chaan
2009-09-23, 15:26
Gymvärdinnan tycker att det är en grej mellan mig och honom.

mangs
2009-09-24, 09:49
Chaan, ett tips så här i trolltider, du är för aktiv i denna tråden för att folk skall bli tveksamma till om det är på riktigt eller du skojar. :)

jens__E
2009-09-24, 09:56
2) Du drar till dig märkliga personer som skit drar tills sig flugor, dags att byta stil?

;)

Min morfar sa alltid: "Tok dras till tok".

Tror det stämmer in väldigt bra här.

Jure
2009-09-24, 12:54
Det enda underhållande med Chaan är hans böjfilm på 190 kg

Chaan
2009-09-24, 19:45
Han blir känd iaf

http://www.dagensjuridik.se/sv/Artiklar/Stalkad-kvinna-far-skadestand/

Chaan
2009-10-04, 07:12
If you choose to be the outsider from what everyone (sheep) else does to fit into "society", you will always attract the attention of morons.

Bullseye..

Taget ur en blackmetaldiskuss.

•·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·• •·.·'¯'·.·•

Chaan
2010-10-09, 04:54
Har aldrig hänt mig. Men det beror nog mest på att jag inte är en sån där tuffing som dyrkar benträning. Klena ben; inga stalkerbrudar.

Eller jo förresten det har hänt några gånger när jag tänker efter... men det var länge sen, och på den tiden körde jag mycket ben. Så ja, teorin stämmer.

Det där kan jag dementera! Dom gillar ofta Tommy Lee-ben (och armar!)

http://www.exposay.com/celebrity-photos/tommy-lee-and-criss-angel-spike-tvs-scream-2007-awards-press-room-0T3e4K.jpg

Chaan
2010-10-09, 04:55
Chaan, ett tips så här i trolltider, du är för aktiv i denna tråden för att folk skall bli tveksamma till om det är på riktigt eller du skojar. :)

Jag skriver i den en gång per år - menar du att det ska bli en biennal?

Sundqvist
2010-10-09, 05:59
dendär bruden låter ju väldigt vettig!:thumbup:





Eller?.....:confused:

svennebanan
2010-10-09, 07:35
Lika barn leka bäst säger jag bara. Eller hur chaan? :)

Chaan
2010-10-09, 07:40
Lika barn leka bäst säger jag bara. Eller hur chaan? :)

Ja jag var inne på att Mangs och jag ska trolla i den här tråden tillsammans.

Chaan
2010-10-09, 07:47
Vi har förresten bytt konto med varann för ett halvår sen om ni inte märkte det

/mangs och Chaan.

mangs
2010-10-13, 11:08
Jag har funderat angående om vi inte skall byta tillbaka snart, jag börjar tröttna på denna karaktären, vad säger du mangs, vill du byta tillbaka?

/Chaan och mangs

Chaan
2010-10-13, 11:13
För att ingen ska bli förvirrad nu så konstaterar vi tillsammans att vi redan bytte tillbaka igen för 3 månader sen. Men det spelar egentligen inte så stor roll eftersom vi flyttat ihop och skriver från varandras konton ändå.

/Chaan och mangs

mangs
2010-10-13, 11:36
För att ingen ska bli förvirrad nu så konstaterar vi tillsammans att vi redan bytte tillbaka igen för 3 månader sen. Men det spelar egentligen inte så stor roll eftersom vi flyttat ihop och skriver från varandras konton ändå.

/Chaan och mangs

Sedan om dessa 3 månader räknas i Chaan & mangs-tid eller i vanlig tid låter vi vara osagt. Trots att vi bor ihop tycker jag inte riktigt det fungerar, vi måste jobba på kommunikationen med varandra. jag är ledsen att säga det mangs men jag har övervägt att korsposta med andra från andra IP-addresser framöver.

/Chaan från ett av våra numera gemensamma konton.

Onigiri
2010-10-13, 11:49
Vad fan?

Gober
2010-10-13, 12:19
:)

stevebc
2010-10-13, 13:32
Mindfuck. I has it.

Chaan
2010-10-13, 13:52
Mindfuck. I has it.

Då skulle du sett när jag...

Om jag skulle postat min första post på forumet - i babbla-tråden - och valde en av de 60 konstigaste sakerna som hänt mig skulle ingen trott mig.

Och utan att länka till några andra sidor jag har såklart.

Stoltz
2010-10-13, 14:19
:laugh:
Tråden går bra nu.

Chaan
2010-10-13, 14:28
Ja?

Istället kanske du ska svara på smsen med telefon.

Jag brukar göra tvärtom, när extjejen ringer struntar jag i att svara, sen skickar jag ett SMS att det var trevligt att hon var redo för smisket som hon behöver.

stevebc
2010-10-13, 14:32
Då skulle du sett när jag...

Om jag skulle postat min första post på forumet - i babbla-tråden - och valde en av de 60 konstigaste sakerna som hänt mig skulle ingen trott mig.

Och utan att länka till några andra sidor jag har såklart.uXO2hsv2SlE

Chaan
2010-10-13, 14:32
Min senaste stalker, fast den här gången på datorn istället.
http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images01/106/s_9cc5784c2ddc386711b6bd32c679e114.jpg

Han ballade ur fullständigt när jag postade målningar till tjejen som han var kär i över nätet, och blev den första som skickat uttalade hot till mig via internet. Det fortsatte han med.

stevebc
2010-10-13, 14:51
Han var nog bara avundsjuk på din konstnärliga förmåga.

Chaan
2010-10-13, 14:52
Men det nya är alltså att han inte alls är intresserad av mig sexuellt, annars handlar tråden om det. Vilket som är värst vet jag dock inte.